Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
Goedemorgen mensen, Nou het zal mij benieuwen wat het gaat worden vandaag
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Begrijp ik het goed dat I een ander huis krijgt?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:momodoe schreef op 26 juni 2014 @ 00:47:

Nog even over die schoolfoto

Ik zag er ook een hond in hoor, het leek net een chihuahua ;)

Wazige foto, mobiel bekijken :PIk zie ook een hond en grote mensen er omheen. Volgens mij geen schoolfoto zoals mamavk al opmerkte
En opeens wist ik het, waarom die foto's mij zo bezig hielden.

Niet vanwege de ranzigheid, want volgens mij viel dat eigenlijk nogbest mee, de echt smerige plekken waren in de schuur en veroorzaakt door waarschijnlijk honden, en kleding op een hoop of ongebruikte spullen bij elkaar gepropt in een ongebruikte kamer vind ik ook niet heel schokkend eigenlijk. Zo,n volle tafel vind ik ook niet bijzonder, net als het volle aanrecht.

Blijven alleen de bedden en de smerigheid op sommige plekken over.

Ondanks dat ik over die foto's dus veel minder geschokd was dan het merendeel bleven ze door mijn hoofd spoken en heb ze nog eens bekeken.

En opeens zag ik het...

Er is gewoon nergens speelgoed!

Nergens, nog niet eens een doosje stiften!

Enkel 2 knuffels, waarvan ik vermoed dat de chiuaua op de bank meer een decoratie stuk is, evenals die auto skelter die er ook voor de sier staat.

Verder zijn we 1 verwwarloosd fietsje.

En dat is het.

Geen speelgoed, helemaal niks. Geen spoortje wat er maar op wijst dat hier een kind woont.

Dat vind ik pas echt akelig.
quote:isa__88 schreef op 26 juni 2014 @ 07:14:

Amarisa uitspraak is vandaag. Duurt Max 2 weken en in dit geval 1 weekWeten we dat eigenlijk wel zeker?

Of gaat iedereen af of wat I daarover zegt?

Het enige wat ik mij écht goed kan herinneren is: uitspraak over 14 dagen...

Iemand??

BTW

Ik heb bijgelezen en vind het wel flauw dat Natasja nu kritiek krijgt omdat ze gisteren om 19 uur langs het huis is gereden. Doet iemand een poging om info uit de eerste hand te krijgen ipv van horen zeggen, is het nog niet goed. En wat voor kwaad kan het om even langs te rijden? Wie heeft daar last van?

Als er wél een opstootje was geweest, zou iedereen gesmuld hebben van haar verslag.
.
http://uitspraken.rechtsp ... 457&keyword=Jeugdzorg+oss

Een uitspraak van april in een soortgelijke zaak met een moeder die nog vele malen milder dan I is. Rechter bepaalde dat kind niet naar huis kwam. Vraag me af of ze dit soort dingen leest. Dan had ze kunnen weten dat alles wat ze doet echt alleen maar in haar nadeel kan werken en nooit in haar voordeel. Om de reden vraag ik me niet eens meer af of het haar om Hansje te doen is, of dat Hansje niet meer dan een 'tool' voor moeder is om zichzelf te profileren.
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
quote:impala schreef op 26 juni 2014 @ 07:48:

[...]

Weten we dat eigenlijk wel zeker?

Iemand??

BTW

Ik heb bijgelezen en vind het wel flauw dat Natasje nu kritiek krijgt omdat ze gisteren om 19 uur langs het huis is gereden. Doet iemand een poging om info uit de eerste hand te krijgen ipv van horen zeggen, is het nog niet goed. En wat voor kwaad kan het om even langs te rijden? Wie heeft daar last van?

Als er wél een opstootje was geweest, zou iedereen gesmuld hebben van haar verslag.Uitspraak is vandaag , dat heeft BJZ ook in het filmpje gezegd bij omroep brabant dacht ik.

EN DE REST!!!ALS JULLIE DE HUIS VAN IRME VIES VINDEN ZO TE ZIEN HEBBEN JULLIE GENOEG TIJD OM HIER TE REAGEREN DUS HOPPAAAAAAAAAAAA PAK JULLIE BEZEM ERBIJ EN MAAK HET FF SCHOON , EN AAN DE SLAG. DAN ZIJN JULLIE EEN GOEIE MOEDERS EN VADERS DIE ANDERE MOEDERS OOK HELPT, DAT WORD GERESPECTEERD IPV DEZE REACTIES EN JULLIE DENKWIJZE DIE NERGENS OP SLAAT. DE HELE TIJD GESPROKEN OVER DURE MEUBELS NOU EINDELIJK BLIJKT HET NIET ZO IS !!!EN IRME BESCHULDIGEN MET ALLES EN NOG WAT, ARME IRME. ZE HEEFT DE WAARHEID IMMERS GESPROKEN DAT ZE NIET KAN RONDKOMEN VAN HAAR UITKERING .DUS IPV ALLE MENSEN DIE HAAR ZITTEN SLECHT TE PRATEN ONDERNEEM MAAR ACTIE VOOR DE MEDEMENS EN VERZAMEL GELD OM HAAR EEN GOED LEVEN TE BIEDEN EN HANSJE!!! ANDERS OPROTTEN EN LAAT HAAR MET RUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VAN ZULKE VADERS BESCHERMT IRME HAAR KIND DUS HOU JULLIE BEKKEN DICHT EN JEUGDONZORG ERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 84&fref=nf
quote:massems schreef op 26 juni 2014 @ 07:49:

http://uitspraken.rechtsp ... 457&keyword=Jeugdzorg+oss

Een uitspraak van april in een soortgelijke zaak met een moeder die nog vele malen milder dan I is. Rechter bepaalde dat kint niet naar huis kwam. Vraag me af of ze dit soort dingen leest. Dan had ze kunnen weten dat alles wat ze doet echt alleen maar in haar nadeel kan werken en nooit in haar voordeel. Om de reden vraag ik me niet eens meer af of het haar om Hansje te doen is, of dat Hansje niet meer dan een 'tool' voor moeder is om zichzelf te profileren.

Oei, linkjes worden ook rood..

Nu denken mensen die later terugscannen dat dit de échte uitspraak is. Niet dus. Nog even geduld!
.
quote:pella81 schreef op 26 juni 2014 @ 07:49:

[...]

Uitspraak is vandaag , dat heeft BJZ ook in het filmpje gezegd bij omroep brabant dacht ik.

Dat zegt iedereen de hele tijd (ik ook hoor), maar waarop gebaseerd eigenlijk?

Dat filmpje van omroep Brabant bevatte wel meer flauwekul.
.
quote:impala schreef op 26 juni 2014 @ 07:52:

[...]

Dat zegt iedereen de hele tijd (ik ook hoor), maar waarop gebaseerd eigenlijk?

Dat filmpje van omroep Brabant bevatte wel meer flauwekul.Heeft Irme zelf ook meerdere malen gepost op haar feestboek dat de uitslag vandaag is.
quote:diamond-gloss schreef op 26 juni 2014 @ 07:53:

[...]

Heeft Irme zelf ook meerdere malen gepost op haar feestboek dat de uitslag vandaag is.

Irme als bron?

Dat bedoel ik juist.

Mij bekruipt opeens het gevoel dat er helemaal geen uitspraak komt, vandaag.
.
Goh. Hoe zou dat toch komen dat ze niet kan rondkomen van die uitkering
quote:matroesjka_ schreef op 26 juni 2014 @ 07:58:

Goh. Hoe zou dat toch komen dat ze niet kan rondkomen van die uitkering Da komt door de vieze vuile megolen van de instansies.dusss
Ja megeuleuhhh.
verkeerd gelezen..
Zo, laatste bekers popcorn klaar gezet....

Kan niet wachten te lezen dat H nog minimaal een half jaar in het pleeggezin zal moeten verblijven. Krijgt I misschien ook haar rust terug. Wat zal ze het druk krijgen met haar hulp pagina's, zangcarrière etc, zo druk dat ze H wellicht vergeet op te halen als ze over een maand of 2 een uurtje contact met hem mag hebben....
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
Staatsmegolen en rampdebielen.

Uitspraak graag vet en rood, want ik zit weer op mijn werkplek.

O joepie.
Geen bijzonderheden
Als het goed is heeft ze een datum te horen gekregen wanneer ze de uitslag krijgt. Meestal komt deze per brief. Dat is mijn ervaring binnen de jeugdzorg tenminste.
quote:pella81 schreef op 26 juni 2014 @ 08:04:

verkeerd gelezen..

Heb je je eigen link gelezen?

Daar staat dus:

Over twee weken zal waarschijnlijk de uitspraak volgen.

Waarschijnlijk, ook dat nog eens. Het kan nog langer duren, max 6 weken heb ik begrepen.

edit: dit was de link...

http://www.nieuws.nl/alge ... pje-uithuisplaatsing-Hans
.
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2014 @ 08:05:

O joepie.Reken er maar niet te hard op, dat die vandaag komt.
.
Twee weken is inderdaad gebruikelijk (bij meervoudige kamer). Ben benieuwd.
quote:wereldwijs schreef op 26 juni 2014 @ 04:10:

Ik heb een paar reacties gelezen op Facebook maar kan het omdenken van schrijftaal / achterstallig Nederlands naar abn niet meer aan.

En ik schrok me wezenloos dat iemand een filmpje postte van een man die een kind (2 jaar) slaat met de mededeling voor zulke vaders besschermt I haar kind....

Mijn kraamtranen zitten hoog nu. Bleghhh. Ik ben klaarwakker... Logisch dat het je zo aangrijpt, dat doet het bij iedereen en als je dan ook nog vol zit met hormonen.. Bescherm jezelf een beetje he. Ken je http://imgur.com/ ? Daar kun je uren afleiding vinden met het kijken van plaatjes en het lezen van commentaren. Je kunt de website bedienen met de pijltjes toetsen (rechts voor de volgende link voor het vorige plaatje) heel handig met een baby op je arm

Ik heb een paar reacties gelezen op Facebook maar kan het omdenken van schrijftaal / achterstallig Nederlands naar abn niet meer aan.

Dit ja pijn aan mijn hersenen krijg ik ervan.
quote:impala schreef op donderdag 26 juni 2014 07:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 5"" class="messagelink">isa__88 schreef op 26 juni 2014 @ 07:14</a>:</b>

Amarisa uitspraak is vandaag. Duurt Max 2 weken en in dit geval 1 week</div></blockquote><b>Weten we dat eigenlijk wel zeker?</b>

Iemand??

BTW

Ik heb bijgelezen en vind het wel flauw dat Natasja nu kritiek krijgt omdat ze gisteren om 19 uur langs het huis is gereden. Doet iemand een poging om info uit de eerste hand te krijgen ipv van horen zeggen, is het nog niet goed. En wat voor kwaad kan het om even langs te rijden? Wie heeft daar last van?

Als er wél een opstootje was geweest, zou iedereen gesmuld hebben van haar verslag. Irme zei het dus dan is het waar toch? Hahaha nee de rechtbank zei het impala tegen Martin vrijland
.
quote:yasmijn schreef op 26 juni 2014 @ 08:05:

O joepie.Ga je kiets poetsen vies ding kssssst..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven