Man steekt zichzelf in brand op de dam
woensdag 6 april 2011 om 13:48
Ik zit in mijn lunchpauze mijn boterhammen op te eten als ik onderstaand bericht hoor op de radio. Verschrikkelijk, denk ik, en wat erg voor de omstanders. Je zal het maar zien. Nu kom ik net op nu.nl, en daar staan dus foto's/video's online. En daar wordt ik toch een beetje onpasselijk van. Nieuws, oke, maar ik hoef toch niet geconfronteerd te worden met een meneer die zichzelf in de fik steekt (voorpagina) en 2 minuten blijft branden? (filmpje) (Nee, ik heb het filmpje niet aangeklikt, maar het feit dat het kan maakt me al heel boos).
Ik hoop oprecht dat de meneer hulp krijgt- als hij dit overleefd, en dat voor de omstanders indien gewenst slachtofferhulp wordt aangeboden.
AMSTERDAM - Op de Dam in Amsterdam heeft een man zich woensdagmiddag in brand gestoken. Dat bevestigt de politie. De man, van wie de identiteit onbekend is, is met zeer ernstige verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Hulpdiensten waren snel ter plaatse. De man stond bij het monument op de Dam ten tijde van zijn daad. De omgeving rondom het monument is afgezet met linten.
Een verslaggever van de NOS meldt dat de man schreeuwde voordat hij zichzelf in brand stak.
Verwarde indruk
Volgens omstanders maakte de man een verwarde indruk en sprak hij, met een buitenlands accent, over zijn kinderen. De brand is gedoofd met hulp van omstanders, meldt de politie. Zij bevestigen dat het om een poging tot zelfdoding gaat.
De man stond ongeveer 2 minuten in brand, meldt AT5. Het motief van de man is bij de politie nog niet bekend. De man is inmiddels afgevoerd. Politiewagens staan nog op de Dam.
Ik hoop oprecht dat de meneer hulp krijgt- als hij dit overleefd, en dat voor de omstanders indien gewenst slachtofferhulp wordt aangeboden.
AMSTERDAM - Op de Dam in Amsterdam heeft een man zich woensdagmiddag in brand gestoken. Dat bevestigt de politie. De man, van wie de identiteit onbekend is, is met zeer ernstige verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Hulpdiensten waren snel ter plaatse. De man stond bij het monument op de Dam ten tijde van zijn daad. De omgeving rondom het monument is afgezet met linten.
Een verslaggever van de NOS meldt dat de man schreeuwde voordat hij zichzelf in brand stak.
Verwarde indruk
Volgens omstanders maakte de man een verwarde indruk en sprak hij, met een buitenlands accent, over zijn kinderen. De brand is gedoofd met hulp van omstanders, meldt de politie. Zij bevestigen dat het om een poging tot zelfdoding gaat.
De man stond ongeveer 2 minuten in brand, meldt AT5. Het motief van de man is bij de politie nog niet bekend. De man is inmiddels afgevoerd. Politiewagens staan nog op de Dam.

donderdag 7 april 2011 om 14:42

donderdag 7 april 2011 om 14:43
quote:werkverbod schreef op 07 april 2011 @ 14:42:
Als iedereen nu even terug leest, de eigen projecties er uit vist.
Dan komen we terug bij mijn tekst "droom gerust verder".
.Goede tekst blijkbaar, want hij spreekt zoveel mensen aan, hoef ik niet eens scheldwoorden en allerlei degenererende teksten voor neer te zettendroom gerust verder
.Goede tekst blijkbaar, want hij spreekt zoveel mensen aan, hoef ik niet eens scheldwoorden en allerlei degenererende teksten voor neer te zettendroom gerust verder

donderdag 7 april 2011 om 14:45
quote:werkverbod schreef op 07 april 2011 @ 14:42:
.Goede tekst blijkbaar, want hij spreekt zoveel mensen aan, hoef ik niet eens scheldwoorden en allerlei degenererende teksten voor neer te zetten
Wat denk je, gewoon wat in de wilde weg wauwelen, dan vergeten ze misschien dat ik me door die tekst gigantisch vastgeluld heb?
Mislukt, het is alleen maar erger geworden door je knip- en plakwerkje.
.Goede tekst blijkbaar, want hij spreekt zoveel mensen aan, hoef ik niet eens scheldwoorden en allerlei degenererende teksten voor neer te zetten
Wat denk je, gewoon wat in de wilde weg wauwelen, dan vergeten ze misschien dat ik me door die tekst gigantisch vastgeluld heb?
Mislukt, het is alleen maar erger geworden door je knip- en plakwerkje.
donderdag 7 april 2011 om 14:47

donderdag 7 april 2011 om 14:49

donderdag 7 april 2011 om 14:51
quote:werkverbod schreef op 07 april 2011 @ 14:50:
[...]
Jij hoeft voor Hanneke geen antwoord te geven, kan ze zelf ook.
Droom gerust verder ik geef antwoord voor MIJZELF en niet voor Hanneke.
[...]
Jij hoeft voor Hanneke geen antwoord te geven, kan ze zelf ook.
Droom gerust verder ik geef antwoord voor MIJZELF en niet voor Hanneke.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.