Extreem Rechts tuig verstoort voorleesmiddag.

23-12-2018 10:52 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
NIJMEGEN - De voorleesmiddag van drag queens in de bibliotheek in Nijmegen is afgelast. Volgens een woordvoerder van de bibliotheek Mariënburg liepen er rechts-extremistische jongeren rond in de bieb.

De drag queens zouden zaterdagmiddag in de bibliotheek voorlezen aan kinderen.

Een woordvoerder van de bibliotheek zegt dat de voorleesmiddag is afgelast vanwege de veiligheid van de kinderen. De jongeren waren lid van Identitair Verzet: 'Hier moet je kinderen niet aan blootstellen', aldus een van de demonstranten.


https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... xtremisten

Wat was het beste geweest?

Totaal aantal stemmen: 121

Niet zwichten voor terreur. Hard optreden tegen versoorders. (66%)
Het is inderdaad beter om kinderen niet te confronteren met drag queens (22%)
Anders (12%)
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
01-01-2019 21:25
Ja sorry, mijn excuses voor deze uitglijder! I eat my words.
Is ook hartstikke lastig allemaal, al die financiële begrippen.
Ik worstel zelf altijd met debiteuren en crediteuren :bonk:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
01-01-2019 21:31
Is ook hartstikke lastig allemaal, al die financiële begrippen.
Ik worstel zelf altijd met debiteuren en crediteuren :bonk:
Niet zo handig als je nog geld van iemand tegoed hebt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wat doen drag-queens in Godsnaam in een bibliotheek met kleine kinderen tegenwoordig?
hoezoos schreef:
03-01-2019 04:01
Wat doen drag-queens in Godsnaam in een bibliotheek met kleine kinderen tegenwoordig?
Ze voorlezen, dat staat er toch ;-))
Alle reacties Link kopieren
Niet zozeer tegen dragqueens want die komen gelukkig maar weinig voor, maar ik hou een onpopulaire (in Nederland althans) mening op na, en wel betreffende homoseksualiteit. Ik wil niet per se een discussie hiervan maken, want de verdeling is enorm en we zullen het nooit met elkaar eens worden, maar ik vind juist dat homoseksualiteit en de bijbehorende propaganda een verwoestende invloed heeft op onze kinderen. Dat mag eens gezegd worden. En ik ben geenszins rechts, laat staan extreem.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 19:51
Niet zozeer tegen dragqueens want die komen gelukkig maar weinig voor, maar ik hou een onpopulaire (in Nederland althans) mening op na, en wel betreffende homoseksualiteit. Ik wil niet per se een discussie hiervan maken, want de verdeling is enorm en we zullen het nooit met elkaar eens worden, maar ik vind juist dat homoseksualiteit en de bijbehorende propaganda een verwoestende invloed heeft op onze kinderen. Dat mag eens gezegd worden. En ik ben geenszins rechts, laat staan extreem.
oh? Ik ben heel benieuwd naar je motivatie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 19:51
Niet zozeer tegen dragqueens want die komen gelukkig maar weinig voor, maar ik hou een onpopulaire (in Nederland althans) mening op na, en wel betreffende homoseksualiteit. Ik wil niet per se een discussie hiervan maken, want de verdeling is enorm en we zullen het nooit met elkaar eens worden, maar ik vind juist dat homoseksualiteit en de bijbehorende propaganda een verwoestende invloed heeft op onze kinderen. Dat mag eens gezegd worden. En ik ben geenszins rechts, laat staan extreem.
:rofl:

Welke propaganda en wat voor verwoestingen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-01-2019 19:54
oh? Ik ben heel benieuwd naar je motivatie
Ik sta er dubbel in. Alsof iemand zegt “ik maak me zorgen over de joodse/negroide propaganda en de verwoestende werking die het op onze jeugd heeft” De motivatie weten is interessant, maar dan vooral voor de officier van justitie en de rechter die de betreffende persoon berechten wegens discriminatie.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
De_pit schreef:
03-01-2019 19:51
Niet zozeer tegen dragqueens want die komen gelukkig maar weinig voor, maar ik hou een onpopulaire (in Nederland althans) mening op na, en wel betreffende homoseksualiteit. Ik wil niet per se een discussie hiervan maken, want de verdeling is enorm en we zullen het nooit met elkaar eens worden, maar ik vind juist dat homoseksualiteit en de bijbehorende propaganda een verwoestende invloed heeft op onze kinderen. Dat mag eens gezegd worden. En ik ben geenszins rechts, laat staan extreem.
.
Drie keer raden: religieuze griep? Islam/ Gristen?
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
03-01-2019 19:59
Ik sta er dubbel in. Alsof iemand zegt “ik maak me zorgen over de joodse/negroide propaganda en de verwoestende werking die het op onze jeugd heeft” De motivatie weten is interessant, maar dan vooral voor de officier van justitie en de rechter die de betreffende persoon berechten wegens discriminatie.
ssstttt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
03-01-2019 20:02
.
Drie keer raden: religieuze griep? Islam/ Gristen?
Waarschijnlijk een doe-het-zelf salafist. Een hobbyradicaal die te veel op de verkeerde internetsites rondneust. Ik vermoed, gezien zijn/haar bijdragen in een ander topic, iemand in de islamitische hoek, maar zeker geen mainstream moslim.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
03-01-2019 19:59
Ik sta er dubbel in. Alsof iemand zegt “ik maak me zorgen over de joodse/negroide propaganda en de verwoestende werking die het op onze jeugd heeft” De motivatie weten is interessant, maar dan vooral voor de officier van justitie en de rechter die de betreffende persoon berechten wegens discriminatie.
Als je gelijk met dreigementen van aanklachten wegens discriminatie komt (typerende voor jouw kamp) dan stel je je niet echt open voor de discussie. Waarbij ik die laatste juist niet wilde om dit soort redenen, wat je duidelijk maakt met jouw reactie.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
03-01-2019 20:02
.
Drie keer raden: religieuze griep? Islam/ Gristen?
Ik ben weinig religieus, en al helemaal niet naar deletter van de schriften. Wel geloof ik een Oppere Macht.

En nu genoeg onzin over mij persoonlijk,
De_pit schreef:
03-01-2019 20:05
Als je gelijk met dreigementen van aanklachten wegens discriminatie komt (typerende voor jouw kamp) dan stel je je niet echt open voor de discussie. Waarbij ik die laatste juist niet wilde om dit soort redenen, wat je duidelijk maakt met jouw reactie.
.
Noem mij eens 1 voorbeeld van welk verwoestend effect het op jou heeft als je buurman Ali graag in vrouwenkleding rondloopt.

Kan wel een lachbui gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 20:05
Als je gelijk met dreigementen van aanklachten wegens discriminatie komt (typerende voor jouw kamp) dan stel je je niet echt open voor de discussie. Waarbij ik die laatste juist niet wilde om dit soort redenen, wat je duidelijk maakt met jouw reactie.
Ik zal niemand aangeven. Ik ben vrij radicaal waar het vrijheid van meningsuiting betreft. Maar volgens de huidige wet zijn de uitlatingen strafbaar. Ik heb die wet niet gemaakt en die wet mag van mij veel soepeler. Maar er zijn hier veel meer lezers buiten mij om.

Uiteraard vind ik je mening verder belachelijk en ik ben benieuwd wat je met “propaganda” en zo bedoelt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
03-01-2019 20:04
Waarschijnlijk een doe-het-zelf salafist. Een hobbyradicaal die te veel op de verkeerde internetsites rondneust. Ik vermoed, gezien zijn/haar bijdragen in een ander topic, iemand in de islamitische hoek, maar zeker geen mainstream moslim.
Niet dat ik het ben maar hoezo is zogenaamde discriminatie mijnerzijds beantwoorden met je eigen discriminatie tegen een andere groep, wel gepast? Leg dat mij eens uit.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 20:05
Als je gelijk met dreigementen van aanklachten wegens discriminatie komt (typerende voor jouw kamp) dan stel je je niet echt open voor de discussie. Waarbij ik die laatste juist niet wilde om dit soort redenen, wat je duidelijk maakt met jouw reactie.
als jij geen discussie wil, hoeft de ander er ook niet voor open te staan. Maar ik ben wel benieuwd naar je motivatie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
03-01-2019 20:07
.
Noem mij eens 1 voorbeeld van welk verwoestend effect het op jou heeft als je buurman Ali graag in vrouwenkleding rondloopt.

Kan wel een lachbui gebruiken.
Je leest niet goed. Het gaat om kinderen, degenen in hun vormingsjaren die het kwetsbaarst zijn voor invloeden van buitenaf. En ik ben geen kind. Maar je laat het onderwerp steeds weer over mijn persoon gaan, dus je bent geen waardige discussiepartner dn niet op mijn niveau. Ik haak af, doei.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 20:11
Je leest niet goed. Het gaat om kinderen, degenen in hun vormingsjaren die het kwetsbaarst zijn voor invloeden van buitenaf. En ik ben geen kind. Maar je laat het onderwerp steeds weer over mijn persoon gaan, dus je bent geen waardige discussiepartner dn niet op mijn niveau. Ik haak af, doei.
Volgens de meeste wetenschappers is homoseksualiteit aangeboren. Invloed van buiten af, “propaganda” zoals je dat noemt, heeft dus geen invloed op de geaardheid. Hooguit kunnen jongeren die gedwongen in de kast moeten blijven vanwege een homovijandige omgeving toch de moed krijgen wel uit de kast te komen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-01-2019 20:09
als jij geen discussie wil, hoeft de ander er ook niet voor open te staan. Maar ik ben wel benieuwd naar je motivatie
Je hebt hierin 100% gelijk. Dus daaaag.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 20:15
Je hebt hierin 100% gelijk. Dus daaaag.
je roept dus maar wat, net als in andere topics
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-01-2019 20:18
je roept dus maar wat, net als in andere topics
Ik roep zelden zomaar wat, als je een heel specifieke vraag aan mij, beleefd nog wel, weet te stellen, wagen we nog één pogingetje. Maar zoals het nu is gegaan, gaat het niet lukken. Met dat direct op de man spelen en hopen anderen met hun meningen uit te sluiten. Discriminatie, éh.
Alle reacties Link kopieren
De_pit schreef:
03-01-2019 20:21
Ik roep zelden zomaar wat, als je een heel specifieke vraag aan mij, beleefd nog wel, weet te stellen, wagen we nog één pogingetje. Maar zoals het nu is gegaan, gaat het niet lukken. Met dat direct op de man spelen en hopen anderen met hun meningen uit te sluiten. Discriminatie, éh.
ik heb je gelijk gevraagd naar je motivatie, zonder verdere woorden. En beleefd vragen? Wie denk je wel niet dat je bent?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Upperdepup. Mooi zo.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3101847 ... m-verlopen

NIJMEGEN - De voorleesmiddag met een optreden van dragqueen Dolly Bellefleur in de bibliotheek van Nijmegen is zaterdagmiddag uitermate vreedzaam en rustig verlopen. Peuters, kleuters zeggen niets gemerkt te hebben van de acties die waren aangekondigd en waarvoor extra beveiliging was ingeschakeld. „Het was drukte om niks”, zegt burgemeester Bruls van Nijmegen.



Nog een leuk artikel, maar te lang om te plakken.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/02/02/oo ... d-a3652706
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik plak dan toch even het plaatje, gewoon omdat het kan. En omdat het zulke vrolijke kleuren heeft.

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven