Landelijk verbod op motorclubs, van mij mag het !!!

08-11-2017 08:40 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je volledig volgetattoeeerd bent, je een motorrijbewijs hebt en een Harley Davidson of tegenwoordig ook een ander merk motor bezit ben je welkom bij vrijwel iedere 1% motorclub in Nederland. Deze hobby past bij nagenoeg vooral bij mensen met een collectief minderwaardigheidscomplex, maar die in groepsverband toch graag wil imponeren. Negen van de tien keer lijden ze ook aan een vorm van obesitas. Zij verwarren dit met gespierd, fit en sterk zijn, maar eigenlijk is het alleen maar een grotere omvang. Door een strenge selectieprocedure bij de Hells Angels Holland zijn er nu allerlei wannabee clubs ontstaan. Deze clubs zijn copycats en je ziet daar figuren tussen die zelfs op een open dag van de vroegere Hells Angels van het terrein getrapt werden. Wat ik verder niet begrijp is de geluidsoverlast die zo'n motor veroorzaakt. Het wordt namelijk gedoogd dat zij met zogenaamde dragpipes mogen rijden. Waarom wordt dit gedoogd terwijl wanneer iemand met een sportuitlaat onder zijn auto wordt aangehouden met zelfs minder geluid meteen een zware boete krijgt en een ombouwplicht ? Komt dat omdat de politie hier de strijd niet aandurft tegen een groep aso's die herrie veroorzaken ? Of omdat het meestal een criminele organisatie betreft en ze hun handen niet willen branden ?
kroegfilosoof wijzigde dit bericht op 08-11-2017 12:32
0.12% gewijzigd
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
10-11-2017 13:20
Ik denk dat je als simpele burger met geen van beide te doen moet hebben. Zelfs als een groep clowns zoals die 1 % clubs bij je in de buurt komen zitten zorgt dit al voor een waardevermindering van je onroerend goed. Ik ken zelfs een situatie op een industrieterrein dat een bedrijfspand jaren niet verhuurd werd omdat het naast een clubhuis van een 1% clubhuis stond. Normale bedrijven worden liever niet geassocieerd met dit soort praktijken.
Omdat hebt ook levensgevaarlijk is. Kijk eens naar het spoor van ellende wat Klaas Otto heeft achtergelaten bij zogenaamde zakenrelaties/slachtoffers en hun omgeving. Ik vind het gelul hier over hoe braaf ze wel niet zijn en hoe ze de buurt ‘beschermen’ (laat me niet lachen) echt stuitend. Zegt mij meer dan genoeg over deze forummers, dat dan weer wel. Je moet eens weten hoe het is als je de ware aard van deze brommerclubs hebt gezien.

Maar oké, ze hebben niet allemaal obesitas. Da’s wel een vooroordeeltje, kroegfilosoof.
Alle reacties Link kopieren
vaporilla schreef:
10-11-2017 14:19

Maar oké, ze hebben niet allemaal obesitas. Da’s wel een vooroordeeltje, kroegfilosoof.

Nee oké, maar wel veel. Degene die net een anabolenkuurtje achter de rug hebben, die net niet.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
08-11-2017 19:46
Zelf woon ik in zo'n beetje de hoofdstad van de outlaws mc's/1%. Satudarah, Hells Angels, No Surrender en niet te vergeten de Bandidos. Daarnaast nog de puppetbendes, de wannabe.

Mogen ze van mij vandaag nog opdoeken, man man wat een ellende en overlast.
:roll:
missie_m schreef:
09-11-2017 12:57
En waar mag dat wezen?

:?:

lemoos2 schreef:
09-11-2017 17:47
In dezelfde regio als waar jij zit. Overgang Midden-Limburg naar Zuid-Limburg dus je hebt vast wel van Harrie gehoord toen 'ie met een Hello Kitty kinderjasje over zijn kop in zijn boxershortje werd afgevoerd door het arrestatieteam.
:idea:


Dusss.....dan zal ik er vast heel veel last van hebben...en het niet merken, want volgens jou woon ik dan ook zo'n beetje in de hoofdstad van de outlaws. Ik ken veel Harrie's. Maar geen van hen droeg een Hello Kitty kinderjasje over zijn hoofd.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
10-11-2017 13:20
Ik denk dat je als simpele burger met geen van beide te doen moet hebben. Zelfs als een groep clowns zoals die 1 % clubs bij je in de buurt komen zitten zorgt dit al voor een waardevermindering van je onroerend goed. Ik ken zelfs een situatie op een industrieterrein dat een bedrijfspand jaren niet verhuurd werd omdat het naast een clubhuis van een 1% clubhuis stond. Normale bedrijven worden liever niet geassocieerd met dit soort praktijken.
Weet jij nog waar en wanneer dat was vn dat bedrijfspand?
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-11-2017 15:22
:roll:



:?:




:idea:


Dusss.....dan zal ik er vast heel veel last van hebben...en het niet merken, want volgens jou woon ik dan ook zo'n beetje in de hoofdstad van de outlaws. Ik ken veel Harrie's. Maar geen van hen droeg een Hello Kitty kinderjasje over zijn hoofd.
Alsjeblieft:

Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
En senior zelf:

Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
08-11-2017 11:11
Ik werd getriggerd door een serie van Pownd, genaamd captain Henk. Dat is een serie over een biker met een boerenaccent uit de Achterhoek. Ik irriteer me dan aan het copieergedrag van figuren die een stoere levensstijl uit bijvoorbeeld Amerika gaan zitten na-apen met allemaal dezelfde jasjes aan.

Ik irriteer me kapot aan jouw behoefte om extra op te vallen door alles wat je te berde brengt cursief te schrijven. Geen idee of het je opgevallen is maar jouw reacties zijn sowieso al duidelijk herkenbaar omdat de reacties van een to een ander kleurtje krijgen.
Ik heb geen zin om de rest van deze kul te lezen en vraag me serieus af of ze het bij de Jellinek-kliniek waarderen dat je hun logo gebruikt.
Heb je dat gevraagd of gewoon hun logo gejat.

In dat geval ben je zelf een aso die niet goed weet wat het verschil tussen mijn en dijn is.
Ga lekker een end fietsen en blijf sparen voor een motor en een leren jack. Succes ermee en hou het bij een colaatje.
Alle reacties Link kopieren
Sirius schreef:
10-11-2017 16:40
Ik irriteer me kapot aan jouw behoefte


Zal het nooit meer doen. Sorry, het is niet mijn bedoeling om borderliners en ex-alcohollisten het leven zuur te maken. Ik weet wat het is om met een irritatie te moeten leven.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
lemoos2 schreef:
09-11-2017 17:47
In dezelfde regio als waar jij zit. Overgang Midden-Limburg naar Zuid-Limburg dus je hebt vast wel van Harrie gehoord toen 'ie met een Hello Kitty kinderjasje over zijn kop in zijn boxershortje werd afgevoerd door het arrestatieteam.

Oh, ik dacht dat je ergens anders woonde, vandaar dat je de HC niet kent.

My bad. :$
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
10-11-2017 18:48
Oh, ik dacht dat je ergens anders woonde, vandaar dat je de HC niet kent.

My bad. :$
Ben in de tussenliggende jaren 15 km verderop verhuisd :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-11-2017 16:28
Alsjeblieft:

Afbeelding

Geen boxershort.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-11-2017 16:29
En senior zelf:

Afbeelding

Was er spoed bij of waarom mocht deze man niet eerst een broek en schoenen aan doen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
09-11-2017 16:24
Wanneer je jezelf niet waagt aan dit soort uitspraken betekent het m i dat je welopgevoed en hoogopgeleid bent. Ik daarentegen kom uit een gezin met louter onnozele gezinsleden en mijn opleiding was ook om te janken zo slecht. Mijn bewijs voor wat betreft de obesitas, afijn. google maar even op captain Henk en je ziet dat zijn clubje bestaat uit 98 % zwaarlijvigen. Die zijn zo zwaar dat de bikes extra brede banden en wielen nodig hebben om één en ander niet in elkaar te laten donderen. En mijn mening voor wat betreft het minderwaardigheidscomplex heb ik geleerd door mensenkennis en figuren die ik nog ken uit het verleden. Vaak waren het lulletjes rozenwater, anabolenkuurtje, tatoeages, motorrijbewijs en dan fullmember bij een criminele organisatie.
Wat een minachting over mensen met een minderwaardigheidscomplex en zwaarlijvigheid.

ik keek net een youtubefilmpje van Captain Henk. hij was voorheen de bodyguard van Bill Clinton zag ik.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
11-11-2017 00:01
Wat een minachting over mensen met een minderwaardigheidscomplex en zwaarlijvigheid.

hij was voorheen de bodyguard van Bill Clinton zag ik.

Zij vinden het prachtig om zichzelf te profileren als ontzettend stoer, maar ik zie toch écht een stel kleuters met overgewicht. En maar op scheppen hoe goed ze vroeger wel niet waren. En dat soort types zitten nu veel te zuipen en sigaren te roken en dik te worden vol met tatoeages. En ik vind het grappig om daar de waarheid over te schrijven en ze een beetje te downgraden.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
11-11-2017 09:57
Zij vinden het prachtig om zichzelf te profileren als ontzettend stoer, maar ik zie toch écht een stel kleuters met overgewicht. En maar op scheppen hoe goed ze vroeger wel niet waren. En dat soort types zitten nu veel te zuipen en sigaren te roken en dik te worden vol met tatoeages. En ik vind het grappig om daar de waarheid over te schrijven en ze een beetje te downgraden.

Maar gelukkig hebben we jou voor de volwassen argumenten.. :sarcastic: Iets zegt me dat je niet zo een grote waffel hebt als zo een vol getatoeëerde kleuter met overgewicht voor je neus staat, nee dat downgraden moet wel veilig anoniem vanachter je schermpje gebeuren natuurlijk. Die aanstellerige cursieve berichten zonder inhoud passen ook beter powned dan hier. Het zegt eigenlijk al genoeg dat je naar zo een domme serie kijkt, vreemd ook als je je blijkbaar zo ergert aan ze. Ik vind jou met je dikke kleuter berichten ondertussen minder sympathiek overkomen dan de motorclubs. Goed voor elkaar hoor!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-11-2017 10:20
Maar gelukkig hebben we jou voor de volwassen argumenten..

Dank je voor dit mooie compliment. Vind jij het ook niet opvallend dat vooral dikke mensen het menen te moeten opnemen voor die gekwetste bikers ? Het is namelijk wel heel vreemd dat clubs waarvan bewezen is dat meer dan 85 % van de leden over een strafblad beschikt op meer sympathie kan rekenen dan iemand die dit wereldkundig maakt op geheel eigen ludieke wijze. Dat zegt veel over sommige mensen op dit forum.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze je bij de Jellinek niet gewaarschuwd dat je hallucinaties kunt krijgen als je plots stopt met drinken? Blijkbaar zie jij dikke mensen die er niet zijn..

En maar denken dat je op gevatte wijzen een probleem aan de kaak stelt terwijl het vooral vragen oproept over jouw geestelijke vermogens wanneer je 5 pagina's lang geen betere argumenten hebt dan "het zijn maar dikke kleuters met tatoeages hihi haha". :facepalm:

Nou kom maar op met je ludieke reactie en help je topic compleet om zeep.. :bye:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
11-11-2017 09:57
Zij vinden het prachtig om zichzelf te profileren als ontzettend stoer, maar ik zie toch écht een stel kleuters met overgewicht. En maar op scheppen hoe goed ze vroeger wel niet waren. En dat soort types zitten nu veel te zuipen en sigaren te roken en dik te worden vol met tatoeages. En ik vind het grappig om daar de waarheid over te schrijven en ze een beetje te downgraden.

Je vind het grappig om zulke dingen als waarheid te schrijven, maar is het wel waarheid? ik zie geen 'stel kleuters' op de foto horende bij onderstaand bericht:


Hells Angels in de bres voor kindjes met beperking

02/05/2016 om 00:00 door Arne Franck

[foto:De ruige bikers verkopen knuffels en geven het centrum een likje verf. Allemaal voor de kinderen met een beperking. Foto: mvn]


Zedelgem / Ichtegem -

De motorclub Hells Angels steekt op zondag 22 mei de schouders onder een familiedag in het MPI Rozenweelde in Aartrijke. De leden zamelen geld in en helpen er ook met schilderwerken. “Hun hulp is meer dan welkom”, stelt directrice Sylvie Lambrechts.

Een beruchte motorclub die knuffelberen verkoopt voor het goede doel. Het lijkt op z'n zachtst gezegd ongewoon, maar voor de leden van de motorclub Hells Angels Coast uit Eernegem is het menens. De ruige bikers tonen zich van hun zachtste kant en springen in de bres voor het MPI Rozenweelde, de voorziening voor kinderen met een mentale of meervoudige beperking in Aartrijke.

Ze zamelen niet alleen geld via de verkoop van beertjes maar steken ook ter plaatse de handen uit de mouwen. Zo maakten ze zich afgelopen weekend vrij om de nieuwe lokalen voor de kinderen een likje verf te geven financierden de speciale verf die hiervoor nodig is.

Het hoogtepunt van de inzamelactie volgt op zondag 22 mei. Dan organiseren de Hells Angels samen met Rozenweelde een familiedag waarvan de opbrengst integraal naar de voorziening gaat. “Iedereen is dan welkom voor een gezellige namiddag met een schietkraam, springkasteel, volksspelen, kinderanimatie, een barbecue en optredens van Rock Circus en Falling Man”, verduidelijken Hells Angels-leden David Tanghe (35) uit Moorsele en Terence Vercammen (39) uit Ichtegem. “Falling Man is de band van acteur Sam Louwyck, bekend van Eigen Kweek. Hij was direct gewonnen voor het initiatief en is onze publiekstrekker.”
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
KroegFilosoof schreef:
11-11-2017 10:30
Dank je voor dit mooie compliment. Vind jij het ook niet opvallend dat vooral dikke mensen het menen te moeten opnemen voor die gekwetste bikers ? Het is namelijk wel heel vreemd dat clubs waarvan bewezen is dat meer dan 85 % van de leden over een strafblad beschikt op meer sympathie kan rekenen dan iemand die dit wereldkundig maakt op geheel eigen ludieke wijze. Dat zegt veel over sommige mensen op dit forum.

Wie is dik? Op de foto allemaal slanke ruige motorrijders met jasje, wit overhemd,helm en vlinderdasje voor het goede doel.

huisaanhuisenschede nieuws

[Foto: rene wolf]

Goed gesoigneerd op pad voor het goede doel
ma 25 sep 2017, 12:50

ENSCHEDE - Een groep goed gesoigneerde motorrijders toerde zondag door Enschede voor het goede doel. De tocht, de Enschede Ride, sloot aan op de wereldwijde Distinguished Gentleman's Ride. Het doel: geld inzamelen voor de strijd tegen prostaatkanker en de gezondheid van de man in het algemeen. Partner is the Movember Foudation, de grootste stichting ter wereld op het het gebied van gezondheid van mannen.

De ruim honderd deelnemers legden met z'n allen 7.500 euro bij elkaar om mee te mogen rijden. De dresscode maakte het een opvallende aangelegenheid: geen leren jacks, maar rokkostuums met zwaluwstaarten, strakke streepjespakken met gilets, smokings met vlinderdassen en andere chique outfits.

Foto: René Wolf
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Verspilde moeite missie_m, volgens de redenering van de TO ben je zelf gewoon een dikzak die het komt opnemen voor gekwetste bikers.. En je bericht is niet eens cursief, wie neemt dat nou serieus?? :bonk:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-11-2017 10:45

En maar denken dat je op gevatte wijzen een probleem aan de kaak stelt terwijl het vooral vragen oproept over jouw geestelijke vermogens wanneer je 5 pagina's lang geen betere argumenten hebt dan "het zijn maar dikke kleuters met tatoeages hihi haha". :facepalm:

Wat dacht je van mijn argument dat 85 % van de fullmembers van 1% clubs in het bezit zijn van een strafblad ? En er zijn er nog veel meer genoemd, niet alleen door mij, maar als obeet lees je daar natuurlijk makkelijker over heen omdat het geen betrekking heeft op jezelf. Dus daar hoor ik je niet over. Dat het dikke kleutertjes zijn is maar een onbelangrijke bijzaak. Maar wel weer heel grappig.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ondertussen een morbide obese alcoholist voor me die graag vanachter zijn computertje zijn woede om zijn ziekelijke lijf en treurige leven wil afreageren.. :roll: O ja je zegt ook nog iets over strafbladen maar elke keer weer kom je terug op hetzelfde dikke kleuter argument dat daar helemaal niets mee te maken heeft. Het zegt vooral iets over jou dat je meer aandacht besteed aan hun uiterlijk en gewicht dan aan hun daden waar we het eigenlijk over zouden moeten hebben. Al zijn ze allemaal moddervet en is er geen stukje huid meer zichtbaar dan heeft niemand daar last van, men heeft last van het criminele gedrag niet van het overgewicht of de inkt in hun huid. Door het dan zo nadrukkelijk en herhaaldelijk over hun uiterlijk te hebben en vervolgens over het door jou bedachte uiterlijk van de forummers diskwalificeer je jezelf voor een volwassen inhoudelijke discussie. Het erge is dat je ondertussen blijkbaar denkt dat je goed en vooral heel leuk bezig bent.. Blijf dromen!

fyi ik zit dichter tegen onder dan overgewicht aan. :lmao:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-11-2017 11:51
Ik zie ondertussen een morbide obese alcoholist voor me die graag vanachter zijn computertje zijn woede om zijn ziekelijke lijf en treurige leven wil afreageren.. :roll: O
Je hebt me door. Je hebt deze verbale online battle glansrijk gewonnen. Ik ga dit account met bijbehorende wachtwoord ritueel wissen. Sorry voor het ongemak en nog veel plezier op dit geweldige platform.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Werkt het andersom? Ik ben tegen criminele organisaties die zich vermommen als brommerclub, ben ik nu dus niet dik? Zo ja, dan haal ik zo chips.
Alle reacties Link kopieren
Zo, eerst even een prozac genomen en voel me nu weer helemaal top. Ik kan de strijd weer aan tegen mw Theelepel en consorten. Maar waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan om net als mw theelepel ellenlange zure jankverhalen neer te zetten? Ha, ik weet het....ik ga ook nooit meer werken en alleen wonen.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven