Baal dat hij GL de laatste tijd in zo'n stom daglicht heeft gezet. Had hij dat voor-zichzelf-beginnen aub iets eerder bedacht. Lul.
Anoniem_33411
maandag 28 mei 2012 om 00:30
Hij is niet eerlijk: hij woont met zijn moeder in een sociale huurwoning. Hij geeft als reden op dat hij graag contact houdt met de buurt. Dat kan toch ook als je in die wijk een huis koopt of huurt in de vrije sector?
Ik zie hier vaak het woord Huilie voorbijkomen. Voor mij is Dibi een Huilie.
Dat wordt een exit uit de politiek. Niemand stemt op een stampende verongelijkte puber.
Ik ben geneigd me bij dat standpunt aan te sluiten. Dit is een actie van een opportunist. Als hij echt zo'n tough guy is dan had hij dat moeten tonen door een dissident te zijn bij Kunduz. Dit is perifeer gekeutel in de marge. Dibi is ook nooit echt een partijman geweest maar trad altijd solistisch op, hij gebruikt GL ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Doet me een beetje aan Brinkman denken. Ik vind hem ook vrij visieloos en wat dat betreft als politicus geen body hebben.
Ik ben geneigd me bij dat standpunt aan te sluiten. Dit is een actie van een opportunist. Als hij echt zo'n tough guy is dan had hij dat moeten tonen door een dissident te zijn bij Kunduz. Dit is perifeer gekeutel in de marge. Dibi is ook nooit echt een partijman geweest maar trad altijd solistisch op, hij gebruikt GL ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Doet me een beetje aan Brinkman denken. Ik vind hem ook vrij visieloos en wat dat betreft als politicus geen body hebben.
Helemaal mee eens. Het blijkt ook dat wanneer het "serieuze politiek" wordt, Dibi niet thuisgeeft. +
laten we het hopen, maar het zal me niets verbazen als het toch 1 keer lukt, mensen stemmen de vreemdste dingen.
Dat hele GL mag van mij wel verdwijnen. Raar, volstrekt onrealistisch programma dat door grachtenpanders is geschreven die nooit de werkelijkheid buiten hun partijkantoor hebben gezien. De standpunten over Defensie en de NATO alleen al schiet ik af, want ik zie zo dat dat door iemand is geschreven die geen seconde insiders know how, laat staan ook maar enig verstand van die zaken heeft. Voor groen hebben we gL niet nodig want daar speelt de PvdD al Champions League. Op links heb je GL ook niet nodig want de SP speelt linksbuiten en de PvdA linkshalf.
Anoniem_147799
maandag 28 mei 2012 om 00:47
Lees net zijn plan voor een grote progressieve partij waar gl, sp, pvda en d66 inzitten. Hij is echt het pad kwijt volgens mij.
Dat hele GL mag van mij wel verdwijnen. Raar, volstrekt onrealistisch programma dat door grachtenpanders is geschreven die nooit de werkelijkheid buiten hun partijkantoor hebben gezien. De standpunten over Defensie en de NATO alleen al schiet ik af, want ik zie zo dat dat door iemand is geschreven die geen seconde insiders know how, laat staan ook maar enig verstand van die zaken heeft. Voor groen hebben we gL niet nodig want daar speelt de PvdD al Champions League. Op links heb je GL ook niet nodig want de SP speelt linksbuiten en de PvdA linkshalf.
Van mij mag ie hoor. Waarom mag de excuus moslim van die grachtengordel partij geen ambities hebben? Kent ie dan z'n plek niet of zo? Lekker doen en kijken waar 't schip strand.
Dat heeft hhij net gedaan,maar toch echt het bestuur zelf.
hij zit bij GL en moet zich dan aanpassen aan de regels en etiquette.
als hij het er niet mee eens is/was moest hij eruit stappen en lekker wat voor zichzelf beginnen.
ik heb niks met GL maar dibi heeft zijn partij echt veel schade toegebracht.
Anoniem_33411
maandag 28 mei 2012 om 09:13
Maar wat vinden jullie er nu van dat Dibi nog steeds op een kamertje bij zijn mammie woont?
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat Mark Rutte nog bij zijn moeder woonde. De grappen waren toen niet aan te slepen. De pvda maakte er zelfs een filmpje over.
Tofik woont nog echt bij zijn moeder op zijn oude jongenskamer en woont ook nog eens scheef. En nu blijven de grappen, grollen en opmerkingen uit. Vreemd vind ik dat....
hij zit bij GL en moet zich dan aanpassen aan de regels en etiquette.
als hij het er niet mee eens is/was moest hij eruit stappen en lekker wat voor zichzelf beginnen.
ik heb niks met GL maar dibi heeft zijn partij echt veel schade toegebracht.
Nee hoor, hoe het bestuur ermee om is gegaan is kwalijk. Dat hij zich beschikbaar stelde was al een week bekend voordat ze hem publiekelijk terugfloten. Dat had ook eerder en binnenskamers gekund.
Votesforleo, ik ben niet zo grappig als de rest van nederland dus kan niets verzinnen. Dat van dat scheefwonen vind ik wel een kwalijke zaak. Die jongen verdient meer dan 1 ton en, betaalt samen met zijn moeder, gesubsidieerde huur.