Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 12:56
Hier geen regen (ook niet in de douche want geen warm water
Het is door de wind wel iets koeler maar mijn lichaam staat nog in standje hittegolf geloof ik.
Ik blijf maar zweten
zaterdag 28 juli 2018 om 13:18
Ik vond ineens lege flessen in mijn slaapkamerzazamaenade schreef: ↑28-07-2018 13:10Hier ook weer wat regen, en lekker veel wind. De deuren moeten vastgezet anders slaan ze dicht.
Ik ben zo blij dat de regen zachtjes valt, en dat er later op de dag nog meer komt.
Perfect zo, alles kan weer voorzichtig wennen![]()
Woon gelijkvloers dus die zijn de gang doorgewaaid en zo mijn slaapkamer in
zaterdag 28 juli 2018 om 13:18
Mijn dorp ligt de hele tijd precies tussen twee regenfronten in. En de verwachte bui, wordt steeds op een later tijdstip aangegeven. Maar ik ben bang dat dat buitje dan al is opgelost. Het is hier gelukkig wel een beetje afgekoeld in huis. Heb de ventilator voor het open raam gezet. Het is nu 28 graden in mijn woonkamer.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
zaterdag 28 juli 2018 om 13:22
Owh ja, een koele nacht daar smacht ik ook naar, uit pure ellende heb ik vannacht een matras naar het rommelhok gesleept waar het raam wel helemaal open kan en ben daaronder gaan slapen met alleen een hoeslaken over het matras.stippensokken schreef: ↑28-07-2018 12:37Same here...
Maar het is wel lekker koel buiten! En binnen nu ook, want m'n haar wappert zelfs binnen![]()
Vannacht een koele nacht erachteraan en dan heb ik mijn slaaptekort ook weer ingehaald.
zaterdag 28 juli 2018 om 14:00
toedeledokie schreef: ↑28-07-2018 13:18Mijn dorp ligt de hele tijd precies tussen twee regenfronten in. En de verwachte bui, wordt steeds op een later tijdstip aangegeven. Maar ik ben bang dat dat buitje dan al is opgelost. Het is hier gelukkig wel een beetje afgekoeld in huis. Heb de ventilator voor het open raam gezet. Het is nu 28 graden in mijn woonkamer.
Hier is iets nats gevallen, regen kan je het niet noemen. Nog 27,5 in mijn huiskamer. En ik heb de hele dag alles al open staan
zaterdag 28 juli 2018 om 14:06
Toch wel apart : wanneer ik in mijn regio kijk op de KNMI-site staat er als temperatuur bij het meetstation 2 graden minder dan op de site van Buienradar bij die plaats.
Lijkt me dat het KNMI betrouwbaarder of recentere informatie heeft ?
Mijn eigen thermometer doet ook maar wat, is al jaren niet betrouwbaar
Lijkt me dat het KNMI betrouwbaarder of recentere informatie heeft ?
Mijn eigen thermometer doet ook maar wat, is al jaren niet betrouwbaar
nounou
zaterdag 28 juli 2018 om 14:17
Hallooooo allemaaaal!!
Wat is het heerlijk hè. Er waait een straffe wind door mijn huis en alles is heerlijk afgekoeld.
Omdat ik vannacht maar een paar uurtjes had geslapen was ik gebroken en ben op de bank in slaap gevallen, daar werd ik om 10 uur wakker en ben op te tast naar bed gegaan, alwaar ik pas om 2!!! uur wakker werd.
Tja, ik weet hoed dat zit met mij, als ik slaaptekort hen , haal ik dat dubbel in.
Ik ieder geval, heb de buien gemist, al heb ik blijkbaar wel een raam gesloten omdat het inregende, maar dat weet ik niet meer.
Ik hoop zo dat het zo blijft, met lekker westenwind, want ook ik trek het niet meer.
Wat is het heerlijk hè. Er waait een straffe wind door mijn huis en alles is heerlijk afgekoeld.
Omdat ik vannacht maar een paar uurtjes had geslapen was ik gebroken en ben op de bank in slaap gevallen, daar werd ik om 10 uur wakker en ben op te tast naar bed gegaan, alwaar ik pas om 2!!! uur wakker werd.
Tja, ik weet hoed dat zit met mij, als ik slaaptekort hen , haal ik dat dubbel in.
Ik ieder geval, heb de buien gemist, al heb ik blijkbaar wel een raam gesloten omdat het inregende, maar dat weet ik niet meer.
Ik hoop zo dat het zo blijft, met lekker westenwind, want ook ik trek het niet meer.
zaterdag 28 juli 2018 om 14:21