‘Dat doet ie normaal nooit!’
zondag 29 juli 2018 om 10:27
Het zal je gebeuren. Ben je lekker aan het wandelen, ontsnappen er twee van die agressieve k*thonden en lig je minimaal anderhalve week in t ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenland/echtpaar-o ... ~a790c04a/
https://www.ad.nl/binnenland/echtpaar-o ... ~a790c04a/
Vriendelijk.
zaterdag 4 augustus 2018 om 23:22
Nou eigenlijk houd ik van karakters van dieren maar niet die van wat mijn dieren zou kunnen bedreigen en mij in mijn vrijheid beknot. Ik houd niet van het idee er achter van domineren en ik houd niet van hondintolerante honden. Maar laat mij beelden zien van Yulin en aanverwanten wat zou ik zo graag ze veiligstellen. Hond en kat. Ik heb honden gehad, er mee opgegroeid en heb ze nog. Vlees eet ik ook amper. Ik eet geen paard, wild, jonge dieren, ik krijg het mijn strot niet door.
Ik houd van de leuke honden die ook met mij matchen.
En ik vind de zwaargewonde en doodgebeten honden en hondjes afschuwelijk. En dat moet stoppen linksom of rechtsom.
Dat is mijn perceptie van de hond.
En ik vind de zwaargewonde en doodgebeten honden en hondjes afschuwelijk. En dat moet stoppen linksom of rechtsom.
zaterdag 4 augustus 2018 om 23:55
Wat een vreemde reactie... ze verteld je dat het kind dat ooit 'bang gemaakt is voor honden' volgens jou op dit moment op een boot op vakantie is met 3 forse honden aan boord.VivaVivienne schreef: ↑04-08-2018 23:09Ach wauw, fantastisch!! Wat ben je toch een stoer mens, wil je een sticker?
Als reactie op jouw: 'zo maak je je kind bang voor honden'.
En dan zo'n reactie? Pislink worden omdat iemand NIET bang geworden is voor honden?
Ik vraag me af wat jouw intenties zijn met je nogal bijzondere reacties als het om dieren gaat, wat zit daar achter eigenlijk? Je gaat hier en daar behoorlijk tekeer en verliest de realiteit een beetje uit het oog lijkt wel. Hoe komt dat toch?
zondag 5 augustus 2018 om 00:05
Ja dat viel mij ook op.Lenn12345 schreef: ↑04-08-2018 23:55Wat een vreemde reactie... ze verteld je dat het kind dat ooit 'bang gemaakt is voor honden' volgens jou op dit moment op een boot op vakantie is met 3 forse honden aan boord.
Als reactie op jouw: 'zo maak je je kind bang voor honden'.
En dan zo'n reactie? Pislink worden omdat iemand NIET bang geworden is voor honden?
Ik vraag me af wat jouw intenties zijn met je nogal bijzondere reacties als het om dieren gaat, wat zit daar achter eigenlijk? Je gaat hier en daar behoorlijk tekeer en verliest de realiteit een beetje uit het oog lijkt wel. Hoe komt dat toch?
zondag 5 augustus 2018 om 06:20
TO discussieert niet. Ze gooit balletjes op, geeft halve verhalen, heeft geen inhoudelijke standpunten (nou ja, zeer weinig), probeert alles in haar straatje te draaien door o.a. haar verhaal aan te vullen en als dat niet lukt dan is de ander bijvoorbeeld ijskoud of heeft nergens verstand van.
En als je haar loept, dan zie je dat dat niet alleen hier is.
Mevrouw Jagersma is wat mij betreft een voorbeeld wat betreft discussiëren. Ze geeft argumenten, eigen ervaringen, staat open voor andere meningen, stelt vragen etc.
En voor diegene die haar leest als hondenhater, die lezen niet goed.
zondag 5 augustus 2018 om 08:21
Dat. Behalve dan dat ik wel een carnivoor ben, sorrymiekemv schreef: ↑04-08-2018 23:22Nou eigenlijk houd ik van karakters van dieren maar niet die van wat mijn dieren zou kunnen bedreigen en mij in mijn vrijheid beknot. Ik houd niet van het idee er achter van domineren en ik houd niet van hondintolerante honden. Maar laat mij beelden zien van Yulin en aanverwanten wat zou ik zo graag ze veiligstellen. Hond en kat. Ik heb honden gehad, er mee opgegroeid en heb ze nog. Vlees eet ik ook amper. Ik eet geen paard, wild, jonge dieren, ik krijg het mijn strot niet door.
De conclusies hier zijn te zot voor woorden. Wanneer ik zeg dat iemand die een vrouw verkracht achter slot en grendel hoort maakt me dat ook niet meteen een mannenhaatster. Als de politie een (potentiële) criminele organisatie afluistert is dat ook geen hetze tegen de gehele mensheid.
Maar als het om honden gaat wel? In de OP had net zo goed kunnen staan 'agressieve k*t poedels' als die verantwoordelijk waren voor de ziekenhuisopname van het slachtoffer.
Vriendelijk.
zondag 5 augustus 2018 om 09:12
patatjedubbelmayo schreef: ↑05-08-2018 08:12Jij verwacht serieuze reacties na al je aannames., beschuldigen en achterlijke opmerkingen?
Helder. Je kunt het gewoon echt niet. Zowel niet begrijpend lezen als constructief communiceren. Geeft niet. We komen elkaar vast vaker in topics tegen. Weet ik iig wat ik van je kan verwachten.
Succes met je topic verder
zondag 5 augustus 2018 om 09:16
Ja jammer genoeg wel
Vriendelijk.
zondag 5 augustus 2018 om 09:53
Ik persoonlijk heb een zware hekel aan veel hondeneigenaren. De manier waarop ze massaal in het bos lopen te schreeuwen, honden los laten lopen, beetje interessant stoer lopen doen met een vechthondje, stront niet opruimen, enz..Wanneer je vaak in het bos aan je conditie werkt krijg je daar vanzelf een hekel aan, vooral in het Gooi. En weet je wat het meest opvallend is ? Dat de zogenaamde 'kakkers', het rijkere volk hun hond altijd het meest onder controle hebben. Wanneer je op je mtb er aan komt klikken ze of roepen ze en gaan ze netjes naast hun baas zitten totdat je voorbij bent. Sommigen geven alleen een zacht fluitje en wijzen naast zich op de grond waarna ze daar meteen gaan zitten. De volgetattoeerde tokkies met pitbulls hangen Bello aan een tak in de boom om de kaken te trainen. En als jij eraan komt gaan ze als een zwakbegaafd beest naar je zitten blaffen, met een trotse baas die loopt te shinen omdat er weer iemand bang is voor zijn schijtapparaat......
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
zondag 5 augustus 2018 om 10:12
Ja, dat is zo.patatjedubbelmayo schreef: ↑05-08-2018 08:21Dat. Behalve dan dat ik wel een carnivoor ben, sorryIk probeer wel mijn vleesconsumptie te minderen.
De conclusies hier zijn te zot voor woorden. Wanneer ik zeg dat iemand die een vrouw verkracht achter slot en grendel hoort maakt me dat ook niet meteen een mannenhaatster. Als de politie een (potentiële) criminele organisatie afluistert is dat ook geen hetze tegen de gehele mensheid.
Maar als het om honden gaat wel? In de OP had net zo goed kunnen staan 'agressieve k*t poedels' als die verantwoordelijk waren voor de ziekenhuisopname van het slachtoffer.
zondag 5 augustus 2018 om 10:18
Yup. En dan hard roepen dat Bello zo goed onder appèl staat.KroegFilosoof schreef: ↑05-08-2018 09:53Ik persoonlijk heb een zware hekel aan veel hondeneigenaren. De manier waarop ze massaal in het bos lopen te schreeuwen, honden los laten lopen, beetje interessant stoer lopen doen met een vechthondje, stront niet opruimen, enz..Wanneer je vaak in het bos aan je conditie werkt krijg je daar vanzelf een hekel aan, vooral in het Gooi. En weet je wat het meest opvallend is ? Dat de zogenaamde 'kakkers', het rijkere volk hun hond altijd het meest onder controle hebben. Wanneer je op je mtb er aan komt klikken ze of roepen ze en gaan ze netjes naast hun baas zitten totdat je voorbij bent. Sommigen geven alleen een zacht fluitje en wijzen naast zich op de grond waarna ze daar meteen gaan zitten. De volgetattoeerde tokkies met pitbulls hangen Bello aan een tak in de boom om de kaken te trainen. En als jij eraan komt gaan ze als een zwakbegaafd beest naar je zitten blaffen, met een trotse baas die loopt te shinen omdat er weer iemand bang is voor zijn schijtapparaat......
Vriendelijk.
zondag 5 augustus 2018 om 10:21
Het is hun manier om macht uit te oefenen en hun omgeving te domineren.KroegFilosoof schreef: ↑05-08-2018 09:53Ik persoonlijk heb een zware hekel aan veel hondeneigenaren. De manier waarop ze massaal in het bos lopen te schreeuwen, honden los laten lopen, beetje interessant stoer lopen doen met een vechthondje, stront niet opruimen, enz..Wanneer je vaak in het bos aan je conditie werkt krijg je daar vanzelf een hekel aan, vooral in het Gooi. En weet je wat het meest opvallend is ? Dat de zogenaamde 'kakkers', het rijkere volk hun hond altijd het meest onder controle hebben. Wanneer je op je mtb er aan komt klikken ze of roepen ze en gaan ze netjes naast hun baas zitten totdat je voorbij bent. Sommigen geven alleen een zacht fluitje en wijzen naast zich op de grond waarna ze daar meteen gaan zitten. De volgetattoeerde tokkies met pitbulls hangen Bello aan een tak in de boom om de kaken te trainen. En als jij eraan komt gaan ze als een zwakbegaafd beest naar je zitten blaffen, met een trotse baas die loopt te shinen omdat er weer iemand bang is voor zijn schijtapparaat......
zondag 5 augustus 2018 om 11:17
Goh, ik was 4, ik weet het niet meer precies. Ik weet wel dat hij direct een spuitje heeft gekregen de volgende ochtend en ik denk dat ze daarna autopsie ofzo hebben gedaan? Het was in ieder geval wel zeker dat het een hersentumor was, dus er is wel onderzoek naar gedaan.
zondag 5 augustus 2018 om 11:23
zondag 5 augustus 2018 om 11:26
Wat pijnlijk zo'n plotse omwenteling.M0RIARTY schreef: ↑05-08-2018 11:17Goh, ik was 4, ik weet het niet meer precies. Ik weet wel dat hij direct een spuitje heeft gekregen de volgende ochtend en ik denk dat ze daarna autopsie ofzo hebben gedaan? Het was in ieder geval wel zeker dat het een hersentumor was, dus er is wel onderzoek naar gedaan.
zondag 5 augustus 2018 om 13:26
Klopt helemaal wat je zegt. Is mij ook opgevallen. TO kan helemaal geen discussie voeren want kan niet onderbouwen. Roeptoetert alleen maar.GenieInABottle schreef: ↑05-08-2018 06:20TO discussieert niet. Ze gooit balletjes op, geeft halve verhalen, heeft geen inhoudelijke standpunten (nou ja, zeer weinig), probeert alles in haar straatje te draaien door o.a. haar verhaal aan te vullen en als dat niet lukt dan is de ander bijvoorbeeld ijskoud of heeft nergens verstand van.
Mevrouw Jagersma is wat mij betreft een voorbeeld wat betreft discussiëren. Ze geeft argumenten, eigen ervaringen, staat open voor andere meningen, stelt vragen etc.
Jagersma is eerlijker.
Ja en? Niets gevonden. Jij kunt het dus ook niet vinden.
Dat zul je nu wel ontkennen dat je dat wilt, maar je handelt er wel naar in dit topic. Je bent verschrikkelijk intolerant.
Als jij de vrijheid van mannen in het algemeen net zo zou willen beknotten als van honden in het algemeen, dan werd je hier wel degelijk neergezet als mannenhaatster.patatjedubbelmayo schreef: ↑05-08-2018 08:21
zondag 5 augustus 2018 om 15:42
Mijn AS is altijd aangelijnd en heeft altijd zijn muilkorf om want hij is helaas niet betrouwbaar bij andere honden. Als pup is hij aangevallen door een Golden Retriever, we hebben gedragstherapie met hem gevolgd maar helaas heeft dit niet het gewenste resultaat bereikt.KroegFilosoof schreef: ↑05-08-2018 09:53Ik persoonlijk heb een zware hekel aan veel hondeneigenaren. De manier waarop ze massaal in het bos lopen te schreeuwen, honden los laten lopen, beetje interessant stoer lopen doen met een vechthondje, stront niet opruimen, enz..Wanneer je vaak in het bos aan je conditie werkt krijg je daar vanzelf een hekel aan, vooral in het Gooi. En weet je wat het meest opvallend is ? Dat de zogenaamde 'kakkers', het rijkere volk hun hond altijd het meest onder controle hebben. Wanneer je op je mtb er aan komt klikken ze of roepen ze en gaan ze netjes naast hun baas zitten totdat je voorbij bent. Sommigen geven alleen een zacht fluitje en wijzen naast zich op de grond waarna ze daar meteen gaan zitten. De volgetattoeerde tokkies met pitbulls hangen Bello aan een tak in de boom om de kaken te trainen. En als jij eraan komt gaan ze als een zwakbegaafd beest naar je zitten blaffen, met een trotse baas die loopt te shinen omdat er weer iemand bang is voor zijn schijtapparaat......
Zelf vind ik MTB-ers niet altijd even prettig in het bos. Het gebeurt mij nogal eens dat een achterop komende MTB-er mij zonder waarschuwing passeert met als gevolg dat de lijn van mijn hond al een paar keer in het voorwiel van een fiets is gekomen met alle gevolgen vandien.
Zien wij MTB-ers, andere mensen, ruiters enz aankomen dan zorgen wij dat onze hond kort aan de lijn bij ons zit.
Overigens ruimen wij de ontlasting van onze hond altijd op, betalen wij hondenbelasting en wij hebben geen tattoos.
Onze hond is inderdaad een AS maar voor ons is hij meer dan een huisdier en, om jouw woorden nog even te herhalen, helemaal geen vechtmachine, zwakbegaafd beest of schijtapparaat.
Daarvan afgezien is jouw reactie volledig off topic.
Enjoy the little things in life
zondag 5 augustus 2018 om 16:06
Elke hond, zelfs een chihuahua, heeft genoeg bijtkracht om een slagader dodelijk te raken...karin6789 schreef: ↑05-08-2018 11:23Honden die de mogelijkheid in zich hebben om mensen dood te bijten, door de bijtkracht in hun kaken, horen niet in het straatbeeld thuis.
Je kunt niet van een onschuldige voorbijganger verwachten, dat hij in een oogopslag ziet of de baas de hond onder controle heeft.
zondag 5 augustus 2018 om 16:07
Helemaal mee eens, spijker op zijn kop.GenieInABottle schreef: ↑05-08-2018 06:20TO discussieert niet. Ze gooit balletjes op, geeft halve verhalen, heeft geen inhoudelijke standpunten (nou ja, zeer weinig), probeert alles in haar straatje te draaien door o.a. haar verhaal aan te vullen en als dat niet lukt dan is de ander bijvoorbeeld ijskoud of heeft nergens verstand van.
zondag 5 augustus 2018 om 16:10
Dat gebeurt niet erg vaak, dit is voor het eerst dat ik het leesNummer*Zoveel schreef: ↑05-08-2018 16:06Elke hond, zelfs een chihuahua, heeft genoeg bijtkracht om een slagader dodelijk te raken...
Een vroegere buurtvrouw van mij is een stuk uit haar kuit kwijt door een Amstaff, was altijd zo'n vriendelijk beest totdat ze eens nietsvermoedend langs liep. Zo'n stuk kuit ben je kwijt, dat kun je er niet meer op laten zetten maar een slagaderlijke bloeding door een Chihuaha is waarschijnlijk met je pink dicht te houden.
zondag 5 augustus 2018 om 16:14
Maar of iets vaak gebeurt werd niet in de stelling meegewogen. Er zijn ook zat grote hondenrassen die veel bijtkracht hebben maar die van nature gewoon niet gebruiken.Bobby-Pin schreef: ↑05-08-2018 16:10Dat gebeurt niet erg vaak, dit is voor het eerst dat ik het lees
Een vroegere buurtvrouw van mij is een stuk uit haar kuit kwijt door een Amstaff, was altijd zo'n vriendelijk beest totdat ze eens nietsvermoedend langs liep. Zo'n stuk kuit ben je kwijt, dat kun je er niet meer op laten zetten maar een slagaderlijke bloeding door een Chihuaha is waarschijnlijk met je pink dicht te houden.
zondag 5 augustus 2018 om 16:25
Punt is dat Chihuahua's niet tot de HR honden behoren daar zijn ze te klein en niet krachtig genoeg voor. Een mep op hun kop kan een Chihuahua al zijn ogen kosten.Nummer*Zoveel schreef: ↑05-08-2018 16:14Maar of iets vaak gebeurt werd niet in de stelling meegewogen. Er zijn ook zat grote hondenrassen die veel bijtkracht hebben maar die van nature gewoon niet gebruiken.
zondag 5 augustus 2018 om 17:32
Off topic? Omdat?ikke46 schreef: ↑05-08-2018 15:42Mijn AS is altijd aangelijnd en heeft altijd zijn muilkorf om want hij is helaas niet betrouwbaar bij andere honden. Als pup is hij aangevallen door een Golden Retriever, we hebben gedragstherapie met hem gevolgd maar helaas heeft dit niet het gewenste resultaat bereikt.
Zelf vind ik MTB-ers niet altijd even prettig in het bos. Het gebeurt mij nogal eens dat een achterop komende MTB-er mij zonder waarschuwing passeert met als gevolg dat de lijn van mijn hond al een paar keer in het voorwiel van een fiets is gekomen met alle gevolgen vandien.
Zien wij MTB-ers, andere mensen, ruiters enz aankomen dan zorgen wij dat onze hond kort aan de lijn bij ons zit.
Overigens ruimen wij de ontlasting van onze hond altijd op, betalen wij hondenbelasting en wij hebben geen tattoos.
Onze hond is inderdaad een AS maar voor ons is hij meer dan een huisdier en, om jouw woorden nog even te herhalen, helemaal geen vechtmachine, zwakbegaafd beest of schijtapparaat.
Daarvan afgezien is jouw reactie volledig off topic.
Vriendelijk.
zondag 5 augustus 2018 om 17:43
De kans daarop is ongeveer nul.Nummer*Zoveel schreef: ↑05-08-2018 16:06Elke hond, zelfs een chihuahua, heeft genoeg bijtkracht om een slagader dodelijk te raken...