Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
Ik zit dus niet op de strafbank he, anders kon ik niet posten. Een andere forummer.

Ik heb een paar weken geleden al 2 uur aan de broek gehad.

En bij de 2de overtreding krijg je 48 uur, derde een week en daarna voorgoed.

Zoiets
Zijn er twee geband door dit topic?

Why?

We waren hier toch lief genoeg voor elkaar?
Niet lief genoeg kennelijk
quote:yasmijn schreef op 28 juni 2014 @ 15:25:

Niet lief genoeg kennelijk 5 delen over een gevoelig onderwerp,we doen het toch heel netjes!
Als ik goed begrijp is Peerdje dan na een waarschuwing (tijdelijke ban) teruggekomen met een tweede nickname in dit topic (?). Indien dat het geval is zou hij inderdaad geband kunnen zijn i.v.m. dubbelnicken.
quote:mamavk schreef op 28 juni 2014 @ 14:33:

Je durft bijna nergens meer voor hulp aan te kloppen anders nemen ze je je kind af!

Dit soort reacties vind ik echt heel erg! Dit krijg je er dus van! Wordt er straks helemaal geen hulpverlening meer geaccepteerd! Wat moet je dan als hulpverlener? Juist, noodmaatregelen toepassen!Een kind wordt niet zomaar 'afgepakt'.. Hier is al heel veel aan vooraf gegaan, er wordt juist heel veel gepraat met ouders/verzorgers, voordat men tot bepaalde maatregelen over gaat. Het is juist in het belang van het kind, dat ouders/verzorgers hierin betrokken worden, en dat gebeurd ook. Echter, sommige ouders/verzorgers wijzen alle hulp af, verdraaien feiten, proberen de werkelijkheid te verdoezelen, of men ziet zelf echt niet in, dat ze op een bepaald moment niet meer in staat zijn (kan dus ook van tijdelijke aard zijn) om op een verantwoorde manier voor hun kind te zorgen. Liefde voor het kind alleen is niet genoeg, men moet ook in staat zijn, om het kind te begeleiden, sturing te geven, rust, regelmaat en structuur te geven. Ik ben gisteravond bij een gezin geweest, na diverse meldingen vanuit de omgeving dat eea niet goed liep. Verder ga ik er niet op in, want dat valt onder beroepsgeheim en privacy. Maar geloof me, een kind wordt niet direct 'afgepakt' zoals sommigen op fb lopen te propageren.
quote:re.set schreef op 28 juni 2014 @ 15:30:

Als ik goed begrijp is Peerdje dan na een waarschuwing (tijdelijke ban) teruggekomen met een tweede nickname in dit topic (?). Indien dat het geval is zal hij inderdaad geband kunnen zijn i.v.m. dubbelnicken.

Nee. Omdat het Peerd nieuw is, wist ze niet dat ze niet terug mag komen met een andere nick in de bantijd. Dus dat heb ik even verteld. Beter dat ze dat niet doet anders wordt de ban verlengd.

Dus is ze weggebleven en kan morgen gewoon weer meeposten
quote:consuelabananahammok schreef op 28 juni 2014 @ 15:29:

[...]

5 delen over een gevoelig onderwerp,we doen het toch heel netjes!Vind ik ook. We hebben het best netjes gehouden, in vergelijking met de FB's.
quote:mamavk schreef op 28 juni 2014 @ 14:41:

[...]

Ik bedoelde ook dat het niet normaal is dat dit soort mensen er allemaal bij betrokken worden/zijn.

En dat is allemaal de schuld van moeder, die benaderd deze mensenJa, ik vind het opmerkelijk, dat je 2 veroordeelde pedofielen benaderd, in een zaak omtrent je kind. Dat het een keer gebeurt kan ik me voorstellen, maar daarna trek je iemand toch helemaal na, lijkt me?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
P moet wel terugkomen, ik vond 't altijd fijn om haar berichten te lezen. :(
quote:yasmijn schreef op 28 juni 2014 @ 15:33:

[...]

Dus is ze weggebleven en kan morgen gewoon weer meeposten Oke
quote:belle1971 schreef op 28 juni 2014 @ 15:32:

[...]

Een kind wordt niet zomaar 'afgepakt'.. Hier is al heel veel aan vooraf gegaan, er wordt juist heel veel gepraat met ouders/verzorgers, voordat men tot bepaalde maatregelen over gaat. Het is juist in het belang van het kind, dat ouders/verzorgers hierin betrokken worden, en dat gebeurd ook. Echter, sommige ouders/verzorgers wijzen alle hulp af, verdraaien feiten, proberen de werkelijkheid te verdoezelen, of men ziet zelf echt niet in, dat ze op een bepaald moment niet meer in staat zijn (kan dus ook van tijdelijke aard zijn) om op een verantwoorde manier voor hun kind te zorgen. Liefde voor het kind alleen is niet genoeg, men moet ook in staat zijn, om het kind te begeleiden, sturing te geven, rust, regelmaat en structuur te geven. Ik ben gisteravond bij een gezin geweest, na diverse meldingen vanuit de omgeving dat eea niet goed liep. Verder ga ik er niet op in, want dat valt onder beroepsgeheim en privacy. Maar geloof me, een kind wordt niet direct 'afgepakt' zoals sommigen op fb lopen te propageren.Ik snap dat, maar die mensen op fb niet. Daarom is het zo erg dat mensen nu berichten gaan plaatsten over het niet vertrouwen van hulpverlening. Als daar naar geluisterd wordt en ouders die normaal met hulp prima de zorg voor hun kinderen kunnen dragen nu hun kont in de krib gaan gooien... Gaat het alleen maar van kwaad tot erger.
quote:mamavk schreef op 28 juni 2014 @ 14:33:

Je durft bijna nergens meer voor hulp aan te kloppen anders nemen ze je je kind af!

Dit soort reacties vind ik echt heel erg! Dit krijg je er dus van! Wordt er straks helemaal geen hulpverlening meer geaccepteerd! Wat moet je dan als hulpverlener? Juist, noodmaatregelen toepassen!

Ja dit is echt waarvan ik eerder al zei met afgrijzen naar te kijken. Mensen worden zo bang gemaakt en dan lopen situaties zo uit de hand dat je niets anders meer kunt doen dan een dwangmaatregel toepassen.

Die schreeuwers verpesten het niet enkel voor zichzelf en hun eigen kinderen maar helpen andere ook van de wal in de sloot.
quote:yasmijn schreef op 28 juni 2014 @ 14:46:

[...]

En nog eentje die 24 uur op de strafbank zit Waaaaat? Praat me eens bij! Watskeburt?
quote:re.set schreef op 28 juni 2014 @ 15:30:

Als ik goed begrijp is Peerdje dan na een waarschuwing (tijdelijke ban) teruggekomen met een tweede nickname in dit topic (?). Indien dat het geval is zou hij inderdaad geband kunnen zijn i.v.m. dubbelnicken.Paard een hengst?! Gosje, ik moet mijn oogkleppen eens afdoen geloof ik
Of het een hij is weet ik niet. Denk het niet.

Maar 24 uur strafbank. En een andere ook
quote:Star schreef op 28 juni 2014 @ 15:59:

[...]

Paard een hengst?! Gosje, ik moet mijn oogkleppen eens afdoen geloof ik
Het is wel de vraag van de dag.. is het een hij of een zij
Ik vermoed een hengst

Het staat mij bij dat Frysk dit in een eerder topic uit de doeken deed. En in de profielen staat "man". Kan natuurlijk ook zijn dat het een vrouw is die zich voordoet als man ;) Toch gok ik op man.
Lieve mensen ik ga even de stad in en aan de drank, dit kan ik niet meer aan. Ik keek net op FB en ik denk gelezen te hebben dat moeder volgende week in weekblad Party komt.
Of een ruin

maar missen doen we hem/haar.

wie is die andere op het strafbankje dan?
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Tja? Dat is dus "de media" waar ze het over hebben; de party, hart v ned./sbs6

Zegt genoeg over het niveau.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:ikbenmedereentje schreef op 28 juni 2014 @ 16:50:

Tja? Dat is dus "de media" waar ze het over hebben; de party, hart v ned./sbs6

Zegt genoeg over het niveau.

Ieuwww..

Hoop dat de bezorgde moeder nog terug komt.
Party?

Ruin kan ook nog ja

Niemand voelt zich geroepen op de update van I. (reeds uurtje geleden) te reageren? Of ik lees niet goed, kan ook.

Ik voel mij geenszins geroepen overigens. Het is toch weer allemaal een herhaling van zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven