De toekomst van Amerika

09-01-2021 10:11 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic, als vervolg op Trump versus Biden deel 3, om verder te praten over de toekomst van Amerika.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zondagavond met een heel naar gevoel gaan slapen toen ik las dat Trump het nodig vond om te zeggen dat Poetin landen die niet voldoen aan de NAVO-norm maar moest aanvallen. Wat een ongelooflijke *** is die Trump toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
13-02-2024 10:40
Ik ben zondagavond met een heel naar gevoel gaan slapen toen ik las dat Trump het nodig vond om te zeggen dat Poetin landen die niet voldoen aan de NAVO-norm maar moest aanvallen. Wat een ongelooflijke *** is die Trump toch.
Het grappige is dat de landen die aan Rusland grenzen, zoals Polen en de Baltische staten, al jaren aan die norm voldoen behalve Hongarije en Slowakije. Poetin kan dus beginnen met het inlijven van zijn vrienden Orban en Fico.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
13-02-2024 10:40
Ik ben zondagavond met een heel naar gevoel gaan slapen toen ik las dat Trump het nodig vond om te zeggen dat Poetin landen die niet voldoen aan de NAVO-norm maar moest aanvallen. Wat een ongelooflijke *** is die Trump toch.
Heel verrassend is zo'n rellerige uitspraak van hem niet toch? En de NAVO wordt er ondertussen alleen maar sterker op.

https://www.reuters.com/world/europe/fi ... 024-02-11/

Wel jammer dat het (weer) afleid van de problemen die de republikeinen momenteel aan het veroorzaken zijn door wijzigingen in wetsvoorstellen en nieuwe wetsvoorstellen af te wijzen & te blokkeren.

Als daar uitgebreider op ingegaan kan worden, heeft dat een negatief effect op de eigen achterban. Dan helpen zulke extreme uitspraken uitstekend om het nieuws over wat anders te laten gaan.
I bet we could go explore the galaxy if we could stop being dicks for like five minutes
Alle reacties Link kopieren Quote
Champoo schreef:
13-02-2024 10:43
Het grappige is dat de landen die aan Rusland grenzen, zoals Polen en de Baltische staten, al jaren aan die norm voldoen behalve Hongarije en Slowakije. Poetin kan dus beginnen met het inlijven van zijn vrienden Orban en Fico.
Haha, goed om te weten. Dat relativeert een en ander wel een beetje.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven