Emmy overleden

06-11-2009 10:10 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
De viva redactie plaatste een annonce in de volkskrant van vandaag:

http://www.volkskrant.nl/ ... 091106___/2_022/#original



Ik vind het vreemd dat ik op de vivasite hierover niks terug vind. Of zoek ik niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi gemaakt die afbeelding met alle foto's. Wat een prachtige vrouw. Veel te jong gestorven.



Ik las laatst al in de Viva dat ze een dwarslaesie had en niet meer naar buiten kon, en zelfs daarover kon ze nog positief schrijven.



Rust zacht
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Kastanjez schreef op 06 november 2009 @ 12:22:

Wat een kankerziekte...



En wat komt het hard aan in een week dat ik hoor dat mijn moeder borstkanker heeft Ik begrijp dat, wat verschrikkelijk! Ik wens je echt heel veel sterkte en positieve kracht! En ook voor Robo en alle anderen die vechten tegen kanker!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Emmy... aan haar columns dacht ik steeds te kunnen afleiden dat ze het nog wel een tijdje zou volhouden, zo veel energie zat daar in. Ze had in het programma Over Mijn Lijk al zo'n indruk op me gemaakt.

Goh, ik ben er wel even stil van...

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
De blog van Sheila staat online:



http://www.viva.nl/2009/1 ... emmy-columnist-overleden/
Vreselijk, ik wens de nabestaanden veel sterkte. Wat horen we het de laatste tijd toch veel, jonge mensen en kanker.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, wat een verdrietig nieuws.

Zij was een hele sterke vrouw, die veel humor had.

Ik weet nog dat haar stuk bij OML begon met: "Ik ben Emmy en ik ga dood". Ze was toen met Patrick op een begraafplaats om haar laatste rustplaats uit te zoeken.



Voor alle nabestaanden: heel veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 06 november 2009 @ 17:14:

Oh jeetje, wat een verdrietig nieuws.

Zij was een hele sterke vrouw, die veel humor had.

Ik weet nog dat haar stuk bij OML begon met: "Ik ben Emmy en ik ga dood". Ze was toen met Patrick op een begraafplaats om haar laatste rustplaats uit te zoeken.



Voor alle nabestaanden: heel veel sterkte gewenst.Hier een stukje van het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Seb5WHE9TwY
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht net haar nav een blog van een gastblogger hier. Zoek even op google naar haar blog van overmijnlijk en lees dat ze is overleden. Wat een schrik zeg, ik dacht eigenlijk dat het goed met haar ging!!
anoniem_51551 wijzigde dit bericht op 08-11-2009 21:14
Reden: niet goed gelezen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mooie Emmy, wat een prachtige sterke vrouw was je. Vol bewondering heb ik je sinds OML gevolgd. Rust zacht.



Sterkte voor alle nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quirijn schreef op 06 november 2009 @ 10:18:

Ze heeft ook meegedaan aan het BNN programma over mijn lijk.. volgens mij is zij de laatste van het programma die nog in leven was..

Klopt. Als je nu op die site klikt bij de verschillende deelnemers, staat er bij iedere deelnemer: X is overleden, blabla.

De deelnemers waren natuurlijk geselecteerd omdát ze niet lang meer te leven hadden. Toch krijg ik er een raar gevoel bij als ik die site bekijk.... ja.... ze zijn er nu echt niet meer



Ik vond Emmy ook een topper (dat had ik al vaker gezegd op het forum).



Beetje apart dat de Viva-site er geen aandacht aan besteedt. In Viva staan wel dingen over het forum, maar op de site staat niks als een columniste overlijdt. Klopt niet voor mijn gevoel.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivamod schreef op 06 november 2009 @ 13:14:

De blog van Sheila staat online:



http://www.viva.nl/2009/1 ... emmy-columnist-overleden/

Dan ben ik dus mosterd.



Eh... Goed dat er aandacht aan besteed wordt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok echt van dit bericht. Kwam er eigenlijk nu pas op om hier op het forum te kijken.



Emmy zette me elke week even met 2 benen op de grond met haar columns. Heel erg dat dit een meisje van mijn eigen leeftijd kan overkomen. Rust zacht..:rose:

Daarnaast wens ik haar familie en vrienden veel sterkte met het verlies.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, lees het nu pas. Heb straks haar colum in de viva van deze week nog gelezen :(
Alle reacties Link kopieren
Marco(de vriend van Emmy) heeft een blog geschreven op BNN over het afscheid van Emmy. Weblog Emmy en dan even naar de tweede blog van boven scrollen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Emmy ook boeken geschreven?
Alle reacties Link kopieren
Ben er helemaal stil van!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, net de de nieuwe Viva bij de post. Denk effe lekker op de bank bijkomen. Schrik me helemaal rot. Heb even heel hard zitten janken. Bah, rot bericht zo voor het weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven