Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
vrijdag 27 juli 2018 om 17:43
nachtvlinder1977 schreef: ↑27-07-2018 17:33En wie gaat er mee naar het ijshotel? Lekker afkoelen aan de bar met drankjes in ijsglas? En daarna slapen in een ijskamer?![]()
Nee, sorry, mij te koud

Maar ik heb wel een ijsje voor je :

nounou
vrijdag 27 juli 2018 om 17:47
ik had gelukkig niet meer schade dan een natte bijkeuken, dus dat is met dweilen klaar. Het was op andere plekken erger in de wijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

vrijdag 27 juli 2018 om 18:21
Ocherm! Goed drinken en pratacetamolletjes erin!! Hier is het in het hele huis 32 graden behalve in de woonkamer. Die hebben we gekoeld met de airco, en daar liggen we nu in 26,5 graad op ons luchtbed bij te slapen op de grond. Elke kier hebben we dichtgestopt. Maar airco eenmaal uit warmt het snel op.Lucifer2018 schreef: ↑27-07-2018 17:31Mijn jongste van 5 is ziekjes in bed gaan liggen. Net als haar moeder snel ziek van warmte. Ik zit met natte handdoek in de stroom van de aircooler.
Strontmisselijk en hoofdpijn. Buiten nog steeds 36 graden. Binnen ook nog steeds 30.![]()
Die echte airco gaat er komen voor volgende zomer.
De regen voor morgen staat hier nog steeds wel in de planning, maar het wordt steeds minder. Afkoelen gaat het gelukkig wel doen.

vrijdag 27 juli 2018 om 18:27
Beterschap Lucifer, voor jou en je kindLucifer2018 schreef: ↑27-07-2018 17:31Mijn jongste van 5 is ziekjes in bed gaan liggen. Net als haar moeder snel ziek van warmte. Ik zit met natte handdoek in de stroom van de aircooler.
Strontmisselijk en hoofdpijn. Buiten nog steeds 36 graden. Binnen ook nog steeds 30.![]()
Die echte airco gaat er komen voor volgende zomer.

vrijdag 27 juli 2018 om 18:40
Heb je je bed al afgehaald en weer opgemaakt?

Gelijk heb je, hier gaat er ook straks een was in want ik heb geen zomerspul meer over en stapels handdoeken van het zwemmen en douchen. Daar gaan mijn bonus was pods....

vrijdag 27 juli 2018 om 18:43
Mijn bed is nog meurig, die doe ik naar aanleiding van een opmerking van een andere forummer morgen, dan is het goed te doen.
Ik heb vooral zomerse huiskleding in de was gedaan, dan heb ik weer genoeg om aan te trekken thuis, want 2 dagen in hetzelfde shirt en legging zie ik niet zitten.

vrijdag 27 juli 2018 om 18:47
Ik moet al het zomergoed ( 2 setjes per dag door timmerkamp oudste) en alle handdoeken ( ook door zwemmen en touwbrug boven water) vandaag en morgen wassen. Zondag moet er voor een week kleding schoon zijn voor gewoon kamp.
Alle beddengoed en dan nog de rest van de klediing. Alles raakt op.
Zooooooooo geen zin in.
Ga vannacht maar beginnen denk ik. Machine staat aan de kant van de buren die er niet zijn. Heeft niemand last van.
Zooooooooo geen zin in.

Ga vannacht maar beginnen denk ik. Machine staat aan de kant van de buren die er niet zijn. Heeft niemand last van.
vrijdag 27 juli 2018 om 18:49

vrijdag 27 juli 2018 om 18:54
Laat maar, er staat nu weer 35 graden. We werden gefopt. Wat een wrede grap van weather.comzazamaenade schreef: ↑27-07-2018 18:49Is dat wel in Nederland of België dan, want ik zie nergens temperaturen onder de 28 graden![]()
Hier is het nog steeds boven de 34. Het zakt tergend langzaam.

vrijdag 27 juli 2018 om 18:57
Lucifer2018 schreef: ↑27-07-2018 18:47Ik moet al het zomergoed ( 2 setjes per dag door timmerkamp oudste) en alle handdoeken ( ook door zwemmen en touwbrug boven water) vandaag en morgen wassen. Zondag moet er voor een week kleding schoon zijn voor gewoon kamp.
Zooooooooo geen zin in.![]()
Als je je zo ziek voelt is alles teveel, natuurlijk.
Deze week heb ik een paar wassen gedraaid, met lakens en handdoeken, het is binnen een paar uur droog (op zolder), dat is fijn.
Strijken doe ik nu niet, ook niet de linnen broeken

nounou
vrijdag 27 juli 2018 om 19:06

vrijdag 27 juli 2018 om 19:09
Zat ik net ook te doen. Ik zie mijn ouwe kater helemaal niks drinken.
vrijdag 27 juli 2018 om 19:16
Ja wat een opluchting, hè

Hier wordt voor zondagochtend vroeg een temperatuur van 10 (

Oeh, lekker vroeg op en luchten dat huis

nounou

vrijdag 27 juli 2018 om 19:18
Calamitycat schreef: ↑27-07-2018 19:06Doen (sommige van) jullie echt aan bed verschonen?!?![]()
Ik heb mijn bed weggedaan en slaap tegenwoordig op de laminaatvloer voor mijn open vriezerdeur. Echt comfortabel is het niet maar je moet wat.

vrijdag 27 juli 2018 om 19:18
Oehhhh, zet die smiley eens in een stoel zeg, word al moe en oververhit als ik ernaar kijk.zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 19:16Ja wat een opluchting, hè![]()
Hier wordt voor zondagochtend vroeg een temperatuur van 10 () graden voorspeld.
Oeh, lekker vroeg op en luchten dat huis![]()

vrijdag 27 juli 2018 om 19:20
Hahahaha!zazamaenade schreef: ↑27-07-2018 19:16Ja wat een opluchting, hè![]()
Hier wordt voor zondagochtend vroeg een temperatuur van 10 () graden voorspeld.
Oeh, lekker vroeg op en luchten dat huis![]()
Nou, ik ook, hoor!

vrijdag 27 juli 2018 om 19:22
O sjit, doen koelkasten dat in hittegolven?

Succes, dat lijkt me zeker nu wel heel erg klote.
zit de stekker er wel in?
Al in de meterkast gekeken, misschien heb je een airco die voor kortsluiting heeft gezorgd?

vrijdag 27 juli 2018 om 19:27

vrijdag 27 juli 2018 om 19:28
In deze tijden is dat een regelrechte ramp.
Ligt het echt aan je koelkast of is er een stop gesprongen?
Wat moet je nou met al dat eten?