Olcay fatshaming

11-06-2019 23:20 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Olcay ligt onder vuur om haar uitspraken van gisteren in Boulevard.

Nou sorry hoor, Maar is dit niet een beetje overdreven allemaal? Of mag ik dat niet zeggen met mijn maatje 36.
Maya85 schreef:
16-06-2019 20:13
Het is gewoon een feit dat overgewicht veel meer voorkomt onder laagopgeleiden. Ik denk niet dat we hierover de discussie hoeven aan te gaan.
Maar Waarom?
Lacuba schreef:
16-06-2019 20:10
Het laatste van mijn kant hierover:

Nogmaals: ik spreek uit ERVARING. Dat betekent dat ik dus precies weet hoe een reactie voelt. Geen belachelijk maken en overdreven uitleg nodig dus!
En ik ervaar beslist geen stijging in "foutjes", integendeel. Waarschijnlijk komen we in andere restaurants. Lets agree to disagree...
Ik overdrijf niet, en ik maak jou niet belachelijk, ik beschrijf hoe ik het ervaar, ik ben allang blij dat ik nog geen epi pen nodig heb.

Geen idee in wat voor restaurants jij je begeeft, ik begeef me in alle klasse restaurants, van sterren tot de cafetaria om de hoek. En in de meeste zaken houden ze er keurig rekening mee, maar merk wel steeds vaker dat het een vermoeiende vraag blijkt, ze het niet doorgeven, de kok minder voorzichtig is of er gewoon tegen me gelogen wordt dat dat ingrediënt er niet in zou zitten. Ik vind het opvallend dat ik tot vijf jaar geleden hooguit eens per twee jaar een reactie had en vaker uit eten ging en nu in een halfjaar tijd al minstens drie keer. Maar jij blijft de ervaring van mij en anderen hier ontkennen, vind ik echt heel vervelend. Fijn dat jij geen toename merkt, ik doe dat overduidelijk wel.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oh, en onder allochtonen Maya
Ook een feit, heb je daar ook een rden voor, als we toch bezig zijn?
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-06-2019 20:13
:rofl:

Is goed; ik heb in elk geval goede camera waarmee je mensen heel goed kunt bespioneren.
Als jij rijdt, kan ik fotograferen. Heb altijd al een privé-chauffeur willen hebben! :clown:
O ja; mag jij ook nog mijn donuts; die heb ik nog nooit gegeten dus zal ik niet missen. :proud:
Nog nooit donuts gegeten? Ik ben in shock. :woa:

Ik wil af en toe wel wisselen hoor, ik heb ook een top camera met telelens :proud: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lilalinda schreef:
16-06-2019 20:21
Oh, en onder allochtonen Maya
Ook een feit, heb je daar ook een rden voor, als we toch bezig zijn?
Die zijn natuurlijk allemaal laag opgeleid. :idee:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-06-2019 20:17
O ja; dan zoeken we af en toe wat targets in de sportschool. Kunnen we stoer zeggen dat we ook naar de sportschool gaan. :clown:
Want ja; dikke mensen komen nooit in de sportschool, weet je toch?
Dan moeten we ze juist niet in de sportschool zoeken. We moeten wel dat stereotype onderstrepen! Niet ontkrachten.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-06-2019 20:26
0.49% gewijzigd
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 20:21
Ik overdrijf niet, en ik maak jou niet belachelijk, ik beschrijf hoe ik het ervaar, ik ben allang blij dat ik nog geen epi pen nodig heb.

Geen idee in wat voor restaurants jij je begeeft, ik begeef me in alle klasse restaurants, van sterren tot de cafetaria om de hoek. En in de meeste zaken houden ze er keurig rekening mee, maar merk wel steeds vaker dat het een vermoeiende vraag blijkt, ze het niet doorgeven, de kok minder voorzichtig is of er gewoon tegen me gelogen wordt dat dat ingrediënt er niet in zou zitten. Ik vind het opvallend dat ik tot vijf jaar geleden hooguit eens per twee jaar een reactie had en vaker uit eten ging en nu in een halfjaar tijd al minstens drie keer. Maar jij blijft de ervaring van mij en anderen hier ontkennen, vind ik echt heel vervelend. Fijn dat jij geen toename merkt, ik doe dat overduidelijk wel.
Heel vreemd dat je dat maar blijft herhalen. Waarom? Ik ontken niemands ervaring (waar denk je dat toch te lezen? vervelend trouwens!), vertel alleen maar dat de mijne lijnrecht tegenover de jouwe staat. Dat kan gewoon lijkt me.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 20:29
0.87% gewijzigd
Ik ben dol op doorgaande offtopic discussies, maar Kia en Lacuba, jullie discussie begint me nu toch wel te irriteren hoor.

David Dunning
Solomio schreef:
16-06-2019 20:27
Ik ben dol op doorgaande offtopic discussies, maar Kia en Lacuba, jullie discussie begint me nu toch wel te irriteren hoor.
Hou je van luisterboeken?
Solomio schreef:
Waarvan akte!
Lacuba schreef:
16-06-2019 20:26
Heel vreemd dat je dat maar blijft herhalen. Waarom? Ik ontken niemands ervaring (waar denk je dat toch te lezen?), vertel alleen maar dat de mijne lijnrecht tegenover de jouwe staat. Dat kan gewoon lijkt me.
Briljant dit, mij een vraag stellen, daarop probeer ik je te loepen om je in een quote te laten zien hoe ik aan dat gevoel kom en dan kom ik erachter dat je me op de negeer hebt gezet. Bekijk het lekker met je geneuzel zeg.
Solomio schreef:
Ik ben er klaar mee hoor.
Murrmurr schreef:
16-06-2019 20:28
Hou je van luisterboeken?
Geen idee, maar ik gok van niet.

David Dunning
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 20:29
Briljant dit, mij een vraag stellen, daarop probeer ik je te loepen om je in een quote te laten zien hoe ik aan dat gevoel kom en dan kom ik erachter dat je me op de negeer hebt gezet. Bekijk het lekker met je geneuzel zeg.
Ik weet niet waar je het over hebt. Maar prima zo. Was er al even klaar mee. (kan slecht tegen leugens).
Ik ben in de war.
Vixxen schreef:
16-06-2019 20:55
Ik ben in de war.
:there:
Vixxen schreef:
Ik ben in de war.
Kwestie van zelfdiscipline Vixxen, kwestie van zelfdiscipline.
-jolijn- schreef:
16-06-2019 20:58
Vixxen schreef:
Ik ben in de war.

Afleiding. Vermijdt de koelkast. Doen hoor!
Ik heb trouwens even de statistieken erbij gezocht en uitgeprobeerd.
Op de universiteit zaten 3 vrouwen met obesitas onder mijn 'klas'genoten bij mijn studie, van de 25 studenten (niet allemaal vrouw, maar wel bijna allemaal). Het percentage vrouwen met obesitas was volgens de statistieken in 1996 8,1 procent. Daar zit je met 3 op de 25 dus boven.
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 20:24
Nog nooit donuts gegeten? Ik ben in shock. :woa:

Ik wil af en toe wel wisselen hoor, ik heb ook een top camera met telelens :proud: .
Nee; echt niet.

Geheel off-topic, maar welke camera heb je?
-jolijn- schreef:
16-06-2019 21:06
Op de universiteit zaten 3 vrouwen met obesitas onder mijn 'klas'genoten bij mijn studie, van de 25 studenten (niet allemaal vrouw, maar wel bijna allemaal). Het percentage vrouwen met obesitas was volgens de statistieken in 1996 8,1 procent. Daar zit je met 3 op de 25 dus boven.
Dat lijkt me een zeer significante sample studie. Benieuwd op welke universiteit je dit onderzoek hebt leren doen!
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 20:25
Dan moeten we ze juist niet in de sportschool zoeken. We moeten wel dat stereotype onderstrepen! Niet ontkrachten.
-jolijn- schreef:
16-06-2019 21:06

Huh? Dat is toch geen gedegen statistiek en onderzoek?
-jolijn- schreef:
16-06-2019 20:58

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven