Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 15:48
quote:Star, 62 seconden geleden
Nou op het moment even niet wat ze zit op mijn toetsenbord te rammen terwijl ik probeer te forummen. Ik bedoel ze moeten wel weten wat de prioriteiten van mama zijn hè Oh, ik heb vandaag mijn broers Mason laten afbeulen op de boerderij. Nu ligt ie uitgeput te slapen en kan ik lekker ongestoord forummen. Je moet dat iets slimmer aanpakken, Star.
Nou op het moment even niet wat ze zit op mijn toetsenbord te rammen terwijl ik probeer te forummen. Ik bedoel ze moeten wel weten wat de prioriteiten van mama zijn hè Oh, ik heb vandaag mijn broers Mason laten afbeulen op de boerderij. Nu ligt ie uitgeput te slapen en kan ik lekker ongestoord forummen. Je moet dat iets slimmer aanpakken, Star.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 20 juni 2014 om 15:48
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 15:27:
Met dank aan Tepelstreeltje:
20-06-2014, 15:25
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ho9 ... 6Q14ZR_te4
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=333x ... 6Q2AJR_te4
Het niveau van moeder
Zo zeg
Wat een secreet.
Met dank aan Tepelstreeltje:
20-06-2014, 15:25
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ho9 ... 6Q14ZR_te4
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=333x ... 6Q2AJR_te4
Het niveau van moeder
Zo zeg
Wat een secreet.
vrijdag 20 juni 2014 om 15:50
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 15:47:
En hoe erg dat hansje later zichzelf zo vastgebonden op het net terug vind... ongelofelijk.
Ik heb dat mens gerapporteerd ( althans de foto)
Die kop stond me ook niet aan trouwens
En hoe erg dat hansje later zichzelf zo vastgebonden op het net terug vind... ongelofelijk.
Ik heb dat mens gerapporteerd ( althans de foto)
Die kop stond me ook niet aan trouwens
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 15:50
vrijdag 20 juni 2014 om 15:51
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 15:46:
[...]
Mensen moeten dat oplossen ala Irmestyle
Aangifte doen
Ik hoop dat mensen van jeugdzorg, advocaten van de familie van die Gerland, of andere mensen die direct of indirect werkzaam voor of met kinderen zijn, dat gaan doen. Of achter "gewone" burgers staan die dat gaan doen, of wellicht al hebben gedaan.
Dit moet toch gestopt worden? Het kan toch niet zo zijn dat je maar vrij spel hebt om iemand zo te vernederen (haar kind, maar ik doel nu ook op die Gerland en familie) en andere mensen te blijven aanzetten tot haat en weet ik wat nog meer?!
[...]
Mensen moeten dat oplossen ala Irmestyle
Aangifte doen
Ik hoop dat mensen van jeugdzorg, advocaten van de familie van die Gerland, of andere mensen die direct of indirect werkzaam voor of met kinderen zijn, dat gaan doen. Of achter "gewone" burgers staan die dat gaan doen, of wellicht al hebben gedaan.
Dit moet toch gestopt worden? Het kan toch niet zo zijn dat je maar vrij spel hebt om iemand zo te vernederen (haar kind, maar ik doel nu ook op die Gerland en familie) en andere mensen te blijven aanzetten tot haat en weet ik wat nog meer?!
vrijdag 20 juni 2014 om 15:52
quote:ikbenmedereentje schreef op 20 juni 2014 @ 15:50:
Die foto heeft ze "ooit" gemaakt al statement.
er stond een tekst bij : slachtoffer van vechtscheiding.
domme doos is zich er niet van bewust dat ze daar zelf net hard aan mee deed/doet
Ik hoop zo dat JZ dat weet, Het is een echt Statement van haar kant, Dat ze al langer bezig is met het kapot maken van haar zoontje
*Voorbedachte rade
Die foto heeft ze "ooit" gemaakt al statement.
er stond een tekst bij : slachtoffer van vechtscheiding.
domme doos is zich er niet van bewust dat ze daar zelf net hard aan mee deed/doet
Ik hoop zo dat JZ dat weet, Het is een echt Statement van haar kant, Dat ze al langer bezig is met het kapot maken van haar zoontje
*Voorbedachte rade
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 15:50:
[...]
Nee joh hoe kom je daarbij? Vele mensen hebben deze foto als profiel foto!Veel mensen hebben hem idd als profielfoto , maar I. heeft hem wel bij haar foto's weggehaald. Zag hem er van de week nog tussen staan en wilde net kijken van wanneer die foto eigenlijk was. Niet meer te vinden bij haar.
[...]
Nee joh hoe kom je daarbij? Vele mensen hebben deze foto als profiel foto!Veel mensen hebben hem idd als profielfoto , maar I. heeft hem wel bij haar foto's weggehaald. Zag hem er van de week nog tussen staan en wilde net kijken van wanneer die foto eigenlijk was. Niet meer te vinden bij haar.
vrijdag 20 juni 2014 om 15:53
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 15:51:
Heee gekskuh ik heb van jou gin aandacht nodig en gij hebt een grote bek door de telefoon of op fb maar kom ff langs dan koekertDank U Motto
Heee gekskuh ik heb van jou gin aandacht nodig en gij hebt een grote bek door de telefoon of op fb maar kom ff langs dan koekertDank U Motto
vrijdag 20 juni 2014 om 15:55
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 15:52:
OO wat erg, dat wist ik niet dat ze van te voren deze foto had gemaakt. Ik dacht dat het gefotoshopt was....
Dit is echt walgelijk.....sommige (vrienden) hebben die foto wel staan bij hun naam. Dit is echt walgelijk.
En als ik dergelijke vrienden heb?, Die gaan er bij mij terstond uit.
Vind het overigens ook nog eens voer voor een pedo die van " Enge dingen houd"
Bloot bovenlijfje, Bondage
OO wat erg, dat wist ik niet dat ze van te voren deze foto had gemaakt. Ik dacht dat het gefotoshopt was....
Dit is echt walgelijk.....sommige (vrienden) hebben die foto wel staan bij hun naam. Dit is echt walgelijk.
En als ik dergelijke vrienden heb?, Die gaan er bij mij terstond uit.
Vind het overigens ook nog eens voer voor een pedo die van " Enge dingen houd"
Bloot bovenlijfje, Bondage