Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Actueel
Welkom op de pijler Actueel. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met actuele onderwerpen op het gebied van politiek, maatschappelijke vraagstukken; dit is dé plek om te discussiëren over actuele gebeurtenissen.

[break]

Praat dus vooral mee over onderwerpen die in het nieuws zijn en veel mensen bezighouden! Doordat de onderwerpen die op deze pijler worden besproken gevoelig kunnen liggen, kunnen emoties soms de overhand kunnen nemen. Daardoor is de sfeer op deze pijler vaak minder luchtig dan op andere pijlers. Graag doen we dan ook een beroep op alle gebruikers om hier de sfeer prettig te houden door met respect voor en naar elkaar te reageren.

Moestuintjes op?!

04-04-2017 11:02 53 berichten
Link kopieren Quote
Nou zeg... bij mijn AH om de hoek hebben ze GEEN moestuintjes meer. :facepalm: Zit ik dan met mijn niet-complete moestuin... maar wel raar. De actie loopt t/m 16 april en ze zijn dus nu al op. Is dat bij meer AH's zo?

Disclaimer: het is totaal niet van levensbelang, maar wel heel jammer :-|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Link kopieren Quote
Fout. De officieel vastgestelde Vivaspelling is soïso. Al mag seauouiseau ook best. ;-)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Link kopieren Quote
Zoënzo ook wel eens gelezen. Echt, hoe komen mensen erop? Net zoals sobieso en zo & zo.

:rofl:
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Link kopieren Quote
Ik heb een paar collega's die steevast zo en zo zeggen. Duurde de 1e keer even voor ik in de gaten had wat ze bedoelden.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven