Hoe is het nu met …?

17-06-2021 07:21 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die nog van een aantal topics ‘de afloop’ zou willen weten voordat het forum definitief stopt.

Hoe is het nu met …?
Die dame die nog studeerde, volop in het leven stond incl. middelen gebruik en zwanger bleek te zijn? Ik denk dat dit topic al minstens 5 jaar geleden bestond. Hoe vergaat het haar en haar vriend/kind?

Of met die Amsterdamse moeder die coke vond in de handtas van haar dochter?

Of met het gezin waarvan moeder er achter kwam dat kind werd misbruikt en ze hele zware maanden tegemoet gingen?


Deze topics zijn me zo bij gebleven, en ik hoop zo erg dat het met deze mensen goed gaat! Van welk topic zou jij nog wel de ‘afloop’ willen weten voordat ons geliefde Viva forum definitief stopt?
Alle reacties Link kopieren
Itsme ik herinner me dat topic idd nog, is al flink wat jaren geleden.

Ik lees hier en daar dat forumsters of voormalig forumsters hun man hier ontmoet hebben. Dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel stellen hier ontstaan zijn. Ik weet maar één stel dat ook echt getrouwd is.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
mikado123 schreef:
18-06-2021 08:32
Flipje heb ik al regelmatig ergens gespot (en in ieder geval op het Femme forum)


Elmervrouw zag ik op het biechttopic
Ik zal mijn update kopiëren en hier neerzetten. Teveel pagina's intussen om terug te lezen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Post uit het biechttopic.
Zolang gezocht dat ik hem net zo goed helemaal opnieuw had kunnen schrijven :facepalm:

Ja, natuurlijk moest ik ook even kijken hier. Ik herken een heel aantal namen, ben hier ook wel al een lange tijd. Misschien ben ik begonnen met schrijven toen dit gebeurde met mijn kinderen. Heb toen veel steun hier ervaren. Er waren forummers die ook een actie wilden organiseren, geld inzamelen, daarheen gaan. Zo lief. Natuurlijk was dat niet mogelijk, niemand kon toen naar Irak. Er is ook nog een groepje bij mijn eerste boekpresentatie geweest, wie waren dat? Lezen jullie mee?

Ik zag ergens het biechttopic genoemd worden. Wat ikzelf wel apart vond, was dat ik, ondanks die algemene inlognaam daar, toch herkend werd aan mijn schrijven. Ben trouwens al heel lang Elmervrouw ofwel EV. Ooit wel eens wat gepost onder de nick NobodysWife, maar dat is te verwaarlozen.

En hoe het nu gaat? Mijn kinderen zijn inderdaad nu volwassen. Sinds drie jaar zijn ze terug in NL (vader ook, hij heeft overigens nog diverse keren geprobeerd om weer een relatie met mij te willen hebben o_o ). Dochter is 24 en woont samen, zit in het tweede jaar van haar studie. Met zoon (22) gaat het niet zo goed, hij heeft de diagnose autisme gekregen, en werkt wat bij een dagbesteding. Hij is vorige week wél voor het eerst bij mij op bezoek geweest, in zijn eentje. Een hele grote stap voor hem.

Het voelt allemaal bijna als een vorig leven: de ontvoering en alles wat ik toen geprobeerd heb om met ze in contact te komen. De boeken die ik schreef, de keren ook dat ik op tv was om een oproep te doen. Het ligt ver achter me. De werkelijkheid van nu is dat het een moeizaam proces is om de relatie weer op te bouwen/te herstellen/elkaar (weer) te leren kennen. Het is vanaf hun 4e en 6e onderbroken geweest, 8 jaar lang geen enkel contact, toen sporadisch en moeizaam via internet. Een jaar of twee (?) voordat ze weer in NL kwamen wonen heb ik ze voor het eerst weer teruggezien en dat was erg onwerkelijk. Er is heel veel achter mijn rug gebeurd. Ik heb nu professionele hulp gezocht om met alles om te gaan, omdat het nu veel moeilijker voelt dan in de tijd dat ze weg waren, hoe gek dat misschien ook klinkt.

Gelukkig zijn ze wél weer veilig in Nederland. En ik hoop dat onze relatie nog heel veel kan verbeteren.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens ook ineens aan iemand die een tijdje lang kaarten legde voor forummers. Geen idee meer hoe hij (volgens mij was het een man) heette. Zegt dit iemand iets?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Jeetje EV, nog veel meer gebeurd dus.

Ik denk dat jij in 2009 mee schreef met een topic met IBI, Digi, mij en nog wat anderen. Fijn topic was dat. Jij was toen al een tijd op het forum maar ik was net begonnen, nick Moonlight82 toen nog.

Wat goed te horen dat je kinderen nu hier zijn. Zo te zien redt je dochter zich goed. Hopelijk vindt je zoon zijn weg ook. Het is nogal wat, autisme en al deze bagage. Wat leuk dat hij op bezoek is geweest!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Enkele jaren geleden was er een topic van sneeuwklokje, ik ben erg benieuwd hoe grt met haar is. Ze had een vriend, waarbij ze niet wilde dat hun gezamenlijke vriendengroep wist dat ze een relatie hadden. Later ging de relatie uit, en na veel gedoe kwamen ze weer samen. Ben benieuwd of ze nog samen zijn
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw schreef:
18-06-2021 16:17
Ik denk trouwens ook ineens aan iemand die een tijdje lang kaarten legde voor forummers. Geen idee meer hoe hij (volgens mij was het een man) heette. Zegt dit iemand iets?

Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Enn. Die was zo plots verdwenen, terwijl ze zo'n vaste waarde was hier.
En doornroosje noemde Scamp al, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.

Kennen jullie MarianneDavids nog? Dat was ook zo iemand die elke dag wel wat schreef (vooral op het GTST topic) en van de ene op andere dag was ze weg.
Ik ben benieuwd hoe het is met de dame die door haar minnaar was verlaten voor zijn ex.

En vervolgens toch weer bij haar terugkwam. Althans, in woorden. In daden bleef hij elke keer nog even bij zijn ex.

Twee nog jonge kinderen van de man en haar eigen zoon bij betrokken.

Topic een jaar of twee geleden. Ben wel benieuwd hoe dat nu is?

En verder ben ik ook benieuwd wie zo rond 2006 de angels waren. Een ken ik, maar naar de rest ben ik benieuwd.
Ok benieuwd naar:
a) de Zweed.
b) de feestende studente die niet wist wie de vader was van haar ongeboren kind. Werd uiteindelijk een leuk gezin.
c) het wel en wee van de poezen van MV nu.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
18-06-2021 23:43
Ik mis Enn. Die was zo plots verdwenen, terwijl ze zo'n vaste waarde was hier.
En doornroosje noemde Scamp al, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.

Kennen jullie MarianneDavids nog? Dat was ook zo iemand die elke dag wel wat schreef (vooral op het GTST topic) en van de ene op andere dag was ze weg.
Ik mis Enn ook. Niet dat ik me zorgen maak, volgens mij was ze gewoon stappen aan het zetten en ook wel klaar met het forum. Maar eigenlijk altijd gedacht dat zij haar gezicht wel weer zou laten zien.
En ik mis Meds, en BGB de laatste twee dagen ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel willen weten hoe het met digitalis gaat. Zo’n bijzondere vrouw/meid vond ik haar. Zou ze goed terecht gekomen zijn?

En er was nog een forumster die moordwijf heette. Forums al best land. En zij opende ooit een topic dat ze bloed aan haar lakens had ofzo? Lang verhaal kort, uiteindelijk lag ze in het ziekenhuis, maar ‘verdween’ uiteindelijk. Heb me altijd afgevraagd wat er nou aan de hand was, of ze gewoon gestopt is of erger.

En fleurtje, zij had een avatar met een aap ofzo? Zij was zo’n grappige en spitsvondige forummer.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
18-06-2021 23:51
Ok benieuwd naar:
c) het wel en wee van de poezen van MV nu.
Volgens mij is Floyd heel oud geworden (22?) en toen overleden. Hij woonde bij een lieve forumster.
Bo is helaas al iets eerder overleden. Hij was de kat die ook reclames gedaan heeft. Ook bij een lieve forumster terecht gekomen.
De derde kat... was dat Kane? Dat weet ik even niet meer.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
18-06-2021 23:54
Volgens mij is Floyd heel oud geworden (22?) en toen overleden. Hij woonde bij een lieve forumster.
Bo is helaas al iets eerder overleden. Hij was de kat die ook reclames gedaan heeft. Ook bij een lieve forumster terecht gekomen.
De derde kat... was dat Kane? Dat weet ik even niet meer.

Ik las ergens anders dat Kane bij de moeder van MV woont.
Alle reacties Link kopieren
Kane woont inderdaad bij de moeder van MV.

En een andere forummer heeft Digitalis wat jaren geleden nog gesproken en toen ging het goed met haar.
Alle reacties Link kopieren
Juniper_ schreef:
18-06-2021 23:53

En er was nog een forumster die moordwijf heette.

Ik was haar vergeten, maar nu herinner ik het mij ook weer. Jeetje ja, ik hoop dat het goedgekomen is met haar.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 19-06-2021 08:06
2.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw, dank voor je update van een stille meelezer. Jouw topic heeft zoveel indruk gemaakt. Heel veel sterkte maar ook succes en plezier gewenst in de toekomst!


En luchtiger: dat topic van schuimspekkie
Ik vond het best jammer dat Strikjemetstippels opeens weg was. Die zat volgens mij niet zo lekker in haar vel.

En Hetgroepje las ik ook graag omdat ze zo grappig schreef, maar ik denk dat zij gewoon klaar was met het forum.
Alle reacties Link kopieren
Kortjasje oid. Haar man had een andere vrouw zwanger gemaakt. Er zijn vele vreemdgangers geweest, maar haar verhaal is altijd blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag met al ruim een jaar af hoe het met Florence13 gaat.
Ze schreef tot vorig jaar 17 april dagelijks heel uitgebreid in het coronatopic.
Ze werkte bij het RIVM denk ik en gaf heel uitgebreide en geruststellende informatie.
Eigenlijk las ik in die periode dat topic vooral door haar reactie mee en maakte dat ik die crisis toen nuchter ben doorgekomen zonder paniek gevoel .
Ze reageerde overal op en van de ene op de andere dag was ze zonder enige mededeling verdwenen. Eigenlijk ben ik best bezorgd geweest over haar. En nog.
Ik hoop maar dat er niets met haar is en haar werkgever haar verboden heeft nog te reageren ofzo.
Alle reacties Link kopieren
choucy schreef:
19-06-2021 07:54
Elmervrouw, dank voor je update van een stille meelezer. Jouw topic heeft zoveel indruk gemaakt. Heel veel sterkte maar ook succes en plezier gewenst in de toekomst!


En luchtiger: dat topic van schuimspekkie
:'(
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
19-06-2021 07:31
En een andere forummer heeft Digitalis wat jaren geleden nog gesproken en toen ging het goed met haar.
Wat goed om te horen!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
19-06-2021 11:43
Wat goed om te horen!
Heb jij ook in een zwanger worden topic geschreven? 16/17 jaar geleden?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw dat topic van jou vergeet ik niet meer. Weet nog goed dat er een zoektocht op de planning stond.
Bedankt voor je update.
Ik vraag mij of hoe het met Waterman gaat; zij was een vrouw van rond de 50, schreef veel mee in datetopics. Stootte weleens mensen voor de borst geloof ik, maar ik las haar graag. Erg recht voor zijn raap, maar ook een flinke dosis zelfspot. Leek me een leuk mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven