Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Staat dat allemaal op haar eigen FB? Dat verwijdert ze toch allemaal?
Mag ook wel na een week, Lila. Soms heeft het wat tijd nodig om de hersencellen te activeren.
Ik lees alleen nog op HANS, Yas. Daar had ik die quote vandaan.
Het komt recht uit mijn hard..

Speciaal voor jou lieve irme het komt recht uit mijn hardxxxxxxx,

Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:26:

Mag ook wel na een week, Lila. Soms heeft het wat tijd nodig om de hersencellen te activeren.
1 ding weet ik zeker deze vrouw is voor 1000% een hele goede moeder moet je alle foto's eens goed bekijken ik zie een hele Gelukkige hansje dat jeugdzorg moet eens flink aangepakt worden hoeveel fouten hebben ze al gemaakt Irme van der Heijden ik wens jou veel sterkte toe en dat je zoontje maar gauw weer bij je is daar waar hij hoort bij zijn lieve en vooral goede moeder
op hulp aan

>>> Je mag het plaatsen, die B stookt mensen op tegen jou maar ik en mijn toroepen zijn al dagen hem op zijn nummer aan het zetten, nu mag iedereen weten wie die pedo is dus post het gerust!<<<<<

Vreselijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Holy moly dames, jullie gaan als een speer.. Net bijgelezen en geen nieuws onder de zon. Het drama is nog even groot, zo niet nog groter.. M'n moederhart huilt voor dat jongetje..

Het nivo van het grootste gedeelte aan volgers is om te janken. Op het enge af eigenlijk.. Pfieuww, hoe komt dit ooit nog 'goed'..
Nou ja.. dat dus..
Antwoord is een hartje. Dus komt van Irme zelf, lijkt mij. Is van HANS site.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:26:

Ik lees alleen nog op HANS, Yas. Daar had ik die quote vandaan.Mij wordt het te vermoeiend om al die FB's bij te houden.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 13:29:

op hulp aan

>>> Je mag het plaatsen, die B stookt mensen op tegen jou maar ik en mijn toroepen zijn al dagen hem op zijn nummer aan het zetten, nu mag iedereen weten wie die pedo is dus post het gerust!<<<<<

VreselijkO sjesis wat een bagger
Detail; bovenstaande reactie is 7 minuten geleden geplaatst. Dat hartjes antwoord is ook van 7 minuten geleden. Die zit niet op Schiphol hoor.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:31:

Detail; bovenstaande reactie is 7 minuten geleden geplaatst. Dat hartjes antwoord is ook van 7 minuten geleden. Die zit niet op Schiphol hoor.Tuulknie.
Ach val in de knup allemaal! Dit is gewoon liefde en Hansje hoort bij haar!
Gelijk BJZ er bovenop wegens vluchtgevaar.....ze doet het er om.
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 13:33:

quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:31:

Detail; bovenstaande reactie is 7 minuten geleden geplaatst. Dat hartjes antwoord is ook van 7 minuten geleden. Die zit niet op Schiphol hoor.Nee maar misschien de persoon die achter de Hulp aan pagina wel , en dan is een Tag met I zomaar gezet, En op schiphol mac donalds hebben ze gratis Wifi, Misschien thuis afgesloten?...iets van net als geen beltegoed hebben
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 13:32:

[...]

Tuulknie.

Nee want ze zit toch zogenaamd ondergedoken op een geheim adres vanwege de ex schoonfamilie die maffia is?

Die vrouw vervalt van de ene in de andere leugen en geen van die domme schapen daar heeft het door.
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 13:35:

[...]

Nee want ze zit toch zogenaamd ondergedoken op een geheim adres vanwege de ex schoonfamilie die maffia is?

Die vrouw vervalt van de ene in de andere leugen en geen van die domme schapen daar heeft het door.Dat dus.
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 13:33:

Da's weer een toppertje.
Ze zijn aan het jagen op de hulp aan >>>> 5 minuten geleden

Ene L M heeft meerdere profielen met enkel deze pagina, heb net alle nepprofielen gezien en geblokkeerd..dit neemt ernstige vormen aan, over gestoord gesproken<<<<<

dat daarbij onschuldige slachtoffers de dupe zijn? tsja
Nepprofielen is het nieuwe FB woord geloof ik

back on memory lane ook ik verbleef in die periode in Zetten en heb "meneer" Finkensieper helaas mee gemaakt..een van mijn beste vriendinnen in der tijd was zo wanhopig door toe doen van deze hufter...dat ze een fles gloor opdronk en van het dak afsprong....isolatiecellen...zogenaamd enkel nog als opslag plaats gebruikt...ik heb er dagen in door gebracht.....tot op de dag van vandaag ben ik bang in kleine ruimtes.....en dit was nog maar het begin van mijn leidensweg met Jeugdzorg en De raad van kinderbescherming....nu ruim 30 jaar later tekend het nog steeds wie ik ben....

quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 13:45:

back on memory lane ook ik verbleef in die periode in Zetten en heb "meneer" Finkensieper helaas mee gemaakt..een van mijn beste vriendinnen in der tijd was zo wanhopig door toe doen van deze hufter...dat ze een fles gloor opdronk en van het dak afsprong....isolatiecellen...zogenaamd enkel nog als opslag plaats gebruikt...ik heb er dagen in door gebracht.....tot op de dag van vandaag ben ik bang in kleine ruimtes.....en dit was nog maar het begin van mijn leidensweg met Jeugdzorg en De raad van kinderbescherming....nu ruim 30 jaar later tekend het nog steeds wie ik ben....

Ik wilde net schrijven dat het me nog meevalt dat er geen horror verhalen over instellingen op die FB staan.

Te laat dus..
Teer tog op met je gloor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven