Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 15:31:

Zou er dan werkelijk niemand in Irme's omgeving zijn die ziet hoe destructief ze bezig is en haar door elkaar rammelt en die computer afkoppelt en de telefoon uit het raam gooit,

Als een vriendin van mij dit deed, zou ik dat doen.Nee, helaas is ze niet echt gezegend met vrienden die echt voor haar zijn
Wow! Tòch een deel drie?

Geregeld door een handlanger van Gerland zeker? Of mogelijk gemaakt door de Gereroriaanse Partij?
Als ik mij zo zou gedragen zoals Irme doet, dan ben ik er 1000% van overtuigd dat mijn familie + vrienden mij vast hadden gebonden op een stoel en mijn handen met een touwtje vast hadden gebonden en laptop,telefoon in beslag hadden genomen. Ik had de wind van voren gekregen.
.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 15:23:

[...]

1.90 is lastig knuffelen

Hier stijgen er ook twee boven mij uit, waarvan de mannelijke van de twee mij kleintje noemt.

Maar met een beetje springen lukt die knuffel nog wel.

Ik heb nog wel 1 smurf die knuffelhanteerbaar is.

Overigens vinden ze mij een gekke moeder, nou ehm...
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 15:34:

[...]

Nee, helaas is ze niet echt gezegend met vrienden die echt voor haar zijnEn heeft ze geen moeder? Die zou toch ook moeten ingrijpen.
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 15:34:

Even wat anders...

http://www.bndestem.nl/al ... n-lisanne-video-1.4413138

Ach wat vreselijk, Anderzijds komt er dan wel een einde aan de onzekerheid , En kan de familie ze een laatste rustplaats geven,

Triest

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 15:36:

Als ik mij zo zou gedragen zoals Irme doet, dan ben ik er 1000% van overtuigd dat mijn familie + vrienden mij vast hadden gebonden op een stoel en mijn handen met een touwtje vast hadden gebonden en laptop,telefoon in beslag hadden genomen. Ik had de wind van voren gekregen.Hier ook. Ze hadden me onmiddelijk tegen mezelf in bescherming genomen. En terecht.
Kun je pubers niet meer knuffelen?

Ik ga hem rauw eten geven, dan blijft ie lekker klein.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 15:36:

[...]

En heeft ze geen moeder? Die zou toch ook moeten ingrijpen.heeft met haar gebroken
.

[...]

En heeft ze geen moeder? Die zou toch ook moeten ingrijpen.

die heeft zich gevoegd bij Ex

( Geeft te denken)
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

[...]

En heeft ze geen moeder? Die zou toch ook moeten ingrijpen.Als ik de verhalen mag geloven heeft haar eigen. Moeder samen met Gerland aangifte tegen Irme gedaan.

[...]

En heeft ze geen moeder? Die zou toch ook moeten ingrijpen.Haar eigen moeder heeft toch ook het AMK ingeschakeld.
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 15:37:

[...]

Als ik de verhalen mag geloven heeft haar eigen. Moeder samen met Gerland aangifte tegen Irme gedaan.Ah!
@yasmijn, moeder is degene die AMK had ingeschakeld onder andere
.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 15:27:

Met dank aan Tepelstreeltje:

20-06-2014, 15:25

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ho9 ... 6Q14ZR_te4

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=333x ... 6Q2AJR_te4

Het niveau van moederIk had net heel even oprecht medelijden maar dat is nu wel verdwenen. Ik zit me hier gewoon echt boos te maken om dit soort uitspraken. ppffff misschien moet ik toch even een blokje om tegen de tijd dat ik terug ben zit de vier in de klok en neem ik een Schult.
quote:sunny* schreef op 20 juni 2014 @ 15:37:

[...]

Haar eigen moeder heeft toch ook het AMK ingeschakeld.Dat zegt toch wel wat.
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 15:36:

Als ik mij zo zou gedragen zoals Irme doet, dan ben ik er 1000% van overtuigd dat mijn familie + vrienden mij vast hadden gebonden op een stoel en mijn handen met een touwtje vast hadden gebonden en laptop,telefoon in beslag hadden genomen. Ik had de wind van voren gekregen.Mijn familie had me al jaren eerder een schop onder mijn hol gegeven en het kind meegenomen hebben.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 juni 2014 @ 15:38:

[...]

Mijn familie had me al jaren eerder een schop onder mijn hol gegeven en het kind meegenomen hebben.Hier idem.
.
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 15:38:

[...]

Ik had net heel even oprecht medelijden maar dat is nu wel verdwenen. Ik zit me hier gewoon echt boos te maken om dit soort uitspraken. ppffff misschien moet ik toch even een blokje om tegen de tijd dat ik terug ben zit de vier in de klok en neem ik een Schult.

Ik bied je een Grolschje aan.

Wat wordt hier toch gevloekt met dag gore bier
quote:sunny* schreef op 20 juni 2014 @ 15:32:

[...]

Mijn excuses dacht dat jij dat zelf had geschreven.Zo verbazingwekkend zou dat niet zijn hoor.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 15:34:

Helder licht!

* Bewerkt, Dat dan weer wel...

Cindy Wellner Pauline Otler is er precies zo 1! Heb haar stuk op fb eens goed gelezen. En sta vol verbazing zo beweert de schrijfster dat iedereen die Irme een hart onder de riem steek en tegen BJZ is, allemaal mensen zijn waarvan de kinderen uit huis gehaald zijn? En zo zijn er wel meer dingen. Vreselijk suggestief, blijkbaar zijn wij allemaal mensen hier met uit huis geplaatste kinderen??? Volgens mij is dat verhaal geschreven door iemand van BJZ zelf? Knip en plak werk, meningen en feiten door elkaar gehaald en vreselijk suggestief. Whahahahaha.

2 minuten geleden · BewerktEn bedankt! Dat stuk op de FB van Pauline Otler verwijst naar mijn blog. Ik kwam haar naam toevallig tegen en zag dat ze een link op haar FB had gezet. Dus men heeft het hier over mij (de schrijfster). Ach. En nee, ik werk niet voor BJZ.
quote:ammehoelaah schreef op 20 juni 2014 @ 15:34:

Wow! Tòch een deel drie?

Geregeld door een handlanger van Gerland zeker? Of mogelijk gemaakt door de Gereroriaanse Partij? Ik voorspel dat Gerlands Midden hiermee van doen heeft..
Miriam Veenings Hou vol Irme! We slepen jou er doorheen

4 minuten geleden

Die profiel foto ook, Ik had ze uit mijn Feestboek gerost hoor, Is een van de meest vreselijke foto's die ik ooit heb gezien.

Ik mag toch hopen dat dat een Photoshop is?
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 15:37:

[...]

Als ik de verhalen mag geloven heeft haar eigen. Moeder samen met Gerland aangifte tegen Irme gedaan.Wat triest dat ze dan niet de geboden hulp met twee handen heeft aangenomen. Vooral voor dat arme kind, wat had ze het een hoop ellende kunnen besparen.
quote:Julus schreef op 20 juni 2014 @ 15:39:

[...]

En bedankt! Dat stuk op de FB van Pauline Otler verwijst naar mijn blog. Ik kwam haar naam toevallig tegen en zag dat ze een link op haar FB had gezet. Dus men heeft het hier over mij (de schrijfster). Ach. En nee, ik werk niet voor BJZ.Julus, je 15 minutes of fame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven