Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
sorry ik lig een paar pagina's achter.
Hij zal zich in elk geval niet gaan bemoeien met een vechtscheiding.
.
Is er al iemand dr.Phil aan het kijken? Tip van I.
Thanx Yavanna. En vandaag is het hier nog redelijk rustig gebleven

Haalt zij daar haar wijsheid vandaan, dr. Phil?
quote:jo_hanna schreef op 23 juni 2014 @ 17:41:

[...]

Het een sluit het ander niet per definitie uit.... feit is dat hij in ieder geval 2 x voor pedofiele handelingen is veroordeeld

Precies en dat maakt hem voor mensen die er weinig van weten een pedo ipv een pedojager. Niet slim van Irme want iedereen zal als eerste bij de veroordelingen komen.

En wat Impala zegt: die man heeft heel goed werk gedaan in de Zandvoort-dossiers en de Dutroux-zaak
quote:Julus schreef op 23 juni 2014 @ 17:44:

Thanx Yavanna. En vandaag is het hier nog redelijk rustig gebleven

Haalt zij daar haar wijsheid vandaan, dr. Phil?Zou me niks verbazen, die blaaskaak.
Even iets anders, los van die Morkhoven-groep, wat is in België de Raad van Beheer?

Hier is dat het overkoepelend orgaan van rashonden-fokkers, maar bestaat het überhaupt in België?

En wat heeft die eventuele Raad van Beheer dan te doen met de zaak van H.? H. is Nederlands ingezetene (voor zover bekend), dus snap ik niet wat België ermee moet.
Dit staat bij de omschrijving bij de aflevering van vandaag: "Samantha vertelt dat haar man Adam, een paar maanden nadat hij uit Irak was teruggekeerd, zijn baan verloor. Sindsdien draagt hij een enorme woede met zich mee en heeft hij gedreigd haar en zichzelf overhoop te schieten. Na een ruzie heeft hij haar in beide benen geschoten en een uur lang weigerde hij haar medische hulp. Ze heeft een maand in het ziekenhuis gelegen en heeft vijf operaties en verschillende huidtransplantaties ondergaan. Adam wordt vervolgd voor zware mishandeling, maar Samantha vindt dat hij vervolgd moet worden voor een poging tot moord. Adams zus voert aan dat hij lijdt aan het posttraumatisch stresssyndroom. De vraag is welke conclusie dr. Phil zal trekken."
quote:impala schreef op 23 juni 2014 @ 17:39:

Het verhaal is dat dit een setup is geweest om Vervloersem uit te schakelen. Het is een erg ingewikkelde en dubieuze case. De man heeft echt heel veel goed werk gedaan. Mensen uit zijn kringen hebben het leven gelaten bij onderzoeken naar Dutroux cs.Dat zal, Maar het slachtoffer had wel degelijk bewijzen en een rechtbank heeft hem wel veroordeeld.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wat is de Raad van Beheer?
quote:serre schreef op 23 juni 2014 @ 17:46:

Even iets anders, los van die Morkhoven-groep, wat is in België de Raad van Beheer?

Hier is dat het overkoepelend orgaan van rashonden-fokkers, maar bestaat het überhaupt in België?

En wat heeft die eventuele Raad van Beheer dan te doen met de zaak van H.? H. is Nederlands ingezetene (voor zover bekend), dus snap ik niet wat België ermee moet.

Ohoh, het zal toch niet verzonnen zijn? Ik kan het ook niet vinden en wat ik al schreef qua data is het ook vreemd.

Daarnaast bestaat de fb-pagina van Marcel die er onderstaat niet, althans bij mij
quote:Yavanna schreef op 23 juni 2014 @ 17:47:

Dit staat bij de omschrijving bij de aflevering van vandaag: "Samantha vertelt dat haar man Adam, een paar maanden nadat hij uit Irak was teruggekeerd, zijn baan verloor. Sindsdien draagt hij een enorme woede met zich mee en heeft hij gedreigd haar en zichzelf overhoop te schieten. Na een ruzie heeft hij haar in beide benen geschoten en een uur lang weigerde hij haar medische hulp. Ze heeft een maand in het ziekenhuis gelegen en heeft vijf operaties en verschillende huidtransplantaties ondergaan. Adam wordt vervolgd voor zware mishandeling, maar Samantha vindt dat hij vervolgd moet worden voor een poging tot moord. Adams zus voert aan dat hij lijdt aan het posttraumatisch stresssyndroom. De vraag is welke conclusie dr. Phil zal trekken."Ik heb die aflevering al gezien, Soldaat die PTSD heeft door oorlog in Irak, Daarna is hij door het lint gegaan en heeft hij zijn vrouw vreselijke dingen aan gedaan, Wat dat van doen heeft met Hansje die link kan ik niet leggen . In mijn ogen niks .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Bewijs kan geconstrueerd worden. Maar laten we die discussie hier niet gaan voeren, wie geïnteresseerd is kan voor maanden leesvoer vinden over Vervloersem. Baseer je mening in elk geval niet op dat ene feit.
.
quote:waterval70 schreef op 23 juni 2014 @ 17:53:

Wat is de Raad van Beheer?http://www.raadvanbeheer.nl/rashonden/

Deze verzorgt Oa Stambomen voor rashonden, Heeft niks van doen met deze Casus
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 17:44:

[...]

Precies en dat maakt hem voor mensen die er weinig van weten een pedo ipv een pedojager. Niet slim van Irme want iedereen zal als eerste bij de veroordelingen komen.

En wat Impala zegt: die man heeft heel goed werk gedaan in de Zandvoort-dossiers en de Dutroux-zaakDat geloof ik maar daar poets je niet mee weg dat hij wel degelijk veroordeeld is voor pedofilie - lijkt mij-
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 17:58:

[...]

http://www.raadvanbeheer.nl/rashonden/

Deze verzorgt Oa Stambomen voor rashonden, Heeft niks van doen met deze CasusAls zij pups heeft met stamboomouders, dan zal de Raad van Beheer haar pups komen chippen voor registratie.
quote:Julus schreef op 23 juni 2014 @ 17:00:

Thanx Isa!

Wederom niet gecheckt met wie ze eigenlijk in zee gaan...Precies, Vervloesem klinkt best Belgisch en da's foute boel toch?
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:00:

[...]

Als zij pups heeft met stamboomouders, dan zal de Raad van Beheer haar pups komen chippen voor registratie.Heb je de tekst wel gelezen? In de context hebben de honden er niks mee te maken. Maar goed, dit is de NL site, wie weet bestaat er ergens ver verborgen ook een Belgische
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 17:59:

[...]

Dat geloof ik maar daar poets je niet mee weg dat hij wel degelijk veroordeeld is voor pedofilie - lijkt mij-Dat zeg ik toch ook precies.
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 17:59:

[...]

Dat geloof ik maar daar poets je niet mee weg dat hij wel degelijk veroordeeld is voor pedofilie - lijkt mij-

Tja hoeveel mannen zijn er niet ten onrechte veroordeeld voor verkrachting? Met zedenzaken altijd moeilijk volgens mij.

Laat maar, had het artikel nog niet gelezen.
quote:Star schreef op 23 juni 2014 @ 18:12:

[...]

Tja hoeveel mannen zijn er niet ten onrechte veroordeeld voor verkrachting? Met zedenzaken altijd moeilijk volgens mij.Ja ok maar dan kan je elke Casus wel in de prullenbak gooien als " niet terecht" ik ga uit van de integriteit van een rechtbank. Maar er zijn zeker zat gerechtelijke dwalingen ( 2 van Putten bv) Maar zou ik zelf dit nieuws pontificaal delen? Nee , Maar zij doet het wel en is haar goed recht natuurlijk .
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:00:

[...]

Als zij pups heeft met stamboomouders, dan zal de Raad van Beheer haar pups komen chippen voor registratie.Oke. Geen flauw idee wat de linj naar het kind is :-)
quote:waterval70 schreef op 23 juni 2014 @ 18:25:

[...]

Oke. Geen flauw idee wat de linj naar het kind is :-)Niks , In België worden stambomen verzorgd door http://www.kmsh.be/pages-nl/

Die hele Vervloesem en co heeft niks met honden stambomen.
quote:waterval70 schreef op 23 juni 2014 @ 18:25:

[...]

Oke. Geen flauw idee wat de linj naar het kind is :-)

Niet ;)

Mijn excuses, ik ben nu niet in staat alles goed te volgen.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:32:

[...]

Niet ;)

Mijn excuses, ik ben nu niet in staat alles goed te volgen.Oranjekoorts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven