Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Moestuintjes op?!

04-04-2017 11:02 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou zeg... bij mijn AH om de hoek hebben ze GEEN moestuintjes meer. :facepalm: Zit ik dan met mijn niet-complete moestuin... maar wel raar. De actie loopt t/m 16 april en ze zijn dus nu al op. Is dat bij meer AH's zo?

Disclaimer: het is totaal niet van levensbelang, maar wel heel jammer :-|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Zo snel al? Tjonge..
Nu al? Worden ze ook niet meer bijgeleverd?

Anders zijn ze wel heel snel op, voor mijn gevoel was de actie pas net begonnen.
Vivo per lei
Loop lekker naar de Welkoop of Boerenbond en koop daar zakjes met zaad.
Wat een teleurstelling zeg vreselijk voor je
Ik snap deze actie niet zo heel goed, waarom haal je niet een paar zakjes zaadjes bij intratuin o.i.d.?
keep calm & let karma finish it
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2017 12:12
Reden: spam
% gewijzigd
clemance schreef op 04 april 2017 @ 11:15:

Ik snap deze actie niet zo heel goed, waarom haal je niet een paar zakjes zaadjes bij intratuin o.i.d.?

Omdat dit gewoon leuk is.

Je krijgt bakjes die precies passen in die grote bak bij de namen van de groenten / kruiden / bloemen.

Je hebt er een schema bij wanneer je moet zaaien, oogsten, ompotten en dergelijke.

Ik heb echt geen groene vingers maar dit vind ik ook leuk om met mijn zoontje te doen.

Het wordt je heel makkelijk gemaakt en toch hebben we straks allerlei groenten en kruiden en bloemen.
Ik heb er nog geen 1.... :'-(
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Echt? Heerlijk weer rustig boodschappen doen.
Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.
SpringDing schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Op zakjes zaad staat ook gewoon wanneer je het beste kan planten hoor. Treurig dat je om zoiets met je kind te doen de AH nodig hebt.
Sjonge wat een zure reactie zeg. Ik ben inmiddels al lang niet meer "moestuingerechtigd" omdat zoon er veel te oud voor is, maar dat soort acties vond ik vroeger superleuk. Voetbalplaatjes etc, sparen mag ook niet meer?
Nothing happens for a reason
Nu al? Jee.
Online bestellen. Ik heb er al een boel.
Dat is wel heel snel. De actie is pas een week bezig volgens mij. Hier heeft de AH nog voldoende moestuintjes.
Bij een tuincentrum kan je de zaadjes kopen die je wil. En dan heb je er ook veel meer. En hieronder zie je een moestuinkalender.

https://www.ivn.nl/moestuintje/download-moestuinkalender
keep calm & let karma finish it
SpringDing schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Hahha wow jouw reactie..

Ik doe genoeg met mijn kind maar ik ben nou eenmaal geen tuinwonder, dus als alles op 1 papier staat en in eerste instantie in 1 bak zit is dat voor mij wel handiger.

En zonder deze actie zou ik inderdaad geen moestuin beginnen maar geloof mij ik doe genoeg met mijn kind 8-P

Vind het vooral treurig dat jij zo moet reageren.
clemance schreef op 04 april 2017 @ 11:48:

Bij een tuincentrum kan je de zaadjes kopen die je wil. En dan heb je er ook veel meer. En hieronder zie je een moestuinkalender.

https://www.ivn.nl/moestuintje/download-moestuinkalender

Dankje!

Gaan deze week eens even kijken.

Via deze kalender zou het mij wel moeten lukken hoop ik ;-)
Het is gewoon leuk om dit te doen met mijn 2 jarige puber-peuter. En ja idd je kunt t ook gewoon kopen O_o Ze worden niet meer nageleverd bij dit filiaal dus er waren meer klanten teleurgesteld :cry:
Nee hoor, hier in het oosten nog zat moestuintjes....lagen hele bakken vol
suusberg schreef op 04 april 2017 @ 12:21:

Het is gewoon leuk om dit te doen met mijn 2 jarige puber-peuter. En ja idd je kunt t ook gewoon kopen O_o Ze worden niet meer nageleverd bij dit filiaal dus er waren meer klanten teleurgesteld :cry:
Toch is je broccoli erg mooi opgekomen :)
Ik heb even geen zin in een motto
@Lotte35 hahahaha
kreeg er gister 9 maar liefst.. En nee.. ik had niet zoveel boodschappen en geen actie artikelen.. Ze wilden er vanaf leek het wel.. Ik heb 3 keer de bon nagekeken. Ik zou er maar 2 krijgen.
poldervrouw schreef op 04 april 2017 @ 12:32:

kreeg er gister 9 maar liefst.. En nee.. ik had niet zoveel boodschappen en geen actie artikelen.. Ze wilden er vanaf leek het wel.. Ik heb 3 keer de bon nagekeken. Ik zou er maar 2 krijgen.
Hier geven ze aan volwassenen met een kind bij zich ook gewoon mee bij een bedrag < €15.
Hier krijg je ook gewoon een extra handvol moestuintjes, ze zullen niet meer zo populair zijn denk ik. Welke mis je nog?
The trick is to know which battles to fight
You see…
No victory comes without a price

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven