Landelijk verbod op motorclubs, van mij mag het !!!

08-11-2017 08:40 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je volledig volgetattoeeerd bent, je een motorrijbewijs hebt en een Harley Davidson of tegenwoordig ook een ander merk motor bezit ben je welkom bij vrijwel iedere 1% motorclub in Nederland. Deze hobby past bij nagenoeg vooral bij mensen met een collectief minderwaardigheidscomplex, maar die in groepsverband toch graag wil imponeren. Negen van de tien keer lijden ze ook aan een vorm van obesitas. Zij verwarren dit met gespierd, fit en sterk zijn, maar eigenlijk is het alleen maar een grotere omvang. Door een strenge selectieprocedure bij de Hells Angels Holland zijn er nu allerlei wannabee clubs ontstaan. Deze clubs zijn copycats en je ziet daar figuren tussen die zelfs op een open dag van de vroegere Hells Angels van het terrein getrapt werden. Wat ik verder niet begrijp is de geluidsoverlast die zo'n motor veroorzaakt. Het wordt namelijk gedoogd dat zij met zogenaamde dragpipes mogen rijden. Waarom wordt dit gedoogd terwijl wanneer iemand met een sportuitlaat onder zijn auto wordt aangehouden met zelfs minder geluid meteen een zware boete krijgt en een ombouwplicht ? Komt dat omdat de politie hier de strijd niet aandurft tegen een groep aso's die herrie veroorzaken ? Of omdat het meestal een criminele organisatie betreft en ze hun handen niet willen branden ?
kroegfilosoof wijzigde dit bericht op 08-11-2017 12:32
0.12% gewijzigd
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
11-11-2017 13:21
Zo, eerst even een prozac genomen en voel me nu weer helemaal top. Ik kan de strijd weer aan tegen mw Theelepel en consorten. Maar waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan om net als mw theelepel ellenlange zure jankverhalen neer te zetten? Ha, ik weet het....ik ga ook nooit meer werken en alleen wonen.
Of je wordt lid van een motorclub. Daar leren ze je wel omgaan met jankers.
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
11-11-2017 13:26
Of je wordt lid van een motorclub. Daar leren ze je wel omgaan met jankers.

:biggrin:
Lid is een ander woord voor lul......Maar misschien toch wel een goede optie. Maar dan moet ik hier al mijn meningen gaan uitgummen want als ze daar achter komen krijg ik een paar goeie klappen..........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
11-11-2017 13:21
Zo, eerst even een prozac genomen en voel me nu weer helemaal top. Ik kan de strijd weer aan tegen mw Theelepel en consorten. Maar waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan om net als mw theelepel ellenlange zure jankverhalen neer te zetten? Ha, ik weet het....ik ga ook nooit meer werken en alleen wonen.

Google even:
:sherlock:


KLPD - Dienst Nationale Recherche
Hells Angels en andere
1%-MC’s in Nederland
Politie onderzoek

pag.57
H o o f d s t u k 2 –
r e g e l s , g e d ra g s v o rmen e n w e r k pa t r o n en
..............................................................

2.9
Werkzaamheden en arbeidsbetrekkingen

Leden van 1%-MC’s zijn naast ‘outlaw’ ook gewoon burger. Zo vertelde een
Hells Angel in een afgeluisterd gesprek dat hij ergens voor moest afzeggen
omdat hij met zijn kleinkind naar een pretpark moest. ‘Outlaw bikers’ hebben
evengoed een gezin, en ze werken voor zichzelf of voor een werkgever.


Net als andere burgers hebben ook leden van 1%-MC’s relaties en belangen
binnen legale economische branches. Het is echter opvallend dat ‘outlaw bikers’
over het algemeen niet in overheidsdienst werken en geen beroepen uitoefenen
waarvoor een academische opleiding vereist is. De meeste zijn eigen baas, werk-
loos of hebben een functie met onregelmatige werktijden (zoals beveiliging).
Een enkeling doet de verkoop van support-merchandise.
.........................................................
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-11-2017 11:51
Ik zie ondertussen een morbide obese alcoholist voor me die graag vanachter zijn computertje zijn woede om zijn ziekelijke lijf en treurige leven wil afreageren.. :roll: O ja je zegt ook nog iets over strafbladen maar elke keer weer kom je terug op hetzelfde dikke kleuter argument dat daar helemaal niets mee te maken heeft. Het zegt vooral iets over jou dat je meer aandacht besteed aan hun uiterlijk en gewicht dan aan hun daden waar we het eigenlijk over zouden moeten hebben. Al zijn ze allemaal moddervet en is er geen stukje huid meer zichtbaar dan heeft niemand daar last van, men heeft last van het criminele gedrag niet van het overgewicht of de inkt in hun huid. Door het dan zo nadrukkelijk en herhaaldelijk over hun uiterlijk te hebben en vervolgens over het door jou bedachte uiterlijk van de forummers diskwalificeer je jezelf voor een volwassen inhoudelijke discussie. Het erge is dat je ondertussen blijkbaar denkt dat je goed en vooral heel leuk bezig bent.. Blijf dromen!

fyi ik zit dichter tegen onder dan overgewicht aan. :lmao:
:applause: :rofl:

Toch vind ik het best zielig. Ik denk dat hij zelf als kleuter van zijn stepje is geduwd door zijn buurjongetje wiens vader een motor had. Kan er diep inhakken. Er zijn mensen voor minder naar de verdommenis gegaan al zou ik zo geen voorbeeld bij de hand hebben; dit is wel heel triest en zuur, potverdrie!

TO stop met dromen, ga naar de Hell's Angels en vraag nederig of je een keer achterop mag.
Niet zeuren of je een jasje mag lenen daar doen ze erg moeilijk over, moet je verdienen.

Gewoon in je eigen Cheap & Awfull-spijkerjack en gaan met die banaan!!

Dat zou mooi zijn hè?
:flirting:

Ach, jaarlijks zijn er vele motorclubs die aan liefdadigheid doen en zieke mensen groot en klein een ritje aanbieden. Je ziet ze altijd glunderend in de krant naast zo'n indrukwekkende motor waar ze dan achterop mogen. Of in de zijspan.
Als TO in zo een bakje past, en ik vrees echt dat dat het probleem is en de bron van frustratie: mag je mee met de grote jongens pas je niet in het bakkie :facepalm:

Gelukkig is er altijd nog het Viva-forum voor grote stoere kerels die achtermekaar een lap rauw vlees eten om even uit te huilen.
Een aai over je bol, kan je krijgen hoor kijk eens: :there:

Zeker als je op het Echte Mannen topic een permaban hebt gekregen wegens teveel truttig gezeur over niks.. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Corpsballen, die zijn pas hinderlijk.
Vooral in Groningen.

https://www.studenten.net/artikel/top-1 ... groeningen
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
11-11-2017 16:26
Corpsballen, die zijn pas hinderlijk.
Vooral in Groningen.

Zijn die ook vadsig en vol met tatoeages ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-11-2017 23:31
Geen boxershort.
Nee maar dus wel het Hello kitty kinderjasje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-11-2017 22:31
Nee maar dus wel het Hello kitty kinderjasje.

Soheeey, Een Hello Kitty kinderjasje ? Ik kan het er niet aan zien. En het merk of maat 'boeit' ook niet.
Zijn handen zijn geboeid zo te zien. Hij zal niet zelf dat jasje gekozen hebben neem ik aan.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-11-2017 15:22
:roll:



:?:




:idea:


Dusss.....dan zal ik er vast heel veel last van hebben...en het niet merken, want volgens jou woon ik dan ook zo'n beetje in de hoofdstad van de outlaws. Ik ken veel Harrie's. Maar geen van hen droeg een Hello Kitty kinderjasje over zijn hoofd.
Nu ken je er dus wel eentje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-11-2017 00:03
Nu ken je er dus wel eentje.
? Omdat ik een fotootje op het vivaforum heb gezien van een man met ontbloot bovenlijf en een jasje over zijn hoofd? Ik ken hem niet met of zonder jasje, en zou hem na het zien van dit fotootje ook niet herkennen als ik hem tegenkwam zonder jasje over zijn hoofd. Ik zie ook wel eens een foto van Waylon en toch ken ik hem niet.

Volgens jouw woon ik net als jij in de outlaw-hoofdstad. Dat ik dat hier moet lezen. En toch heb ik meer last van 'zo nu en dan' enkele straaljagers en van anti-piet-roeptoeters-op-tv dan van motorkabaal in mijn 'stad'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
13-11-2017 09:12
? Omdat ik een fotootje op het vivaforum heb gezien van een man met ontbloot bovenlijf en een jasje over zijn hoofd? Ik ken hem niet met of zonder jasje, en zou hem na het zien van dit fotootje ook niet herkennen als ik hem tegenkwam zonder jasje over zijn hoofd. Ik zie ook wel eens een foto van Waylon en toch ken ik hem niet.

Volgens jouw woon ik net als jij in de outlaw-hoofdstad. Dat ik dat hier moet lezen. En toch heb ik meer last van 'zo nu en dan' enkele straaljagers en van anti-piet-roeptoeters-op-tv dan van motorkabaal in mijn 'stad'.
Fijn voor je, houden zo.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Sirius schreef:
11-11-2017 16:04
Als TO in zo een bakje past, en ik vrees echt dat dat het probleem is en de bron van frustratie: mag je mee met de grote jongens pas je niet in het bakkie :facepalm:


Check dit filmpje even, volgens mij past niemand van die rariteitenclub in dat bakje . :rofl: https://www.youtube.com/watch?v=EVfeawwOPnc.......
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Hoppa, en eindelijk hebben ze er weer één ingeladen; de zoon van captain obesitas hebben ze gearresteerd. Nu de rest nog van dit enge clubje. Vraag me af hoe je jezelf moet manifesteren als motorclub in de bajes........volgens mij mag je je motor niet mee naar binnen nemen. Ik denk dat ze dan gaan darten, dan vallen ze qua uiterlijk nog het minst uit de toon......

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1337708 ... r-opgepakt
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
24-11-2017 14:53
Hoppa, en eindelijk hebben ze er weer één ingeladen; de zoon van captain obesitas hebben ze gearresteerd. Nu de rest nog van dit enge clubje. Vraag me af hoe je jezelf moet manifesteren als motorclub in de bajes........volgens mij mag je je motor niet mee naar binnen nemen. Ik denk dat ze dan gaan darten, dan vallen ze qua uiterlijk nog het minst uit de toon......

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1337708 ... r-opgepakt
Vrijdagmiddag al de kroeg uitgeschopt wegens het lastig vallen van andere klanten?
Een record!

Enneh... denk je dat er veel mensen zijn die je frustratie delen en opeens de Televaag gaan lezen? Ik niet.
Ga dit weekend iets nuttigs doen, hardlopen lijkt me heilzaam voor je :idee:
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-11-2017 23:35
Was er spoed bij of waarom mocht deze man niet eerst een broek en schoenen aan doen?

Bij onderstaande artikel uit de krant van vandaag moest ik denk aan de foto waar ik bovenstaande reactie bij schreef:


De Limburger

Na politie-inval op foute adres: 'Ik heb alleen maar gehuild'

Vandaag om 05:55

Geleen - Een drugsinval door de politie op het verkeerde adres heeft er stevig ingehakt. Christian Claessen in Sittard hield er een trauma aan over. Terwijl duidelijk was dat de wietkwekerij een deur verderop zat, werden zij en haar man urenlang als criminelen behandeld. "Ik ben vernederd tot in het diepste van mijn hart en ziel."

Zes dagen nadat Christian (65) en Math (68) Claessen ruw gewekt werden door pistoolschoten, zit de schrik er nog steeds in. Vorige week donderdag wilde een arrestatieteam van de politie met hulp van de Dienst Speciale Interventies een inval doen in een grote wietkwekerij.

Verkeerd nummer
Maar hun tipgever had het verkeerde huisnummer doorgegeven. Waardoor een agent met een vorkheftruck de deur van een onschuldige garagehouder ramde, waarna zwaarbewapende agenten het echtpaar arresteerden dat boven de garage sliep. Ook hun schoonzoon, de garagehouder die net arriveerde, werd in de boeien geslagen. Volgens Christian Claessen volgden daarop "uren vol gebroken trots, schaamte en vernedering".

Ze heeft het nog niet verwerkt, kan niet slapen en niet eten en heeft een knoop in haar maag. "Toen we het lawaai hoorden, dachten we eerst aan inbrekers. Mijn man ging beneden kijken en bleef lang weg. Trillend van angst keek ik uit het raam en zag hem op zijn buik liggen, met handboeien om, geblinddoekt en met wapens op hem gericht. Hij was met kracht tegen de grond geduwd. Hij had een hoofdwond, gekneusde ribben en zijn kleren waren stuk. De angst die ik had, kan ik met geen pen beschrijven. Trillend ging ik de trap af. Beneden waren heel veel mannen met bivakmutsen. Mijn man lag in de hal op de grond. Het beeld van zijn bebloede gezicht zal ik mijn leven lang niet vergeten. Hij was totaal verslagen. En dan te bedenken dat hij zelf politieman is geweest."

Lees verder onder de foto
[foto:]

Pyjama
In het halletje van de garage werden ze door een man met bivakmuts bewaakt. Er mocht niet worden gesproken. "Als ik wat wilde vragen, kreeg ik te horen: ‘Mond houden.’ Als mijn man wat zei: ‘Bek dicht, klootzak."

Na uren werden het echtpaar en hun schoonzoon apart naar het politiebureau in Maastricht vervoerd. "Ik zat nog in mijn pyjama. Huilend vroeg ik om mijn kleren, en of ik alstublieft niet geboeid naar buiten hoefde. Daar was geen sprake van. Intussen stond er een menigte op straat, waar ik langs moest, op weg naar de politieauto. Weet u hoe vernederend dat is? Op dat moment wenste ik me dood. Ik heb alleen maar gehuild. Vernederd tot in het diepste van mijn hart en ziel. In de politieauto zat ik geboeid als de grootste crimineel."

Gebroken mens
"Ik ben nu een gebroken mens, had nooit gedacht dat het zo ingrijpend zou zijn. Gelukkig heb ik wel steun aan mijn geloof, ik ben Grieks-orthodox. Mijn man verwerkt het anders. Hij zegt het niet, maar hij is er ook heel erg mee bezig. Hij wist laatst niet meer waar de school van mijn kleindochter stond."

Christian Claessen begrijpt niet waarom ze - na uren te zijn vastgehouden in het halletje van de garage - ook nog naar het politiebureau in Maastricht moesten. "Ze kunnen wel zeggen dat dit volgens het protocol is, maar hoe zit het met humaniteit, menselijkheid? De agenten wisten dat ze verkeerd zaten en hadden ook anders kunnen optreden. We zijn twee oude mensen, wat
moesten wij nou doen? Het was een nachtmerrie."

Excuuskaartje
De politie kwam dezelfde dag met bloemen, verontschuldigingen en een excuuskaartje van de teamchef. "Dat is mooi, maar wij moeten nog maar zien of we van de psychische schade genezen. De politie moet voorzichtiger zijn. Ze hadden van tevoren hun werk beter moeten doen. Konden ze dat adres niet checken? Ze schaden daar onschuldige mensen mee. Ze hebben een grote verantwoordelijkheid, en de schade is enorm als er iets misgaat. Een schadeclaim boeit me op dit moment niet. Hopelijk kan ik genezen van dit trauma. Ik wil weer de levenslustige en actieve vrouw en stoere oma worden die ik altijd was."


‘Situatie bevroren voor zekerheid’
Een woordvoerster van de politie Limburg kan zich het trauma van Christian Claessen voorstellen. "Het is heel heftig als zo’n arrestatieteam binnen komt denderen. Waar mensen handelen, gaan dingen soms niet goed. In dit geval klopte het huisnummer niet. Maar het was niet meteen helder of er wel of niet een verbinding was met het wietpand van de buren. Omdat er vanuit dat buurpand werd geschoten, werd besloten de situatie te ‘bevriezen’ totdat met zekerheid was vastgesteld dat er geen enkele connectie was. Dat vergde veel tijd en onderzoek. Toen eenmaal helder was dat het echtpaar Claessen er niks mee te maken had, zaten beiden al in de busjes naar het politiebureau in Maastricht. Daar zijn ze voorgeleid en meteen - met excuses - in vrijheid gesteld." Vier van de vijf verdachten die in de naastgelegen wietkwekerij werden gearresteerd, zitten nog 14 dagen vast. Van één persoon is het voorarrest geschorst. Alle vijf worden verdacht van poging tot doodslag, het kweken en bezit van hennep en overtreding van de Wapenwet.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Fijn onschuldig brommerclubje is No Surrender toch.

https://www.bd.nl/tilburg/vier-jaar-cel ... ~aec5e308/

Mocht iemand nog twijfelen aan zijn schuld, hier krijg je een beetje een beeld van hem in zijn eigen woorden.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/06/ge ... 9-a1540158

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1378757 ... -surrender
Alle reacties Link kopieren
vaporilla schreef:
01-12-2017 13:41
Fijn onschuldig brommerclubje is No Surrender toch.


Roep het nou niet te hard.....sommige gekkies hier komen dan weer met voorbeelden dat ze ook weleens teddybeertjes uitdelen aan doodzieke kindertjes en rondrijden met onnozele andere gekkies. Het is hetzelfde als je de misdaden van Hitler aan de kaak stelt. En dat er dan toch nog mensen zijn die hem roemen om de aanleg van de autobahn en de uitvinding van moederdag. En dat hij reuze leuk kon schilderen......
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
05-12-2017 13:08
Roep het nou niet te hard.....sommige gekkies hier komen dan weer met voorbeelden dat ze ook weleens teddybeertjes uitdelen aan doodzieke kindertjes en rondrijden met onnozele andere gekkies. Het is hetzelfde als je de misdaden van Hitler aan de kaak stelt. En dat er dan toch nog mensen zijn die hem roemen om de aanleg van de autobahn en de uitvinding van moederdag. En dat hij reuze leuk kon schilderen......
:confused:

Als ze iets strafbaars doen moeten ze zeer zeker aangepakt en opgepakt worden. Ik vind het alleen niet oké dat men mensen oppakt en afvoert in onderbroek en op blote voeten. Net zoals die mevrouw (die onschuldig bleek te zijn) die het heel kwetsend en denigrerend vond dat ze in pyjama afgevoerd werd terwijl mensen stonden te kijken. Ook gevangenen moeten menselijk behandeld worden.

Ik vind die vergelijking die ja aanhaalt werkelijk nergens op slaan.

Niet ieder motorclublid zal een crimineel zijn. En die motorritjes (met zijspan) die ze jaarlijks maken met verstandelijk gehandicapten vind ik een mooi gebaar. Jammer dat je daar zo denigrerend over doet.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
05-12-2017 14:05
:confused:

Ook gevangenen moeten menselijk behandeld worden.
Ik vind die vergelijking die ja aanhaalt werkelijk nergens op slaan.




Ga maar eens Google raadplegen over 1 van de drie kopstukken van Satudarah........deze heeft een lid van een arrestatieteam als een beest doodgeschoten. Bij de eerstvolgende arrestatie mogen ze van mij een kruisraket op zijn gesubsidieerde woonhuis flikkeren bij wijze van spreken. Deze behandeling krijg je als je vuurwapengevaarlijk bent. Ben je het daar niet mee eens, dan had je maar moeten zorgen dat je nooit iets met wapens te maken hebt gehad.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
05-12-2017 16:44
Ga maar eens Google raadplegen over 1 van de drie kopstukken van Satudarah........deze heeft een lid van een arrestatieteam als een beest doodgeschoten. Bij de eerstvolgende arrestatie mogen ze van mij een kruisraket op zijn gesubsidieerde woonhuis flikkeren bij wijze van spreken. Deze behandeling krijg je als je vuurwapengevaarlijk bent. Ben je het daar niet mee eens, dan had je maar moeten zorgen dat je nooit iets met wapens te maken hebt gehad.

Voor mij hoeven gevangenen geen luxe cel, ze mogen van mij op water en brood met beleg. En ik wil al helemaal niet dat gevangenen in opdracht van Nederlandse ziekenhuizen aan vertrouwelijke patiëntendossiers werken (zie berichten maart 2016).

Maar als ze van bed worden gehaald, opgepakt en meegenomen, dan moet men toch op z'n minst wel schoenen en/of broek aan kunnen doen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
En hoppa, kapitein Henkie obesitas hebben ze ook eindelijk opgeladen. Die kan tijdens de kerst lekker aan een worteltje knagen. En de bruiloft met zijn jongere naive trofeebruidje gaat ook niet door.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Kennelijk heeft de kroegfilosoof wat nare ervaringen met de club.

Misdadigers moeten hard aangepakt worden. Het verbieden van een vereniging gaat wel ontzettend ver.
Aan de andere kant; met de uitspraak van de rechter kan nu eindelijk ook GroenLinks, de RK kerk en de Islam worden verboden. Dat is dan weer een mooie bijvangst.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
22-12-2017 09:03
Kennelijk heeft de kroegfilosoof wat nare ervaringen met de club.

Het verbieden van een vereniging gaat wel ontzettend ver.


Geloof me, wanneer je als ondernemer te maken hebt met dit tuig piep je wel anders. Voor buitenstaanders is het een ludiek 1% motorclubje, maar wanneer 85 % in het bezit is van een strafblad is het gewoon een dekmantel om criminele activiteiten te verhullen. Door een zogenaamde motorclub te beginnen is dat de basis voor georganiseerde misdaad. Je vormt een clubje die elkaar helpt wanneer de ander een celstraf moet uitzitten bijvoorbeeld. En daardoor maak je de stap om criminele activiteiten te plegen makkelijker. Wanneer je gepakt wordt betaalt de club je advocaat, zorg voor het gezin enz. . Op die manier houdt het collectief van de club één en ander in stand zodat de schade wordt beperkt. Net als de maffia. En in groepsverband wanen ze zich oppermachtig en intimideren ze er ook op los en laten ze zich betalen voor protectie in de horeca, gokwereld en de sexindustrie.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
22-12-2017 16:27
Geloof me, wanneer je als ondernemer te maken hebt met dit tuig piep je wel anders. Voor buitenstaanders is het een ludiek 1% motorclubje, maar wanneer 85 % in het bezit is van een strafblad is het gewoon een dekmantel om criminele activiteiten te verhullen. Door een zogenaamde motorclub te beginnen is dat de basis voor georganiseerde misdaad. Je vormt een clubje die elkaar helpt wanneer de ander een celstraf moet uitzitten bijvoorbeeld. En daardoor maak je de stap om criminele activiteiten te plegen makkelijker. Wanneer je gepakt wordt betaalt de club je advocaat, zorg voor het gezin enz. . Op die manier houdt het collectief van de club één en ander in stand zodat de schade wordt beperkt. Net als de maffia. En in groepsverband wanen ze zich oppermachtig en intimideren ze er ook op los en laten ze zich betalen voor protectie in de horeca, gokwereld en de sexindustrie.
Is ook zo qua ondernemerschap.

Maar bij de kerk of in de moskee is dat elkaar helpen niet anders. Die mogen van mij ook verboden worden. Zijn zeker ook geen onschuldige clubjes en hebben veel meer leed en doden op hun naam.
MarkSD schreef:
22-12-2017 09:03
Kennelijk heeft de kroegfilosoof wat nare ervaringen met de club.

Misdadigers moeten hard aangepakt worden. Het verbieden van een vereniging gaat wel ontzettend ver.
Aan de andere kant; met de uitspraak van de rechter kan nu eindelijk ook GroenLinks, de RK kerk en de Islam worden verboden. Dat is dan weer een mooie bijvangst.
Zeg dat wel, een geweldige bijvangst!
Je zou de zaken bijna omdraaien, zoals je later al zegt: deze lieden hebben meer leed en doden op hun geweten dan welke motorclub dan ook.

Boerende kroegfilosoof wiens hele feestmaand in het teken staat van motoren en hun berijders: chill man. Wat is je probleem, wat hebben ze je aangedaan? Dat meen ik, je bent zo geobsedeerd door hun uiterlijk en het feit dat er criminelen tussen zitten. En dan heb ik je linkjes overgeslagen, ik gok dikke motorrijders met motors. Heb ik al eens gezien, zo zeldzaam zijn ze niet.

De manier waarop je praat over de dagen dat ze met gehandicapte of doodzieke kinderen een ritje gaan maken vind ik stuitend. Of eigenlijk hoe je de kinderen wegzet. Alsof je zelfs van een gehandicapt kind eist dat hij weigert in te stappen. Uit principe. Omdat jij dat wil.
Het gedram over dik (obesitas klinkt zo knullig) en tattoos zegt me dat je een bedeesd manneke bent die dit alles nooit hardop tegen een levend mens zou durven zeggen. Laat staan tegen een Hell's Angel in functie.

En dat je diep in je hart het grote opperhoofd zou willen zijn van zo'n club maar helaas... dat schuine lettertje en HEINEKEN prominent als avatar geven een beeld van een zielige eenzame drinker die zelfs geen kroegfilosoof is, dat moet je wel kunnen betalen.
Thuis op de bank met een blikkie Schultenbrau is ook gezellig! En die boze mannen zoeken je niet op een forum hier, kan je toch nog even spuien for all the world to see.

Enne..... slim dat je Heineken ipv Schultenbrau als avatar hebt, nu herkennen ze je echt zeker weten niet meer. Wat is er nou gebeurt tussen jullie filosoof, ik wil het weten voor de draad ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven