Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:29:

Kent iemand de naam Margriet Oostveen die op dat Twitter account van I. actief is?Nee Maar het is ook te veel om allemaal te volgen, Ik blijf alleen op de Hulp aan pagina en die van Moeder.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
.
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 21-06-2014 12:34
Reden: ..
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 12:31:

[...]

Ken je haar dan?Ik heb er mee te maken gehad.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 12:27:

[...]

Aan de andere kant doe ik ook wel eens het verkeerde zakje op het verkeerde moment door mijn eten, dus dan krijg je dit soort missers
quote:Julus schreef op 21 juni 2014 @ 12:33:

https://twitter.com/DarkJeugdzorg

Ik lees: wéér een uhp gefilmd.

Maar dat is van 2012!

Oh je hebt t al weggehaald.

Nou ja, ik laat het maar staan, om te laten zien dat I niet de primeur heeft.
.
Tja en dan komt BJZ je kind direct weghalen Firene..krijg je er van.
Maar idd, haar aandacht is van jeugdzorg af, en richt zich nu op het kijken wie ze wel, en wie ze niet kan vertrouwen. Met die mensen die ze kan vertrouwen (die alles voor haar doen) gaat ze verder.

En ja hoor, ik geloof best dat ze G. wel zou durven bezoeken. Maar ze laat het natuurlijk liever andere mensen doen.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
ik keek even op de cafe facebook van papa , om te zien wie mijn recensie had geleukt. hij is 5 keer geleukt, ik klikte op de 2e dame en zag daar ook een zeer mooi geschreven stuk staan.

Laat ik even een ding voorop stellen, jeugdzorg maakt zeker fouten, en dat zal ook op regelmatige basis gebeuren want het is en blijft mensen werk.

Maar hoe de situatie van Hansje nu loopt is alles behalve in het belang van het kind. Wat begon als een campagne om 'fouten' binnen jeugdzorg aan de kaak te stellen (of dat dit de juiste weg is en of dat het wel echte fouten waren kun je over discussieren) is nu uit aan het lopen op een smaad en laster campagne aan het adres van vader, die (Wijselijk) zijn mond houdt.

Als partners kun je scheiden, uit elkaar, maar voor kinderen blijf je de ouders, je blijft dus altijd verbonden met elkaar. Wat er ook gebeurt, zorg er voor dat het kind er niet tussen komt te staan.

Zelfs als er sprake zou zijn van mishandeling is het belangrijk de bron aan te pakken en te zorgen dat de ouder die dat zou doen hulp krijgt, je kind mishandel je niet omdat je het leuk vind, maar omdat er andere dingen aan de hand zijn.(bij Hansje is nog steeds niet duidelijk of dit nu wel of niet plaats heeft gevonden, Moeder beweerd bandopnames te hebben dat Hansje verteld dat papa hem geslagen had omdat hij naar mama wilde, maar ja ik ken genoeg situaties waarin ik als kind de verhalen ietwat verdraaide om ofwel er beter uit te komen ofwel iemand naar de mond te praten. Die bandopnames zijn dus geen bewijs van de mishandeling, maar bewijs van het feit dat Hansje verwoord dat hij geslagen is. Hoe hard of hoe zacht en of het wel of niet echt is gebeurt kun je daar dus niet goed uit opmaken.)

Het is belangrijk voor kinderen om te zien dat volwassenen die fouten maken die fouten herstellen, excuses aanbieden en veranderen. Dit is toch ook wat wij verwachten van kinderen? Kinderen moeten zien dat ook ouders dit soort dingen moeten doen. Een fout maken is niet goed, maar het is wel goed de fout te herstellen.

Door de smaad en laster campagne van moeder zie ik de kans dat Hansje terug mag naar huis steeds negatiever in. Ook het feit dat moeder beweerd een nieuwe identiteit te krijgen en een ander geheim adres trek ik in die zin in twijfel, omdat als je constant de media opzoekt het moeilijk wordt om onder de radar te leven.

Haar huisadres is niet zozeer door jeugdzorg naar buiten gebracht, maar stond open en bloot op haar pagina van haar bedrijf 'by Irme'. Maar dat vergeet de achterban van moeder maar al te graag.

En zo zijn er wel meer dingen die gebeuren die absoluut niet in het belang van Irme danwel Hans zijn..

Het doet mij pijn om te zien wat dit kindje nu door moet maken.
Wat is de hele situatie toch erg en bizar!

Ik hoop oprecht dat dit hele circus snel voorbij is. Ik verwacht ook dat het, wat de uitspraak ook zal zijn, na donderdag snel voorbij zal zijn. Dat is maar goed ook.
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 12:29:

[...]

Idd. Als je moeder kent, dan moet je echt ongenadig je best doen om je mond te houden. Je mond opendoen, betekent dat de pijlen op 'jou' gericht worden als ze je enigszins kent. En dat kan betekenen dat ze pionnetjes uit gaat zetten om je te belagen, bedreigingen aan je prive adres, telefoontjes, politie die aan de deur gestuurd wordt. Het kan niet gek genoeg. Dreigen dat ze je kinderen wat doet. etc.

Mensen die haar 'kennen' spreken of zo min mogelijk tegen, of houden hun mond dicht om hun gezin, of familie bv te beschermen.

Ik snap niet dat ik nog medelijden met haar had, dat ik echt dacht dat ze 'op instorten' stond. Want dat staat ze niet, ze is namelijk helemaal in haar element op dit moment.

Daarom je zelf maar niet bekend maken lijkt mij.

Een van de redenen dat ik nergens reageer behalve hier, Voor je het weet ben je aan de beurt met haar " Mollen ontmaskert...wacht maar tot alles op tafel komt" , Ook dat zijn gewoon mensen die een mening toebedeeld zijn die ze niet duld. Dan ben je aan de beurt.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 12:33:

[...]

Ik heb er mee te maken gehad.Oke.
Man van A.R. (van die screenshots)

ben je helemaal gek geworden! Dit is mijn vrouw en absoluut geen mol of een vriend van de vader!!
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 12:38:

Ik hoop oprecht dat dit hele circus snel voorbij is. Ik verwacht ook dat het, wat de uitspraak ook zal zijn, na donderdag snel voorbij zal zijn. Dat is maar goed ook.

Dat hoop ik ook, Mensen draaien serieus door.

En niemand weet wat waar is. Maar elk denkt het wel te weten,

Bij tijd en wijle is het net een wedstrijd tussen Ajax- Feyenoord .

Hooligans.
Tjonge,tjonge.... Twee vechten om een been en de derde (JZ) gaat er dadelijk mee heen!

Wie is de narcist(e) nu...de vader of mss wel de moeder? Narcisten houden van aandacht, van uiterlijk vertoon. Aan die 2 criteria voldoet moeders iig. Volgens mij liegt ze er ook flink op los. Nog een kenmerk!

Toch zou ik mss, als ik vader was, ervoor kiezen om de bezoekregeling er niet door te drukken. Mits moeder het kind niet goed verzorgt/ mishandelt. Er komt zo'n berg ellende over het kind, waarschijnlijk veelal voortkomend uit het gevecht rondom de bezoekregeling met vader...

Liefhebben is soms ook loslaten....
Ik kan niet meer op de site van irme...de site is mogelijk gebroken of niet meer beschikbaar ??
Ze is een ongeleid projectiel. Wat zal jeugdzorg hier van vinden?? Wat denken jullie. Ze gaan toch wel stappen ondernemen op een gegeven Moment. Wat als hansje paar jaar wegblijft en ze gaat jaren zo door op internet?
.
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 12:42:

Ik kan niet meer op de site van irme...de site is mogelijk gebroken of niet meer beschikbaar ??Nee je bent geblokt denk ik. Heb je daar gereageerd?
.

Ik kan niet meer op de site van irme...de site is mogelijk gebroken of niet meer beschikbaar ??Gefeliciteerd, dan ben ook jij geblokkeerd ;)
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 12:43:

Ze is een ongeleid projectiel. Wat zal jeugdzorg hier van vinden?? Wat denken jullie. Ze gaan toch wel stappen ondernemen op een gegeven Moment. Wat als hansje paar jaar wegblijft en ze gaat jaren zo door op internet?Dit houdt niemand jaren vol, fysiek onmogelijk.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 12:21:

[...]

Dat heb je met Riool Journalisten, Wim Dankbaar, Micha Kat, Martin Vrijland, Nico mul, Sven Snijder etcetera allemaal iets in trand van Laken en Pak

Tijd voor rol Alu Folie

Zodra je de Kat noemt?. Komt hij er aanjournalisten?? Wat een belediging voor journalisten, zelfs Telegraaf journalisten. Deze figuren vallen niet onder de journalistiek. Het zijn bloggers
Wie van jullie is Savannah Zoë?

Ik heb zo'n gevoel dat het een vivaforumster is ;)
Hele discussie op HANS over het feit dat I niet zo integer bezig is. En men vraagt zich af of zijzelf die site beheert.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 12:38:

Ik hoop oprecht dat dit hele circus snel voorbij is. Ik verwacht ook dat het, wat de uitspraak ook zal zijn, na donderdag snel voorbij zal zijn. Dat is maar goed ook.Nee, na donderdag wordt het nog veel erger. ( zgn omdat H. niet thuis komt, maar dat weet ze al lang) Moeder heeft dr zinnen nu ergens op gezet, ze heeft medestanders, en zal dus doorgaan. Of ze H. nou thuis heeft of niet.

Ik kan niet meer op de site van irme...de site is mogelijk gebroken of niet meer beschikbaar ??

Als je daar reageert, en past niet in Fantasten straatje? BLOK

Proficiat , Ach wees blij.
Ff tussendoor, maar in het begin moest ik ook even denken aan ' rattengate' van rob de nijs en belinda meuldijk, ging er ook al zo lekker aan toe. Alleen geen bjz bij betrokken :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven