Emmy overleden

06-11-2009 10:10 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
De viva redactie plaatste een annonce in de volkskrant van vandaag:

http://www.volkskrant.nl/ ... 091106___/2_022/#original



Ik vind het vreemd dat ik op de vivasite hierover niks terug vind. Of zoek ik niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Emmy heeft deelgenomen aan "over mijn lijk" van BNN en vervolgens had ze een colum in ViVa.



Emmy was een byzondere krachtige vrouw, die in haar kolums nooit haar humor en creativiteit heeft verloern. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
Ja ik heb het toen ook gevolgd..wat vreselijk zeg..
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor de nabestaanden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Niet gezien en kende haar ook niet, maar desalniettemin vreselijk...... Sterkte voor iedereen die haar persoonlijk kende...
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 06 november 2009 @ 10:17:

http://weblogs.bnn.nl/EmmyOMLHet BNN programma heb ik gevolgd. Bijzondere meid! Wat vreselijk dat ze overleden is.
Alle reacties Link kopieren
Oh shit... dat raakt me wel Ik las haar columns in de Viva altijd. Vond het erg indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, wat een naar bericht.

Ja ik wéét dat het zou gaan gebeuren, toch vind ik het erg.



I'm lucky to be here, dat blijkt maar.



Rust zacht Emmy.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop met de Viva een paar weken achter en kan de komende weken haar columns nog lezen, terwel ze er al niet meer is



Sterkte voor de nabestaanden!
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat verdrietig. :(
Rust zacht dappere vrouw!!
Jeetje, dat is de laatste van die serie die is overleden. Raar idee. Wat erg.

Ik schrik een beetje van die laatste foto's met die tillift op haar blog, daar ziet ze er helemaal niet meer als zichzelf uit.
Alle reacties Link kopieren
Ahw..



Sterkte voor de nabestaanden!
Alle reacties Link kopieren


Toevallig las ik gisteren nog haar column in de laatste viva, en ik had al zo'n idee dat het niet heel erg lang meer zou duren



Rust zacht Emmy!
Alle reacties Link kopieren
http://weblogs.bnn.nl/emmyoml



Altijd heftig als generatiegenoten sterven. Ik vond haar pagina in de viva altijd erg creatief.
Alle reacties Link kopieren
He gatsie wat naar. Door die columns heb je toch een beetje het idee dat je iemand een beetje kent. Alle naaste familie en vriende heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst in deze moeilijke tijd. Ze heeft in ieder geval mooie dingen achtergelaten en veel mensen geraakt met haar column.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Alle reacties Link kopieren
Las het vanochtend inderdaad in de Volkrant. Wat een dappere en creatieve vrouw, Emmy. Rust zacht.
Alle reacties Link kopieren
En Angels: even gezamenlijk jullie best doen voor een berichtje hier op de site hoor. Het blad en de site mogen dan gescheiden zijn. Het is nog steeds het Viva forum, met logo en cover van het tijdschrift en dus wel degelijk gelinkt aan het blad. Hopelijk gaat dat lukken.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Alle reacties Link kopieren
Heel triest :(

Ik heb OML altijd gekeken en ook wel eens haar columns gelezen.



Rust zacht!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica34 schreef op 06 november 2009 @ 10:38:

En Angels: even gezamenlijk jullie best doen voor een berichtje hier op de site hoor. Het blad en de site mogen dan gescheiden zijn. Het is nog steeds het Viva forum, met logo en cover van het tijdschrift en dus wel degelijk gelinkt aan het blad. Hopelijk gaat dat lukken.Nou Chica, daar hebben de Angels anders totáál geen inspraak in.
Over mijn lijk volgde ik en ook las ik regelmatig haar columns in Viva. Gek dat je daardoor een beetje het gevoel krijgt dat je iemand kent terwijl dat natuurlijk niet zo is.



Emmy, je bent veel te jong om afscheid van te moeten nemen. Je hebt laten zien dat je wilskracht hebt en dat positiviteit belangrijk is in het leven. Rust nu maar lekker uit!
Krijg er helemaal kippevel van



Sterkte voor alle nabestaanden.
Godverdegodver, wat een k**bericht!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig bericht. Ken Emmy niet, maar om op zo'n jonge leeftijd te moeten overlijden is vreselijk!



Rust zacht en sterkte voor alle nabestaanden.
Noir Desir: Le vent nous portera
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie tekst is er geplaats op de website van over mijn lijk.



Emmy, je bent een voorbeeld voor velen en zult worden gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven