Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Let op: er zijn mensen veroordeeld voor moord, dankzij die honden en zonder lijk. Dat zou natuurlijk niet kunnen als die geur ook in bananen zit.
Die honden kunnen ook alleen getraind worden op de body farm waar ze trainen met lijken. Eerder werd gesuggereerd dat ze getraind zouden worden met varkenskadavers dat is dus niet waar. Ze kunnen een dood varken van een mens onderscheiden
er is gewoon een enorme validiteit mbt dit soort honden:

PUBMED samenvatting)

The use of cadaver dogs in locating scattered, scavenged human remains: preliminary field test results.

D Komar

Department of Anthropology, University of Alberta, Edmonton, Canada.

Journal of Forensic Sciences (Impact Factor: 1.23). 04/1999; 44(2):405-8.

Source: PubMed

ABSTRACT Specially trained air scent detection canines (Canis familiaris) are commonly used by law enforcement to detect narcotics, explosives or contraband, and by fire investigators to detect the presence of accelerants. Dogs are also used by police, military, and civilian groups to locate lost or missing persons, as well as victims of natural or mass disasters. A further subspecialty is "cadaver" searching, or the use of canines to locate buried or concealed human remains. Recent forensic investigations in central Alberta demonstrated that the use of cadaver dogs could be expanded to include locating partial, scattered human remains dispersed by repeated animal scavenging. Eight dog-and-handler teams participated in a two-month training program using human and animal remains in various stages of decay as scent sources. Ten blind field tests were then conducted which simulated actual search conditions. Recovery rates ranged between 57% and 100%, indicating that properly trained cadaver dogs can make significant contributions in the location and recovery of scattered human remains.
en Eddie was de top der toppers.
http://unterdenteppichgek ... .au/p/theory-english.html

Nog meer te lezen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 november 2013 @ 21:21:

Lees deze even:

http://www.independent.co ... scene-canines-835047.html

Lees ook even dit:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cadaverine

Cadaverine ontstaat bij het rotten van dierlijk weefsel. De honden zijn er echter in getraind om specifiek de menselijke vorm op te speuren.Dierlijk weefsel. Dat is een kwestie van interpretatie. Wij zijn ook zoogdieren?
je snapt het niet domblondje (what's in a name) de honden kunnen cadaverine van een dier onderscheiden dan dat van een mens.

Lees even dat onderzoek over de validiteit van de honden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 november 2013 @ 21:22:

Let op: er zijn mensen veroordeeld voor moord, dankzij die honden en zonder lijk. Dat zou natuurlijk niet kunnen als die geur ook in bananen zit.

Ik zeg niet dat de geur un bananen zit. Ik zeg dat er misschien cadaverine in je voedsel kan zitten en dat je dat dan weer kwijtraakt dmv je urine. Ik vroeg me af of, als daar een grote hoeveelheid cadaverine inzit, zo'n hond dat zou kunnen verwarren? Het is tenslotte cadaverine en het komt van een mens. Maar nogmaals, het was gewoon maar een gedachte:)

Ik bestrijd overigens niet dat cadaverhonden goed werk doen. Ik denk ook echt dat er lijkgeur is geroken bij de mcCanns. Het zou anders ook wel erg toevallig zijn dat die hond nergens anders aansloeg? Alleen in hun apartement en hun auto.
cadaverine kan overal zitten maar er is een verschil in de geur van cadeverine van een menselijk lijk en van een banaan/ varken/ aap.

de honden kunnen dat onderscheid aantonen
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 november 2013 @ 22:16:

je snapt het niet domblondje (what's in a name) de honden kunnen cadaverine van een dier onderscheiden dan dat van een mens.

Lees even dat onderzoek over de validiteit van de honden.Ja dat snap ik wel. Ze oefenen toch ook alleen met menselijke resten? Maar dat bedoel ik niet. Ik vraag me af of er door de één of andere oorzaak een grote hoeveelheid cadaverine in je urine zou kunnen zitten (stel je lichaam maakt dat zelf aan) en dat je dan bv achter de bank plast. Dan is het toch menselijke (want een mens plast het uit en maakt het aan) cadaverine?
dat kan niet, als je lichaam cadaverine aanmaakt ben je nl. dood. En als je cadeverine binnen krijgt via voedsel (lijkvloeistof via je voeding? why????) dan wordt dat toch afgebroken in je maag/ darmen

wat suggereer je nou? dat Kate een lijk gegeten heeft en toen achter de bank heeft zitten plassen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 november 2013 @ 22:33:

dat kan niet, als je lichaam cadaverine aanmaakt ben je nl. dood. En als je cadeverine binnen krijgt via voedsel (lijkvloeistof via je voeding? why????) dan wordt dat toch afgebroken in je maag/ darmen

wat suggereer je nou? dat Kate een lijk gegeten heeft en toen achter de bank heeft zitten plassen?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Denk wel dat Kate daarom met dat verhaal van die vieze met urine gevulde luiers in die achterbak kwam.. en van rottend varkensvlees.. het zijn artsen he.. die weten dan net ff iets van zo'n stof (of de klok horen luiden dan)..

Maar goed: op al die plaatsen hebben geen volle luiers of plas gelegen he, achter de bank, buiten in de tuin, op de knuffel, op Kate's kleren, enz, dat zou wel heel sterk zijn..

En die lijklucht/ bloedsporen zijn niet het enige waarom de McCanns niet langer het voordeel vd twijfel hebben bij een breed publiek. Ook het in scene zetten van een open raam & luiken, en een reeks van "vreemde" dingen, die allemaal een andere reden zouden kunnen hebben, maar alles bij elkaar toch een overuiging vormen dat het minstens verdacht lijkt..
Anyway, aangenomen dat die honden het goed hebben, klopt die theorie van die mevrouw gisteren (blog) over die vermoedens (die zij niet deelde) over begraven in de tuin van Murat (en dat ontvoerende pedo's in de regel snel hun slachtoffertje doden ook niet: Maddie kan ivm die honden niet eerst door een ontvoerder meegenomen, misbruikt en vermoord zijn en dan zsm begraven.

Btw: als die Afrikaan ongezien een aantal keren zomaar in die tuin kon komen met zijn apparatuur, dan ligt die tuin kennelijk zichtbaar aan de straat, en moet Murat toch gezien zijn bij dat graven van een graf? Zeker gezien het feit dat mensen oplettender waren na die verdwijning en alle vreemde dingen opgevallen zouden zijn?

Ik zie in dat rapport over DNA, haren en andere samples dat ze oa het huis en auto van Murat hebben onderzocht en daar zijn nadrukkelijk geen DNA-sporen van Maddie gevonden.

Het stel met kind bij die benzinepomp, dat bleken wel die Polen te zijn volgens mij. Maar zonder kind. Wie is dat kind op die pompstationvideo dan en waar gebleven in het verhaal? Ook dus als het niet Maddie was, was het iig ook niet een kind van hun.. zijn zonder kind naar huis vertrokken met Air Berlin en die gegevens van die vlucht gecontroleerd en zijn verhoord, hun ouders en hun huizen ook zelfs.. Dus wel een serieus onderzochte link..
foutje, dubbel..
En ik blijf het bizar (te toevallig) vinden dat er iig een mogelijkheid is dat zowel Jane Tanner als Murat wel in dat appartement geweest zijn..

Maar ook weer raar dat (zie gisteren) dan een getuige zich verspreekt ivm reparaties die zijn uitgevoerd bij de McCanns in hun appartement, en we weten dat het de wasmachine en rolluiken waren en dan een slip of the tongue over reparatie aan de vriezer??!

Kan toch het door elkaar halen van info zijn, latere info, van Gerry, dat er ook iets was met een vriezer die (zgn) kapot was..

Ik snap wel dat mensen er complotten van pedo-netwerken in gezien of bediscussierd hebben. Want wat kan het verband zijn verder tussen al die mensen? Murat (of zijn vrouw met wie hij in scheiding lag) woonde back in de UK ik geloof nog geen kilometer van iemand (weet niet meer wie) van de Tapas-7 af..

Ze kunnen elkaar uit Engeland kennen. Er zaten nog meer "buren" of bekenden uit dezelfde plaats in de buurt van het resort.. Ook hier uit mijn dorp ken ik veel mensen die naar dezelfde plaats in Spanje gaan, zoekt elkaar allemaal weer op, ook zelfde vakantieplekken dus.. (hahaha, laatste wat ik wil op vakantie is bekenden van hier zien! Juist ff lekker weg van alles en iedereen die je al kent..)
quote:Suzy65 schreef op 09 november 2013 @ 23:44:

[...]

In deze zaak moeten we nergens raar van opkijken natuurlijk
Btw dat stuk van Payne gelezen, sjee, wat kan die man niet normale zinnen maken, overal dat "you know" erdoorheen.. onleesbaar bijna, en dan zonder alinea's.. pff. Ik kan er wat van, qua lullen van lange stukken hier, maar die link.. kwam geen einde aan.. zelfs voor een getraind lezerT als ik niet doorheen te komen!

Had vd week een stijve en pijnlijke nek aan 1 kant, gewoon van het ingespannen/gespannen turen en lezen van die verhoren, hahaha.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 november 2013 @ 00:11:

[...]

In deze zaak moeten we nergens raar van opkijken natuurlijkLig hier echt ff hardop dubbel om jou, Meds.. heerlijke droge humor! Net als artsen schijnen te hebben in de operatiekamer tijdens een spannende operatie of iemand verliezen op dat moment.., morbide humor
errrr, errrrrm
http://gasparstatements.b ... n-didnt-want-you.html?m=1
Joh Meds, als jij je er prettig bij voelt om mij belachelijk te maken dan moet je dat vooral doen hoor. Zal mij verder een worst wezen maar ik stelde gewoon een serieuze vraag.

Jij stelt dat een menselijk lichaam pas cadaverine aanmaakt als hij dood is maar dat is gewoon niet waar. Het is een stof die ons lichaam wel degelijk ook aanmaakt als we nog leven. Het wordt dus ook aangemaakt in levende organismes.

(Zie wiki cadaverine)

En er bestaat dus een ziekte (storing in het lysine-metabolisme) waarbij een mens grote hoeveelheden cadaverine aanmaakt en die ook weer uitplast. Of jij dat nou gelooft of niet.

En natuurlijk suggereer ik niet dat iemand een lijk heeft opgegeten en daarna achter de bank heeft zitten plassen. Ik suggereer dat iemand (een kind?) die die ziekte heeft wellicht achter de bank heeft zitten plassen en ik vroeg me af of dat ook een soort lijkgeur zou kunnen veroorzaken omdat er dan grote hoeveelheden menselijke cadaverine in die urine zit. Meer niet.

Maar laat voor de rest maar zitten. Ik ben niet zo enthousiast over jouw manier van discussieren dus ik wil het hier maar bij laten.
Heb ik dit linkje hier al neergezet?

http://www.telegraph.co.u ... d-kidnap-court-hears.html

Domblondje, ik snap je wel, maar in het geval van Maddie heb je er niets aan. Want op de cadaverine plekken in de auto en achter de bank is ook bloed gevonden.
Nog een theorie die op twitter staat

http://espacioexterior.bl ... nn-abduction-janosch.html

Heb het verhaal nog niet gelezen.
Heb het gelezen. Is een raar verhaal, want de shutters kunnen niet geopend worden van buitenaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven