Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 10:54:

[...]

Ach dat arme jongetje, Ze is zijn belang al lang vergeten, en kan iedereen wel gaan trashen maar Moeder heeft het zelf op zich af geroepen., Ik hoop dat ze snel hulp krijgt.Dat heeft ze inderdaad hard nodig.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat vader zich geroepen voelt nu op Feestboek te reageren , Anderzijds hij heeft het dagen lang aan moeten zien.

In belang van ieder hoop ik dat hij er niet op in gaat.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Meedere keren is toch de verwondering uitgesproken waarom er niet wordt ingegrepen....

dat is toch echt met de beste intenties bedoeld en is beter voor alle partijen.

Hier is niemand "geniet of smult"van het leed van Hans.

Wel verbazing, verwondering, medelijden etc. over de gang van zaken en de hetze die er is.
quote:Siepeltje schreef op 21 juni 2014 @ 10:53:

[...]

Grappig want in de media word al enkele dagen niet meer over dit gesproken volledig oninteressant.

Als jij geen rede ziet om je mening te ventileren wat doe je hier dan, dat is namelijk waar een forum voor is. Of kwam je ons alleen even vertellen hoe slecht we wel niet zijn, nou foei.

Hou op schei uit.

Het is inderdaad een forum, dus ook iemand die het oneens met jou, heeft recht hier zijn mening te ventileren. Ik dus ook. En ik vind dit laag bij de grond, wat hier gebeurt.

Dat ik mijn mening over de zaak niet wens te ventileren, staat daar helemaal los van. En dit is ook het laatste wat ik erover zeg.
quote:semiramis schreef op 21 juni 2014 @ 10:56:

[...]

Natuurlijk had zij haar energie wellicht anders kunnen en moeten benutten, in het belang van haar kind.

Maar niemand roept iets over zichzelf af, en bij dit soort discussies, die topics lang duren en waarin er vooral veel negatiefs geroepen wordt over moeder Irme, heeft werkelijk niemand baat.Ze begrijpt kennelijk niet dat ze door haar acties er zelf niet bij is gebaat. Dat vind ik zeer triest.
Waarom moet er iemand baat bij hebben bij een topic op viva? Daarbij ben ik verbaasd dat Fok er niet op gesprongen is, zijn ze daar ook wel goed in. En dan minder genuanceerd dan hier meestal.
yavanna wijzigde dit bericht op 21-06-2014 11:04
Reden: Vorige zin was raar
% gewijzigd
quote:Yavanna schreef op 21 juni 2014 @ 10:59:

Waarom moet een topic op viva baat hebben voor iemand? Daarbij ben ik verbaasd dat Fok er niet op gesprongen is, zijn ze daar ook wel goed in. En dan minder genuanceerd dan hier meestal.ook dat nog eens ja!
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 10:57:

Meedere keren is toch de verwondering uitgesproken waarom er niet wordt ingegrepen....

dat is toch echt met de beste intenties bedoeld en is beter voor alle partijen.

Hier is niemand "geniet of smult"van het leed van Hans.

Wel verbazing, verwondering, medelijden etc. over de gang van zaken en de hetze die er is.

Ik volg het hier al vanaf het begin, Nergens heb ik gezien dat ze het voor vader opnemen, Los van de grappen en grollen, Blijft men hier redelijk onpartijdig , Ik ben het dus met je eens . De man kan ook wel een slang zijn. Maar wat Moeder gedaan heeft de afgelopen dagen?, Schetst een helder beeld. Zeker van de rapportage voor de machtiging UHP. Het heeft er alle schijn naar dat het hier slechts een ding betreft.

" Hell hath no fury like a women scorned"

Zo profileert ze zich wel althans en ja dat creëert een mening
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 10:57:

Jammer dat vader zich geroepen voelt nu op Feestboek te reageren , Anderzijds hij heeft het dagen lang aan moeten zien.

In belang van ieder hoop ik dat hij er niet op in gaat.

Op haar feestboek? Wat zegt-ie dan?

Of bedoel je dat keurige bericht op zijn eigen site?
.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 10:57:

In belang van ieder hoop ik dat hij er niet op in gaat.Zoals ik het begreep zijn ze nu op zijn eigen feestboek bezig. Dat gaat nog verder dan op haar pagina en die zogenaamde hans pagina.
quote:Yavanna schreef op 21 juni 2014 @ 11:01:

[...]

Zoals ik het begreep zijn ze nu op zijn eigen feestboek bezig. Dat gaat nog verder dan op haar pagina en die zogenaamde hans pagina.Die is toch besloten?
@semiramis. Irme heeft dit wel degelijk zelf veroorzaak. Als zij zo'n geweldige supermama is, dan had ze niet het hele internet volgegooid met verhalen over hansje. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze hansje niet terug krijgt want dat zou dat jongetje absoluut geen goed doen. Als ik haar fb pagina lees, lees ik alleen maar dat jeugdzorg dus eigenlijk op tijd heeft ingegrepen voor een keertje
.
Het is walgelijk wat I. allemaal op haar Facebook plaatst. Ze is gewoon een ongeleid projectiel, die niet meer te stoppen is, nu ze eenmaal op dreef is.

Maar hoe harder ze schreeuiwt, hoe meer respect mensen krijgen voor vader. Wat ik het ergste vind, is dat ze zijn 2 andere kinderen meesleept in haar geblaat. Ze heeft het namelijk wel over hun vader.
quote:Yavanna schreef op 21 juni 2014 @ 10:59:

Waarom moet een topic op viva baat hebben voor iemand? Daarbij ben ik verbaasd dat Fok er niet op gesprongen is, zijn ze daar ook wel goed in. En dan minder genuanceerd dan hier meestal.Precies, Oepsedepoeps Baby verzorgen en tips daar over staan wel verder op op het forum , Zat die daar baat bij hebben
quote:Yavanna schreef op 21 juni 2014 @ 11:01:

[...]

Zoals ik het begreep zijn ze nu op zijn eigen feestboek bezig. Dat gaat nog verder dan op haar pagina en die zogenaamde hans pagina.Doe ff een linkje naar die site?
.
quote:impala schreef op zaterdag 21 juni 2014 11:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fryskhynder in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 10:57</a>:</b>

In belang van ieder hoop ik dat hij er niet op in gaat.</div></blockquote>

Op haar feestboek? Wat zegt-ie dan?

Of bedoel je dat keurige bericht op zijn eigen site? Wat heeft vader geplaatst dan, ik kan het nergens vinden?
.
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 11:02:

Het is walgelijk wat I. allemaal op haar Facebook plaatst. Ze is gewoon een ongeleid projectiel, die niet meer te stoppen is, nu ze eenmaal op dreef is.

Maar hoe harder ze schreeuiwt, hoe meer respect mensen krijgen voor vader. Wat ik het ergste vind, is dat ze zijn 2 andere kinderen meesleept in haar geblaat. Ze heeft het namelijk wel over hun vader.Als je het allemaal volgt? Ja krijg je steeds meer een beeld van haar en een mening, Logisch
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 11:02:

[...]

Die is toch besloten?Van zijn café dacht ik? Is misschien wel openbaar?
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 11:02:

[...]

Die is toch besloten?

Nee dat was de Steun Vader site.

Het gaat hier om de site van het cafe van de vader, waar hij eerder ook reageerde. Maar ik weet de link niet.
.
Wat ik het ergst vind, is dat men daar van mening is dat als een kind er goed verzorgd uitziet, de moeder wel een hele goede moeder MOET zijn. Wat een simpele zielen. Alsof een kind alleen maar een bordje vreten en een stapel mooie kleren in de kast nodig heeft om volwassen te worden.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 11:05:

[...]

Het gaat hier om de site van het cafe van de vader, waar hij eerder ook reageerde. Maar ik weet de link niet.Daar staat ook vrij weinig.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 11:06:

Wat ik het ergst vind, is dat men daar van mening is dat als een kind er goed verzorgd uitziet, de moeder wel een hele goede moeder MOET zijn. Wat een simpele zielen. Alsof een kind alleen maar een bordje vreten en een stapel mooie kleren in de kast nodig heeft om volwassen te worden.Klopt en ook van een kind houden of voor een kind kunnen zorgen zijn 2 dingen die erg verschillend zijn.

[...]

Het gaat hier om de site van het cafe van de vader, waar hij eerder ook reageerde. Maar ik weet de link niet.Ik heb die link ook niet meer, heb ik weg geklikt, nu weet ik het niet meer te vinden.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 11:06:

Wat ik het ergst vind, is dat men daar van mening is dat als een kind er goed verzorgd uitziet, de moeder wel een hele goede moeder MOET zijn. Wat een simpele zielen. Alsof een kind alleen maar een bordje vreten en een stapel mooie kleren in de kast nodig heeft om volwassen te worden.

Daar word tegen op gekeken , Status en uiterlijk

Maar is een vice versa kwestie natuurlijk.

[...]

Het gaat hier om de site van het cafe van de vader, waar hij eerder ook reageerde. Maar ik weet de link niet.

Gevonden

Maar ik zie daar niks nieuws.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven