Hoe is het nu met …?

17-06-2021 07:21 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die nog van een aantal topics ‘de afloop’ zou willen weten voordat het forum definitief stopt.

Hoe is het nu met …?
Die dame die nog studeerde, volop in het leven stond incl. middelen gebruik en zwanger bleek te zijn? Ik denk dat dit topic al minstens 5 jaar geleden bestond. Hoe vergaat het haar en haar vriend/kind?

Of met die Amsterdamse moeder die coke vond in de handtas van haar dochter?

Of met het gezin waarvan moeder er achter kwam dat kind werd misbruikt en ze hele zware maanden tegemoet gingen?


Deze topics zijn me zo bij gebleven, en ik hoop zo erg dat het met deze mensen goed gaat! Van welk topic zou jij nog wel de ‘afloop’ willen weten voordat ons geliefde Viva forum definitief stopt?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou het gaan met de vrouw wiens man na het sporten fysiek en sexueel agressief was geweest. Ze gingen een poosje uit elkaar, toen toch weer samen wonen, en helaas een terugval.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Alle reacties Link kopieren
Er was ook een langlopend topic of zelfs 2 van een dame die verliefd werd op een Zweed en uiteindelijk is hij toen in NL komen wonen en hebben ze een kindje gekregen dacht ik. Ben de naam kwijt maar wat was dat een heerlijke zwijmelstory. Wie weet nog wel topic ik bedoel? Zou het zo graag nog eens lezen voordat t voorgoed weg is.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
17-06-2021 09:23
Er was ook een topic van een forumster waar haar vriend opeens een hersenbloeding had gekregen. Heb regelmatig gekeken voor een update maar ze kwam niet meer terug... Zo benieuwd naar...

Heb ook privé ge-chat met mensen maar die waren ineens verdwenen. Zouden nog afspreken maar hoorde ineens niks meer...

Ik heb wel mijn man hier leren kennen en mijn mooie zoon gekregen❤️

Viva heeft mij veel moois gebracht
Wat super leuk! :love:


Ik heb in de tumultueuze start van mijn relatie nog goed advies gekregen van Suzy65. (Ja, die van de hele hele hele lange Posts. Wat een schat is dat zeg).
Ze is uiteindelijk nog op onze bruiloft geweest, die misschien niet eens had plaatsgevonden als zij me niet wat tot de orde had geroepen toen in t begin.
Man en ik zijn allebei niet de makkelijkste, maar inmiddels al ruim 5 jaar heel harmonieus gelukkig samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds niet uitstaan dat ik de afloop nooit heb gekregen van iemand die een camera ophing omdat er gestolen was,iets met de buren oid. Wij zaten allemaal in spanning hoe dat zou aflopen.

En zo waren er wel meer topics,voornamelijk over relaties waar je op het hoogtepunt van het verhaal niets meer van vernam.Ik denk dat de meeste verhalen ook voor de gein erop gezet zijn en dan expres iedereen in het ongewisse laten >:-(
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
En er was toen een vrouw die zou gaan daten,Veel Whatsapp en gedoe maar eindelijk een afspraakje had..ze zou laten weten hoe het was gegaan maar geeft toen niets meer laten weten..
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
De vrouw wie schreef over haar ouders waarbij de buren bomen uit hun tuin hadden omgezaagd. Ik hoop dat die toch wat gerechtigheid hebben gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Tohru schreef:
17-06-2021 09:47
Volgens mij ging dat om een hoge rekening waarvan ze niet snapte waar het vandaan kwam?
Dat zou wel kunnen ja. Iets met de belastingdienst? Ging in ieder geval om geld ja.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij dit forum ben ik er na zeker 7 jaar eindelijk achter gekomen wat er mis met me was (essure)
Als die forumster niet zo vreselijk bang was geweest voor de operatie en daar een topic over had geopend had ik er misschien nog steeds mee rond gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Met Dasminder en haar dochter Laura, met Elmervrouw, en met Ster.
granny71 schreef:
17-06-2021 10:26
Ze heeft een permaban gekregen.

Absurd. En dat in deze moderne wereld.
Ik wil nog steeds weten waarom de buurman een emmer uit het raam hing.
Oh en ik wil het vervolg van spekkies verhaal over afschuwelijke bruiloften en partijen!
(Ja, ik kom hier al te lang)
Alle reacties Link kopieren
Er was toch ook iemand die vermoedde dat er een persoon in huis kwam als ze niet thuis was, omdat er dingen waren die steeds verplaatsten? Ik kan me vaag herinneren dat na verloop van tijd bleek dat er ook echt iemand steeds binnen kwam.

Ik herinner me rond 2004 een topic 'leuke vader op het schoolplein' waar we allemaal rond kinder-ophaal-tijd smachtten naar een update.

En inderdaad de feestende studente. 'ongepland zwanger, wie is de vader' ofzoiets die uiteindelijk een gezellig gezinnetje had.

Verder een paar mensen van wie ik weet dat ze gezondheidsproblemen hadden, die ik nu niet meer zie (of een nickchange gemist heb) en van wie ik me toch afvraag hoe het ze verder vergaan is. Ik ben een paar jaar weggeweest van Viva en kan ook dingen gemist hebben.

En was ooit nog duidelijk geworden waar die emmer uit het raam voor bedoeld was?
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
17-06-2021 07:41
Ik ben benieuwd hoe het met Florence is. Ze schreef het eerste half jaar van Corona heel actief mee en heeft vaak dingen voor mij in perspectief geplaatst zodat het voor mij veel beter te handelen was. Ze was opeens zonder wat te zeggen weg. Zo jammer! En ik hoop dat het geen vervelende reden had.
Ik ook. Ik was heel blij met haar bijdragen. Ze wist alles ook helder uit te leggen en goed te duiden/onderbouwen en heeft daarmee voor mij zeker een hoop angst, in een onzekere tijd, weggenomen.
Ik vraag me ook af waarom ze plotseling verdween. Heb haar echt wel gemist. :|
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me een topic van heel lang geleden over een man die vreemdging en zich hier ging beklagen (oftewel jaloers) omdat zijn minnares er ook nog een ander op nahield.
Toen ging zijn minnares (Sas heette die, volgens mij) hier ook meeschrijven en werd het helemaal hilarisch omdat ze in dat topic gingen bekvechten en de forummers massaal haar kant kozen zodat meneer de vreemdganger compleet afgedroogd werd. :-D

Edit: ik weet het weer, hij heette Marco.
Waarom onthoudt een mens deze onzin.... :bonk:
*sikkepit* wijzigde dit bericht op 17-06-2021 19:10
9.77% gewijzigd
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Er heeft hier ooit een forumster geschreven die een Broche bruidsboeket zelf aan het maken was. Ze woonde in Engeland? Zegt iemand dat wat?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
17-06-2021 17:58
Er heeft hier ooit een forumster geschreven die een Broche bruidsboeket zelf aan het maken was. Ze woonde in Engeland? Zegt iemand dat wat?
Ja! Was dat rond 2014? Ze zou gaan trouwen, maar dat kon nog even niet door omstandigheden? Of heb ik het over een andere forummer die in Engeland woont?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Scamp bedoelde ik, ik herinner me net de naam.

Iemand nog ooit iets gehoord van SuzanneSuus?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd hoe het met de forumster is die een topic opende met de titel: na heel even wachten, moet ik nog even wachten. Of iets wat daar op lijkt.
Ze heeft Uiteindelijk wel een operatie gehad dacht ik, maar heel lang geen update meer gezien.

Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
17-06-2021 17:58
Er heeft hier ooit een forumster geschreven die een Broche bruidsboeket zelf aan het maken was. Ze woonde in Engeland? Zegt iemand dat wat?
Ja, iets met een garnaal. Die had ze volgens mij ook in haar avatar.

Edit: Scamp inderdaad. Maar ook nog een paar andere nicks, herinner ik me.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
17-06-2021 17:10
Er was toch ook iemand die vermoedde dat er een persoon in huis kwam als ze niet thuis was, omdat er dingen waren die steeds verplaatsten? Ik kan me vaag herinneren dat na verloop van tijd bleek dat er ook echt iemand steeds binnen kwam.

Ik herinner me rond 2004 een topic 'leuke vader op het schoolplein' waar we allemaal rond kinder-ophaal-tijd smachtten naar een update.

En inderdaad de feestende studente. 'ongepland zwanger, wie is de vader' ofzoiets die uiteindelijk een gezellig gezinnetje had.

Verder een paar mensen van wie ik weet dat ze gezondheidsproblemen hadden, die ik nu niet meer zie (of een nickchange gemist heb) en van wie ik me toch afvraag hoe het ze verder vergaan is. Ik ben een paar jaar weggeweest van Viva en kan ook dingen gemist hebben.

En was ooit nog duidelijk geworden waar die emmer uit het raam voor bedoeld was?
Jaaaa die bedoelde ik..die zou toch een camera gaan ophangen omdat ze de buren verdacht ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
17-06-2021 07:41
Ik ben benieuwd hoe het met Florence is. Ze schreef het eerste half jaar van Corona heel actief mee en heeft vaak dingen voor mij in perspectief geplaatst zodat het voor mij veel beter te handelen was. Ze was opeens zonder wat te zeggen weg. Zo jammer! En ik hoop dat het geen vervelende reden had.
Dit zou ik ook dolgraag willen weten. Florence heeft mij, met haar posts echt enorm geholpen in de surrealistische begintijd van de coronaperiode. Ze gaf precies de tekst en uitleg die ik nodig had.

Zou haar daar graag voor bedanken.
--verlies nooit het kind in jezelf--
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
17-06-2021 18:00
Ja! Was dat rond 2014? Ze zou gaan trouwen, maar dat kon nog even niet door omstandigheden? Of heb ik het over een andere forummer die in Engeland woont?
Ja! Dat was het.. heb haar nog een armband met bedels gestuurd om te verwerken in haar boeket. Heel benieuwd hoe het haar vergaat.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
17-06-2021 18:57
Ja! Dat was het.. heb haar nog een armband met bedels gestuurd om te verwerken in haar boeket. Heel benieuwd hoe het haar vergaat.
Ze had een vriend met een behoorlijk aparte levensvisie en een stevige angststoornis, herinner ik me. Dat trok nogal een wissel op hun relatie. Zijn bejaarde moeder woonde geloof ik ook nog bij hun in.
Ik kreeg er zelf nogal de kriebels van.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
ik heb me ook nog vaak afgevraagd hoe het met Scamp was ja
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven