Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
27-07-2018 19:20
Nou lekker dan. Mijn koelkast heeft de geest gegeven :O
Soms wil resetten wel eens helpen. Heeft bij een buurvrouw ook geholpen.

http://www.wielostditop.nl/categorie/ap ... etten.html
Lady*Voldemort schreef:
27-07-2018 19:20
Nou lekker dan. Mijn koelkast heeft de geest gegeven :O
Zow, dat is echt balen!
Calamitycat schreef:
27-07-2018 19:06
Doen (sommige van) jullie echt aan bed verschonen?!? :O

Ik heb mijn bed weggedaan en slaap tegenwoordig op de laminaatvloer voor mijn open vriezerdeur. Echt comfortabel is het niet maar je moet wat.

:proud:

De zon is weg en het heeft al wat geregend. Er staat ook een heerlijke bries, ik zit te genieten!
Nectarinepit schreef:
27-07-2018 20:17
:proud:

De zon is weg en het heeft al wat geregend. Er staat ook een heerlijke bries, ik zit te genieten!
Jaja, wrijf het er nog even in :-(
Sorry. :there: Ik stuur het richting Nederland.
Nectarinepit schreef:
27-07-2018 20:40
Heel graag!! :D
Het afkoelen is begonnen! Nog slechts 30 graden hier. Morgen nog een buitje eroverheen... opluchting!
Nectarinepit schreef:
27-07-2018 20:40
Niet te enthousiast graag, anders schiet het over zuid Holland heen. :)
Laat de regen maar héél traag over West-Brabant gaan. Echt heeeeeeel traag.
Neeneenee, houden jullie eens op Afbeelding
Jullie hebben allemaal al wat regen gehad en er zijn nog genoeg plekken, zoals hier, waar nog helemaal niets is gevallen.
Gaarne achteraan in de rij aansluiten ! En niet dringen :whip:
nounou
zazamaenade schreef:
27-07-2018 21:03
Neeneenee, houden jullie eens op Afbeelding
Jullie hebben allemaal al wat regen gehad en er zijn nog genoeg plekken, zoals hier, waar nog helemaal niets is gevallen.
Gaarne achteraan in de rij aansluiten ! En niet dringen :whip:
Ja zeg, jij houdt daar waar jij zit strikt geheim. We kunnen toch niet ruiken waar jij een plensbui wil.
:cheer2: Het ergste is voorbij. Al moet ik zeggen dat ik het warmer had verwacht dan gisteren maar dat was het alsnog niet.
Sophiever schreef:
27-07-2018 21:10
:cheer2: Het ergste is voorbij. Al moet ik zeggen dat ik het warmer had verwacht dan gisteren maar dat was het alsnog niet.
Nouhou, vandaag is de eerste dag dat ik me rot heb gezweet, dus er was wel degelijk een verschil.
Cateautje schreef:
27-07-2018 21:15
Nouhou, vandaag is de eerste dag dat ik me rot heb gezweet, dus er was wel degelijk een verschil.

Oh vervelend :-| dat had ik juist gisteren. En het was gisteren hier wel warmer.
Cateautje schreef:
27-07-2018 21:08
Ja zeg, jij houdt daar waar jij zit strikt geheim. We kunnen toch niet ruiken waar jij een plensbui wil.

Jaja :proud: (ik post al genoeg herkenbaars op dit forum, dus over sommige dingen doe ik vaag, of zwijg ik gewoon).
De weergodinnen weten wel waar ze de regen naartoe moeten sturen :A:
Als jullie nou eens niet zo inhalig doen, blijft er wat over voor onder andere Bobby-Pin en voor mij.
nounou
zazamaenade schreef:
27-07-2018 21:18
Jaja :proud: (ik post al genoeg herkenbaars op dit forum, dus over sommige dingen doe ik vaag, of zwijg ik gewoon).
De weergodinnen weten wel waar ze de regen naartoe moeten sturen :A:
Als jullie nou eens niet zo inhalig doen, blijft er wat over voor onder andere Bobby-Pin en voor mij.
Ja dahhag, word jij maar lekker gaar dan.

Hoe kunnen we nou weten waar jij woont als je de provincie noemt.
Cateautje schreef:
27-07-2018 21:20
Ja dahhag, word jij maar lekker gaar dan.

Hoe kunnen we nou weten waar jij woont als je de provincie noemt.

Aagje :P (het gaat natuurlijk niet speciaal om jullie, er lezen ook enorm veel mensen mee)

Afbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
27-07-2018 21:23
Aagje :P (het gaat natuurlijk niet speciaal om jullie, er lezen ook enorm veel mensen mee)

En there coming to take you away hahahihihohohaha.

Ken je dat nummer?
Cateautje schreef:
27-07-2018 21:26
En there coming to take you away hahahihihohohaha.

Ken je dat nummer?

Ja, ik geloof het wel. Wat wil je zeggen ?
Ik ga er niet om bekvechten, hoor. Ik post wat ik wil, niets anders.
Iedereen moet maar zien wat ze/hij wil 'vrijgeven'. Dat is eigen vrijheid en verantwoordelijkheid.
nounou
zazamaenade schreef:
27-07-2018 21:30
Ja, ik geloof het wel. Wat wil je zeggen ?
Ik ga er niet om bekvechten, hoor. Ik post wat ik wil, niets anders.
Iedereen moet maar zien wat ze/hij wil 'vrijgeven'. Dat is eigen vrijheid en verantwoordelijkheid.
Niets meid, doe maar lekker wat je zelf wilt. In deze ben ik zo nietszeggend als maar zijn kan. :)
Kwebbeltje91 schreef:
27-07-2018 20:59
Laat de regen maar héél traag over West-Brabant gaan. Echt heeeeeeel traag.
Ja! Regen over West Brabant. Nu nu nu! volgens mij zijn er aardig wat West Brabanders 'in da house'
mick87 schreef:
27-07-2018 21:33
Ja! Regen over West Brabant. Nu nu nu! volgens mij zijn er aardig wat West Brabanders 'in da house'
Ja dat idee heb ik inderdaad ook :high5:
Cateautje schreef:
27-07-2018 21:32
Niets meid, doe maar lekker wat je zelf wilt. In deze ben ik zo nietszeggend als maar zijn kan. :)

Goed :)
On topic

Afbeelding
nounou
Ik heb een uur geleden de kinderen ingeladen en ben ik mijn ARKO auto lekker gaan rondrijden. Dat is beter te doen dan in huis of tuin/stad.

Gisteren met de AIRCO auto van man.. 2uur gereden voor een ijsje :-D
Maar die is aan het zorgen dat een aantal bedrijven nog werkende koeling hebben. :roll:

Maar we komen net thuis en ondanks dat de zon weg is en er een warm windje waait.. gewoon nog steeds 33,5 buiten en 29.5 graad binnen. o_o
Oeh jongens.
Ik zie net op buienradar dat er vanuit België een hele grote witte/blauwe/rode vlek richting NL komt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven