Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop maar dat als er iets van een God of een hemel of een energie of iets is, dat hij voelt hoeveel mensen er op dit moment zitten te hopen en bidden dat hij het redt. Volgens het Parool leefde hij nog toen hij werd afgevoerd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Airesopure schreef:
06-07-2021 20:45
Dit was ook direct wat het eerste wat in mij op kwam.

Vanochtend nog een stuk in de krant over hoe hij zich bezig houdt met Tanja Groen. Man man wat een tering volk. Op klaarlichte dag. Echt geen woorden voor.
Ik zat net aan die ouders van Tanja Groen en Nikki Verstappen te denken. Wat een steun moet hij zijn voor die mensen. Als hij niet zo vasthoudend was geweest was Jos B er niet geweest.
Ik hoop zo dat er ooit uitsluitsel voor die ouders van Tanja Groen komt
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk overigens dit. Vijf keer beschoten waaronder in zijn hoofd. Dit komt denk ik niet meer goed.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-07-2021 20:27
Ik kan serieus wel janken zo erg vind ik het.
Ik ook....
Alle reacties Link kopieren
Maar goed. Fok! ligt er om de 5 sec uit, die kan het verkeer even niet aan lijkt t.
meisje22 schreef:
06-07-2021 20:46
Ik heb ook Twitter maar zie nooit 'zomaar' filmpjes. Tenzij ik ze aanklik
Ligt dat niet aan instellingen?
Alle reacties Link kopieren
Ook ik denk aan Pim Fortuyn en Theo van Gogh. En dat Peter dit al jaren boven het hoofd hing. Maar ik denk ook aan het betrekkelijke van het leven. Zo sta je je ding te doen, op een doordeweekse dag, en zo is het afgelopen... Ik hoop het beste voor hem maar ik ben er bang voor..
Alle reacties Link kopieren
Airesopure schreef:
06-07-2021 20:45
Dit was ook direct wat het eerste wat in mij op kwam.

Vanochtend nog een stuk in de krant over hoe hij zich bezig houdt met Tanja Groen. Man man wat een tering volk. Op klaarlichte dag. Echt geen woorden voor.

Maar echt... Het doet mij inderdaad heel erg aan Derk Wiersum denken. 100% dat dezelfde lui hierachter zitten. Puur kwaadaardig.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-07-2021 20:48
Ik zat net aan die ouders van Tanja Groen en Nikki Verstappen te denken. Wat een steun moet hij zijn voor die mensen. Als hij niet zo vasthoudend was geweest was Jos B er niet geweest.
Ik hoop zo dat er ooit uitsluitsel voor die ouders van Tanja Groen komt
Dat was het eerste waar ik aan dacht nu met Tanja Groen. Hij bijt zich daar nu zo in vast. En dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk!

Wat voor land leven we?
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
06-07-2021 20:46
Dit klopt niet. Pim werd door een milieu activist omgelegd en die werd, naar alle waarschijnlijkheid, ingehuurd door de politiek. Ofwel, meneer Melkert

Doe niet zo idioot. Pim werd vermoord door een wappie en daar had meneer Melkert niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
06-07-2021 20:45
Hier ben ik het zo mee eens. Op dit soort momenten kom ik naar het forum. Ik vind het oprecht erg dat dat straks niet meer kan.
Ik ook. Beetje veilige plek voor dit soort zaken.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat hij nog levend is afgevoerd en niet, zoals bij Pim Fortuyn, meteen een wit laken kreeg geeft me nog hoop.
Ik heb het filmpje (gelukkig) niet gezien maar is er zeker een schot door het hoofd of zou het ook bloed van een schampschot kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wat afschuwelijk, ik kan wel janken.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-07-2021 20:48
Ik zat net aan die ouders van Tanja Groen en Nikki Verstappen te denken. Wat een steun moet hij zijn voor die mensen. Als hij niet zo vasthoudend was geweest was Jos B er niet geweest.
Ik hoop zo dat er ooit uitsluitsel voor die ouders van Tanja Groen komt
Dit en de Puttense moordzaak
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben een verdachte aangehouden op de A2!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend krijgt net een bericht dat DSI een of meerdere verdachten heeft iogepakt
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-07-2021 20:48
Ik hoop maar dat als er iets van een God of een hemel of een energie of iets is, dat hij voelt hoeveel mensen er op dit moment zitten te hopen en bidden dat hij het redt. Volgens het Parool leefde hij nog toen hij werd afgevoerd.
Ja.
Mooi gezegd.
Nummer*Zoveel schreef:
06-07-2021 20:49
Doe niet zo idioot. Pim werd vermoord door een wappie en daar had meneer Melkert niets mee te maken.
Zullen we dit niet hier in dit topic doen?
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-07-2021 20:48
Ik zat net aan die ouders van Tanja Groen en Nikki Verstappen te denken. Wat een steun moet hij zijn voor die mensen. Als hij niet zo vasthoudend was geweest was Jos B er niet geweest.
Ik hoop zo dat er ooit uitsluitsel voor die ouders van Tanja Groen komt
Ja velen hebben een hekel aan hem, maar dit soort families hebben een oplossing en/of aandacht voor hun zaak door Peter. Die man doet goed werk!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
06-07-2021 20:49
Het feit dat hij nog levend is afgevoerd en niet, zoals bij Pim Fortuyn, meteen een wit laken kreeg geeft me nog hoop.
Ik heb het filmpje (gelukkig) niet gezien maar is er zeker een schot door het hoofd of zou het ook bloed van een schampschot kunnen zijn?
Nee
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-07-2021 20:50
Dit en de Puttense moordzaak
Ja, ook!!! Zo belangrijk
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
06-07-2021 20:49
Het feit dat hij nog levend is afgevoerd en niet, zoals bij Pim Fortuyn, meteen een wit laken kreeg geeft me nog hoop.
Ik heb het filmpje (gelukkig) niet gezien maar is er zeker een schot door het hoofd of zou het ook bloed van een schampschot kunnen zijn?
Helaas staat er in dat artikel ook dat er meerdere schoten zijn afgevuurd. Maar goed, hij leefde inderdaad nog dus laten we daar voor nu aan vasthouden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
06-07-2021 20:50
Ze hebben een verdachte aangehouden op de A2!
Da's toch al iets.

Kunnen ze dan nu ook de échte opdrachtgevers gaan aanhouden?

(Want deze wappie zal wel niet de énige zijn die hierachter steekt.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Marianne Vaatstra....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven