Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 16:15
doornroosje9 schreef: ↑28-07-2018 16:09Geen regen voor ons en de komende twee weken ook nog niet. Dit gaat nog even zo door dus. Ik zie het niet meer zo goed zitten nu.![]()
Sterkte, Doornroosje en alle anderen uit België. Ik zag dat het in Zuid-Limburg ook nog steeds warm is. Wellicht is de hele regio Limburg (B en NL) nog droog en warm (en dan ligt het ook nog eens hoog, dus al het water dat er nog is stroomt weg
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 16:16
Hier in 026 ook nog geen donderklap gehoord. Wel een paar buitjes maar niet erg veel.
Boehoe...
(Wel lekker wind af en toe, stuk prettiger dan de afgelopen week)
zaterdag 28 juli 2018 om 16:21
doornroosje9 schreef: ↑28-07-2018 16:09Geen regen voor ons en de komende twee weken ook nog niet. Dit gaat nog even zo door dus. Ik zie het niet meer zo goed zitten nu.![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 16:21
binnen koelt het niet af: nog steeds 30 graden.
vanmiddag na het werk naar bed gegaan. 2.5 uur geslapen. Ik ben zo ontzettend doodop van de afgelopen week. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar alles komt er nu uit. Ik voel me echt beroerd
Morgen weer werken. ik stond vanochtend en morgen op een afdeling waar het zo bloedheet is. Platdak, nergens airco. Niet te doen
Ik wil ook dat de zon per direct vertrekt. Ben er echt even helemaal klaar mee.
vanmiddag na het werk naar bed gegaan. 2.5 uur geslapen. Ik ben zo ontzettend doodop van de afgelopen week. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar alles komt er nu uit. Ik voel me echt beroerd
Morgen weer werken. ik stond vanochtend en morgen op een afdeling waar het zo bloedheet is. Platdak, nergens airco. Niet te doen
zaterdag 28 juli 2018 om 16:25
Het zou hier volgens weeronline om 11.00 uur vanochtend gaan regenen.
Maar er kwam niets....
Vervolgens zou het om 12.00 uur gaan regenen, maar nee... Vervolgens om 13.00 uur...
vervolgens om 14.30 uur... 
Ik dacht het hier nóóit meer zou regenen.
Maar nu, eindelijk! Een bui. Niet heel heftig, maar toch...
En nu ik dit bericht af heb is het buitje ook alweer voorbij.
Maar er kwam niets....
Vervolgens zou het om 12.00 uur gaan regenen, maar nee... Vervolgens om 13.00 uur...
Ik dacht het hier nóóit meer zou regenen.
Maar nu, eindelijk! Een bui. Niet heel heftig, maar toch...
En nu ik dit bericht af heb is het buitje ook alweer voorbij.
serengeti wijzigde dit bericht op 28-07-2018 16:30
0.74% gewijzigd
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:30
Hier (Rotterdam) vanmorgen een klein buitje.
Niets van de voorspelde regen, wel een beetje wind.
De zon schijnt.
Eergisteren niets gemerkt van het noodweer waardoor iemand in mijn stad is omgekomen.
Raar weer!
zaterdag 28 juli 2018 om 16:38
na zonneschijn komt regen, ook bij jou.
zaterdag 28 juli 2018 om 17:16
zaterdag 28 juli 2018 om 17:40
Nadeel aan koeler weer. Alles en iedereen heeft weer de stereo aan op 200. En alles open. En schreeuwen tegen elkaar want ze verstaan elkaar natuurlijk niet.
Ik hoor nu binnen 3 muziekjes door elkaar. Vooral die van randdebiel achter staat heel hard en lekker dronken bleren van zijn plantenbak balkonnetje. Ik hoop dat hij er zo aftieft.
Maar goed het is beter te doen dan afgelopen week.

Wat is het fijn beneden met de wind door het huis!!!!
Ik hoor nu binnen 3 muziekjes door elkaar. Vooral die van randdebiel achter staat heel hard en lekker dronken bleren van zijn plantenbak balkonnetje. Ik hoop dat hij er zo aftieft.
Maar goed het is beter te doen dan afgelopen week.
Wat is het fijn beneden met de wind door het huis!!!!
zaterdag 28 juli 2018 om 18:01
Hier op het plein is al de hele dag een evenement bezig wat ook nog de hele avond duurt. Dus 't is of ramen dicht en gewoon TV kunnen kijken of raam open en alles door waaien maar de tv niet kunnen volgen. Het waait hier lekker, het is bewolkt dus het is al flink afgekoeld in huis. Gisteren was het om deze tijd 37 graden binnen en nu 28. Vanavond weer lekker slapen zodra de herrie over is.
zaterdag 28 juli 2018 om 18:24
Ik heb net eens gekeken op weer.nl en om 20:00 zou het buiten nog maar 17 graden zijn, dat is gewoon 20 graden koeler dan gisteren 
Niet dat ik klaag maar ik denk er nu over om de geluidsinstallatie te gaan saboteren van het evement. Wat zingt die band vals zeg. Wil TV kijken maar zelfs met koptelefoon is dat niet te doen dus moet m'n raam dicht
Niet dat ik klaag maar ik denk er nu over om de geluidsinstallatie te gaan saboteren van het evement. Wat zingt die band vals zeg. Wil TV kijken maar zelfs met koptelefoon is dat niet te doen dus moet m'n raam dicht
zaterdag 28 juli 2018 om 19:00
zaterdag 28 juli 2018 om 19:05
mick87 schreef: ↑28-07-2018 16:21binnen koelt het niet af: nog steeds 30 graden.
Het wordt echt echt echt weer een keer herfst!
zaterdag 28 juli 2018 om 19:12
Goguma schreef: ↑28-07-2018 18:24Ik heb net eens gekeken op weer.nl en om 20:00 zou het buiten nog maar 17 graden zijn, dat is gewoon 20 graden koeler dan gisteren
Niet dat ik klaag maar ik denk er nu over om de geluidsinstallatie te gaan saboteren van het evement. Wat zingt die band vals zeg. Wil TV kijken maar zelfs met koptelefoon is dat niet te doen dus moet m'n raam dicht![]()
Wat een feest zeg, zulke herrie voor de deur.Vanavond weer voorbij ?
Hier was het vanmiddag na die buien (met hagel) bij een meetstation in de regio 17.5 graden
Ik had het op de fiets zelfs koud met alleen een hemdje en dunne blouse.
nounou