Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
I; 13 JUNI ZIE HET NU PAS!!! is er dan niemand die hier iets tegen kan doen>>>>>>>

Wat is er met deze opmerking? Heeft ze zich vergist?
Ze heeft bewijzen......dit gaat ze gebruiken NA de rechtzaak en NA de beslissing van de rechter....o o o o.....hoe stom kun je zijn.....als je bewijzen hebt geef je die meestal van te voren.........echt....dit mens wordt nog een gevaar voor zichzelf voor zover ze dit nog niet is......
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 14:14:

Dat vind ik dus echt diep triest! Dus dat zijn haar bewijzen? Nog 20 filmpjes van een schreeuwend kind en een moeder die het dus overduidelijk belangrijker vindt dit te filmen dan er alles aan te doen haar zoon goed voor te bereiden? Want ik weet zeker dat als je 2 weken hebt je kind voor te bereiden, dat je als ouder genoeg invloed kan uitoefenen op een 6 jarige om het rustig te laten verlopen... Wat een raar mens en arme arme arme h

Die 20 video's, waarin zij denkt bewijs te tonen, maken juist de zaak van BJZ sterker. Het toont namelijk aan in hoeverre ze Hans angstig heeft gemaakt voor vader, en hoe ver haar invloed daarin gaat.

Ze had de kant van haar ex niet beter kunnen steunen dan op deze manier.
Na half uur zo in de auto het volgende half uur, zie hier: en dan weer het hele videoplaatje opnieuw .

Dus ze heeft minimaal een uur zitten filmen. Leuk voor H..
quote:repelsteeltje1001 schreef op 22 juni 2014 @ 14:16:

En voor de duidelijkheid, 2 weken voor het omgangshuis ging het GEWELDIG met mijn zoon ook op school ik heb overal bewijs van en zal dit gebruiken na de rechtszaak en beslissing rechter

Had ze dit niet beter afgelopen donderdag al bij de rechter kunnen gebruiken of zie ik dat verkeerd Misschien vond de advocaat et geen goed idee deze beelden aan een rechter te tonen.

En voor de duidelijkheid, 2 weken voor het omgangshuis ging het GEWELDIG met mijn zoon ook op school ik heb overal bewijs van en zal dit gebruiken na de rechtszaak en beslissing rechter

Had ze dit niet beter afgelopen donderdag al bij de rechter kunnen gebruiken of zie ik dat verkeerd Rechter heeft niks aan 20 krijskind filmpjes toont alleen aan dat ze hem dan niet gerust stelt en troost en begeleid , Is niet in haar voordeel.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Natuurlijk gaan er dingen mis en het is belangrijk daar goed naar te blijven kijken. Mijn persoonlijke mening is dat het JZ zelf ook regelmatig aan zelfreflectie ontbreekt. Daar mag best verandering in komen.

Maar wat je niet moet vergeten is dat er overal enorm bezuinigd wordt. De mensen op de werkvloer willen het vaak wel anders maar de mogelijkheden zijn er niet. Als ik kijk naar mijn eigen werkveld (GGZ) kijk dan zie ik hoe bezuinigingen er voor gezorgd hebben dat de zorg voor cliënten er op achteruit is gegaan. Er wordt bezuinigd op personeel en met minder mensen kun je niet hetzelfde doen. In instellingen worden afdelingen samengevoegd waardoor verschillende doelgroepen door elkaar komen te zitten en de zorg moeilijker is af te stemmen. Op schoonmaak wordt bezuinigd wat de hygiëne niet ten goede komt. Dit gaat al jaren lang zo en op den duur is bij de mensen die het allemaal moeten uitvoeren ook de rek er uit en is het niet meer prettig werken. Zij zijn natuurlijk ook degene die de klachten van cliënten over zich heen krijgen.

Zelf merk ik dat ik enorm moet waken en soms op mijn strepen moet gaan staan om te voorkomen dat ik meer werk heb dan ik aan kan. Gelukkig ben ik in een positie om dat te doen maar dat geld voor veel mensen niet en dan heb je het te slikken en daar wordt je werk ook niet leuker van.
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 14:18:

Na half uur zo in de auto het volgende half uur, zie hier: en dan weer het hele videoplaatje opnieuw .

Dus ze heeft minimaal een uur zitten filmen. Leuk voor H..Diep triest gwoon. Wat een walgelijke vrouw zeg! Vond het al erg genoeg dat ze van het omgangshuis en uhp filmmateriaal had. Kan er echt niet bij dat ze urenlang haar huilende kind gefilmd heeft, voor bewijs.

Had ze dit niet beter afgelopen donderdag al bij de rechter kunnen gebruiken of zie ik dat verkeerd

Nope, zo houdt ze haar fans een lekkere worst voor om vooral op haar FB te blijven roeptoeteren.

Alles rekken voor aandacht.
Jeugdzorg kunnen zich geen beschermers noemen maar bloedhonden te walgelijk voor woorden die instantie

quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 14:21:

[...]

Diep triest gwoon. Wat een walgelijke vrouw zeg! Vond het al erg genoeg dat ze van het omgangshuis en uhp filmmateriaal had. Kan er echt niet bij dat ze urenlang haar huilende kind gefilmd heeft, voor bewijs.Haar ware aard komt steeds meer boven.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 14:18:

[...]

Misschien vond de advocaat et geen goed idee deze beelden aan een rechter te tonen.

Dat is een hele goede optie.

Wanneer heeft ze die gemaakt dan allemaal?
Irme Zo heb ik nog zo'n 10 filmpjes ook van de weken erna en doorgemaild naar Jeugdzorg, schoolarts die een brief schreef dat het per direct moest stoppen en maar zeggen dat moeder niet meewerkt!!

quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 13:48:

Je bent wel echt wanhopig en diep gezonken,gedwongen opname lijkt mij hier meer op zijn plaats je gaat en walst over iedereen heen.Jij had liefde in je lichaam? Sorry je zou je eigen kind nog aan de duivel verkopen.Heb medelijden met iedereen die deel uit maakt van jouw leven.

Oeps.......steek die maar in je r...
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 14:25:

[...]

Dat is een hele goede optie.

Wanneer heeft ze die gemaakt dan allemaal?Voor ze naar omganshuis gingen
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 14:19:

[...]

Rechter heeft niks aan 20 krijskind filmpjes toont alleen aan dat ze hem dan niet gerust stelt en troost en begeleid , Is niet in haar voordeel.Daar heb je gelijk in........rechter heeft er inderdaad niets aan en het werkt ook niet in haar voordeel
Deze video had ik ook nog niet eerder gezien, gaat je door merg en been, wat een harteloze monsters werken daar bij "Jeugdzorg" die teven moesten ze steriel spuiten want zulke monsters mogen geen kinderen krijgen, sorry voor mijn taalgebruik maar als ze niet begrijpen dat die een pure angstreactie van H is dan zijn die monsters het moeder/vaderschap niet waard.

Ehhhhhh steriel spuiten?
anoniem_199301 wijzigde dit bericht op 22-06-2014 14:31
Reden: Naam weggehaald
% gewijzigd
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 14:30:

Deze video had ik ook nog niet eerder gezien, gaat je door merg en been, wat een harteloze monsters werken daar bij "Jeugdzorg" die teven moesten ze steriel spuiten want zulke monsters mogen geen kinderen krijgen, sorry voor mijn taalgebruik maar als ze niet begrijpen dat die een pure angstreactie van H is dan zijn die monsters het moeder/vaderschap niet waard.

Ehhhhhh steriel spuiten?Steriel spuiten o me got
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 14:23:

[...]

Haar ware aard komt steeds meer boven.Je was me voor Frysk...
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 14:26:

Irme Zo heb ik nog zo'n 10 filmpjes ook van de weken erna en doorgemaild naar Jeugdzorg, schoolarts die een brief schreef dat het per direct moest stoppen en maar zeggen dat moeder niet meewerkt!!

Hoe kwam dat kind dan telkens zo overstuur? Als ze er steeds zo mee omgaat en het enige wat ze doet is filmen dan begrijp ik de zorg van JZ steeds beter. Als een cliënt van mij zoiets zou sturen zou ik enorm gealarmeerd zijn en aansturen op UHP..
Bjz. Zit op geld te assen
Wie beheert die Hulp aan ned. slachtoffers pagina ?? Niet zijzelf volgens mij, want daar staan ook flinke negatieve reacties op, die had ze anders toch allang verwijderd ??
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 14:38:

[...]

Hoe kwam dat kind dan telkens zo overstuur? Als ze er steeds zo mee omgaat en het enige wat ze doet is filmen dan begrijp ik de zorg van JZ steeds beter. Als een cliënt van mij zoiets zou sturen zou ik enorm gealarmeerd zijn en aansturen op UHP..Precies.! Door haar gok ik maar zo..
Steriel is een andere benaming voor onvruchtbaar en dat wordt in de dierenwereld best wel eens gedaan. Ik had vroeger een steriele merrie.

De hoer gaan pieren is denk ik gewoon straattaal. Hier wordt dat ook gezegd " sta je soms te pieren op de keileweg" in dat soort zinnen.
quote:carla69 schreef op 22 juni 2014 @ 14:15:

Ik heb de super mama foto geplaatst op de HANS pagina, maar ik ben bang dat het sarcasme een enkeling zal ontgaan....Ik zie zowel de humor als ook de lol om zoiets daar te plaatsen eerlijk gezegd ook niet.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven