Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 12:12:

[...]

Met dat laatste ben ik het wel eens, mea culpa.

Maar het is gewoon té facinerend, het hele proces. En die reacties.+ 1
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:09:

Netniet, uitlaadklep. Dat heeft een mens nodig.Haha ik vind dit de spelfout van de dag Zijn heel wat mensen die nodig moeten worden uitgeladen
quote:netniet schreef op 21 juni 2014 @ 12:08:

Ik vraag me serieus af waarom jullie je zo bezig houden met reacties van (tja, hoe zal ik het noemen) de zwak sociale klasse op het Facebook van deze moeder. Ik vind de acties van deze moeder beschamend, maar die van jullie niet minder. Waar komt de behoefte bij jullie vandaan om deze mensen belachelijk te maken? Ik voel me zo ver afstaan van deze mensen dat ik me er niet eens mee bezig wil houden en distantieer me liever.

Wat in dit topic gebeurt is in feite hetzelfde als op het Facebook van deze moeder, elkaar opfokken in een bepaalde groepsdynamiek.Gewoon, Omdat dat kan?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 12:07:

[...]

Is dat zo? Zou ook het donkere paard verklaren, MV is ook anti jeugdzorg. Misschien is Darkhorse ook van hem (en anders is hij in elk geval sympathisant)

Het is anders niet logisch om dat paard te gebruiken, want wie anti-Irme is, is in dit geval pro-jeugdzorg. In deze case is er terecht ingegrepen.

Darkhorse is volgens mij van ene Sven.

Mv is anti-jeugdzorg maar in deze geloof ik pro-vader vanuit zijn eigen ervaring en wordt ook door exen beschuldigd van Narcisme. Lees de berichten maar eens, dan zie je dat het letterlijke teksten van zijn blogs zijn en waar hij ook de ik-vorm gebruikt
Irme (geeft zichzelf wederom schouderklopje)

Is allemaal al gedaan! Ik ben een slimme vrouw, dus ben alles een stap voor
quote:jippie55 schreef op 21 juni 2014 @ 12:14:

[...]

Mv is anti-jeugdzorg maar in deze geloof ik pro-vader vanuit zijn eigen ervaring en wordt ook door exen beschuldigd van Narcisme. Lees de berichten maar eens, dan zie je dat het letterlijke teksten van zijn blogs zijn en waar hij ook de ik-vorm gebruikt

Klopt zie mijn vorige posting , En ik heb daar met beide niks van doen

Maar volg ze sinds deze week. ( Voor men weer denkt dat ik 1 van beide ben)
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:13:

[...]

Er zijn 2 darkhorse pagina's de ene is Darkhorse blogspot van Sven Sneijder aanhanger van moeder,

De andere is van Nico Mul verfent strijder in JZ misstanden Die de zaak Irme overigens al lang geleden heeft behandeld en bedankt.Omdat Moeder er alleen op uit is vader zwart te maken, Nico mul zijn dark horse is deze: Is overigens voor wie nog niet gelezen heeft , Een danig interessant stuk - als je de gehele pagina even leest tenminste . http://jeugdzorg-darkhors ... showComment=1402521536403

De Darkhorse pagina's liggen overigens ook met elkaar overhoop.Dan zou het dus Nico Mul kunnen zijn van Kritisch bekeken.

Ik vraag me serieus af waarom jullie je zo bezig houden met reacties van (tja, hoe zal ik het noemen) de zwak sociale klasse op het Facebook van deze moeder. Ik vind de acties van deze moeder beschamend, maar die van jullie niet minder. Waar komt de behoefte bij jullie vandaan om deze mensen belachelijk te maken? Ik voel me zo ver afstaan van deze mensen dat ik me er niet eens mee bezig wil houden en distantieer me liever.

Wat in dit topic gebeurt is in feite hetzelfde als op het Facebook van deze moeder, elkaar opfokken in een bepaalde groepsdynamiek.Ik voel me hier nou niet bepaald opgefokt, en volgens mij wordt er hier niemand aangezet tot bedreigen etc.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 12:13:

[...]

Haha ik vind dit de spelfout van de dag Zijn heel wat mensen die nodig moeten worden uitgeladen
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:15:

[...]

Dan zou het dus Nico Mul kunnen zijn van Kritisch bekeken.Nee, ook niet.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:Firene schreef op 21 juni 2014 @ 12:13:

[...]

Haha ik vind dit de spelfout van de dag Zijn heel wat mensen die nodig moeten worden uitgeladen OMG, heb ik dat geschreven? Is het een geldig excuus dat ik slaaptekort heb?? Nee he?
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:15:

[...]

Dan zou het dus Nico Mul kunnen zijn van Kritisch bekeken.Nee. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het een FB Gebruiker in ruime zin van het woord is. - ik ben het niet-
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:16:

[...]

OMG, heb ik dat geschreven? Is het een geldig excuus dat ik slaaptekort heb?? Nee he?Ik heb op je blog je ook gewezen op een spelfout
Ok paard, goed om te weten.

En blijf kritisch, vooral als ik een spelfout maak!
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:15:

[...]

Klopt zie mijn vorige posting , En ik heb daar met beide niks van doen

Maar volg ze sinds deze week. ( Voor men weer denkt dat ik 1 van beide ben) jawel, Sven, kom maar uit de kast
die Kritisch word beheert door iemand die het zat was dat Moeder overal met de stroop om de mond gesmeerd werd, Het is overigens de eerste die op gestaan is, Omdat moeder alles weghaalde wat kritisch was, Doet er ergens ook niet toe wie het is, het is logisch dat er een tegen geluid komt.
quote:jippie55 schreef op 21 juni 2014 @ 12:14:

[...]

Mv is anti-jeugdzorg maar in deze geloof ik pro-vader vanuit zijn eigen ervaring en wordt ook door exen beschuldigd van Narcisme. Lees de berichten maar eens, dan zie je dat het letterlijke teksten van zijn blogs zijn en waar hij ook de ik-vorm gebruiktJa daarom is hij (Vrijland) heel in het begin ook op deze zaak gedoken, omdat hij de vader wilde verdedigen en de moeder al bij voorbaat niet vertrouwde. Hij is zelf ook slachtoffer van een manipulerende ex, zegt hij. Er wordt altijd gezegd dat hij zijn kinderen niet meer mag zien en dat heeft hij nooit weersproken. Verder ken ik zijn case niet, dus ik heb geen idee wie er in zijn geval de narcist is.
.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 12:17:

[...]

Ik heb op je blog je ook gewezen op een spelfout I know. Was geen spelfout, maar ik gebruikte meervoud ipv enkelvoud. Ik laat het maar gewoon staan, inhoud is wat telt. Maar uiteraard is jouw reactie geplaatst, zoals het hoort.

Wat in dit topic gebeurt is in feite hetzelfde als op het Facebook van deze moeder, elkaar opfokken in een bepaalde groepsdynamiek.

Ik moet met enige schaamte toegeven dat dit inderdaad zo is. Ik ken Irme persoonlijk, en ik denk dat daar mijn drang naar informatie vandaan komt.

De groepsdynamiek is vergelijkbaar, toch troost ik me met de gedachte dat het niveau hier toch vele malen hoger ligt.
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 12:18:

[...]

Ja daarom is hij heel in het begin ook op deze zaak gedoken, omdat hij de vader wilde verdedigen en de moeder al bij voorbaat niet vertrouwde. Hij is zelf ook slachtoffer van een manipulerende ex, zegt hij.Weet het. Beter Mv ook niet te googelen want dan komen er hele enge dingen naar boven
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 12:18:

[...]

Ja daarom is hij heel in het begin ook op deze zaak gedoken, omdat hij de vader wilde verdedigen en de moeder al bij voorbaat niet vertrouwde. Hij is zelf ook slachtoffer van een manipulerende ex, zegt hij.Nico Mul bedoel je?
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:18:

die Kritisch word beheert door iemand die het zat was dat Moeder overal met de stroop om de mond gesmeerd werd, Het is overigens de eerste die op gestaan is, Omdat moeder alles weghaalde wat kritisch was, Doet er ergens ook niet toe wie het is, het is logisch dat er een tegen geluid komt.Ik ben er blij mee. Steeds meer mensen vinden die site. Ik zal je niet wijzen op je foutieve vervoeging
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:19:

[...]

Nico Mul bedoel je?Nee Vrijland, Ik zal het er even bijzetten.
.
quote:jippie55 schreef op 21 juni 2014 @ 12:19:

[...]

Weet het. Beter Mv ook niet te googelen want dan komen er hele enge dingen naar boven

Dat heb je met Riool Journalisten, Wim Dankbaar, Micha Kat, Martin Vrijland, Nico mul, Sven Snijder etcetera allemaal iets in trand van Laken en Pak

Tijd voor rol Alu Folie

Zodra je de Kat noemt?. Komt hij er aan
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:18:

[...]

I know. Was geen spelfout, maar ik gebruikte meervoud ipv enkelvoud. Ik laat het maar gewoon staan, inhoud is wat telt. Maar uiteraard is jouw reactie geplaatst, zoals het hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven