Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Nou, dat was het dan.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de eerste 10 minuten gemist, Straks maar even Uitzendinggemist
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Daar hadden ze nog wel een dik uur aan mogen/kunnen wijden.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 juni 2014 @ 21:01:

Daar hadden ze nog wel een dik uur aan mogen/kunnen wijden.Ik vond het een beetje oppervlakkig. Iedere keer als ik dacht: praat door! Kapte de presentator het af.
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 juni 2014 @ 21:01:

Daar hadden ze nog wel een dik uur aan mogen/kunnen wijden.eens, dit ging wel eh, heel snel.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 20:47:

[...]

Je hebt ook ontzetting/ontheffing of beperkt gezag. Zijn veel mogelijkheden dus.

Overigens de uitzending aan het kijken. Vond de mediator wel heel realistisch: dat vechtscheidingen gewoonweg niet altijd oplosbaar zijn.

Overigens vind ik dat als 1 van beide ouders een stoornis heeft, je niet kunt spreken over een vechtscheiding. En ik spreek uit ervaring. Vader van mijn kind is gezag en recht op omgang kwijt.

Bij deze casus zou ik denk ik ook niet meer aan vechtscheiding denken hoor. Dit is zo extreem.

Mee eens. Niet alles is op te lossen en niet alles is te voorkomen dat is een illusie.

Dit is inderdaad heel extreem gedrag. Daarbij als je kijkt naar de dingen die zij zelf verteld heeft ze in een internaat gezeten, in een pleeggezin, is heel erg jong uit huis gegaan, heeft geen contact met familie (op haar opmerkelijke broer na dan), lijkt ze geen sociaal netwerk te hebben, is haar huis vervuild en is ze veelvuldig ook met kind verhuist. Dat komt op mij over alsof er echt is mis is en al lang ook. Ze gedraagt zich verschrikkelijk en dat roept logischerwijs emoties op maar ik denk dat ze al heel lang aan het overleven is en hulp nodig heeft, ook in het belang van haar kind.
Dat ging idd heel snel.

Maar we hebben nu de andere kant gehoord. Ook BJZ mag zich uitspreken. En dat hebben ze nog netjes gedaan.

Heeft I ook gekeken?
Wat er gezegd werd, vond ik wel goed trouwens!
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 20:32:

Zegt ze er niets over op fb? Wedde dat er straks hele discussies komenTot nu toe niks
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Vond ook de uitleg van rechter wel helder.

die doet dus helemaal niks met al die trachen op fb.

zal wel naar hetgeen kijken waar al dit trashen van I. vandaan komt.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 21:04:

[...]

Mee eens. Niet alles is op te lossen en niet alles is te voorkomen dat is een illusie.

Dit is inderdaad heel extreem gedrag. Daarbij als je kijkt naar de dingen die zij zelf verteld heeft ze in een internaat gezeten, in een pleeggezin, is heel erg jong uit huis gegaan, heeft geen contact met familie (op haar opmerkelijke broer na dan), lijkt ze geen sociaal netwerk te hebben, is haar huis vervuild en is ze veelvuldig ook met kind verhuist. Dat komt op mij over alsof er echt is mis is en al lang ook. Ze gedraagt zich verschrikkelijk en dat roept logischerwijs emoties op maar ik denk dat ze al heel lang aan het overleven is en hulp nodig heeft, ook in het belang van haar kind.

Mee eens.

Maar de vraag is kun je van een vechtscheiding spreken als 1 van de ouders of beide ouders een persoonlijksheidsstoornis heeft? Niet dat ik zeg dat moeder een stoornis heeft, ook al lijkt het er wel op, maar bij mensen met een stoornis kun je zulk extreem gedrag verwachten, zal zo'n sprake zijn van niet kunnen communiceren, dat het veelal ook haast onmogelijk is om 'normaal' te scheiden.
Ik vind het verdacht stil op de fb's. Had wel verwacht dat I. er een heel drama en spectakel van zou maken, met de komst van de brief of het telefoontje morgen.
quote:Scamp schreef op 25 juni 2014 @ 21:14:

Ik vind het verdacht stil op de fb's. Had wel verwacht dat I. er een heel drama en spectakel van zou maken, met de komst van de brief of het telefoontje morgen.Eindelijk verstandig?
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 juni 2014 @ 21:09:

zal wel naar hetgeen kijken waar al dit trashen van I. vandaan komt.Op zich doen ze niets met het moddergooien zelf. Maar nu is er een situatie ontstaan die er voor zorgt dat het kind ongeacht de uitspraak niet zomaar terug kan daar moet wel iemand iets mee. Heel sneu.
quote:Scamp schreef op 25 juni 2014 @ 21:14:

Ik vind het verdacht stil op de fb's. Had wel verwacht dat I. er een heel drama en spectakel van zou maken, met de komst van de brief of het telefoontje morgen.Ze is vast aan het poetsen
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 juni 2014 @ 21:09:

zal wel naar hetgeen kijken waar al dit trashen van I. vandaan komt.Dat was deze rechter. Elke rechter heeft natuurlijk zijn eigen stijl. En in zaken waarbij 1 van ouders de ander zwart maakte op internet, is het voorgekomen dat die ouder onder andere het gezag kwijtraakte. Dat wordt echt wel meegenomen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1428249
Ik denk dat het zeker wel meespeelt wat I. doet en schrijft op fb en andere plekken.

Daar wordt denk ik wel naar gekeken.

Het is namelijk een hele belangrijke karakterschets.

Zeker zoals ze over de vader schrijft.
Ik denk dat het gedrag van I wel degelijk meespeelt aangezien de aanleiding van dit hele gebeuren juist was, dat ze H hersenspoelde en bij vader weghield.
.
Ik hoop dat het zsm morgen is en dat uitspraak gedaan wordt, want ik word zoo moe van dat w..f..
quote:belle1971 schreef op 25 juni 2014 @ 21:34:

Ik hoop dat het zsm morgen is en dat uitspraak gedaan wordt, want ik word zoo moe van dat w..f.. er is niemand die je dwingt om het te volgen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 25 juni 2014 @ 21:35:

[...]

er is niemand die je dwingt om het te volgen hoor je vatte hem niet helemaal geloof ik..
Maar voor iedereen die een beetje nadenkt is het toch wel bekend wat jeugdzorg doet? Lijkt net alsof hier hele nieuwe dingen worden verteld ...Bedoel de uitzending natuurlijk
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 21:38:

Maar voor iedereen die een beetje nadenkt is het toch wel bekend wat jeugdzorg doet? Lijkt net alsof hier hele nieuwe dingen worden verteld ...Bedoel de uitzending natuurlijkDaarom vond ik het ook teleurstellend. Ik had verwacht dat er wat dieper op in gegaan werd.
quote:rosanna08 schreef op 25 juni 2014 @ 21:35:

[...]

er is niemand die je dwingt om het te volgen hoor Rosanna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven