Landelijk verbod op motorclubs, van mij mag het !!!

08-11-2017 08:40 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je volledig volgetattoeeerd bent, je een motorrijbewijs hebt en een Harley Davidson of tegenwoordig ook een ander merk motor bezit ben je welkom bij vrijwel iedere 1% motorclub in Nederland. Deze hobby past bij nagenoeg vooral bij mensen met een collectief minderwaardigheidscomplex, maar die in groepsverband toch graag wil imponeren. Negen van de tien keer lijden ze ook aan een vorm van obesitas. Zij verwarren dit met gespierd, fit en sterk zijn, maar eigenlijk is het alleen maar een grotere omvang. Door een strenge selectieprocedure bij de Hells Angels Holland zijn er nu allerlei wannabee clubs ontstaan. Deze clubs zijn copycats en je ziet daar figuren tussen die zelfs op een open dag van de vroegere Hells Angels van het terrein getrapt werden. Wat ik verder niet begrijp is de geluidsoverlast die zo'n motor veroorzaakt. Het wordt namelijk gedoogd dat zij met zogenaamde dragpipes mogen rijden. Waarom wordt dit gedoogd terwijl wanneer iemand met een sportuitlaat onder zijn auto wordt aangehouden met zelfs minder geluid meteen een zware boete krijgt en een ombouwplicht ? Komt dat omdat de politie hier de strijd niet aandurft tegen een groep aso's die herrie veroorzaken ? Of omdat het meestal een criminele organisatie betreft en ze hun handen niet willen branden ?
kroegfilosoof wijzigde dit bericht op 08-11-2017 12:32
0.12% gewijzigd
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
09-11-2017 09:20
Dat ik misschien kan bewijzen dat het hier geen vooroordeel betreft......zoiets.
Goed... bewijs maar!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wat ik verder niet begrijp is de geluidsoverlast die zo'n motor veroorzaakt.
In elk geval kan ik niet staven dat elke motorfiets een lawaaikast op twee wielen is. De meeste motoren maken niet méér lawaai dan andere voertuigen doen, behalve brommers. Brommers maken vaak veel meer herrie vind ik, dan motoren. Ik erger me dan ook minder snel en minder vaak aan motorrijders dan aan brommerrijders.

Ik heb gekeken hoe een motor met een dragpipe klinkt, maar ik geloof dat de meeste motoren geen dragpipe hebben, en als ze dat wel hebben, maken ze geen overmatig veel kabaal ermee.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
09-11-2017 14:57
In elk geval kan ik niet staven dat elke motorfiets een lawaaikast op twee wielen is. De meeste motoren maken niet méér lawaai dan andere voertuigen doen, behalve brommers. Brommers maken vaak veel meer herrie vind ik, dan motoren. Ik erger me dan ook minder snel en minder vaak aan motorrijders dan aan brommerrijders.

Ik heb gekeken hoe een motor met een dragpipe klinkt, maar ik geloof dat de meeste motoren geen dragpipe hebben, en als ze dat wel hebben, maken ze geen overmatig veel kabaal ermee.

En die straaljagers niet te vergeten.

ps.als de motorclubs verboden worden hebben de motorbezitters allemaal nog gewoon een motor en een motorrijbewijs. Wat veelgeld heeft gekost en ze daarom niet in de garage laten staan.

ps. Hans66, ben je naar de kapper geweest? Heb je een make-over gehad? Ik had je bijna niet herkend, Je ziet er zo anders uit.
LOEP ME MAAR aub.
Ook in de kroeg is dit dom gelul.
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
09-11-2017 14:48
Goed... bewijs maar!


Dan moet de aangeefster mij zeggen wat in haar optiek een vooroordeel is en welke ik als vaststaand feit heb opgeschreven.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
09-11-2017 15:04
ps. Hans66, ben je naar de kapper geweest? Heb je een make-over gehad? Ik had je bijna niet herkend, Je ziet er zo anders uit.
:rofl: Mijn avatar is veranderd. Ik was eerst een Demon Hunter, nu ben ik een Void Elf. :)
hans66 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 15:28
5.71% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof, hebben leden van motorclubs echt een minderwaardigheidscomplex, hebben ze obesitas? Kun jij dat bewijzen? Zo niet, dan zijn dat hooguit vermoedens zonder bewijzen. Ik heb mij niet in motorclubs verdiept, dus ik waag mij niet aan allerlei uitspraken. Ik kan besluiten mij er alsnog in verdiepen, maar ik kom dan wel met op feiten gebaseerde uitspraken.

Ik heb al weerlegd dat motoren lawaaikasten zijn (het komt niet overeen met mijn ervaring met motorrijders terwijl ik zelf op de fiets of in de auto zit). Ik zit vaak op de fiets en motorrijders zijn i.t.t. brommerrijders niet luidruchtiger dan automobilisten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
09-11-2017 15:27
KroegFilosoof, hebben leden van motorclubs echt een minderwaardigheidscomplex, hebben ze obesitas? Kun jij dat bewijzen? Zo niet, dan zijn dat hooguit vermoedens zonder bewijzen. Ik heb mij niet in motorclubs verdiept, dus ik waag mij niet aan allerlei uitspraken.

Wanneer je jezelf niet waagt aan dit soort uitspraken betekent het m i dat je welopgevoed en hoogopgeleid bent. Ik daarentegen kom uit een gezin met louter onnozele gezinsleden en mijn opleiding was ook om te janken zo slecht. Mijn bewijs voor wat betreft de obesitas, afijn. google maar even op captain Henk en je ziet dat zijn clubje bestaat uit 98 % zwaarlijvigen. Die zijn zo zwaar dat de bikes extra brede banden en wielen nodig hebben om één en ander niet in elkaar te laten donderen. En mijn mening voor wat betreft het minderwaardigheidscomplex heb ik geleerd door mensenkennis en figuren die ik nog ken uit het verleden. Vaak waren het lulletjes rozenwater, anabolenkuurtje, tatoeages, motorrijbewijs en dan fullmember bij een criminele organisatie.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
09-11-2017 12:57
En waar mag dat wezen?
In dezelfde regio als waar jij zit. Overgang Midden-Limburg naar Zuid-Limburg dus je hebt vast wel van Harrie gehoord toen 'ie met een Hello Kitty kinderjasje over zijn kop in zijn boxershortje werd afgevoerd door het arrestatieteam.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 17:51
0.42% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Voor missy:

"Waar zitten de Limburgse OMG's, of waar willen ze zich vestigen? Dit is de stand van zaken in november 2016:
De Hells Angels hebben volgens hun eigen site twee Limburgse chapters: 'South East' (Midden-Limburg) en 'Limburg' (regio Parkstad).
De Bandidos richten zich op de Westelijke Mijnstreek. Ze zijn actief in de gemeentes Sittard-Geleen en Echt-Susteren. Hun clubhuis in Schinnen (Oirsbeek) is gesloten.
Satudarah heeft volgens de eigen site vier chapters in Limburg: 'South Clan' (Midden-Limburg), 'Stateline' (Maastricht) en 'Geleen'. Een vierde die pas sinds kort aan het licht is gekomen is 'Eastborder' in Heerlen.
No Surrender heeft één chapter in Limburg, in Geleen, met Albanese leden onder de naam 'Shqiponjat'. Vorig jaar was er ook een chapter in Venlo met Lau Geeraets als beoogd president. Dat werd opgeheven, nadat duidelijk werd dat Geeraets wel degelijk iets te maken had met de Venrayse moordzaak.
In Roermond hebben de Animals een vestiging."

Bron:https://www.1limburg.nl/wat-moet-je-wet ... es-limburg
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
09-11-2017 00:17
Dan woon jij vast niet in de straat van een of andere 'president' van een vaag 'chapter' waar ze regelmatig verhaal komen halen met handgranaten of zelfgefabriceerde molotovcocktails. Oh ze lullen heel aardig met je aan de toog maar je moet vooral niet kijken naar de kastelein die wordt afgeperst door het groepje of dat 'ie twee weken later overhoop is geschoten door de amicale vriendenclub. En die brandstichting was vast ook toevallig.
+ 1
KroegFilosoof schreef:
09-11-2017 15:18
Dan moet de aangeefster mij zeggen wat in haar optiek een vooroordeel is en welke ik als vaststaand feit heb opgeschreven.
En waarom zou ik een topic doorspitten om een overzicht van het een en ander te maken, om jou tot inzicht te brengen? Dat is echt verspilde moeite. Als jij niet ziet dat jouw reacties bol staan van vooroordelen, dan is dat jouw beperking. Jouw persoonlijke ontwikkeling gaat mij toch geen tijd en moeite kosten? Koekoek!

Lees anders jouw eigen inbrengen door en kijk er eens kritisch naar. Kan heel verhelderend zijn.
Wat ik jammer vind, is dat er de bijzondere openingspost alle ruimte is om vooral tegen TO's uitzonderlijke formuleringen te ageren. Terwijl bepaalde regio's in Nederland wel degelijk ernstige overlast ervaren van criminele organisaties die zich als leuke brommerclub vermomd hebben. Die overlast is ernstig en aanwijsbaar, maar moeilijk aan te pakken: welke burgemeester wil met de dood bedreigd worden?
hans66 schreef:
09-11-2017 15:27
KroegFilosoof, hebben leden van motorclubs echt een minderwaardigheidscomplex, hebben ze obesitas? Kun jij dat bewijzen? Zo niet, dan zijn dat hooguit vermoedens zonder bewijzen. Ik heb mij niet in motorclubs verdiept, dus ik waag mij niet aan allerlei uitspraken. Ik kan besluiten mij er alsnog in verdiepen, maar ik kom dan wel met op feiten gebaseerde uitspraken.

Ik heb al weerlegd dat motoren lawaaikasten zijn (het komt niet overeen met mijn ervaring met motorrijders terwijl ik zelf op de fiets of in de auto zit). Ik zit vaak op de fiets en motorrijders zijn i.t.t. brommerrijders niet luidruchtiger dan automobilisten.
Lekker Hans! Ik had er echt geen zin in. Nu laat je de mensen uit het Gooi of juist uit de provincie nog weg, alsook de arts die bij de motorclub gaat.

En ohja, goed verweer, TO. Zogenaamd lollig aanvoeren dat je uit een gezin van onnozelen komt. Fijn dat je vooroordelen worden veroorzaakt door een gebrek aan opleidingsniveau (?), maar het zijn nog steeds vooroordelen. Beterschap he!
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
09-11-2017 18:40

En ohja, goed verweer, TO. Zogenaamd lollig aanvoeren dat je uit een gezin van onnozelen komt. Fijn dat je vooroordelen worden veroorzaakt door een gebrek aan opleidingsniveau (?), maar het zijn nog steeds vooroordelen. Beterschap he!

Print het uit, hobbel samen met vrindje Hans naar het gay cafe en neem alle high fives in ontvangst omdat je weer iemand online betrapt denkt te hebben met een vooroordeel. De irritatie die ik opwek met mijn thread is misschien dus wel van een zelfde level als mijn irritatie van volgevreten, volgetatoëeerde 1% leden van de plaatselijke brommerclub. En dan is zo vlak voor het weekend het cirkeltje weer rond.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
10-11-2017 08:03
Print het uit, hobbel samen met vrindje Hans naar het gay cafe en neem alle high fives in ontvangst omdat je weer iemand online betrapt denkt te hebben met een vooroordeel. De irritatie die ik opwek met mijn thread is misschien dus wel van een zelfde level als mijn irritatie van volgevreten, volgetatoëeerde 1% leden van de plaatselijke brommerclub. En dan is zo vlak voor het weekend het cirkeltje weer rond.
Waardeoordelen in bovenstaand bericht:
- Gaycafe (want...?)
- Volgevreten (wat triest dat jij last hebt van het lichaamsgewicht van andere mannen. Waarom? Moet je eronder liggen ofzo?)
- Volgetatoëeerde (zie hierboven, maar vervang 'lichaamsgewicht' door 'lichaamsmodificatie')
- Brommerclub (triest om het kleiner te maken dan een motorclub, terwijl jij degene bent die zich er zo over opvreet. Een verkleinwoord gebruiken is dan niet zo op z'n plaats...)

Nou, zo dus! ^^ maar je hebt verder wel een leuk leven?
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
10-11-2017 09:21
Nou, zo dus! ^^ maar je hebt verder wel een leuk leven?

Nee, mijn leven is helaas zo zuur dat ik denk dat iedereen maar op mijn mening zit te wachten en mijn virtuele ego zo groot is dat ik denk dat iedereen daar het overal mee eens is...... Bedankt voor deze eye opener en ik zal mijn virtuele leven beteren. Irl zal ik dit soort dingen nooit roeptoeteren, omdat dat waarschijnlijk slecht is voor mijn gebit. Vandaar de keuze om mijn frustratie dan maar anoniem online te gooien.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Hier in de buurt zijn twee motorclubs. Een gezellige en een logeerhuis van een 1% club. Daar kunnen de leden dan slapen op hun tochten over het continent, heeft een van de leden mij weleens uitgelegd.. Bij dat logeerhuis daar gebeuren soms idd schimmige zaken. Soms valt er weleens iemand in een mes en dan komt de ambulance. Ook ruikt het er soms raar als je er voorbij loopt. En er zijn vechthonden die tegen de ramen springen. Als je je niet met ze bemoeit heb je er als burger geen last van en overlast geeft het niet, er gaat ook een vorm van bescherming vanuit. Ons dorp wordt meestal overgeslagen door inbraakbendes. De politie zien we er nooit. Het eerste politiebureau is 20 km verderop en dat is in deeltijd bemand.

Probleem is dat als je dat logeerhuis ontruimt dat je als dorp weer last krijgt van inbraakbendes. Doe me dan maar een logeerhuis.
Alle reacties Link kopieren
PattyJupiter schreef:
10-11-2017 09:43
Probleem is dat als je dat logeerhuis ontruimt dat je als dorp weer last krijgt van inbraakbendes. Doe me dan maar een logeerhuis.

Totdat één van die vechthonden een kind pakt. Of wanneer blijkt dat dat vreemde luchtje een xtc lab blijkt te zijn en daardoor brandgevaarijk is. En misschien zijn die inbraakbendes wel die 1% motorclub die niet in hun eigen regio willen opereren.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me vooral af hoe ze denken dat dit alle drugsoverlast in het zuiden gaat oplossen? Je hebt geen club nodig om bij elkaar te komen en criminele plannetjes te smeden, de meeste criminelen kiezen niet voor een clubjes constructie, die doen het gewoon helemaal ongezien. Ik denk niet dat dit iets gaat oplossen, de handel in drugs is enorm lucratief, daar gaan ze echt niet mee stoppen omdat ze geen clubhuis meer hebben.

Dit is een schijnmaatregel, het geeft mensen het gevoel dat ze er iets aan doen maar in werkelijkheid verandert er niets. Als ze die problemen echt willen aanpakken moeten ze eens goed in de plaatselijke politiek gaan ruimen, er zitten daar veel te veel dubieuze figuren op invloedrijke plaatsen die zelf beter worden van deze activiteiten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrouwjagersma schreef:
09-11-2017 18:28
Wat ik jammer vind, is dat er de bijzondere openingspost alle ruimte is om vooral tegen TO's uitzonderlijke formuleringen te ageren. Terwijl bepaalde regio's in Nederland wel degelijk ernstige overlast ervaren van criminele organisaties die zich als leuke brommerclub vermomd hebben. Die overlast is ernstig en aanwijsbaar, maar moeilijk aan te pakken: welke burgemeester wil met de dood bedreigd worden?
Maar ze beschermen ook. Wij hebben wezenlijk minder last van inbraken dan de andere dorpen in de polder.
KroegFilosoof schreef:
10-11-2017 09:56
Totdat één van die vechthonden een kind pakt. Of wanneer blijkt dat dat vreemde luchtje een xtc lab blijkt te zijn en daardoor brandgevaarijk is. En misschien zijn die inbraakbendes wel die 1% motorclub die niet in hun eigen regio willen opereren.
Het is een vrijstaand pand, dus qua brand is het geen probleem. De honden komen normaal niet buiten de tuin tot nu toe. Bovendien zijn er in onze omgeving veel van dat soort honden. Om nu een partij dat te verbieden lijkt me onredelijk, De inbraken worden gepleegd door Roemeense, Albanese en Armeense bendes dat zijn weer anderen.
Alle reacties Link kopieren
Eigen straatje houden ze wel schoon, zo dom zijn ze ook weer niet.
MwTheelepel schreef:
10-11-2017 10:41
Ik vraag me vooral af hoe ze denken dat dit alle drugsoverlast in het zuiden gaat oplossen? Je hebt geen club nodig om bij elkaar te komen en criminele plannetjes te smeden, de meeste criminelen kiezen niet voor een clubjes constructie, die doen het gewoon helemaal ongezien. Ik denk niet dat dit iets gaat oplossen, de handel in drugs is enorm lucratief, daar gaan ze echt niet mee stoppen omdat ze geen clubhuis meer hebben.

Dit is een schijnmaatregel, het geeft mensen het gevoel dat ze er iets aan doen maar in werkelijkheid verandert er niets. Als ze die problemen echt willen aanpakken moeten ze eens goed in de plaatselijke politiek gaan ruimen, er zitten daar veel te veel dubieuze figuren op invloedrijke plaatsen die zelf beter worden van deze activiteiten.


Die clubs controleren het vaak via tussenpersonen. Investeringen hier en daar. Als simpele burger kun je beter met een 1% club van doen hebben dan met Roemenen, Albanezen en Armeniërs. Zo’n 1% club heeft een bepaalde structuur en wil het geïnvesteerde geld terug zien.. In feite is dat een gewoon bedrijf, maar aan de verkeerde kant van de lijn. Die Balkan bendes is het wilde westen.
Alle reacties Link kopieren
PattyJupiter schreef:
10-11-2017 12:42
Als simpele burger kun je beter met een 1% club van doen hebben dan met Roemenen, Albanezen en Armeniërs.

Ik denk dat je als simpele burger met geen van beide te doen moet hebben. Zelfs als een groep clowns zoals die 1 % clubs bij je in de buurt komen zitten zorgt dit al voor een waardevermindering van je onroerend goed. Ik ken zelfs een situatie op een industrieterrein dat een bedrijfspand jaren niet verhuurd werd omdat het naast een clubhuis van een 1% clubhuis stond. Normale bedrijven worden liever niet geassocieerd met dit soort praktijken.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven