Heeft Dibi kans van slagen?
maandag 28 mei 2012 om 09:26
Dat vind ik ook opmerkelijk.
Maar behalve dat vind ik Dibi geen uitblinker als kamerlid. Hij heeft geen sterke debatkwaliteiten en inhoudelijk springt hij er ook niet uit. Als hij voor zichzelf begint zal het, lijkt mij, gewoon exit zijn voor hem.
Heeft hij wel genoeg kunnen sparen om altijd de huur te kunnen betalen. :-)
maandag 28 mei 2012 om 09:35
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die zich opwindt over dat scheefwonen
. Ik vind het niet erg groenlinkserig en het zou hem sieren als hij een huis koopt in die achterstandswijk en er met zijn hele familie gaat wonen.
Nu hou ik erover op. Voor de rest vind ik het jammer dat hij totaal niet uit de verf komt, ik ben wel voor een beetje vernieuwing in de politiek...al die andere 'jongeren' houden ermee op (Sterk, Albayrak, Dijksma). Houden we Tofik en Mona over....
Nu hou ik erover op. Voor de rest vind ik het jammer dat hij totaal niet uit de verf komt, ik ben wel voor een beetje vernieuwing in de politiek...al die andere 'jongeren' houden ermee op (Sterk, Albayrak, Dijksma). Houden we Tofik en Mona over....
maandag 28 mei 2012 om 10:16
Ik denk dat hij (nog?) te jong is en zijn ego te veel voorop heeft staan.
Daarnaast oogt hij te onzeker, kan niet vloeiend spreken, heeft geen humor en levenservaring genoeg om kritiek (of zelfs maar Paul de Leeuw) te hendelen.
Geen kans van slagen. Mag eerst eens goed aan zichzelf werken, (levens)ervaring opdoen en het over tien jaar nog eens proberen.
Daarnaast oogt hij te onzeker, kan niet vloeiend spreken, heeft geen humor en levenservaring genoeg om kritiek (of zelfs maar Paul de Leeuw) te hendelen.
Geen kans van slagen. Mag eerst eens goed aan zichzelf werken, (levens)ervaring opdoen en het over tien jaar nog eens proberen.
maandag 28 mei 2012 om 12:50
Dat argument over dat scheefwonen slaat nergens op. Koop dan een huis in dezelfde wijk. Hij kan het betalen. Dan wordt zijn argument over het feit dat steeds meer succesvolle mensen uit achterstandswijken wegtrekken en hoe slecht dat is ook sterker.
Verder heeft hij helemaal voor mij afgedaan toen hij er bij Paul de Leeuw niet voor uit wilde komen of hij homo is. Of dat zo is maakt niks uit en gaat ons ook niks aan, maar het was zo'n ongelukkig staaltje om de hete brij heendraaien dat ik afgehaakt ben.
Verder heeft hij helemaal voor mij afgedaan toen hij er bij Paul de Leeuw niet voor uit wilde komen of hij homo is. Of dat zo is maakt niks uit en gaat ons ook niks aan, maar het was zo'n ongelukkig staaltje om de hete brij heendraaien dat ik afgehaakt ben.
maandag 28 mei 2012 om 14:33
Nee, hij heeft verdeeldheid gezaaid in zijn eigen partij en sterft een stille dood. Jammer, hij had zijn tijd beter af kunnen wachten, een jaar of 5. Met meer bagage had hij wellicht wel een kans.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.