Ice Bucket Challenge

27-08-2014 00:02 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Girls,



The Ice Bucket Challenge is nu best wel een big thing! Wil iedereen misschien zijn filmpje hier posten of de grappigste die ze zijn tegen gekomen! Ik heb een compilatie gevonden van de 10 grappigste van dezelfde site als waar ik de zeemeermin had gevonden ( Eerdere Post )



De 10 Grappigste ALS Ice Bucket Challenges



Post jullie leukste en grappigste filmpje en misschien kunnen we er samen wat leuks van maken!
Live life
Nee
En hier zitten meer girls dan guys
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 27 augustus 2014 @ 00:05:

En hier zitten meer girls dan guysIk bedoelde guys als in iedereen
Live life
Alle reacties Link kopieren
90% wil hier graag anoniem blijven he. Gaat hem niet worden.
....
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 27 augustus 2014 @ 00:07:

90% wil hier graag anoniem blijven he. Gaat hem niet worden.Je kan toch ook het leukste filmpje dat je hebt gezien posten?
Live life
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 27 augustus 2014 @ 00:07:

Dan is het: hey everyone. Of in goed nederlands: hoi allemaalexcuus heb er al girls van gemaakt
Live life
...
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 27 augustus 2014 @ 00:09:

Ik was al klaar ( of eigenlijk nooit begonnen ) met die challenge en toen zag ik vandaag een pan met water over een kindje van 2 of 3 jaar gekiept worden....



Ik bedoel maar..Ben ik met je eens, maar we kunnen het toch ook op een leuke en nette manier doen? Ik bedoel de gedachte erachter is mooi
Live life
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het filmpje van Schweinsteiger wel grappig, maar verder hoop ik vooral dat mensen ook doneren i.p.v. hopen dat ze er met een emmer water vanaf komen.



https://www.youtube.com/watch?v=ia-4dfZASm8
Weet je, het is goed dat er aandacht gegeven wordt aan ALS. Dat er bewustzijn (of het jeukwoord awareness) gekweekt wordt. Maar ik ben het spuugzat dat ik overal wel het fenomeen ice bucket challenge tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hyale schreef op 27 augustus 2014 @ 00:13:

Weet je, het is goed dat er aandacht gegeven wordt aan ALS. Dat er bewustzijn (of het jeukwoord awareness) gekweekt wordt. Maar ik ben het spuugzat dat ik overal wel het fenomeen ice bucket challenge tegenkom.Het idee dat het op een leuke manier wordt gedaan is toch ook iets moois?
Live life
Je krijgt niet echt veel medestanders in al jouw topics hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:lushcooking schreef op 27 augustus 2014 @ 00:12:

Ik vond het filmpje van Schweinsteiger wel grappig, maar verder hoop ik vooral dat mensen ook doneren i.p.v. hopen dat ze er met een emmer water vanaf komen.



https://www.youtube.com/watch?v=ia-4dfZASm8hahaha, die is geniaal he!
Live life
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 27 augustus 2014 @ 00:21:

Je krijgt niet echt veel medestanders in al jouw topics hè?Heb er gelukkig al 1.. Maar inderdaad , heb eenbeetje pech in mijn topics, misschien wil jij me helpen en n keer leuk meedoen?
Live life
Alle reacties Link kopieren
Er is in 5 weken tijd wereldwijd 50 miljoen dollar opgehaald. De reden dat je ijswater over je zelf heen gooit is om het gevoel van pijnlijk samentrekkende spieren na te bootsen. De bedenker is inmiddels overleden.
Van mij hoeft het niet op deze manier TO. Ik ben blij met het resultaat dat het uiteindelijk oplevert, maar die challenge zelf vind ik nergens op slaan. Bovendien lees/hoor ik er elke dag wel iets over en word ik het daarom ook spuugzat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hyale schreef op woensdag 27 augustus 2014 00:25 Van mij hoeft het niet op deze manier TO. Ik ben blij met het resultaat dat het uiteindelijk oplevert, maar die challenge zelf vind ik nergens op slaan. Bovendien lees/hoor ik er elke dag wel iets over en word ik het daarom ook spuugzat.Ik denk dat mensen met ALS het ook spuug zat zijn om deze ziekte te hebben. Je kan de filmpjes of berichten ook negeren.
quote:geordie schreef op woensdag 27 augustus 2014 00:24 Er is in 5 weken tijd wereldwijd 50 miljoen dollar opgehaald. De reden dat je ijswater over je zelf heen gooit is om het gevoel van pijnlijk samentrekkende spieren na te bootsen. De bedenker is inmiddels overleden.Goh, dat wist ik niet dat er nog een reden achter dat ijswater zat. Zo leer je nog eens wat. In veel van die filmpjes die ik tegenkom wordt ALS niet eens genoemd. Gewoon een hype, het moet zogenaamd leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Laat ze lekker mee gaan zwemmen met de Amsterdam City Swim.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Hyale schreef op 27 augustus 2014 @ 00:32:

[...]





Goh, dat wist ik niet dat er nog een reden achter dat ijswater zat. Zo leer je nog eens wat. In veel van die filmpjes die ik tegenkom wordt ALS niet eens genoemd. Gewoon een hype, het moet zogenaamd leuk zijn.Maar die hype zorgt wel voor de nodige aandacht voor ALS ik vind het juist mooi dat het een hype is want juist daardoor lopen wij nu te discussieren over ALS.
Live life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze al in het andere topic gepost, maar blijf de filmpjes van Patrick Stewart en Benedict Cumberbatch het allerleukste vinden.quote:Hyale schreef op 27 augustus 2014 @ 00:25:

Van mij hoeft het niet op deze manier TO. Ik ben blij met het resultaat dat het uiteindelijk oplevert, maar die challenge zelf vind ik nergens op slaan. Bovendien lees/hoor ik er elke dag wel iets over en word ik het daarom ook spuugzat.



Speciaal voor jou nog een keer de ALS-patiënt die belooft dat de challenge binnenkort afgelopen is.



Liever elitair dan een pauper!
Het is me nog steeds niet duidelijk. Ik kom overal die filmpjes tegen, vooral op facebook. Maar wat levert het nu op, doneren die mensen ook of gieten ze alleen een emmer (ijs)water over zich heen en is dat de hype.



Het is toch de bedoeling dat er geld binnenkomt om de ziekte ALS te ondersteunen in hun onderzoek.



Ik zie alleen maar mensen die een emmer water over zich hen kiepen en anderen nomineren. Maar wat levert dat nu werkelijk op?



Volgens mij wordt het doel verlegd. De filmpjes worden belangrijker dan het doel. Hiermee wordt dus aan de geldinzameling ter bestrijding van de ziekte ALS voorbij gegaan.
quote:helencarol schreef op woensdag 27 augustus 2014 00:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Hyale in "Ice Bucket Challenge"" class="messagelink">Hyale schreef op 27 augustus 2014 @ 00:32</a>:</b>

[...]





Goh, dat wist ik niet dat er nog een reden achter dat ijswater zat. Zo leer je nog eens wat. In veel van die filmpjes die ik tegenkom wordt ALS niet eens genoemd. Gewoon een hype, het moet zogenaamd leuk zijn.</div></blockquote>Maar die hype zorgt wel voor de nodige aandacht voor ALS ik vind het juist mooi dat het een hype is want juist daardoor lopen wij nu te discussieren over ALS. Dat is wel waar. Ik heb ook niks tegen de resultaten, wat best hypocriet gevonden mag worden. Ik vind het alleen jammer dat ik dan giechelige filmpjes zie "ik nomineer Jan, piet en hahahaha kees, succes!" en dan vervolgens niks over ALS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven