Hoe is het nu met …?

17-06-2021 07:21 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die nog van een aantal topics ‘de afloop’ zou willen weten voordat het forum definitief stopt.

Hoe is het nu met …?
Die dame die nog studeerde, volop in het leven stond incl. middelen gebruik en zwanger bleek te zijn? Ik denk dat dit topic al minstens 5 jaar geleden bestond. Hoe vergaat het haar en haar vriend/kind?

Of met die Amsterdamse moeder die coke vond in de handtas van haar dochter?

Of met het gezin waarvan moeder er achter kwam dat kind werd misbruikt en ze hele zware maanden tegemoet gingen?


Deze topics zijn me zo bij gebleven, en ik hoop zo erg dat het met deze mensen goed gaat! Van welk topic zou jij nog wel de ‘afloop’ willen weten voordat ons geliefde Viva forum definitief stopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop trouwens ook (tegen beter weten in, dat wel...) dat Elske toch nog het licht heeft gezien en ingezien heeft dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar eigen levensgeluk.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe het met eenzame Hans is..
Carpe Diem
Die vrouw wiens vader vermist raakte. Twee dagen later werd hij gevonden ergens in een bos, had zelfmoord gepleegd. Zo intens triest. Ik hoop dat ze dat een plek heeft kunnen geven.

En een vrouw die als kind vast had gezeten in een of ander ritueel kindermisbruik-netwerk. Ze heeft hier jaren geschreven. Ze had een zoontje en ze kon niet zo goed los komen van dat netwerk, ze was doodsbang dat hij ook misbruikt werd / zou gaan worden. Ik hoop maar dat ze veilig is.

Heftige verhalen, jammer dat het forum verdwijnt. Mensen zullen ongetwijfeld een andere online toevlucht vinden, maar ik vind dit toch wel the end of an era.
anoniem_6545458a77f13 wijzigde dit bericht op 17-06-2021 21:22
0.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet ook ineens denken aan Shisha/tante Jans, die zichzelf gevangen hield in een onzalige relatie met een complotdenkende klaploper.
Waar ze eerst wanhopig argumenten zocht om hem tot rede te brengen, kon je haar in coronacrisis bijna topic na topic slagzij zien maken tot ze kopje onderging en als wappie met bekeringsdrang weer bovenkwam. Uiteindelijk kreeg ze een perma voor een aantal zeer misplaatste en misselijkmakende posts.
Dat arme kindje van haar, daar hoop ik dan maar het beste van.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
17-06-2021 18:33
Jaaaa die bedoelde ik..die zou toch een camera gaan ophangen omdat ze de buren verdacht ?
Ik weet dus niet meer hoe het verlopen is. En of ik zelf het topic niet meer gevolgd heb of dat het ook echt geen updates meer gehad heeft. Het was zo spannend omdat ze eerst aan zichzelf twijfelde maar op een gegeven moment echt zag dat er iets verplaatst was en het had verder ook geen nut.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
SusieFlower schreef:
17-06-2021 09:46
Flipje2, die lees ik nooit meer.
Flipje heb ik al regelmatig ergens gespot (en in ieder geval op het Femme forum)
Nummer*Zoveel schreef:
17-06-2021 07:27
Ik vraag me al maanden af waar Enn toch is gebleven. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Ook zou ik graag willen weten hoe het nu met Digitalis gaat. En Elmervrouw.

En vast nog wel meer, maar dit is wat me nu zo even te binnen schiet.
Elmervrouw zag ik op het biechttopic
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
17-06-2021 17:02
Ik wil nog steeds weten waarom de buurman een emmer uit het raam hing.
Ja die.
*Sikkepit* schreef:
17-06-2021 21:20
Moet ook ineens denken aan Shisha/tante Jans, die zichzelf gevangen hield in een onzalige relatie met een complotdenkende klaploper.
Waar ze eerst wanhopig argumenten zocht om hem tot rede te brengen, kon je haar in coronacrisis bijna topic na topic slagzij zien maken tot ze kopje onderging en als wappie met bekeringsdrang weer bovenkwam. Uiteindelijk kreeg ze een perma voor een aantal zeer misplaatste en misselijkmakende posts.
Dat arme kindje van haar, daar hoop ik dan maar het beste van.
Die zit nog steeds hier onder verschillende nicks op de corona pijler
Inderdaad Arm kind
Alle reacties Link kopieren
elmo1972 schreef:
17-06-2021 20:50
Ik vraag me af hoe het met eenzame Hans is..
Ja dat vraag ik me ook af.
Volg. Mooi topic <3.
Alle reacties Link kopieren
SusieFlower schreef:
17-06-2021 09:46
Flipje2, die lees ik nooit meer.
Ik ben er gewoon nog hoor! :bye:

Het gaat goed hier.

Mijn VIVA samenvatting: Ik kwam hier terecht in 2015 met toen al ruim een jaar een kinderwens, en naar toen bleek een ernstig fertiliteitsprobleem. Eerste ICSI zwangerschap eindigde vroegtijdig in een drama. Toen in de donkerste dagen van m'n leven ontzettend veel steun ontvangen hier op het forum. :smooch:
Na vier miskramen in 2016 en 2017 kregen we eind 2018 een prachtige dochter. Voor een tweede hebben we (i.v.m. de vele miskramen) een traject in België gedaan. Met succes: afgelopen februari is onze tweede dochter geboren! :heart:

Ons zoontje krijgen we er natuurlijk nooit meer mee terug, dat verdriet en gemis blijft... Maar we hebben nu een prachtig gezin met onze mooie meiden. Ik voel me gezegend met deze rijkdom.

Op zolder staat een doos met daarin alle lieve kaartjes van de VIVA dames die ontzettend met mij meeleefden. Wat een warme actie was dat!
Het gelukspoppetje dat ik van iemand hier kreeg, zit nog steeds in de binnenkant van mijn jasje gespeld. Het regenboog-mutsje is natuurlijk ook bewaard. En mijn meisjes spelen nog met de nijntje rammelaar.
flipje2 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 11:07
16.68% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Er was ooit een topic van een zwangere vrouw wier partner ineens agressief werd. Hij bleek een hersentumor te hebben waardoor zijn persoonlijkheid veranderde. Ik ben heel benieuwd of hij toen succesvol behandeld kon worden en hoe zij de kraamtijd is doorgekomen.
SonjaS schreef:
17-06-2021 09:39
Er was hier ook een vrouw, super lief en grappig, Elle heette ze dacht ik. Die het liefst elke (ontrouwe) vent het kanaal in wilde gooien. Ik heb vaak om haar moeten lachen en hoop dat 't goed met dr gaat. Volgens mij is ze niet meer actief.
Ik was eerlijk gezegd best blij dat zij een ban kreeg. Ik werd doodmoe van steeds dezelfde grap "in het kanaal ermee".
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het is met Hanaa. Traumatische relatie, echtscheiding en daarna verhuisd naar België en allerlei ellende met alimentatie, bezoekregeling en dergelijke
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog een verhaal herinneren van een jonge meid wiens vriend wilde voorkomen dat ze in haar eentje op reis zou gaan, door hele rare verwachtingen te scheppen (zoals dat ze een SOA test moest afleggen bij terugkomst) en er een soort van "of de relatie of de reis"-getouwtrek van maakte. Uiteindelijk zou ze 10 weken naar Sri Lanka gaan oid? Vlak voor corona, vorig jaar.

Ik vond het heel mooi om te merken dat zij toen van een "als hij maar gelukkig is"-houding overging naar voor zichzelf kiezen en toch gewoon op reis is gegaan, want haar vriend bleek nogal manipulatief. Uiteindelijk niet meer gehoord hoe dat afgelopen is :/
gianna schreef:
18-06-2021 11:00
Ik ben benieuwd hoe het is met Hanaa. Traumatische relatie, echtscheiding en daarna verhuisd naar België en allerlei ellende met alimentatie, bezoekregeling en dergelijke
Die forumt hier nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Suusje666 schreef:
18-06-2021 11:52
Ik kan me nog een verhaal herinneren van een jonge meid wiens vriend wilde voorkomen dat ze in haar eentje op reis zou gaan, door hele rare verwachtingen te scheppen (zoals dat ze een SOA test moest afleggen bij terugkomst) en er een soort van "of de relatie of de reis"-getouwtrek van maakte. Uiteindelijk zou ze 10 weken naar Sri Lanka gaan oid? Vlak voor corona, vorig jaar.

Ik vond het heel mooi om te merken dat zij toen van een "als hij maar gelukkig is"-houding overging naar voor zichzelf kiezen en toch gewoon op reis is gegaan, want haar vriend bleek nogal manipulatief. Uiteindelijk niet meer gehoord hoe dat afgelopen is :/
Deze herinner ik me ook nog. Deed hij ook niet een beetje raar tegen haar ouders? En zij was sowieso nogal vatbaar voor de mening van anderen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
18-06-2021 12:03
Deze herinner ik me ook nog. Deed hij ook niet een beetje raar tegen haar ouders? En zij was sowieso nogal vatbaar voor de mening van anderen geloof ik.
Een enorm drama schoppen ja :hihi: Kweenie, het ging een beetje van "als jij op reis gaat is dat prima hoor want ik vertrouw je maar je moet dan wel een SOA test doen als je terugkomt en ik weet niet of ik het wel trek allemaal dus misschien dump ik je wel tussentijds, oh en je mag ook geen alcohol drinken daar want wie weet wat er dan gebeurd, maar ik vertrouw je wel hoor!"
Alle reacties Link kopieren
gianna schreef:
18-06-2021 11:00
Ik ben benieuwd hoe het is met Hanaa. Traumatische relatie, echtscheiding en daarna verhuisd naar België en allerlei ellende met alimentatie, bezoekregeling en dergelijke
Hey ik ben er nog 🙃
Wat lief dat je nog aan mij denkt
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-06-2021 12:40
Hey ik ben er nog 🙃
Wat lief dat je nog aan mij denkt
Gaat het inmiddels beter? Durf je gewoon buiten komen nu?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Tvp'tje
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-06-2021 13:10
Gaat het inmiddels beter? Durf je gewoon buiten komen nu?
Jazeker!
Het is al een tijdje geleden, mijn laatste uitgebreide topic daarover was in 2019. Na het winnen van de volledige voogdij had ik een korte dip, maar sindsdien gaat het écht écht veel beter!
Geniet énorm van mijn gezin (ik, kids en nieuwe partner). Ben nog steeds zo dankbaar voor alle steun die ik hier kreeg. ❤
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-06-2021 13:26
Jazeker!
Het is al een tijdje geleden, mijn laatste uitgebreide topic daarover was in 2019. Na het winnen van de volledige voogdij had ik een korte dip, maar sindsdien gaat het écht écht veel beter!
Geniet énorm van mijn gezin (ik, kids en nieuwe partner). Ben nog steeds zo dankbaar voor alle steun die ik hier kreeg. ❤
Wat fijn zeg!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi hem toch nog een keer in de groep. (te leuk om het er niet over te hebben)
Wie kent 'Claim ik mijn vriend teveel?' nog? Ging over een vrouw in een rare driehoeksrelatie, waar haar vriend elke avond een therapeutisch telefoongesprek had met een andere vrouw.

Was uiteindelijk een topic geworden van 100en pagina's, waar TO afsloot met de melding ons over een bepaald aantal maanden weer een update te geven. Iedereen zat de betreffende periode in spanning op de update te wachten en toen zei ze alleen: Ik zou nu een update kunnen geven, maar ik doe het lekker niet.

Ik ben zelf niet een actieve schrijver, moest zelfs een nieuw account aanmaken, maar al ruim 12/14 jaar een actieve meelezer.
Ik ga het forum zo missen! :'(
itsme83 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 13:57
Reden: spelfoutjes
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat fijn Hanaa! Is er nu helemaal geen contact meer? Hoe gaat het met je kinderen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven