Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dit is het stukje dat ze lieten zien: :biggrin:

https://youtu.be/GqIyiSGGEdo DEBAT: Rutte en Wilders over vrouwen
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb een stukje gezien heb het snel afgezet. Gewoon een beetje pijnlijk om naar die Jensen te kijken. (Als in genant en soort van plaatsvervangende schaamte)
Ik keek vroeger graag naar Jensen, omdat hij leuke gasten ontving. Moet nu ook maar weer gaan kijken.
Ondanks hij, Jensen, denkt dat hij grappig is, is hij mede daardoor juist ook wel weer grappig. Dat lukt niet iedereen.
Beetje zoals Bart de Graaf.
Ik ga hem met Wilders dus zeker nog wel bekijken. Heb hem een keer ontmoet, of nou ja hij was daar toevallig aanwezig. Het is een man van statuur. Vriendelijk en zelfs enige charme, wat ik in eerste instantie niet van hem had gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik had Jensen heel, heel, heel lang geleden gezien.
Volgens mij was hij toen mager.

Wilders vond ik wel grappig maar er werden weinig kritische vragen gesteld aan de andere kant is dit ook wel ongeveer hoe Klaver maar ook mensen van vluchtelingenwerk benaderd worden bij DWDD / Pauw en Jinek maar ook hoe kritiekloos Howick & Lili een platform kregen bij ‘Laat op Eén’ en het jeugdjournaal ze daar ongestoord hun propagandaverhaal afdraaien.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Kots. Natte opgebakken kots vind ik ze.
Niq schreef:
17-01-2019 21:00
Ik keek vroeger graag naar Jensen, omdat hij leuke gasten ontving. Moet nu ook maar weer gaan kijken.
Ondanks hij, Jensen, denkt dat hij grappig is, is hij mede daardoor juist ook wel weer grappig. Dat lukt niet iedereen.
Beetje zoals Bart de Graaf.
Ik ga hem met Wilders dus zeker nog wel bekijken. Heb hem een keer ontmoet, of nou ja hij was daar toevallig aanwezig. Het is een man van statuur. Vriendelijk en zelfs enige charme, wat ik in eerste instantie niet van hem had gedacht.
Die draait zich om in zijn graf. Alsjeblieft zeg.
Wel allemaal pro-Wilders' in het publiek.
TanteBedelia schreef:
17-01-2019 14:36
Jammer dat Jensen niet in Amerika is gebleven.
En zijn broer Frank Dane heeft bij gehouden ook zo’n kwal
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
17-01-2019 21:00
Ik keek vroeger graag naar Jensen, omdat hij leuke gasten ontving. Moet nu ook maar weer gaan kijken.
Ondanks hij, Jensen, denkt dat hij grappig is, is hij mede daardoor juist ook wel weer grappig. Dat lukt niet iedereen.
Beetje zoals Bart de Graaf.
Ik ga hem met Wilders dus zeker nog wel bekijken. Heb hem een keer ontmoet, of nou ja hij was daar toevallig aanwezig. Het is een man van statuur. Vriendelijk en zelfs enige charme, wat ik in eerste instantie niet van hem had gedacht.

Inderdaad.

Beetje raar en komisch. Jimmy Fallon heeft dat vooral. Daar moet ik altijd om lachen
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
17-01-2019 21:49
Ik had Jensen heel, heel, heel lang geleden gezien.
Volgens mij was hij toen mager.

Wilders vond ik wel grappig maar er werden weinig kritische vragen gesteld aan de andere kant is dit ook wel ongeveer hoe Klaver maar ook mensen van vluchtelingenwerk benaderd worden bij DWDD / Pauw en Jinek maar ook hoe kritiekloos Howick & Lili een platform kregen bij ‘Laat op Eén’ en het jeugdjournaal ze daar ongestoord hun propagandaverhaal afdraaien.

Jensen was fors 'breder' geworden. Lijkt me voor hem ongemakkelijk.
LOEP ME MAAR aub.
Yildizlar schreef:
17-01-2019 22:26
En zijn broer Frank Dane heeft bij gehouden ook zo’n kwal
eENS.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg blij dat er nu eindelijk een programma op de tv is dat nu eens géén politiek correcte, linkse geluiden laat horen! Bravo! Ga zo door! Overigens vind ik dit forum zó van een linkse walgelijkheid doortrokken, dat ik hier eens maar nooit weer geweest ben...
Alle reacties Link kopieren
hollebollegijs schreef:
17-01-2019 21:49
Ik had Jensen heel, heel, heel lang geleden gezien.
Volgens mij was hij toen mager.

Wilders vond ik wel grappig maar er werden weinig kritische vragen gesteld aan de andere kant is dit ook wel ongeveer hoe Klaver maar ook mensen van vluchtelingenwerk benaderd worden bij DWDD / Pauw en Jinek maar ook hoe kritiekloos Howick & Lili een platform kregen bij ‘Laat op Eén’ en het jeugdjournaal ze daar ongestoord hun propagandaverhaal afdraaien.
Dit inderdaad en verder vind ik Jensen te druk en schreeuwerig en teveel reclame tussen de gesprekken door.
Zijn gasten vind ik wél interessant.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
17-01-2019 14:13
Hij zat ook bij Pauw een tijdje geleden. Was nogal een ongemakkelijk interview. Je merkte dat hij intellectueel gezien niet op hetzelfde niveau zat als Pauw die gewoon serieus vroeg wat 'dat andere geluid' enzo dan inhield. Kwam weinig substantieels uit Jensen zijn mond.
Vond ik ook.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
17-01-2019 14:13
Hij zat ook bij Pauw een tijdje geleden. Was nogal een ongemakkelijk interview. Je merkte dat hij intellectueel gezien niet op hetzelfde niveau zat als Pauw die gewoon serieus vroeg wat 'dat andere geluid' enzo dan inhield. Kwam weinig substantieels uit Jensen zijn mond.

