Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
vrijdag 27 juli 2018 om 19:34
Soms wil resetten wel eens helpen. Heeft bij een buurvrouw ook geholpen.
http://www.wielostditop.nl/categorie/ap ... etten.html

vrijdag 27 juli 2018 om 19:36
Zow, dat is echt balen!

vrijdag 27 juli 2018 om 20:17
Calamitycat schreef: ↑27-07-2018 19:06Doen (sommige van) jullie echt aan bed verschonen?!?![]()
Ik heb mijn bed weggedaan en slaap tegenwoordig op de laminaatvloer voor mijn open vriezerdeur. Echt comfortabel is het niet maar je moet wat.

De zon is weg en het heeft al wat geregend. Er staat ook een heerlijke bries, ik zit te genieten!

vrijdag 27 juli 2018 om 20:23
Jaja, wrijf het er nog even inNectarinepit schreef: ↑27-07-2018 20:17
De zon is weg en het heeft al wat geregend. Er staat ook een heerlijke bries, ik zit te genieten!

vrijdag 27 juli 2018 om 20:54

vrijdag 27 juli 2018 om 20:57
Niet te enthousiast graag, anders schiet het over zuid Holland heen.

vrijdag 27 juli 2018 om 21:08
Ja zeg, jij houdt daar waar jij zit strikt geheim. We kunnen toch niet ruiken waar jij een plensbui wil.zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 21:03Neeneenee, houden jullie eens op
Jullie hebben allemaal al wat regen gehad en er zijn nog genoeg plekken, zoals hier, waar nog helemaal niets is gevallen.
Gaarne achteraan in de rij aansluiten ! En niet dringen![]()

vrijdag 27 juli 2018 om 21:18
Jaja

De weergodinnen weten wel waar ze de regen naartoe moeten sturen

Als jullie nou eens niet zo inhalig doen, blijft er wat over voor onder andere Bobby-Pin en voor mij.
nounou

vrijdag 27 juli 2018 om 21:20
Ja dahhag, word jij maar lekker gaar dan.zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 21:18Jaja(ik post al genoeg herkenbaars op dit forum, dus over sommige dingen doe ik vaag, of zwijg ik gewoon).
De weergodinnen weten wel waar ze de regen naartoe moeten sturen![]()
Als jullie nou eens niet zo inhalig doen, blijft er wat over voor onder andere Bobby-Pin en voor mij.
Hoe kunnen we nou weten waar jij woont als je de provincie noemt.

vrijdag 27 juli 2018 om 21:26
zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 21:23Aagje(het gaat natuurlijk niet speciaal om jullie, er lezen ook enorm veel mensen mee)
En there coming to take you away hahahihihohohaha.
Ken je dat nummer?
vrijdag 27 juli 2018 om 21:30
Ja, ik geloof het wel. Wat wil je zeggen ?
Ik ga er niet om bekvechten, hoor. Ik post wat ik wil, niets anders.
Iedereen moet maar zien wat ze/hij wil 'vrijgeven'. Dat is eigen vrijheid en verantwoordelijkheid.
nounou

vrijdag 27 juli 2018 om 21:32
Niets meid, doe maar lekker wat je zelf wilt. In deze ben ik zo nietszeggend als maar zijn kan.zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 21:30Ja, ik geloof het wel. Wat wil je zeggen ?
Ik ga er niet om bekvechten, hoor. Ik post wat ik wil, niets anders.
Iedereen moet maar zien wat ze/hij wil 'vrijgeven'. Dat is eigen vrijheid en verantwoordelijkheid.

vrijdag 27 juli 2018 om 21:33
Ja! Regen over West Brabant. Nu nu nu! volgens mij zijn er aardig wat West Brabanders 'in da house'Kwebbeltje91 schreef: ↑27-07-2018 20:59Laat de regen maar héél traag over West-Brabant gaan. Echt heeeeeeel traag.

vrijdag 27 juli 2018 om 21:37
Ik heb een uur geleden de kinderen ingeladen en ben ik mijn ARKO auto lekker gaan rondrijden. Dat is beter te doen dan in huis of tuin/stad.
Gisteren met de AIRCO auto van man.. 2uur gereden voor een ijsje
Maar die is aan het zorgen dat een aantal bedrijven nog werkende koeling hebben.
Maar we komen net thuis en ondanks dat de zon weg is en er een warm windje waait.. gewoon nog steeds 33,5 buiten en 29.5 graad binnen.
Gisteren met de AIRCO auto van man.. 2uur gereden voor een ijsje

Maar die is aan het zorgen dat een aantal bedrijven nog werkende koeling hebben.

Maar we komen net thuis en ondanks dat de zon weg is en er een warm windje waait.. gewoon nog steeds 33,5 buiten en 29.5 graad binnen.