Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws? Gaan we weer.
quote:byhzy schreef op 23 juni 2014 @ 20:59:

I heeft geen geld voor een andere (duurdere)advocaat.

Ze heeft vast alvast een nieuwe naam passend bij haar zo gehoopte toegezegde nieuwe identiteit: Arme. Erkens doet de zaak pro deo of op basis van toevoeging
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Star schreef op 23 juni 2014 @ 20:56:

[...]

Zal hem leuk staan een macaroniketting.Whahahahaha
Hahaha die hijgerige kerels ineens allemaal! Ik wil nog geeneens hun FB bekijken, afgaande op hun kleine profielFOTO..
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 20:39:

Is er trouwens ergens een goede samenvatting te vinden van dit melodrama? Met kritische kanttekening uiteraard Er was een blog die was gelinkt op I haar Facebook maar ik kan die nergens meer vinden
Nu begrijp ik ook ineens de link met Bonny Tyler
Nou dat terugtrekken van FB en het over laten aan de juiste mensen is ook over lijkt het.

Weer volgt na een misser (met een veroordeelde pedofiel in zee gaan viel toch niet zo lekker) die haar commentaar oplevert een charmeoffensief met foto's en liedjes. Herhaling van zetten.

Ik zag trouwens een bericht van iemand die die veroordeling wegwuifde met dat je niet zomaar alles moet geloven. Waarop iemand heel terecht verbaast reageerde omdat men een een dergelijke veroordeling op die manier wegwuift terwijl vader vergruist wordt alleen op beschuldigingen van moeder. Dat is wat mij ook heel erg verbaast dat er mensen zijn die zo ver gaan dat ze een veroordeelde pedo verdedigen (en dit is een aanname maar ik denk dat de meeste voor vandaag nooit van hem gehoord hadden) in hun strijd. Ik denk dat er een enorme haat jegens JZ en/of instantie in het algemeen achter zit. Iets dat ik vaker tegenkom en het maakt mijn werk zoveel moeilijker en de kans dat de hulpverlening werkt wordt gewoon veel kleiner als men geen vertrouwen heeft in de hulpverlener. Buiten dat mensen elkaar nu opruien zie ik ook reacties van mensen die helemaal niets te maken hebben met instanties als JZ en die zeggen dat ze enorm schrikken van hoe dat er aan toe gaat. Er wordt allerlei mensen nu een schrikbeeld aangejaagd want als je al die pagina's moet geloven waar al die dramatische verhalen bij elkaar komen krijg je een heel vreemd beeld van de hulpverlening in Nederland. Die zeker niet perfect is! Maar eerder al zei ik dat ik met afgrijzen zit te kijken naar wat voor vormen dit aanneemt. Het maakt me haast moedeloos.
U r awesome dear

Zelfs de hond van een rijke oliebaron gaat er van kwijlen..

Gelukkig weet niemand zijn naam, dus een foto mag
Samen een beschuitjes eten

I; Ik wil alleen nog maar beschuitjes eten met de enige man in mijn leven Hans!
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 20:51:

Iets stoms wat ik me al een tijd afvraag en niks met de zaak te maken heeft.

Waar zijn H. zijn prachtige wit blonde krullen gebleven?

Kwijt...

Mijn jongste had met dr geboorte ook pikzwart haar , is nu niks meer van over. Nu is ze goudlokje.
quote:pella81 schreef op 23 juni 2014 @ 21:18:

[...]

Kwijt...

Mijn jongste had met dr geboorte ook pikzwart haar , is nu niks meer van over. Nu is ze goudlokje.Wat grappig dat dit zo snel kan veranderen he?
Mijn moeder was als kind witblond, nu lichtbruin.
quote:pella81 schreef op 23 juni 2014 @ 21:18:

[...]

Kwijt...

Mijn jongste had met dr geboorte ook pikzwart haar , is nu niks meer van over. Nu is ze goudlokje.Hier hoogblonde baby's en peuters daarna werd het donkerder en nu midden bruin.
Witblond en nu donkerbruin.

Mijn zoon had de mooiste pijpenkrullen, sinds een jaar verdwenen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
willen we nog even lachen?

Klik dan hier
quote:mali30 schreef op 23 juni 2014 @ 21:32:

Witblond en nu donkerbruin.

Mijn zoon had de mooiste pijpenkrullen, sinds een jaar verdwenen Hier hield de jongste de krullen wel, is er nu niet blij mee natuurlijk. Jeugd van tegenwoordig...
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 20:22:

De foto van het kind vind ik wel een leuke foto en ik zie eindelijk eens een kind. Haast onherkenbaar zonder styling en photoshop.Inderdaad. Ik vind het de beste foto die ze tot nu toe geplaatst heeft. Hansje staat er alleen op en is heerlijk kind. Die profielfoto is dan wel weer jammer...
Ik begrijp het overigens nog steeds Niet, papa heeft kroes en ik krul. Je zou toch zeggen dat blijft...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En profielfoto is veranderd
En nu heb ik m'n hoop verloren.. helaas.
quote:mali30 schreef op 23 juni 2014 @ 21:38:

Ik begrijp het overigens nog steeds Niet, papa heeft kroes en ik krul. Je zou toch zeggen dat blijft...

Mijn vader heeft dik zwart haar met slag, mijn moeder heel donker bruin super stijl haar en bruine ogen.

Ik ben donkerblond, pijpenkrullen (onderaan bij mijn nek) en slag en veel pluis (jakkes) en blauwe ogen.

Je zou toch gaan denken..
quote:straaltjezon schreef op 23 juni 2014 @ 21:40:

En nu heb ik m'n hoop verloren.. helaas.Want?
Nou N de B heeft I. toch niet zo goed tot rust kunnen krijgen zie ik!

Tjongejonge, wat een bagger weer op haar beide pagina's.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Horen we nog wel eens iets van N des B? Ik dacht zij nu de leiding had en moeder van FB verdween? Ik vind het trouwens opvallend dat zodra ze in de belangstelling stond omdat ze moeder ging helpen, haar omslag foto een foto is waarop haar vader voornamelijk in beeld is. Het komt op mij over als of ze wil laten zien dat ze inderdaad de "de dochter van" is. Het is een van de weinige foto's van hem tussen de vele die ze er op heeft staan, heel veel foto's van BN'ers en van zich zelf in omhelzing met BN'ers of andere. Er komt een woord naar boven wat moeder blijkbaar niet beviel las ik..
I heeft toch wel een vriend?!

Op f.b. zie ik bij een foto : schatje hvj.

Op zijn Facebook inderdaad duidelijk een setje.

Ze doet alsof er niemand is, maar dat lijkt me nu toch niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven