Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Ik ben ook wel redelijk facebook afgehaakt, ik irriteer me aan de mensen die met haar meelullen, maar ook aan de tegengeluiden en de reacties daar weer op...

De critici gaan zo af en toe ook echt veel te ver. Het is niet leuk/spannend om te lezen, wel heel voorspelbaar. Tot er echt nieuws komt, is volgens mij alles wel gezegd
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 11:59:

Ik ben het ermee eens dat we geen namen citeren van de facebookers, maar die advocaat kan toch gewoon genoemd worden? Dat is een professional die zich er bewust in mengt. Met alle voor- en nadelen van dien.Komt nog wel in de media volgende week.
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:01:

[...]

Vast een heel groot leeg kantoor met 1 advocaat erin.Het is idd een eenmanskantoor
Alle reacties Link kopieren
" heerlijk relaxed, just sit back and wait KARMA"

Oh

* The plot thickens
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:02:

[...]

Komt nog wel in de media volgende week.Staat gewoon op moeder haar facebook hoor
En die andere bekende, die zich met kindontvoeringen bezig houdt, die naam wil ik ook wel weten en daar geldt mi hetzelfde voor.
.
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 12:04:

[...]

Staat gewoon op moeder haar facebook hoor Dat mis ik dan want ik kijk daar niet meer, wordt me te vermoeiend en het een herhaling van zetten en te voorspelbaar.
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:06:

En die andere bekende, die zich met kindontvoeringen bezig houdt, die naam wil ik ook wel weten en daar geldt mi hetzelfde voor.

Ach ze speculeren over peter r en john van den h

En ja ik noem namen van bekende nederlanders dus wel gewoon.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik volg fb ook niet meer zo. Ik wacht wel af tot donderdag
.
quote:yasmijn, 1 uur geleden

Ik lees elders dat ze een "Groot Advocatenkantoor" aangeboden heeft gekregen.Moskowicz is toch pas verhuist met z'n toko? Misschien heeft ze wel het aanbod gekregen om dat oude pand te huren als uitvalsbasis voor d'r hulptroepen. Heeft ze iig een groot advocatenkantoor aangeboden gekregen, dàt wel.
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:06:

En die andere bekende, die zich met kindontvoeringen bezig houdt, die naam wil ik ook wel weten en daar geldt mi hetzelfde voor.Die kale knikker die voornamelijk heel erg van zichzelf lijkt te houden. Komt als eerste in mij op.
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:09:

[...]

Dat mis ik dan want ik kijk daar niet meer, wordt me te vermoeiend en het een herhaling van zetten en te voorspelbaar.Ik ben natuurlijk geblokkeerd, maar het is inderdaad een herhaling van zetten. Dus ik mis vast niet zoveel. Verder heb ik ook weinig meer hier toe te voegen m.b.t. deze kwestie. Lees wel nog mee.
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:12:

[...]

Die kale knikker die voornamelijk heel erg van zichzelf lijkt te houden. Komt als eerste in mij op.Nee.
quote:bij_zonder schreef op 22 juni 2014 @ 12:10:

[...]

Moskowicz is toch pas verhuist met z'n toko? Misschien heeft ze wel het aanbod gekregen om dat oude pand te huren als uitvalsbasis voor d'r hulptroepen. Heeft ze iig een groot advocatenkantoor aangeboden gekregen, dàt wel.Bram mag toch niet meer als advocaat optreden.
Ik denk dat ik Inez Weski wel een goeie zou vinden. Die runt haar kantoor samen met - ik dacht - haar zus en broer. Geweldig mens lijkt mij dat.
Ben een stille meelezer... ook haar fb volg ik zo nu en dan..

Geen woorden voor! Wat een drama queen inderdaad, klopt van geen kanten zeg. Enige slachtoffer hierin is Hans. Want o, wat vind ik het vreselijk voor dat ventje.
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:14:

[...]

Nee.O. Zet jij het eerste streepje voor de galg?
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:14:

[...]

Bram mag toch niet meer als advocaat optreden.Nee maar hij mag nog wel adviseren
Bram heeft het te druk met nieuwe liefde en zijn commercials.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 12:17:

[...]

Nee maar hij mag nog wel adviserenYep, hij mag optreden als juridisch adviseur. En bij Robijn.
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:17:

[...]

O. Zet jij het eerste streepje voor de galg?Wat mij betreft op houden met gissen, Bekende nederlanders gewoon bij de naam noemen
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:17:

[...]

O. Zet jij het eerste streepje voor de galg?+1 m.b.t. de nee.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 12:18:

[...]

Wat mij betreft op houden met gissen, Bekende nederlanders gewoon bij de naam noemenDefinieer Bekende Nederlander.
O wat heeft die ouwe nu weer aan de haak geslagen?
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:12:

[...]

Die kale knikker die voornamelijk heel erg van zichzelf lijkt te houden. Komt als eerste in mij op.*
anoniem_63e22696d5119 wijzigde dit bericht op 22-06-2014 12:20
Reden: ging over wat anders.....dodelijk vermoeiend dat je geen namen "mag" noemen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven