huwelijk Albert & Charlene

02-07-2011 17:09 458 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die naar het huwelijk van Prins Albert & Charlene kijken?
Traaaaaaav, Vincent, Men in Black rtl5
We volgen je overal star ;)
Prins Albert 1980

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:Star schreef op 02 juli 2011 @ 22:18:

Ik zag veel rimpelig bruin vel Trav. De ene dochter daarentegen wel mooi.

Charlotte is zeker mooi, maar wel eng dun:

Hebben zij al 5 jaar een relatie?

Echt.

Dat wist ik niet.
Ik vind haar sleutelbeen wel heel mooi.
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 22:23:

Hebben zij al 5 jaar een relatie?

Echt.

Dat wist ik niet.Ik ook niet hoor. Maar dat stond die gozert van de EO (met een stijve piemel van opwinding over de bruiloft) te vertellen in 'Blauw bloed'
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 02 juli 2011 @ 22:21:

Traaaaaaav, Vincent, Men in Black rtl5*fapt zapt*
quote:xalvadora schreef op 02 juli 2011 @ 22:18:

Maar nogmaals eh... waarom viel Laurent? Konden zijn benen zijn eigen gewicht niet langer meer dragen?

Gewoon gestruikeld denk ik, typisch gevalletje Laurent.

Waarschijnlijk druk bezig met naar knappe vrouwen kijken en rode loper niet gezien...
quote:Star schreef op 02 juli 2011 @ 22:23:

Ik vind haar sleutelbeen wel heel mooi.Ja maar zo plat als een dubbeltje en dan juist zo'n topje aan.
Jij kan helemaal niet fappen Travid

Hahahaha
quote:jas schreef op 02 juli 2011 @ 22:22:

Prins Albert 1980

[afbeelding]

[afbeelding]oooow toen was ie nog redelijk... onderste foto... watss kebeeurdd....... in de tussentijd
Nou goed, ik ben klaar met kijken (ja had het opgenomen ). Trieste vertoning.
Hahaha die cartoon. Dat die nog op het net staat.

Hier is ie ook niet lelijk
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 22:32:

[afbeelding]

Hier is ie ook niet lelijkHier ziet hij er echt goed uit. Jammer dat hij nu zo veranderd is.
Volgens dit artikel zouden officials hebben bericht dat Albert een vaderschapstest zal ondergaan.

http://www.telegraph.co.u ... ng-officials-confirm.html
Veel vrolijker stel dit

Nou, van Albert krijg ik het nou niet bepaald warm als ik hem zo zie. Ik snap sowieso niet dat die man buitenechtelijke kinderen heeft verwekt vandaag de dag. Dat je als vrijgezelle prins eens van bil wil gaan, ok, dat kan ik begrijpen. Maar deze kinderen groeien op met een vader op afstand en van wie zijn binnen het huwelijk geboren kinderen wel alle titels en voorrechten erven. Dat vind ik sneu voor hen. Charlene vind ik een heel mooie dame maar met een trieste uitstraling. Ik krijg bij haar het Diana gevoel, dat ze als mooi plaatje Monaco weer positief in the picture moet zetten en binnen een jaar of 5 drie keer moet hebben gebaard.....
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik vind het ook een beetje triestig. Ze leek steeds zo heel vrolijk en gisteren keek ze koel/verdrietig/rationeel. Wat ze in hem ziet snap ik ook niet (maar dat heb ik bij veel mannen). Wel vind ik het nogal een 'opdracht' om binnen nu en een paar jaar een aantal kinderen op de wereld te 'moeten' zetten.
Oh, en het viel me op dat ze zo weinig zelfstandig was tijdens het huwelijk. Steeds moest hij het voortouw nemen en ze liep er maar wat achteraan. Zo kwam ze mij tevoren helemaal niet over, dus jammer...
Ik had het idee dat ze zwaar onder de kalmerende middelen zat. Ik hoorde in het commentaar dat haar moeder al maanden op het paleis bivakkeerde om haar dochter "te ondersteunen" tijdens haar aanstaande huwelijk! En dan die vlucht een paar dagen voor de huwelijksvoltrekking.......

Ze woont sinds 2006 op het paleis bij Albert, spreekt geen woord frans want "is de taal nog aan het leren" (tuurlijk!), kon de teksten tijdens het huwelijk duidelijk niet volgen (dat zag je aan haar gezicht) maar reageerde op afgesproken tekens. Ik heb het idee dat zij helemaal niet wilde trouwen, haar leven in de schaduw van helemaal niets wel fijn vond en door een doldrieste Albert die opeens getrouwd wilde zijn (waarom, terwijl hij zijn leuter nog overal inhangt?) is overgehaald. Zo sneu....
En die verbeten koppen van Stefanie en Caroline, volgens mij is lachen en vriendelijk kijken een doodzonde binnen deze familie. Gelukkig hebben wij Max.
Ja, om eerlijk te zijn vond ik de bruiloften van Victoria en Daniel (dikke 10) en William en Kate (een 8) ook een heel stuk leuker! Die zijn in mijn ogen ook echt verliefd op elkaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven