Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
06-07-2021 20:39
Pim en Theo werden door godsdienst fanatici omgelegd

Derk en hopelijk niet Peter door de georganiseerde misdaad
Waarschijnlijk wel:

Daarnaast staat hij kroongetuige Nabil B. bij in het Marengo-proces als vertrouwenspersoon. In september 2019 werd B.’s advocaat Derk Wiersum doodgeschoten. Justitie houdt er ernstig rekening mee dat hij werd vermoord vanwege zijn werk als advocaat in de zaak van de kroongetuige. Ook de broer van de kroongetuige werd doodgeschoten.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~be392ea1/
impala wijzigde dit bericht op 06-07-2021 20:43
0.52% gewijzigd
.
Vraaghetaanviva schreef:
06-07-2021 20:40
Klopt op Twitter ben ik dat afschuwelijk filmpje al meermaals tegengekomen. Bizar dat mensen het blijven delen. :nope:
Gelukkig wordt er druk gerapporteerd.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-07-2021 20:42
Wat denk je van al die collega's van Boulevard? Ik zat ook te kijken vanavond en het was weer Peterrrr als vanouds. John van den Heuvel die op het feestje van Gordon is, in een of ander Dubai-kostuum, die dan daar wordt gebeld door collega's dat er een aanslag op Peter is gepleegd. Luuk Ikink, die net nog grapjes met hem stond te maken... Ik denk dat ze daar ook helemaal kapot zijn nu.
Net John van den Heuvel - die ook al tijden bescherming heeft omdat een stel idioten hem omver willen - bel je op zo'n moment toch niet live?
wissewis wijzigde dit bericht op 06-07-2021 20:43
0.41% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
06-07-2021 20:42
Wat ontzettend erg dit !

Ben bang dat die taggie zaak er mee te maken heeft.
Ik ook! Echt verschrikkelijk, arme Peter… 😰
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
06-07-2021 20:40
Ik hoef die beelden ook niet te zien. Snap niet dat mensen daar naar kijken. Ik snap dat geloer naar andermans ellende echt niet. Die "kijkers naar de andere rijbaan". Raar gedoe.
Op Twitter scroll je door de tweets en dat filmpje verschijnt. Maar ik heb twitter nu helemaal afgesloten en wacht tot het weer opgeruimd is.
Alle reacties Link kopieren
Coreopsis schreef:
06-07-2021 20:38
Jemig. Kind stuitert net de trap af met het nieuws. Ik heb een heel erg deja vu gevoel (Pim Fortuin). Ik hoop zo dat het voor hem beter afloopt....
En Theo destijds ook al @(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-07-2021 20:41
Op dit soort momenten heb ik het Vivaforum nodig. :( Ook op andere momenten maar juist bij dit soort heftig nieuws, alleen thuis op de bank zittend. Op Twitter moet je nu ook niet zijn. Wat een walgelijke reacties staan er tussen de berichten. :'(
Ik zit godzijdank niet op Twitter maar inderdaad, op dit soort momenten is het VF eigenlijk onmisbaar :(
...
Dat ze die mensen die dit filmen en verspreiden maar een flinke straf opleggen: walgelijk gedrag. Bah!

En ik wil die details ook niet weten en ga die post ook staffen. Doe normaal.

Afschuwelijk dit!!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-07-2021 20:41
Op dit soort momenten heb ik het Vivaforum nodig. :( Ook op andere momenten maar juist bij dit soort heftig nieuws, alleen thuis op de bank zittend. Op Twitter moet je nu ook niet zijn. Wat een walgelijke reacties staan er tussen de berichten. :'(
ik ga bewust niet op Twitter nu, en ook niet op Fok ofzo. Veel te bang om met beeld geconfronteerd te worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk :"-( Ik ben er ook helemaal door van slag.
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
06-07-2021 20:42
Wat ontzettend erg dit !

Ben bang dat die taggie zaak er mee te maken heeft.
Dit was ook direct wat het eerste wat in mij op kwam.

Vanochtend nog een stuk in de krant over hoe hij zich bezig houdt met Tanja Groen. Man man wat een tering volk. Op klaarlichte dag. Echt geen woorden voor.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
06-07-2021 20:43
Net John van den Heuvel - die ook al tijden bescherming heeft omdat een stel idioten hem omver willen - bel je op zo'n moment toch niet live?
Natuurlijk wordt hij als een van de eersten gebeld, hij is ook misdaadverslaggever. Ik vrees dat hij het eerder wist dan het RTL Nieuws of de NOS redactie.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Geenstijl is niet eens meer benaderbaar..
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-07-2021 20:41
Op dit soort momenten heb ik het Vivaforum nodig. :( Ook op andere momenten maar juist bij dit soort heftig nieuws, alleen thuis op de bank zittend. Op Twitter moet je nu ook niet zijn. Wat een walgelijke reacties staan er tussen de berichten. :'(
Hier ben ik het zo mee eens. Op dit soort momenten kom ik naar het forum. Ik vind het oprecht erg dat dat straks niet meer kan.
Alle reacties Link kopieren
Zag daarnet extra nieuwsuitzending van RTL.
Verslaggever had filmpje gezien wat hem bevestigde dat het om Peter ging.

Heftig hoor.
Pim F kwam ook als eerste in mijn herinnering.
Fingers crossed dat hij het overleefd en ook geen ernstige hersenschade of zo heeft opgelopen
Alle reacties Link kopieren
Zo verschrikkelijk en echt bizar
Alle reacties Link kopieren
Vraaghetaanviva schreef:
06-07-2021 20:43
Op Twitter scroll je door de tweets en dat filmpje verschijnt. Maar ik heb twitter nu helemaal afgesloten en wacht tot het weer opgeruimd is.
Ik heb ook Twitter maar zie nooit 'zomaar' filmpjes. Tenzij ik ze aanklik
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
06-07-2021 20:44
ik ga bewust niet op Twitter nu, en ook niet op Fok ofzo. Veel te bang om met beeld geconfronteerd te worden.
Fok frontpagina doet dat ook niet, op het forum durf ik niet te kijken :(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
06-07-2021 20:39
Pim en Theo werden door godsdienst fanatici omgelegd

Derk en hopelijk niet Peter door de georganiseerde misdaad
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2021 22:37
Reden: ongepast
27.84% gewijzigd
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
06-07-2021 20:38
Net als Pim fortuin
Net als theo van Gogh
Net als derk wiersum
En dat van Pim heeft Peter nog van dichtbij gezien ook. En nu zelf aan de beurt. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
:'(
Ik hoop zo dat het goed komt, Nederland kan niet zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
Schrok net toen er een extra NOS journaal uitzending was. Nog geen nieuw nieuws.
Brand een kaarsje voor hem.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
06-07-2021 20:46
Fok frontpagina doet dat ook niet, op het forum durf ik niet te kijken :(
In het topic op Fok! zijn geen filmpjes of foto's te zien. Er staat 1 foto ergens halverwege achter een spoiler.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg. Vreselijk. Ik heb een kaarsje voor hem aangestoken. Hoop op een wonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven