Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
en die kwijlbak w.k. hangt er ook al maanden omheen.......brrrrrrrrr
heb de foto gevonden idd , maar heb niet gekeken of hij nog vrienden is met moeder.
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 22:14:

[...]

+1 Ik was even druk bezig om de ravage die mijn kinderen hadden aangericht door voetbal te kijken met vrienden te herstellen. Hoe doen jullie dat als ze hun leven mee naar huis nemen?

Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar mijn kinderen van bijna 7 en 9 moeten toch echt altijd hun eigen troep opruimen en we gaan niet eerder naar boven voordat alles is opgeruimd. Niet helpen met opruimen betekent geen verhaal voor het slapengaan.

Ze moeten me ook helpen met afruimen terwijl ik alles in de vaatwasser zet.
quote:pella81 schreef op 23 juni 2014 @ 22:21:

heb de foto gevonden idd , maar heb niet gekeken of hij nog vrienden is met moeder.Ze staat er niet tussen bij hem, en hij ook niet bij haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 22:22:

[...]

Ze staat er niet tussen bij hem, en hij ook niet bij haar.Mmmmmm maar de foto's zijn er en als het je ex is laat je die niet staan toch??
Zou dat dan die ex zijn die (ik geloof hier) al eerder besproken is?
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 22:23:

[...]

Mmmmmm maar de foto's zijn er en als het je ex is laat je die niet staan toch??

Een vriend van me heeft zelfs zijn trouwfoto's nog op FB staan. Is na een half jaar gescheiden, omdat ze zwanger was van een ander en hij heeft nu een andere vriendin.

Ik snap het niet maar goed, sommige mensen doen het
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 22:25:

[...]

Een vriend van me heeft zelfs zijn trouwfoto's nog op FB staan. Is na een half jaar gescheiden, omdat ze zwanger was van een ander en hij heeft nu een andere vriendin.

Ik snap het niet maar goed, sommige mensen doen het
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 22:23:

[...]

Mmmmmm maar de foto's zijn er en als het je ex is laat je die niet staan toch?? Ik vind nog een reactie van hem in april bij een foto. Ik denk dat hij uit de wind blijft nu.
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 22:29:

[...]

Ik vind nog een reactie van hem in april bij een foto. Ik denk dat hij uit de wind blijft nu.

Dat lijkt mij ook, maar ik vind dat wel wat zeggen..

I heeft de mond vol over vader en zijn vriendin, maar zelf de vermaarde onschuld????

Ik vraag me dar dus af, zeker omdat dezelfde naam in het filmpje wordt genoemd en deze meneer zich dan kennelijk ook in deze zaak heeft gemengd samen met moeder.
quote:budista schreef op 23 juni 2014 @ 22:32:

[...]

Dat lijkt mij ook, maar ik vind dat wel wat zeggen..

I heeft de mond vol over vader en zijn vriendin, maar zelf de vermaarde onschuld????

Ik vraag me dar dus af, zeker omdat dezelfde naam in het filmpje wordt genoemd en deze meneer zich dan kennelijk ook in deze zaak heeft gemengd samen met moeder.Precies.
In wat voor context wordt de naam genoemd in het filmpje?
Zal dat filmpje nog eens luisteren , want ik dacht dat er een andere naam in filmpje genoemd werd.
Nee, ik heb het al teruggeluisterd en het is echt dezelfde naam.

En wat een uitkomst al die reacties overal (ik heb geen leven). Ergens begin dit jaar is het wat geworden blijkbaar, en meteen is kind ook al op foto's te zien met hem. Lekker handig. Kind krijgt ene na andere vriendje voorgeschoteld.
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 22:35:

In wat voor context wordt de naam genoemd in het filmpje?Ze vraagt advies aan de filmer
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 22:29:

[...]

Ik vind nog een reactie van hem in april bij een foto. Ik denk dat hij uit de wind blijft nu.

Ze heeft ook een plaatje staan met I am single etc.

En dan ...

Dan ben je heel manipulatief als je dat zo hebt voorgekookt. En waarom zou hij op al die filmpjes staan en nu opeens uit de wind worden gehouden?
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 22:39:

[...]

Ze vraagt advies aan de filmerDe filmer is die vriend?
quote:netniet schreef op 23 juni 2014 @ 22:21:

[...]

Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar mijn kinderen van bijna 7 en 9 moeten toch echt altijd hun eigen troep opruimen en we gaan niet eerder naar boven voordat alles is opgeruimd. Niet helpen met opruimen betekent geen verhaal voor het slapengaan.

Ze moeten me ook helpen met afruimen terwijl ik alles in de vaatwasser zet.Die van mij zijn zo oud dat dreigen dat ze zonder verhaaltje naar bed moeten niet meer helpt. Natuurlijk moeten ze zelf opruimen maar ik wil best even helpen. Ik bedoelde het niet zo serieus als je het misschien opvatte.
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 21:46:

[...]

Want?

Ik had gehoopt dat ze zich terug getrokken had, dat ze rust nam.

En ik dacht even dat ze dit ook deed. Ik vind 't enorm erg voor haar, ongeacht wat er is gebeurt of wat de situatie eromheen is. Dit gun je niemand toe.
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 22:42:

[...]

De filmer is die vriend?We vermoeden het.
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 22:42:

[...]

De filmer is die vriend?

Ja ze zegt: Uuh (naam) wat vind jij?

Verder hoor je deze man ook steeds, doet de situatie geen goed zeg maar...
quote:Mopsie41 schreef op 23 juni 2014 @ 22:45:

[...]

We vermoeden het.Ik snap hem nu.
quote:straaltjezon schreef op 23 juni 2014 @ 22:44:

[...]

Ik had gehoopt dat ze zich terug getrokken had, dat ze rust nam.

En ik dacht even dat ze dit ook deed. Ik vind 't enorm erg voor haar, ongeacht wat er is gebeurt of wat de situatie eromheen is. Dit gun je niemand toe.Ze is zelfs al begonnen met haar boek
Dat vind ik ook zo jammer, want als deze man haar lief is, helpt hij de situatie duidelijk niet!
Ja Jippie, da's dan weer dat ik denk... beeeheeeetje jammer dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven