huwelijk Albert & Charlene

zaterdag 2 juli 2011 om 22:25
zaterdag 2 juli 2011 om 22:25

zondag 3 juli 2011 om 00:00
Volgens dit artikel zouden officials hebben bericht dat Albert een vaderschapstest zal ondergaan.
http://www.telegraph.co.u ... ng-officials-confirm.html
http://www.telegraph.co.u ... ng-officials-confirm.html
zondag 3 juli 2011 om 12:25
Nou, van Albert krijg ik het nou niet bepaald warm als ik hem zo zie. Ik snap sowieso niet dat die man buitenechtelijke kinderen heeft verwekt vandaag de dag. Dat je als vrijgezelle prins eens van bil wil gaan, ok, dat kan ik begrijpen. Maar deze kinderen groeien op met een vader op afstand en van wie zijn binnen het huwelijk geboren kinderen wel alle titels en voorrechten erven. Dat vind ik sneu voor hen. Charlene vind ik een heel mooie dame maar met een trieste uitstraling. Ik krijg bij haar het Diana gevoel, dat ze als mooi plaatje Monaco weer positief in the picture moet zetten en binnen een jaar of 5 drie keer moet hebben gebaard.....
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zondag 3 juli 2011 om 12:51
Ik vind het ook een beetje triestig. Ze leek steeds zo heel vrolijk en gisteren keek ze koel/verdrietig/rationeel. Wat ze in hem ziet snap ik ook niet (maar dat heb ik bij veel mannen). Wel vind ik het nogal een 'opdracht' om binnen nu en een paar jaar een aantal kinderen op de wereld te 'moeten' zetten.
zondag 3 juli 2011 om 14:01
Ik had het idee dat ze zwaar onder de kalmerende middelen zat. Ik hoorde in het commentaar dat haar moeder al maanden op het paleis bivakkeerde om haar dochter "te ondersteunen" tijdens haar aanstaande huwelijk! En dan die vlucht een paar dagen voor de huwelijksvoltrekking.......
Ze woont sinds 2006 op het paleis bij Albert, spreekt geen woord frans want "is de taal nog aan het leren" (tuurlijk!), kon de teksten tijdens het huwelijk duidelijk niet volgen (dat zag je aan haar gezicht) maar reageerde op afgesproken tekens. Ik heb het idee dat zij helemaal niet wilde trouwen, haar leven in de schaduw van helemaal niets wel fijn vond en door een doldrieste Albert die opeens getrouwd wilde zijn (waarom, terwijl hij zijn leuter nog overal inhangt?) is overgehaald. Zo sneu....
Ze woont sinds 2006 op het paleis bij Albert, spreekt geen woord frans want "is de taal nog aan het leren" (tuurlijk!), kon de teksten tijdens het huwelijk duidelijk niet volgen (dat zag je aan haar gezicht) maar reageerde op afgesproken tekens. Ik heb het idee dat zij helemaal niet wilde trouwen, haar leven in de schaduw van helemaal niets wel fijn vond en door een doldrieste Albert die opeens getrouwd wilde zijn (waarom, terwijl hij zijn leuter nog overal inhangt?) is overgehaald. Zo sneu....