Queen Elizabeth ❤️ overleden
donderdag 8 september 2022 om 14:47
Ik lees dat het niet goed gaat met koningin Elizabeth. Ik zag haar deze week op tv toen de nieuwe premier langskwam en je zag dat ze donkere vlekken op haar handen had.
Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.
Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.
Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer
.
Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.
Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.
Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-09-2022 20:28
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
0.00% gewijzigd
zaterdag 17 september 2022 om 21:30
Ik was in het centrum van Londen vandaag en net toen we The Mall wilden oversteken, kwam er een politiemotor langs. Erachteraan eerst auto’s met William en Harry erin en in de wagens erachter de andere kleinkinderen, op weg van Buckingham Palace naar Westminster Hall.
De sfeer rondom het paleis is een beetje als wanneer iedereen na een concert weer naar huis loopt; veel mensen maar iedereen doet rustig. Green Park is vol, dus mensen wordt gevraagd om bloemen in Hyde Park te leggen, maar zo’n beetje aan elk hek en bij elke boom worden bloemen gelegd. Veel mensen hebben kleine kinderen bij zich (en honden, en fietsen
) en op een gegeven moment hebben ze gewoon geen zin meer om in de rij te staan, Brit of niet…
De sfeer rondom het paleis is een beetje als wanneer iedereen na een concert weer naar huis loopt; veel mensen maar iedereen doet rustig. Green Park is vol, dus mensen wordt gevraagd om bloemen in Hyde Park te leggen, maar zo’n beetje aan elk hek en bij elke boom worden bloemen gelegd. Veel mensen hebben kleine kinderen bij zich (en honden, en fietsen
dg2015 wijzigde dit bericht op 17-09-2022 22:15
0.54% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zaterdag 17 september 2022 om 22:13
Turtlerain schreef: ↑17-09-2022 21:39Wat een geluk voor al die mensen in de rij dat het niet regent (en dat doet het vaak in Engeland toch?) Ik ga bijna denken dat the Queen als hoofd van de kerk een lijntje heeft met de goden.
Minder dan in Nederland.
Such fun!1
zaterdag 17 september 2022 om 22:14
We hebben ook een dubbele regenboog en een meteoriet gehad afgelopen week; ik weet niet hoe ze het heeft gedaan.Turtlerain schreef: ↑17-09-2022 21:39Wat een geluk voor al die mensen in de rij dat het niet regent (en dat doet het vaak in Engeland toch?) Ik ga bijna denken dat the Queen als hoofd van de kerk een lijntje heeft met de goden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zaterdag 17 september 2022 om 23:07
Bij dat tweede filmpje, twee van die kerels op de voorgrond die nauwelijks onder de indruk lijken en stoïcijns doorlopen....RikM schreef: ↑17-09-2022 19:23Nog nooit iemand zo snel tegen de grond zien gaan.![]()
En binnen 20 seconden afgevoerd.
https://www.reddit.com/r/Whatcouldgowro ... ffin_wcgw/
Let wel, daar moet ik om lachen, ik vind het verder niet lachwekkend, maar dieptriest. Niet alleen dat je zo gestoord bent om uren in de rij te staan om met je tengels aan de baar te gaan zitten, maar ook voor de schrik bij de anderen. Mensen zitten fors in hun emotie (zeker na tig uur wachten) en dan zo'n actie. Je zou van minder een hartverzakking krijgen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 18 september 2022 om 01:07
Arnica25 schreef: ↑17-09-2022 14:16Harry en Meghan niet welkom op staatsreceptie.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220908_96458792
Dat lijkt me niet meer dan logisch. H&M zijn gewoon niet te vertrouwen, voor hetzelfde dragen ze weer opnameapparatuur bij zich, of verschijnen er verhalen over die receptie in Meghan’s podcast of Harry’s te verschijnen boek.
zondag 18 september 2022 om 11:01
Lijkt me logisch.Arnica25 schreef: ↑17-09-2022 14:16Harry en Meghan niet welkom op staatsreceptie.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220908_96458792
Ze maken geen deel meer uit van de working royals.
De toekomst is niet meer wat het was
zondag 18 september 2022 om 11:03
Precies. Ik las ergens (in het oorspronkelijke bericht van deze live link dacht ik) dat ze gepikeerd waren, maar je weet toch hoe het werkt neem ik aan?
Dat berichtje nam ik met een korrel zout trouwens.
zondag 18 september 2022 om 11:11
The Beast is met een speciaal legervliegtuig ingevlogen. Kan het filmpje zo snel niet terugvinden maar dat was van de week te zien.
zondag 18 september 2022 om 11:11
Ik las dat ze een uitnodiging gekregen hadden en dat die later ingetrokken werd. Daar zou ik ook not amused over zijn.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 18-09-2022 11:12
0.50% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zondag 18 september 2022 om 11:33
Ik ook niet.OlleGrieze schreef: ↑18-09-2022 11:11Ik las dat ze een uitnodiging gekregen hadden en dat die later ingetrokken werd. Daar zou ik ook not amused over zijn.
Het was anders geweest als ze van meet af aan niet welkom waren. Dat was dan duidelijk geweest, op grond van het feit dat ze geen working royals meer zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 18 september 2022 om 11:35
Gaat altijd zo. Volgens mij gaat de Marine One ook altijd mee en is het overal waar Joe Biden voet aan de grond zet, tijdelijk US grondgebied of zo'n soort vage regel. Heel absurd wel ja.
https://digismak.com/this-is-the-plane- ... in-madrid/
zondag 18 september 2022 om 11:35
Die zijn altijd gepikeerd, terwijl het toch echt hun eigen keuze was allemaal. Ze willen wel de lusten maar niet de lasten.
Toevoeging; oh ze waren eerst wel uitgenodigd. Slordig.
zondag 18 september 2022 om 11:39
Voor working royals las ik, dat zijn ze inderdaad niet meer. Maar eerst uitnodigen en dan intrekken is op z'n zachts gezegd onhandig.minnimouse schreef: ↑18-09-2022 11:38Die receptie is toch alleen voor vorsten en wereldleiders? Dat zijn ze niet.
Wel onhandig om ze dan eerst uit te nodigen maar ja, het is alles of niets.
zondag 18 september 2022 om 11:44
Maar goed, volgens mij heb ik dat bericht alleen maar in de rioolpers gelezen, dus geen idee wat er waar is. Net als deze onzin:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... iform.html
zondag 18 september 2022 om 11:45
Uiteraard!Vlaginvaas schreef: ↑18-09-2022 11:43We gaan morgen live kijken neem ik aan? En dan dit topic vullen?
zondag 18 september 2022 om 11:48
Het kan ook zijn dat er iets is voorgevallen, waardoor de uitnodiging is ingetrokken. H&M zijn op eigen verzoek geen working royals meer en hebben wat deals met Spotify en Netflix. Pure speculatie, maar het zou kunnen dat ze opnameapparatuur bij zich zouden hebben, waardoor de uitnodiging is ingtrokken. Ik kan me niet indenken dat vorsten en wereldleiders zin hebben om zich druk te moeten maken over al dan niet opgenomen te worden op een network-event.
Een poffertje is geen oliebol.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in