Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zondag 11 juli 2021 om 04:45
Ja , nl Nederland.Lange-met-een-korte schreef: ↑11-07-2021 02:44En ineens blijkt het linkse kopje thee&goed gesprek toch niet helemaal lekker te gaan. Elk land heeft zijn eigen maffia, de maffia heeft een eigen land in Nederland.
Verachtelijke linkse politiek heeft de hele wereld tot de rand van de afgrond gebracht.
morduchen wijzigde dit bericht op 11-07-2021 07:05
9.87% gewijzigd
zondag 11 juli 2021 om 08:07
Nee ook dat is niet wat het boek zegt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 11 juli 2021 om 08:16
Nee thee drinken en buurtvaders en dat soort geneuzel hebben niet geholpen maar niet alleen de linkse politiek heeft gefaald ook de rechtse.Lange-met-een-korte schreef: ↑11-07-2021 02:44En ineens blijkt het linkse kopje thee&goed gesprek toch niet helemaal lekker te gaan. Elk land heeft zijn eigen maffia, de maffia heeft een eigen land in Nederland.
Verachtelijke linkse politiek heeft de hele wereld tot de rand van de afgrond gebracht.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 11 juli 2021 om 08:39
Zeker. In mijn woonplaats hadden/hebben zij o.a. een bordeel (seksclub moet ik het eigenlijk noemen geloof ik) en prostituees. Mensenhandel dus. Dat weet ik zeker, omdat een prostituee bij hun “vrijgekocht” moest worden toen ze wilde stoppen. Enorm hoog bedrag. Er zat zo’n club van hun bij mij om de hoek, maar ik kreeg verder niets mee van dat wereldje. Ze doen vast en zeker veel meer. Maar dan echt in de onderwereld.Koffieverkeerd schreef: ↑10-07-2021 20:15Er zit meer (Siciliaanse) maffia in NL dan wij denken. Ik heb dat eens gehoord van iemand die dat kan weten.
zondag 11 juli 2021 om 08:40
Lotus90 schreef: ↑11-07-2021 08:39Zeker. In mijn woonplaats hadden/hebben zij o.a. een bordeel (seksclub moet ik het eigenlijk noemen geloof ik) en prostituees. Mensenhandel dus. Dat weet ik zeker, omdat een prostituee bij hun “vrijgekocht” moest worden toen ze wilde stoppen. Enorm hoog bedrag. Er zat zo’n club van hun bij mij om de hoek, maar ik kreeg verder niets mee van dat wereldje. Ze doen vast en zeker veel meer. Maar dan echt in de onderwereld.
Sicilianen??
Of heb je het over Marokkaanse maffia?

zondag 11 juli 2021 om 08:46
Ik vond die Olcay altijd al zo'n onnozel wicht.
Ze gaat gewoon af als een gieter met haar zogenaamd goed bedoelde statement.
Het relaas daarop van die Yvonne Coldeweijer (alias super Keet) vind ik net zo goed een misser en een greep naar aandacht. Ze is al jaren mislukt en werkloos in televisieland, dus opmerkelijk dat 'zij' meteen ten tonele verschijnt (met een overigens bar slecht geschreven reactie)
Jammer hoe mensen dit soort tragedies gebruiken om even hun 'momentje' te pakken.

zondag 11 juli 2021 om 08:48
Precies dit. Gebeurt continu.ludwina schreef: ↑10-07-2021 21:00Ik kan me niet voorstellen dat dat de reden was. Het klinkt meer als een vertaling van iemand die niet blij is met de uitkomst.
Bijvoorbeeld van zoiets als 'op zich was je een prima kandidaat, maar we hebben uiteindelijk gekozen voor een kandidaat die net zo geschikt was als jij, maar met een multiculturele achtergrond'.

zondag 11 juli 2021 om 08:49
Ik reageerde niet op jou of op het boek dat je aanhaalt.
zondag 11 juli 2021 om 08:52
Die Yvonne presenteert zich ineens als roddeldeskundige. Die heeft een ingang gevonden en denkt zo meer voet aan de grond te krijgen.Pindakaasjes schreef: ↑11-07-2021 08:46Ik vond die Olcay altijd al zo'n onnozel wicht.
Het relaas daarop van die Yvonne Coldeweijer (alias super Keet) vind ik net zo goed een misser en een greep naar aandacht. Ze is al jaren mislukt en werkloos in televisieland, dus opmerkelijk dat 'zij' meteen ten tonele verschijnt (met een overigens bar slecht geschreven reactie)
Jammer hoe mensen dit soort tragedies gebruiken om even hun 'momentje' te pakken.

zondag 11 juli 2021 om 09:00
minnimouse schreef: ↑11-07-2021 08:52Die Yvonne presenteert zich ineens als roddeldeskundige. Die heeft een ingang gevonden en denkt zo meer voet aan de grond te krijgen.
Ik vind dat er wel dik bovenop liggen inderdaad.
zondag 11 juli 2021 om 09:32
En als dat dan vertaalt wordt als “ik was niet wit genoeg”, dan is ook direct duidelijk waarom deze persoon ongeschikt is voor de politie.

zondag 11 juli 2021 om 09:46
Beiden echt hopeloos.Pindakaasjes schreef: ↑11-07-2021 08:46Ik vond die Olcay altijd al zo'n onnozel wicht.

zondag 11 juli 2021 om 09:49
Ik weet niet wat haar bezielt. Er gaat iets niet goed in dat hoofd, dat is wel duidelijk.
zondag 11 juli 2021 om 09:53
Beter bekend als Keet en de ex van Ben Saunders.

zondag 11 juli 2021 om 10:08
Hij is afgewezen bij de politie academie omdat men op zoek is naar meer diversiteit binnen het korps en vanwege teveel aanmeldingen er is gekozen voor kandidaten die bijdragen aan die doelstelling.Nummer*Zoveel schreef: ↑11-07-2021 09:32En als dat dan vertaalt wordt als “ik was niet wit genoeg”, dan is ook direct duidelijk waarom deze persoon ongeschikt is voor de politie.
Vertaal het zoals je wilt.

zondag 11 juli 2021 om 10:12
Ik vind haar wel leuk. Ze richt zich hoofdzakelijk op sociale media en ja, ze maakt wel eens een misser, maar ach. Ik weet niet of deze Olcay-roddel echt van háár komt, maar zo ja, dan denk ik niet dat wij het anders hadden geweten.minnimouse schreef: ↑11-07-2021 08:52Die Yvonne presenteert zich ineens als roddeldeskundige. Die heeft een ingang gevonden en denkt zo meer voet aan de grond te krijgen.
Hooguit vind ik het jammer dat ze zich zo fanatiek concentreert op realitysterren uit low life-series (ex on the beach etc), want daardoor weet ik meestal niet over wie ze het heeft en ik wil het ook niet weten.