Olcay fatshaming
zondag 16 juni 2019 om 20:21
Ik overdrijf niet, en ik maak jou niet belachelijk, ik beschrijf hoe ik het ervaar, ik ben allang blij dat ik nog geen epi pen nodig heb.Lacuba schreef: ↑16-06-2019 20:10Het laatste van mijn kant hierover:
Nogmaals: ik spreek uit ERVARING. Dat betekent dat ik dus precies weet hoe een reactie voelt. Geen belachelijk maken en overdreven uitleg nodig dus!
En ik ervaar beslist geen stijging in "foutjes", integendeel. Waarschijnlijk komen we in andere restaurants. Lets agree to disagree...
Geen idee in wat voor restaurants jij je begeeft, ik begeef me in alle klasse restaurants, van sterren tot de cafetaria om de hoek. En in de meeste zaken houden ze er keurig rekening mee, maar merk wel steeds vaker dat het een vermoeiende vraag blijkt, ze het niet doorgeven, de kok minder voorzichtig is of er gewoon tegen me gelogen wordt dat dat ingrediënt er niet in zou zitten. Ik vind het opvallend dat ik tot vijf jaar geleden hooguit eens per twee jaar een reactie had en vaker uit eten ging en nu in een halfjaar tijd al minstens drie keer. Maar jij blijft de ervaring van mij en anderen hier ontkennen, vind ik echt heel vervelend. Fijn dat jij geen toename merkt, ik doe dat overduidelijk wel.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 16 juni 2019 om 20:24
Nog nooit donuts gegeten? Ik ben in shock.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑16-06-2019 20:13![]()
Is goed; ik heb in elk geval goede camera waarmee je mensen heel goed kunt bespioneren.
Als jij rijdt, kan ik fotograferen. Heb altijd al een privé-chauffeur willen hebben!![]()
O ja; mag jij ook nog mijn donuts; die heb ik nog nooit gegeten dus zal ik niet missen.![]()

Ik wil af en toe wel wisselen hoor, ik heb ook een top camera met telelens

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 16 juni 2019 om 20:25
zondag 16 juni 2019 om 20:25
Dan moeten we ze juist niet in de sportschool zoeken. We moeten wel dat stereotype onderstrepen! Niet ontkrachten.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑16-06-2019 20:17O ja; dan zoeken we af en toe wat targets in de sportschool. Kunnen we stoer zeggen dat we ook naar de sportschool gaan.![]()
Want ja; dikke mensen komen nooit in de sportschool, weet je toch?
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-06-2019 20:26
0.49% gewijzigd

zondag 16 juni 2019 om 20:26
Heel vreemd dat je dat maar blijft herhalen. Waarom? Ik ontken niemands ervaring (waar denk je dat toch te lezen? vervelend trouwens!), vertel alleen maar dat de mijne lijnrecht tegenover de jouwe staat. Dat kan gewoon lijkt me.Kia•Ora schreef: ↑16-06-2019 20:21Ik overdrijf niet, en ik maak jou niet belachelijk, ik beschrijf hoe ik het ervaar, ik ben allang blij dat ik nog geen epi pen nodig heb.
Geen idee in wat voor restaurants jij je begeeft, ik begeef me in alle klasse restaurants, van sterren tot de cafetaria om de hoek. En in de meeste zaken houden ze er keurig rekening mee, maar merk wel steeds vaker dat het een vermoeiende vraag blijkt, ze het niet doorgeven, de kok minder voorzichtig is of er gewoon tegen me gelogen wordt dat dat ingrediënt er niet in zou zitten. Ik vind het opvallend dat ik tot vijf jaar geleden hooguit eens per twee jaar een reactie had en vaker uit eten ging en nu in een halfjaar tijd al minstens drie keer. Maar jij blijft de ervaring van mij en anderen hier ontkennen, vind ik echt heel vervelend. Fijn dat jij geen toename merkt, ik doe dat overduidelijk wel.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 20:29
0.87% gewijzigd

zondag 16 juni 2019 om 20:29
Briljant dit, mij een vraag stellen, daarop probeer ik je te loepen om je in een quote te laten zien hoe ik aan dat gevoel kom en dan kom ik erachter dat je me op de negeer hebt gezet. Bekijk het lekker met je geneuzel zeg.
zondag 16 juni 2019 om 20:30

zondag 16 juni 2019 om 20:32
Ik weet niet waar je het over hebt. Maar prima zo. Was er al even klaar mee. (kan slecht tegen leugens).

zondag 16 juni 2019 om 21:06
Ik heb trouwens even de statistieken erbij gezocht en uitgeprobeerd.
Op de universiteit zaten 3 vrouwen met obesitas onder mijn 'klas'genoten bij mijn studie, van de 25 studenten (niet allemaal vrouw, maar wel bijna allemaal). Het percentage vrouwen met obesitas was volgens de statistieken in 1996 8,1 procent. Daar zit je met 3 op de 25 dus boven.
Op de universiteit zaten 3 vrouwen met obesitas onder mijn 'klas'genoten bij mijn studie, van de 25 studenten (niet allemaal vrouw, maar wel bijna allemaal). Het percentage vrouwen met obesitas was volgens de statistieken in 1996 8,1 procent. Daar zit je met 3 op de 25 dus boven.

zondag 16 juni 2019 om 21:20
Dat lijkt me een zeer significante sample studie. Benieuwd op welke universiteit je dit onderzoek hebt leren doen!-jolijn- schreef: ↑16-06-2019 21:06Ik heb trouwens even de statistieken erbij gezocht en uitgeprobeerd.

zondag 16 juni 2019 om 21:25
-jolijn- schreef: ↑16-06-2019 21:06Ik heb trouwens even de statistieken erbij gezocht en uitgeprobeerd.
Huh? Dat is toch geen gedegen statistiek en onderzoek?