Ik dacht 'Pauw zal wel willen scoren en Jensen verschiet daar niet zijn kruit', en ik zocht een fragment. Ik vond een filmpje bij RTL-Boulevard waarin Jensen er over vertelt. In het begin van dit filmpje schrok ik wel van een kort fragment met Patricia Paay bij 0.18 seconden, en Adam Curry zat er bij. Ik vraag me wel af waarom Jensen dit deed.

Bij minuut 2.35 vertelt Jensen in RTL-Boulevard dat hij de dag daarvoor bij Pauw aan tafel zat. Waarom hij zich daar ongemakkelijk bij voelt.


https://youtu.be/GOBDrRdk76s Robert Jensen is terug met zijn talkshow - RTL BOULEVARD
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-01-2019 22:26
En zijn broer Frank Dane heeft bij gehouden ook zo’n kwal

Ik wist niet dat het broers waren. Verklaart wel waarom ik van beiden dezelfde uitslag krijg.
Honey, you should see me in a crown
missie_m schreef:
18-01-2019 16:23
Ik dacht 'Pauw zal wel willen scoren en Jensen verschiet daar niet zijn kruit', en ik zocht een fragment. Ik vond een filmpje bij RTL-Boulevard waarin Jensen er over vertelt. In het begin van dit filmpje schrok ik wel van een kort fragment met Patricia Paay bij 0.18 seconden, en Adam Curry zat er bij. Ik vraag me wel af waarom Jensen dit deed.

Bij minuut 2.35 vertelt Jensen in RTL-Boulevard dat hij de dag daarvoor bij Pauw aan tafel zat. Waarom hij zich daar ongemakkelijk bij voelt.


https://youtu.be/GOBDrRdk76s Robert Jensen is terug met zijn talkshow - RTL BOULEVARD
Je vraagt je af waarom Jensen dat deed? Dat is nou precies zijn goedkope domme "humor".
Heeft hij trouwens een drankprobleem ofzo? Zijn hoofd is zo opgezwollen?
Niet op tv gezien. Maar goed, ik kijk ooit nooit naar Jensen.
In het verleden ooit een keer of 2 a 3 gedaan omdat een kennis hem grappig vond. Maar ik vind hem verschrikkelijk slecht.

Ook in dit filmpje kan hij me niet boeien.
superbaas schreef:
17-01-2019 23:17
Ik ben heel erg blij dat er nu eindelijk een programma op de tv is dat nu eens géén politiek correcte, linkse geluiden laat horen! Bravo! Ga zo door! Overigens vind ik dit forum zó van een linkse walgelijkheid doortrokken, dat ik hier eens maar nooit weer geweest ben...
Niks met links of rechts te maken,. Wel met domme pulptroep tv.
superbaas schreef:
17-01-2019 23:17
Ik ben heel erg blij dat er nu eindelijk een programma op de tv is dat nu eens géén politiek correcte, linkse geluiden laat horen! Bravo! Ga zo door! Overigens vind ik dit forum zó van een linkse walgelijkheid doortrokken, dat ik hier eens maar nooit weer geweest ben...
Wat dacht je? Ik maak hiervoor even een nieuw account aan om dit te melden?
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-01-2019 15:08
Ik kijk altijd naar Jensen en was het dinsdag met veel uitspraken van Wilders eens.
Je hebt er alleen helemaal niks aan: als het er op aankomt loopt die labbekak weg... Van de zijlijn schreeuwen is helemaal niet zo moeilijk.
Sara9876 schreef:
18-01-2019 19:04
Je hebt er alleen helemaal niks aan: als het er op aankomt loopt die labbekak weg... Van de zijlijn schreeuwen is helemaal niet zo moeilijk.
In de oppositie is sowieso het makkelijkste scoren.
Lekker achterover leunen en alleen maar zeiken op wat niet goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
sam1968 schreef:
18-01-2019 17:21
Je vraagt je af waarom Jensen dat deed? Dat is nou precies zijn goedkope domme "humor".
Heeft hij trouwens een drankprobleem ofzo? Zijn hoofd is zo opgezwollen?

Ik vermoed dat Patricia misschien iets heeft gezegd over 'de echtheid en voel maar' anders kan ik me niet voorstellen dat iemand dit doet, ook niet Jensen met zijn humor.

Je vraag over de oorzaak van zijn opgezwollen hoofd kan ik niet beantwoorden. Daar weet ik echt helemaal niets over te vertellen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
18-01-2019 19:04
Je hebt er alleen helemaal niks aan: als het er op aankomt loopt die labbekak weg... Van de zijlijn schreeuwen is helemaal niet zo moeilijk.

Niet moeilijk? Het lijkt me juist helemaal niet makkelijk voor iemand die zijn mening blijft geven ondanks de vele dreigementen.

ps wat is een labbekak?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
18-01-2019 19:07
In de oppositie is sowieso het makkelijkste scoren.
Lekker achterover leunen en alleen maar zeiken op wat niet goed gaat.

Hij betaald er een flinke prijs voor.

Liever iemand die benoemd wat niet goed gaat dan iemand die zegt dat het heel goed gaat terwijl hij je stiekem een poot uitdraait omdat het niet goed gaat.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven