Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet zo goed waarom er aldoor over donderdag wordt gesproken, de uitspraak zou toch pas over twee weken zijn?
quote:Julus schreef op zondag 22 juni 2014 12:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Star in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:17</a>:</b>

[...]

O. Zet jij het eerste streepje voor de galg?</div></blockquote>+1 m.b.t. de nee. +2
.
quote:Mopsie41 schreef op 22 juni 2014 @ 12:19:

[...]

Dat is hem, ja. Ik zou daar helemaal niks mee van doen willen hebben. Als je die tegen je krijgt, ben je er mooi klaar mee. Een soort "moeder" maar dan mannelijk.

O jij zegt ja en die andere twee zeggen nee

Ik bedoelde John van den Heuvel.
John van de H houdt zich alleen bezig met onwettige kinderontvoeringen naar het buitenland en Peterrrrr is low profile.

Dus daarom nee.

Meer ken ik er niet.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 12:19:

[...]

Definieer Bekende Nederlander.

Figuur wat regelmatig in media is te vinden Peter r , John van den h, Bram M, Joran van der s, Albert v, etcetera etcetera

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:20:

[...]

O jij zegt ja en die andere twee zeggen nee

Ik bedoelde John van den Heuvel.Jacques Smits. Google maar. En die was vanochtend bezig tegen moeder.
Ik geloof niet dat P. R.de V en/of J vd H. Zich hier voor in gaan zetten.

Misschien dat ze vest ff de stukken in willen zien, maar die gaan zich hier echt openlijk niet over uitlaten als in een echt standpunt innemen.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 12:20:

Ik begrijp niet zo goed waarom er aldoor over donderdag wordt gesproken, de uitspraak zou toch pas over twee weken zijn?Daar werd vanuit gegaan omdat dat kennelijk normaal gesproken een week of twee duurt. Nu 26 juni uitspraak.

Ik begrijp niet zo goed waarom er aldoor over donderdag wordt gesproken, de uitspraak zou toch pas over twee weken zijn?

Dat hangt er van af , Is het enkel of meervoudige kamer

Meervoudige is 2 weken, Enkelvoudige 1 week
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wat mij betreft op houden met gissen, Bekende nederlanders gewoon bij de naam noemen

vind ik ook. Kom op zeg, niet doorslaan met het namenverbod. Deze mensen mengen zich er willens en wetens in en hebben,onze bescherming echt niet nodig.
.

Ik begrijp niet zo goed waarom er aldoor over donderdag wordt gesproken, de uitspraak zou toch pas over twee weken zijn?De uitspraak is aankomende donderdag. Twee weken is het maximum of gemiddelde voor een uitspraak. In dit geval dus een week.
O die ken ik niet. Die bedoelde ik dus niet
quote:lila01 schreef op zondag 22 juni 2014 12:20 Ik begrijp niet zo goed waarom er aldoor over donderdag wordt gesproken, de uitspraak zou toch pas over twee weken zijn?26ste
.
Uitspraak is a.s donderdag 26 juni. Dat is door rechtbank bevestigd.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:21:

John van de H houdt zich alleen bezig met onwettige kinderontvoeringen naar het buitenland en Peterrrrr is low profile.

Dus daarom nee.

Meer ken ik er niet.

Precies. En die schat ik toch ook wel hoger in. Die gaan zich hier niet mee bemoeien.

Maar hoorde kindontvoeringen en toen dacht ik meteen aan Sjonnie.
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:25:

[...]

Precies. En die schat ik toch ook wel hoger in. Die gaan zich hier niet mee bemoeien.

Maar hoorde kindontvoeringen en toen dacht ik meteen aan Sjonnie.Dit kind is helemaal niet ontvoerd...........
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:23:

Wat mij betreft op houden met gissen, Bekende nederlanders gewoon bij de naam noemen

vind ik ook. Kom op zeg, niet doorslaan met het namenverbod. Deze mensen mengen zich er willens en wetens in en hebben,onze bescherming echt niet nodig.

Precies, Ik ga ze dan ook gewoon noemen

Ene P vrolijk , heeft contact opgenomen met Peter r en John van den h, En nu is iedereen euforisch net zo euforisch als wanneer ze een berichtje ziet van Patrisija ....

Kortom Boel sjit
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:26:

[...]

Dit kind is helemaal niet ontvoerd...........

No shit Sherlock

Maar gezien dat hele maffia-verhaal zou het me niks verbazen als hij zou zijn ingeschakeld door deze of gene.

[...]

Dit kind is helemaal niet ontvoerd...........Nee wat mij betreft volledig terecht in bescherming genomen tegen een psychotische moeder
Op de HANS pagina, uur geleden:

Alle vragen wanneer ga jij is reageren begrijp ik...het komt... Echt...voor nu is Irme aan set...voor je kind doe je immers alles... — met Irme van der Heijden bij Amsterdam Airport Schiphol.

[...]

Dit kind is helemaal niet ontvoerd...........

Geroofd was het toch?

Advocaten nemen gewoon zaken aan waar ze heil in vinden. Of niet. 'T is gewoon werk hoor. En een uitdagende klus is dit wel.
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 12:29:

Alle vragen wanneer ga jij is reageren begrijp ik...het komt... Echt...voor nu is Irme aan set...voor je kind doe je immers alles... — met Irme van der Heijden bij Amsterdam Airport Schiphol.

Ik hoop dat ze er koffie drinken.

Ze drinken daar gewoon een bakkie koffie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 12:29:

Alle vragen wanneer ga jij is reageren begrijp ik...het komt... Echt...voor nu is Irme aan set...voor je kind doe je immers alles... — met Ixxxxxx bij Amsterdam Airport Schiphol.

Het is een ander persoon achter die pagina die uit naam van reageert

trek nu geen conclusies dat ze op Schiphol staat met haar bodyguards
Is die vrolijke gast een facebooker of een advocaat? En ze denken toch niet echt dat peter of John zich hiermee gaan bemoeien?
.
Okeeee de advocaat is: meester Erkens. Het is een éénmanskantoor (wat natuurlijk niet betekent dat de beste man geen goede advocaat is)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven