De vlag halfstok voor Dick Haveman......

20-04-2011 08:10 58 berichten

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=100037

Alle reacties Link kopieren
Ah ze komen dus ook bij mij in de buurt langs..

Ik zal er zeker rekening mee houden...

Hopelijk wordt het een 'mooi' afscheid...
quote:willem1959 schreef op 20 april 2011 @ 08:16:

Kan altijd ergerAlsof dit niet erg genoeg is. Subtiel hoor Willem.
....
Ze komen inderdaad ook bij mij langs. Heel triest
Mooi dat ze dit doen! Het is toch je ergste nachtmerrie dat je man niet meer thuiskomt van zijn nachtdienst. Kon er niet van slapen toen ik het nieuws had gelezen.

Kan altijd ergerDus? Is dit niet erg genoeg dan? Of moeten we een topic gaan openen over al die Afgaanse gevallen?
Lekkere dooddoener. Alles kan altijd erger. Maar dat betekent niet dat je helemaal geen aandacht meer hoeft te schenken aan 'kleine' dingen.
Mooi gebaar voor de familie om zo'n stoet te houden.
Ondanks al hun verdriet, kan ik me voorstellen dat de manier waarop nu afscheid genomen wordt, hun toch goed doet. Ik hoop dat ze er troost uit kunnen putten.

Volgens mij valt het met de opstoppingen in mijn buurt wel mee, alhoewel ik vanmiddag ook nog redelijk wat op de weg ben. We zullen zien...

Kan altijd erger:puke:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=100063

Indrukwekkende fotoserie.............
Een prachtige dienst in de Martinikerk.

We hebben collectief gekeken op het werk.
Heb inderdaad vernomen dat het een mooie dienst was, maar niet gekeken. Wel foto-shoots van TVNoord

Triest om 'mijn' Olle Grieze' weer ns te zien op deze manier.
Indrukwekkend.

Toch vind ik het jammer dat er ook niet stilgestaan wordt bij dat meisje/jongedame/vrouw die ook die nacht haar leven verloren heeft.
quote:_yellowlove_ schreef op 20 april 2011 @ 17:50:

Indrukwekkend.

Toch vind ik het jammer dat er ook niet stilgestaan wordt bij dat meisje/jongedame/vrouw die ook die nacht haar leven verloren heeft. heb je HELEMAAL gelijk in!!

Indrukwekkend.

Toch vind ik het jammer dat er ook niet stilgestaan wordt bij dat meisje/jongedame/vrouw die ook die nacht haar leven verloren heeft.

Mee eens,ik heb daar eigenlijk verder niets meer over gehoord of gelezen.

Ook geen idee of zij inmiddels al begraven of gecremeerd is.

Indrukwekkend.

Toch vind ik het jammer dat er ook niet stilgestaan wordt bij dat meisje/jongedame/vrouw die ook die nacht haar leven verloren heeft.Daar is wel bij stilgestaan. Tijdens de dienst in de Martinikerk hebben ze een minuut stilte voor haar gehouden. Op hetzelfde moment was er een dienst voor haar in een kerk in 't Zand, waar ook een minuut stilte voor de agent werd gehouden. Haar familie wilde haar in "stilte" kunnen begraven.
quote:plops schreef op 20 april 2011 @ 18:59:

[...]

Daar is wel bij stilgestaan. Tijdens de dienst in de Martinikerk hebben ze een minuut stilte voor haar gehouden. Op hetzelfde moment was er een dienst voor haar in een kerk in 't Zand, waar ook een minuut stilte voor de agent werd gehouden. Haar familie wilde haar in "stilte" kunnen begraven.

Ah oké ik kan me daar iets bij voorstellen dat de familie haar niet al teveel in de publiciteit wilde hebben en in alle rust afscheid wilden nemen..

Mooi dat er toch ook nog even bij haar stil gestaan is..
Absoluut
Ik vond het heel indrukwekkend.

Toen zijn zoon de helm kreeg, poeh heftig hoor.
De familie van Renske wil inderdaad geen media-aandacht.

Ik geloof dat dat ook gerespecteerd is, eerder op de avond kon ik niets over haar dienst vinden.
Inderdaad zeer indrukwekkende foto's met al die agenten aan weerszijde van de weg. Ik had het zelf niet zo meegekregen dat het afscheid gisteren was dus ik was eigenlijk ruim ervoor en erna in de stad. Gelukkig heb ik niet in de weg gereden. Dat had ik zeer vervelend gevonden. Trouwens, als ik het wel wist, was ik ook niet gaan kijken. Dat is niet mijn stijl. Dat voelt niet goed voor mij.

Ik heb online stukjes van de dienst gezien. Als een soort respect voor die agent die het niet overleefd heeft en voor de achtergebleven familie. Heel erg! Ja, die helm aan die zoon. Poe, arme gozer..

En inderdaad is daar wat gezegd over die vrouw en een moment van stilte voor haar ingelast. Aan haar is zeker ook aandacht besteed. Zij telde net zo goed mee bij het afscheid!

Ik vond het een respectvolle dienst wat ik ervan gezien heb. Echt petje af dat ze massaal dit gedaan hebben voor die man.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
En om nog wat extra aandacht aan Renske te besteden. Weer een slachtoffer van huiselijk geweld. Gaat mij aan het hart...
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
De enige van wie ik vind dat er weinig aandacht voor is, is de agente die óók gewond raakte. Maar dat zal ook een bewuste keuze zijn geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven