Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
quote:impala schreef op 28 juni 2014 @ 20:28:

[...]

Misschien kan ze Alex Jones nog proberen?

En Poetin natuurlijk.

Holy, straks breekt WOIII niet uit door Irak, Syrie of de Oekraine maar door Irme uit Oss Nog even en ze gaat denken dat ze Nederland kan veroveren en wil ze Nederland Irmenië gaan noemen.
Netniet, breng d'r nou niet op ideeën. .
S:meteen blokkeren svp van Elk profiel. Maak wel screenshots. Het toont aan hoe ziek mensen te werk gaan. Hoe ze met fakeprofielen iets trachten te kunnen bewerkstelligen. Het zegt enorm veel van deze "mensen". Maak screenshots lach erom en erna BAM blok

I: Hahaha, heb wel 1000 screenshots inmiddels

s: Enige puntje dan is dat narcisten dan ernstig naar kunnen worden. Hou daar rekening mee

Zou S het over I hebben of denken dat haar Ex de handlangers erachter zitten?
Ze gaan door tot hele wereld achter ze staat las ik er ergens tussen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
https://www.youtube.com/watch?v=mYvAYwpUDv8
I:Denk wel zeker 30 nep profielen ontdekt deze week! Lijk verdorie wel "Inspector Gadget"

Zou ze ook schizofrene trekjes hebben en nu eindelijk eens even naar zichzelf hebben gekeken?

Ps het gaat gerapporteerd worden!
Heeft ze die screenshots allemaal op haar ipad staan? Hoeveel gb heeft dat ding? En waarom heeft ze wel internet en geen water?
Aaaah daar is w.k ik miste hem al
quote:mamavk schreef op 28 juni 2014 @ 20:37:

Geachte mevrouw Van der Heijden,

Ik vernam uw noodoproep inzake uw zoon en uiteraard wil ik u helpen. Ik zal maandag een telefoontje plegen naar de betrokken rechter om hem vriendelijk te verzoeken cq om te kopen cq te dreigen met mijn vader.

U hoort nader van mij.

Door: maxima Hahahahaha, ik zag het voorbij komen, en een screenshot Gaat ze nou aangifte tegen Max doen?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Ik begreem dat moeder wel water had maar geen warm water, kortom van gas afgesloten.
Zitten jullie nu nog op Irme haar FB of weer een andere?
S V ja vraag k mij ook af I ken je die mensen ook persoonlijk ... zou zeggen gooi bloot ..

een paar seconden geleden · Vind ik leuk

Nee! Echt hoor dan komt er weer een reactie.
GROVE inschattingsfout Jeugdzorg!! heel grof!! Roep al jaren dat ik gestalkt word, geloven jullie me nu wel

........
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
H junior zijn eigen fb pagina heeft ze ook weer open gegooid. Zou bjz dat niet kunnen verbieden?
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Kinderen mogen toch niet eens facebook hebben
Allemaal dat account even melden bij Facebook, kijken of ze hier wel wat aan doen.
quote:chavelli66 schreef op 28 juni 2014 @ 18:35:

Ik hou ook mijn hart vast voor de transitie van bjz naar de gemeente, om dezelfde redenen als die jij aandraagt. Het gaat per gemeente verschillen, afhankelijk van hun visie en budget. Maw; het word per gemeente een kwestie van prioriteiten en willekeur over hoe en wanneer men ingrijpt, afhankelijk van het budget. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling zowel voor bjz als voor ouders die hiermee te maken krijgen.

Hier is niemand mee gediend en al helemaal de kinderen niet die er afhankelijk van worden....maar wat dan?? Ik vind het een ongelooflijke moeilijke kwestie...

Niet vergeten dat gedwongen kader zoals OTS en UHP (en reclassering) niet naar de gemeentes komt. RvdK blijft onder justitie vallen. Het traject vrijwillige hulpverlening komt wel naar de gemeentes.

Ik denk dat er zowel voor- als nadelen aanzitten, geen flauw idee hoe het in de praktijk uit gaat werken.
Hier kun je dat doen.
Tjezus, wat vals
Kan iemand een nieuw topic openen? Anders ben ik in overtreding
Tjezus, wat vals
quote:troostjeniet schreef op 28 juni 2014 @ 21:19:

Ik begreem dat moeder wel water had maar geen warm water, kortom van gas afgesloten.Dan kan ze nu het warme water gaan uitvinden, ook wel prettig.
quote:MevrouwJack schreef op 28 juni 2014 @ 21:48:

Hier kun je dat doen.Thanks, meteen even verwerkt in de oproep op kritisch.
Dit vind ik zo erg:

I van der H:Als dit opgelost word, zal de rest volgen al die arme kindjes die ONTERECHT uit huis zijn ontvoerd zullen dan terug komen.

Ze geeft mensen valse hoop, zolang ze haar maar volgen en de meest idiote dingen doen wat zij ze opdraagt. Echt gevaarlijk, dat mens
Ab imo pectore
Er moet een nieuw topic worden geopend, we zitten over de 3000
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:carla69 schreef op 28 juni 2014 @ 21:52:

[...]

Thanks, meteen even verwerkt in de oproep op kritisch.Mooi!
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven