Daders moord op Britse backpackers zijn Aziaten

22-09-2014 09:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10 ... ackers-zijn-Aziaten.dhtml

Afschuwelijk om zo jong en zo aan je eind te komen. Mooi stel om te zien trouwens.

Hoop dat de daders gevonden worden, al krijg je David en Hannah daar niet mee terug..
In een aziatisch land worden mensen vermoord door Aziaten?!

Hoe verrassend.

Evengoed erg.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Nu dan maar wachten welk geloof de Aziaten hebben he, kan daar weer verder over gediscussieerd worden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aziaten zeg je? Dat verandert alles!

toch wel moslims he?
De daders zijn al gepakt.

Het staat een beetje raar verwoord in het artikel, maar het is niet mogelijk om aan de hand van sperma vast te stellen of iemand een Europeaan of Aziaat of andere afkomst is...
quote:bettiepage schreef op 22 september 2014 @ 09:25:..

Afschuwelijk om zo jong en zo aan je eind te komen. Mooi stel om te zien trouwens....Heel belangrijk detail..
inderdaad zeg! het is toch altijd extra erg als mooie mensen doodgaan he.
quote:Dropdrop schreef op 22 september 2014 @ 10:46:

Het staat een beetje raar verwoord in het artikel, maar het is niet mogelijk om aan de hand van sperma vast te stellen of iemand een Europeaan of Aziaat of andere afkomst is...Ik vroeg me al meteen af ja of je echt kan bepalen welk afkomst iemand heeft adhv dna. Maar huidskleur enzo kan wel bepaald worden.
Ik dacht ook " wat zonde, z'on mooie meid "

Bij niet mooie mensen vind ik het ook erg hoor.
Moet je maar niet naar zo'n lijp land toe gaan.
quote:Wardijntje schreef op maandag 22 september 2014 11:10 inderdaad zeg! het is toch altijd extra erg als mooie mensen doodgaan he.

Joh, dat wordt zo vaak gezegd en is helemaal niet naar bedoelt. Je kan ook over iets gaan mieren neuken wat niet nodig is.

Dat het Aziaten zouden zijn is breed in het nieuws geweest. Opzich wel handig als je naar een dader zoekt, niet?
quote:Dropdrop schreef op 22 september 2014 @ 10:46:

Het staat een beetje raar verwoord in het artikel, maar het is niet mogelijk om aan de hand van sperma vast te stellen of iemand een Europeaan of Aziaat of andere afkomst is...Bij Marianne Vaatstra is toch adhv sperma vastgesteld dat de dader een blanke West-Europeaan was?
quote:willem1959, 5 minuten geleden

Pas je goed op knul, op als je straks weer op je brommer gaat rijden in dit lijpe land?
Dat was geen koppel he, kleine nuance. Meerdere Engelse Media berichtten dat zijn vriendin thuis in VK was.

Voor de rset natuurlijk een vreselijke moord
Ze waren geen koppel.

En wat doet de nationaliteit ertoe? Aziaat in Azie.

Het was verrassender geweest als het Britten waren of Amerikanen oid.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:willem1959 schreef op 22 september 2014 @ 11:51:

Ik lees normaal alleen maar speciaal voor jouw onnozele reactie heb ik een account aangemaakt.

Ben je ooit in Thailand geweest?

Ben je ooit je dorp uit geweest?

Ga je eens heel erg schamen voor deze reactie en kijk eens verder dan het boerendorp waar je woont.

De wereld is mooi.
Wat erg

Thailand is een hartstikke druk bezocht vakantieland, dus de kans dat het geen Aziaten waren was zeker ook aanwezig. (nu is het AD de laatste jaren steeds meer sensatiebelust, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel )
quote:andreas_89 schreef op 22 september 2014 @ 12:06:

[...]

Ik lees normaal alleen maar speciaal voor jouw onnozele reactie heb ik een account aangemaakt.

Ben je ooit in Thailand geweest?

Ben je ooit je dorp uit geweest?

Ga je eens heel erg schamen voor deze reactie en kijk eens verder dan het boerendorp waar je woont.

De wereld is mooi.

Nee, ik ben nooit in Thailand geweest en ik heb ook helemaal niet de intentie dit ooit te gaan doen.

De 'jeugd' is opgegroeid met de gedachte dat het overal fijn is op de wereld. Dat iedereen denkt zoals wij. Maar nu zien we weer eens dat het toch anders ligt. Thailand is een onrustig land met mensen die er een andere moraal op nahouden dan wij.
Mja, je kan overal vermoord worden. Op de ene plek heb je meer kans dan op de andere plek, maar ik hoor eigenlijk niet zo heel vaak dat backpackers vermoord worden in Thailand.
quote:Nee, ik ben nooit in Thailand geweest en ik heb ook helemaal niet de intentie dit ooit te gaan doen.

De 'jeugd' is opgegroeid met de gedachte dat het overal fijn is op de wereld. Dat iedereen denkt zoals wij. Maar nu zien we weer eens dat het toch anders ligt. Thailand is een onrustig land met mensen die er een andere moraal op nahouden dan wij.Gelukkig wordt er in Nederland nooit iemand vermoord! *zegt 'pfieuw!' en veegt zweet van voorhoofd*
Een land waar je zomaar verrast kunt worden op een staatgreep, waar de levensstandaard minder is dan bij ons, zo'n land moet je niet opzoeken.
Oh? De daders geen moslim?

Waarom de moeite nemen een topic hierover te openen dan?

Is toch verre van interessant? Blijft de uitwerking ervan zo lekker weg.

quote:willem1959 schreef op 22 september 2014 @ 12:19:

Een land waar je zomaar verrast kunt worden op een staatgreep, waar de levensstandaard minder is dan bij ons, zo'n land moet je niet opzoeken.Och hemeltjelief Willem. Wat moet je hier nou toch op zeggen?
quote:willem1959 schreef op 22 september 2014 @ 12:12:

[...]

Nee, ik ben nooit in Thailand geweest en ik heb ook helemaal niet de intentie dit ooit te gaan doen.

De 'jeugd' is opgegroeid met de gedachte dat het overal fijn is op de wereld. Dat iedereen denkt zoals wij. Maar nu zien we weer eens dat het toch anders ligt. Thailand is een onrustig land met mensen die er een andere moraal op nahouden dan wij.Kweenie hoor, maar ik ben juist opgegroeid met de gedachte dat er overal op de wereld wel wat speelt. Of het nou NL, Amerika of Ghana is, elk land heeft wel wat. Nergens is het alleen maar fijn. En juist de 'jeugd', die toegang heeft tot social media en vaak de middelen heeft om te reizen, beseft dat niet iedereen denkt zoals "wij". Welke "wij" trouwens? Ik denk al anders dan de buurvrouw, laat staan dan iemand die in, ik zeg maar wat, Alaska woont. Prima toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven