Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 11:06:

Wat ik het ergst vind, is dat men daar van mening is dat als een kind er goed verzorgd uitziet, de moeder wel een hele goede moeder MOET zijn. Wat een simpele zielen. Alsof een kind alleen maar een bordje vreten en een stapel mooie kleren in de kast nodig heeft om volwassen te worden.

Nou dat is niet helemaal eerlijk.

Professioneel gemaakte 'kijk ons eens gelukkig samen zijn' foto's en een overdaad aan zoetige, nietszeggende facebookplaatjes/liedjes zijn ook wel voorwaardelijk
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 11:03:

[...]

Precies, Oepsedepoeps Baby verzorgen en tips daar over staan wel verder op op het forum , Zat die daar baat bij hebben

Ik vind inmiddels dat Oepserdepoeps een plek verdient op de babynamen lijst. Het is een uniseks naam, dus zo lekker makkelijk in gebruik.

Ik ben voor.
quote:Yavanna schreef op 21 juni 2014 @ 11:05:

[...]

Van zijn café dacht ik? Is misschien wel openbaar?

Klopt en redelijk gemakkelijk te vinden en op wat slechte recensies vanaf Kamp Moeder?...Gebeurt er vrijwel niks. Niet in zijn voordeel, `niet in zijn nadeel.

Ik verwacht dat het Laafvolk ( OMG sorry maar die was grappig) zich daar spoedig op zal storten.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
"Het advies wat ik heb gegeven was voor andere mensen bedoeld, Irme doet het maximale wat mogelijk is. Zo netjes hoe ze het doet. Ik moest eigenlijk ook aan die 2 jochies denken. Die moeder heeft dingen zo vaak aangegeven en dr is niet naar haar geluisterd....wanneer neemt BJZ eindelijk de tekenen van narcisme serieus?"

Volgens mij is dat precies wat BJZ doet. Veel respect voor jeugdzorgwerkers in een enorm moeilijke functie.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 11:09:

[...]

Ik vind inmiddels dat Oepserdepoeps een plek verdient op de babynamen lijst. Het is een uniseks naam, dus zo lekker makkelijk in gebruik.

Ik ben voor.

Hear Hear!

Laten we ook niet vergeten: " Is het kwartje niet geland?, Word er ook niet voortgeplant" << Epic
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Het Laafvolk is een Parel.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 11:08:

[...]

Gevonden

https://www.facebook.com/ ... 93145664067060?sk=reviews** **

Echt een eikel die daar werkt.. een vieze kinderlokker die zijn kind mishandeld! Bah!! Als je daar komt heb je al niet eens honger meer.. zo erg om van te walgen!

Over laster en smaad gesproken zeg.

Het blijft me verbazen hoe de aandacht en haat zich verschoven hebben van JZ naar de vader en hoe extreem totaal onbekende reageren.
op zijn eigen facebook (vader gerland) is een link naar de facebook van zijn cafe, daar zijn ze bezig, de recensies voor zn cafe stond eerst op 5( goed) en nu op 3.1 en zie de berichten daar link naar zijn cafe facebook
En nog steeds zie ik geen bewijzen zogenaamde marina saus is ook een nep profiel!!
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 11:10:

"Het advies wat ik heb gegeven was voor andere mensen bedoeld, Irme doet het maximale wat mogelijk is. Zo netjes hoe ze het doet. Ik moest eigenlijk ook aan die 2 jochies denken. Die moeder heeft dingen zo vaak aangegeven en dr is niet naar haar geluisterd....wanneer neemt BJZ eindelijk de tekenen van narcisme serieus?"

Volgens mij is dat precies wat BJZ doet. Veel respect voor jeugdzorgwerkers in een enorm moeilijke functie.Hier ook, Je zal het maar zijn die Voogd, Die met naam en toenaam op Moeder haar Facebook kwam..
Zitten er bij JZ dan mensen die narcisme kunnen diagnosticeren?

Lijkt me niet.

Gelauwerde psychiaters hebben er al moeite mee.
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 11:12:

[...]

** **

Echt een eikel die daar werkt.. een vieze kinderlokker die zijn kind mishandeld! Bah!! Als je daar komt heb je al niet eens honger meer.. zo erg om van te walgen!

Het blijft me verbazen hoe de aandacht en haat zich verschoven hebben van JZ naar de vader en hoe extreem totaal onbekende reageren.Mooi eindexamen project, Het is triest Ik hoop dat vader zijn Feestboeken weg doet, Je kan iets op Non Actief zetten .
ach in het land van laaf zijn het sprookjes die de klok slaan.
Ik heb maandag een tentamen.

Als ik het niet haal is het Irme's schuld
.
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 11:12:

[...]

** **

Het blijft me verbazen hoe de aandacht en haat zich verschoven hebben van JZ naar de vader en hoe extreem totaal onbekende reageren.Als ik de vader was deed ik toch echt wel aangifte. Dit is zijn bedrijf. Schadelijk en kwalijk.
Update I Mollen ontmaskerd....wacht maar tot alles op tafel komt!

Handlangers
Ik ben in shock. Niemand in mijn vriendenlijst was betrokken bij de Hans-gate. En nu heeft 1 van mijn meest respectabele nichten een achterlijk youtube muziekje geliked van Irme en Hansje.

Ze is net bevallen, alsjeblieft vertel me dat het de hormonen zijn....
quote:pluma84 schreef op 21 juni 2014 @ 11:13:

En nog steeds zie ik geen bewijzen zogenaamde marina saus is ook een nep profiel!!Die kwam van de week al zo heftig elders voorbij dat het duidelijk is dat deze geen objectieve kijk heeft, Rechtstreeks kamp moeder. En waag het niet om haar kritische vragen te stellen, Ik las dat je dan in de PB aan de beurt bent. Blij toe dat ik nergens reageer met mijn Facebook.
Arme laafjes, wat een belediging voor dat vredelievend volkje.

Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
O ja hoor, nu komt de webcamseks om de hoek kijken
Whoehaha, nu doe ik ook al aan webcamsex...LOL

Fijne ex he....

Nou.....ze heeft weer een nieuw aandachtspunt.

Wat ze niet weet, is dat sommige adult zoekmachines aanslaan op willekeurige namen via google. Dit om klanten te lokken, want klik je door vind je helemaal niks over dat persoon op de betreffende pagina.

Maar nu heeft haar ex het natuurlijk weer gedaan. Vrouw van de wereld. Ze weet alles.
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 10:29:

[...]

Nee, ik bedoelde Kritisch bekeken. Waarvan nog steeds niet duidelijk is wie de beheerder is. Ik heb gezegd; strijden met open vizier, dus maak je bekend. Geen reactie.Martin Vrijland
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 11:19:

O ja hoor, nu komt de webcamseks om de hoek kijken ?
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 11:20:

[...]

? Op haar FB. En ze ligt ervan in een deuk zegt ze
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 11:16:

[...]

Als ik de vader was deed ik toch echt wel aangifte. Dit is zijn bedrijf. Schadelijk en kwalijk.

Ik denk ook wel dat het even aan de orde komt bij zijn advocaat , En die zal hem wel adviseren, Duidelijk is dat hij wat betreft Media etcetera een veel verstandiger kijk heeft op alles.

En dat vind ik in het belang van het kind vele malen beter dan wat Moeder doet. Maar nogmaals je weet niet wat iemand in stilte doet, Hij kan een rotzak zijn, Dat is onduidelijk, dat moeder een secreet is is helder- vind ik-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven