Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 19:47:

Ja sorry maar ik heb echt geen medelijden met I. Zij heeft dit het net op gegooid. Het was een privé kwestie dus had ze net als vader voor zich moeten houden. Haar omgeving ziet haar liegen en mensen opstoken tegen pa, ze zijn het zat en laten de andere kant zien. Netjes? Vast niet maar zij is hiermee begonnen en had het eerder moeten stoppenBen ik wel met je eens , Maar ach dat ventje
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Mijn handen jeuken soms echt, maar ik ga niet reageren want het heeft geen zin.

Nu weer, reacties dat H niet uit huis geplaatst moest worden, maar dat moeder hulp aangeboden zou moeten krijgen. Wat denken die mensen dat er de afgelopen paar jaar gebeurd is? Helemaal niks?
Dat arme mannetje inderdaad...Zo met hem te doen. Zou hem zo opvangen , hier in de buurt hoor ik niemand over deze kwestie.

Ik probeer het voor nu niet meer teveel te volgen allemaal , mijn moederhart breekt.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 19:06:

[...]

@hansje media krijgt vanavond inzicht in woning hashtag hansje Ongelofelijke kom om 19 uur mee kijken hastag Oss hastag jeugdzorg

Om er zeker van te zijn geen onzin hier te vermelden ghe ghe ben ik hoogstpersoonlijk op mn scooter langsgereden. Mooi weer dus ik dacht ff kijken maar....NIKS

Heb ik eventueel ook bewijs van
el pasado es el pasado
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 19:48:

[...]

Ben ik wel met je eens , Maar ach dat ventjeJuist dat vergeet iedereen ineens. Er zijn nu mensen simpelweg op uit haar kapot te maken omdat ze boos zijn. Wat heeft dat kind aan een doorgedraaide moeder? De emoties lopen steeds hoger op en mensen voeden dat. Voor de goede zaak? Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ik ben blij dat ik niet verantwoordelijk ben voor deze puinbak en heb te doen met de mensen die dat wel zijn.
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 19:53:

Nu weer, reacties dat H niet uit huis geplaatst moest worden, maar dat moeder hulp aangeboden zou moeten krijgen. Wat denken die mensen dat er de afgelopen paar jaar gebeurd is? Helemaal niks?

Dat is dweilen met kraan open , Dit stop je niet

je kan alleen toezien en ik begrijp dat dat frustreert
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 19:54:

[...]

Om er zeker van te zijn geen onzin hier te vermelden ghe ghe ben ik hoogstpersoonlijk op mn scooter langsgereden. Mooi weer dus ik dacht ff kijken maar....NIKS

Heb ik eventueel ook bewijs van gahahaah droog.
Nja zolang er een steun aan irme page bestaat verandert er natuurlijk niks, Ze leeft op die 'steun'
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 19:55:

[...]

gahahaah droog.En een beetje flauw maaaaaar schijt aan heb hansje daarmee niet benadeeld
el pasado es el pasado
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 19:54:

[...]

Heb ik eventueel ook bewijs van Gelukkig maar
Eigenlijk wil ik niet meer op die Facebook kijken, en toch werp ik ertussendoor weer een blik op, maar echt...

Wat een riool daar en dan reageerde moeder tussendoor met haar bekende hartje en knipoog.

Haar kind is weg en ze zit al dagen en dagen op Facebook al die bagger te liken en hartjes te plaatsen.

Ik begin er gewoon misselijk van te worden, ik begrijp niet hoe je zo kan doen.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 19:54:

[...]

Juist dat vergeet iedereen ineens. Er zijn nu mensen simpelweg op uit haar kapot te maken omdat ze boos zijn. Wat heeft dat kind aan een doorgedraaide moeder? De emoties lopen steeds hoger op en mensen voeden dat. Voor de goede zaak? Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ik ben blij dat ik niet verantwoordelijk ben voor deze puinbak en heb te doen met de mensen die dat wel zijn.

Moeder heeft bij aanvang alle piketpalen in deze zaak weggehaald met haar acties. Nergens fatsoen en normale omgangsvormen te vinden, het gebrek aan verstand heeft deze casus volledig laten ontsporen. En ik geloof echt dat alle partijen écht geloven dat ze het goed aanpakken.. hoe onbegrijpbaar ook.

Mijn moederhart huilt voor dat jongetje.. maar oh wat ben ik blij dat hij opgevangen wordt. En nu niet naast deze mama op de bank zit. Voor moeder hoop ik dat er hulp komt én nog belangrijker dat ze hulp aanvaart. Echte hulp..
Nou ja.. dat dus..
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 16:40:

[...]

De pubers die zich zo belachelijk gedragen zijn waarschijnlijk de kinderen van de mensen die je op FB ziet.

Hier maken ze zich ook niet zo druk hoor. Alleen over belangrijke zaken zoals hoe laat ze thuis moeten zijn natuurlijk.

Ik kreeg nog een telefoontje met goed nieuws!!! Jullie horen het vrijdag! Maar het is echt heel goed nieuws, het was een telefoontje van een echte topper!

O net op tijd voor het posten, ik hoor dat het verplaatst is! Mijn man komt vijf dagen eerder terug van een vier weken durende zakenreis.
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 19:53:

Die mensen zien niets anders dan hun belevingswereld en zijn overtuigt van hun gelijk. Alles wat wordt aangedragen wat niet exact is wat zij voor ogen hebben wordt niet gezien als helpen maar als een aanval. Die mensen roepen dat JZ er op uit is ouders en kinderen kapot te maken, omdat er allemaal gefrustreerde mensen werken die zelf geen kinderen konden krijgen. Het erge is ze geloven het en alles wat krom is wordt recht gepraat zodat het in hun beeld past. Dan voelen die mensen zich dus oprecht niet geholpen en daarom houden ze er ook zo aan vast.

Ik kom mensen tegen die zich niet geholpen voelen omdat de hulpverlener niet even een uitkering en een huis + inrichting uit zijn hoge hoed kon toveren. Of vinden dat het de schuld van de gemeente is als ze uit de schuldhulp gezet worden omdat ze nieuwe schulden gemaakt hebben omdat ze een TV op afbetaling moesten kopen omdat de gemeente geen nieuwe betaalde toen de oude stuk was.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 20:09:

[...]

Die mensen zien niets anders dan hun belevingswereld en zijn overtuigt van hun gelijk. Alles wat wordt aangedragen wat niet exact is wat zij voor ogen hebben wordt niet gezien als helpen maar als een aanval. Die mensen roepen dat JZ er op uit is ouders en kinderen kapot te maken, omdat er allemaal gefrustreerde mensen werken die zelf geen kinderen konden krijgen. Het erge is ze geloven het en alles wat krom is wordt recht gepraat zodat het in hun beeld past. Dan voelen die mensen zich dus oprecht niet geholpen en daarom houden ze er ook zo aan vast.

Ik kom mensen tegen die zich niet geholpen voelen omdat de hulpverlener niet even een uitkering en een huis + inrichting uit zijn hoge hoed kon toveren. Of vinden dat het de schuld van de gemeente is als ze uit de schuldhulp gezet worden omdat ze nieuwe schulden gemaakt hebben omdat ze een TV op afbetaling moesten kopen omdat de gemeente geen nieuwe betaalde toen de oude stuk was. Ik weet het, daarom reageer ik ook niet.
Ik heb toch maar weer eens bijgelezen. Er komt steeds meer boven water, zoals we natuurlijk al wisten blijkt er veel meer aan de hand te zijn.

Ik kan het maar niet begrijpen...waarom is een moeder niet als de sodemieter haar huis aan het poetsen en opfrissen en iedere dag bij bjz op gesprek om te zorgen dat haar zoon zo spoedig mogelijk weer bij haar terug kan?

WAAROM NIET????

Dat is toch het eerste wat je regelt, zodat het tenminste zou KUNNEN, dat hij terugkomt naar huis? Zoals het nu is; dat huis een vieze puinhoop, zij in Bussum, verandert er helemaal niets en KAN hij niet eens terug.

Om te huilen. Wat een wijf.
Inderdaad. Als dit over mijn vriendin ging, had ik haar bij d'r haren uit Bussum gesleurd richting Oss. Een groepje mensen opgetrommeld en haar ook een poetsdoek in d'r handen gegooid en met zijn alle gaan boenen. En zorgen dat ze communiceert met jz want zonder communicatie ben je nergens
.
quote:esther766 schreef op 25 juni 2014 @ 20:15:

Ik heb toch maar weer eens bijgelezen. Er komt steeds meer boven water, zoals we natuurlijk al wisten blijkt er veel meer aan de hand te zijn.

Ik kan het maar niet begrijpen...waarom is een moeder niet als de sodemieter haar huis aan het poetsen en opfrissen en iedere dag bij bjz op gesprek om te zorgen dat haar zoon zo spoedig mogelijk weer bij haar terug kan?

WAAROM NIET????

Dat is toch het eerste wat je regelt, zodat het tenminste zou KUNNEN, dat hij terugkomt naar huis? Zoals het nu is; dat huis een vieze puinhoop, zij in Bussum, verandert er helemaal niets en KAN hij niet eens terug.

Om te huilen. Wat een wijf.

Ik betwijfel of ze wel wil dat hij thuis komt. Klinkt misschien hard, maar die gedachte spookt al wat langer door mijn hoofd.

Als H thuis komt, is het 'eind goed al goed'. Waar gaat alle aandacht dan naartoe? Naar, zoals beloofd, andere mensen die 'geholpen' zouden worden.

Ik denk dat I allang weet dat het een verloren zaak is en dat H voorlopig niet naar huis komt en dit probeert ze nu tot in het maximale uit te buiten!
Gaan jullie nog die afl van half negen kijken? Die tip?
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 20:18:

Inderdaad. Als dit over mijn vriendin ging, had ik haar bij d'r haren uit Bussum gesleurd richting Oss. Een groepje mensen opgetrommeld en haar ook een poetsdoek in d'r handen gegooid en met zijn alle gaan boenen. En zorgen dat ze communiceert met jz want zonder communicatie ben je nergensPrecies! Het hebben van een goed vangnet is ook heel positief voor jeugdzorg.
quote:straaltjezon schreef op 25 juni 2014 @ 20:19:

Gaan jullie nog die afl van half negen kijken? Die tip?Ja ik wel!
Over id schuur slapen vind ik ver gaan,ik zeg ook geregeld tegen mijn kinderen dat ik ze achter t behang ga plakken of te koop zet in de lidl als ze niet luisteren. ( grapjes!!!)

Sommige dingen qua grapjes of opmerkingen kunnen dan nu ineens in een hele andere wending krijgen wanneer mensen de pik op je hebben.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 20:18:

Inderdaad. Als dit over mijn vriendin ging, had ik haar bij d'r haren uit Bussum gesleurd richting Oss. Een groepje mensen opgetrommeld en haar ook een poetsdoek in d'r handen gegooid en met zijn alle gaan boenen. En zorgen dat ze communiceert met jz want zonder communicatie ben je nergensFlauwe opmerking er zijn vrienden van I die dit al 10x gedaan hebben. Ergens houd het op, ook voor vrienden...
quote:consuelabananahammok schreef op 25 juni 2014 @ 20:03:

Eigenlijk wil ik niet meer op die Facebook kijken, en toch werp ik ertussendoor weer een blik op, maar echt...

Wat een riool daar en dan reageerde moeder tussendoor met haar bekende hartje en knipoog.

Haar kind is weg en ze zit al dagen en dagen op Facebook al die bagger te liken en hartjes te plaatsen.

Ik begin er gewoon misselijk van te worden, ik begrijp niet hoe je zo kan doen.Dat heb ik nou ook
el pasado es el pasado
quote:troostjeniet schreef op 25 juni 2014 @ 20:21:

Over id schuur slapen vind ik ver gaan,ik zeg ook geregeld tegen mijn kinderen dat ik ze achter t behang ga plakken of te koop zet in de lidl als ze niet luisteren. ( grapjes!!!)

Sommige dingen qua grapjes of opmerkingen kunnen dan nu ineens in een hele andere wending krijgen wanneer mensen de pik op je hebben.Ik zei wel eens dat ik ze ging inruilen voor een cavia. Gelukkig kennen mijn kinderen mijn humor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven