Boze gelovige mensen

29-09-2011 21:47 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd als er in Zwolle een evenement is, is het weer mis. Verzuurde gristenen die als een gek gaan proberen maatregelen te nemen en het feest proberen te verbieden. Mensen die er bewust voor kiezen om bij een groot park/evenementen terrein te gaan wonen en vervolgens naar de gemeente én de rechter (!) stappen als er drie of vier keer per jaar eens een evenement is.

Als er nou wekelijks een evenement zou zijn, had ik die mensen gelijk gegeven. Maar nu gaat het verzuurde en niks ondernemende Christen volk al bij voorbaat janken, want ''oh ze hebben eens een keer last van de bastonen''.

Ik bemoei me toch ook niet met de kerk of de dagelijkse overlast van irritante kerk klokken?
Maar dat het het nieuws heeft gehaald zegt ook wel wat over die christenen. Het werd ook overgebracht als iets doms.
Ik vind dit nogal racistisch worden..
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 22:45:

[...]

Ik stoor me er niet aan, vind het alleen maar GRAPPIG eigenlijk dat iemand zo verknipt is dat die persoon andere mensen geen feestjes gunt..

Hoezo verhuizen als ik net achttien ben hahaha.18 pas? Je kwam zoveel volwassener over
quote:Sjors1988 schreef op 29 september 2011 @ 22:49:

Ik vind dit nogal racistisch worden..Behoorlijk!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2011 22:54
Reden: Off topic
% gewijzigd
Jullie nemen bepaalde dingen echt te letterlijk soms.
quote:_yellowlove_ schreef op 29 september 2011 @ 22:35:

Oh modje is er al bij .

Snel , we moeten christenen bashen, dat is ontopic.

On topic is in discussie gaan over de OP. Uiteraard zijn we alert op discriminatie. Dit is absoluut niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
@ zwarte zwanen,

Waarom mag ik dan niet met een puntmuts op mij hoofd in mijn paspoort? Ik geloof in kabouters.

En probeer maar eens een verkeizingspartij op te richten waarbij je joden, of gehandicapten op verkiesbare plaatsen mag weren. Maar de sgp mag het wel gewoon. En ook nog van belastinggeld wat we met z'n allen betalen.

Of richt eens een school op waarbij negers geen les mogen geven..

Nee hoor, alleen gelovigen mogen om de wetten heen. Zelfs om de grondwet..
Wat zijn gristenen eigenlijk? Hebben die grint gegeten?
En allemaal op basis van een lulverhaal.
@februari

is dat nou een reuzenspin die met je vrijt?
quote:xalliesuper schreef op 29 september 2011 @ 22:54:

Wat zijn gristenen eigenlijk? Hebben die grint gegeten?

Hahaha christenen. Dat heb ik van Hans Teeuwen..

Maar als dit al discriminatie is? Dan vind ik dat wel raar aangezien het toch echt een feit is, in het nieuws is geweest en de mensen uit Zwolle dit wel herkennen vermoed ik.

Overigens is mijn vader ook een christen die niet zeurt, uiteraard.
@ ikbenlief: zeuren is jou zelf anders ook niet onbekend, of wel? Sjongejonge zeg, waar een mens zich al niet druk om maakt....
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 22:56:

[...]

Hahaha christenen. Dat heb ik van Hans Teeuwen..

Maar als dit al discriminatie is? Dan vind ik dat wel raar aangezien het toch echt een feit is, in het nieuws is geweest en de mensen uit Zwolle dit wel herkennen vermoed ik.

Overigens is mijn vader ook een christen die niet zeurt, uiteraard.

Niet alles wat in het nieuws is, is ook wáár. Dat iets het nieuws heeft gehaald, wil nog niet zeggen dat het een vaststaand feit is.

OMG, why do I even bother...
quote:ModeratorViva schreef op 29 september 2011 @ 22:53:

[...]

On topic is in discussie gaan over de OP. Uiteraard zijn we alert op discriminatie. Dit is absoluut niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumKek onderschrift. Ik vind jullie wel lief trouwens de laatste tijd, dat weten jullie wel, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat TO al meerdere topics had geopend waar dan ook hier reacties op komen (ivm haar leukheid en intelligentie enzo)
quote:Veronicas schreef op 29 september 2011 @ 22:59:

[...]

Niet alles wat in het nieuws is, is ook wáár. Dat iets het nieuws heeft gehaald, wil nog niet zeggen dat het een vaststaand feit is.

OMG, why do I even bother...Ja maar het is wel waar. Ik ken zelfs mensen die geklaagd hebben. Mensen uit de omgeving van Zwolle weten dat ook wel.
Volgens mij zijn een hoop gelovigen gewoon pissig omdat ze allerlei leuks niet mogen.
quote:_minny schreef op 29 september 2011 @ 23:05:

Volgens mij zijn een hoop gelovigen gewoon pissig omdat ze allerlei leuks niet mogen. Ik mag alles hoor
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2011 23:26
% gewijzigd

Volgens mij zijn een hoop gelovigen gewoon pissig omdat ze allerlei leuks niet mogen. Dat denk ik ook wel eens bij sommige gelovigen inderdaad.

Volgens mij zijn een hoop gelovigen gewoon pissig omdat ze allerlei leuks niet mogen. Lol is niet christelijk genoeg voor een echte gristen .
@ xalliesuper.

Nee joh. 's gewoon een tafeltje. *grin*
quote:ikbenlief schreef op 29 september 2011 @ 22:34:

[...]Laat de jeugd ook eens lol hebben, denk ik dan..Da's waar. In onze maatschappij komt de jeugd er zo bekaaid af! Televisieprogramma's, tijdschriften, festivals, pretparken, evenementen, alles is altijd maar gericht op 35-plussers. Op scholen moet de jeugd van 9 tot 5 feiten opdreunen, nooit wordt eens moeite gedaan de lesstof wat op te leuken, winkels hebben nooit eens acties gericht op kinderen, kinderen krijgen nooit eens een cadeautje of traktatie of wat te snacken.... Het wordt hoog tijd dat er eens wat gebeurt om de jeugd eens een leuke dag te bezorgen, al is het maar één dag in het jaar!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2011 23:25
% gewijzigd
quote:Snormel schreef op 29 september 2011 @ 23:09:

[...]

Da's waar. In onze maatschappij komt de jeugd er zo bekaaid af! Televisieprogramma's, tijdschriften, festivals, pretparken, evenementen, alles is altijd maar gericht op 35-plussers. Op scholen moet de jeugd van 9 tot 5 feiten opdreunen, nooit wordt eens moeite gedaan de lesstof wat op te leuken, winkels hebben nooit eens acties gericht op kinderen, kinderen krijgen nooit eens een cadeautje of traktatie of wat te snacken.... Het wordt hoog tijd dat er eens wat gebeurt om de jeugd eens een leuke dag te bezorgen, al is het maar één dag in het jaar!Haha touché.
ZIt ik net wat te typen is het weg...

IIG @ Iris, jullie jullie?! Ik heb hele normale reacites geplaatst (iets over politicologie waar ze het over had, iets over christenen en iets over dat ze het over 'zij' en 'hun' had . Dus ik begrijp niet zo waar je het over hebt eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven